L werd een kopje champignonsoep en een halve simit.quote:Op donderdag 1 december 2016 09:49 schreef Negentiendertig het volgende:
Vanavond pas rond 19:30 thuis en geen idee wat ik moet koken. Fml.
O: kwark met beetje homemade granola
L: halve simit
L: 200 gr kwark, appeltje
T: 2 mandarijntjes
S: hopelijk uurtje sportschool als ik het red
D: geen idee dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:59 schreef Tink89 het volgende:
Goed bezig met trainen!
Wij hebben vanavond het eerste Sinterklaasfeestje. Gelukkig heb ik m'n schoonmoeder zo ver gekregen dat we spiesen eten met o.a. kip, champignons, paprika en varkenshaas. Als ik de sausjes laat staan, gaat het dus prima.Gaat gewoon niet gebeuren! Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Ken het enorm.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:21 schreef Lonaa het volgende:
Weer dik worden is ook mijn grootste angst
Ik zag er op facebook wel enthousiaste verhalen over. Zelf maak ik ze volgens recept van AH, zijn heerlijk. As we speak zitten er een lading in de oven.quote:Op zaterdag 3 december 2016 12:11 schreef MutedFaith het volgende:
Van HF kreeg ik vorige week een mix om pepernoten mee te maken. Alleen zelf boter en melk toevoegen. Zo gezegd, zo gedaan. Even laten rusten, balletjes van een cm van draaien en de oven in.
Het resultaat: platte uitgelopen koekjes, die pas na de dubbele oventijd van het kwartier dat de verpakking aangaf gaar waren vanbinnen. Met een smaak die licht doet denken aan suiker en kaneel.
Dus die deel ik maandag wel uit aan mn collega's. Die waren vrijdag toch al aan t zeiken dat een andere collega (die ze inhuren via hetzelfde bedrijf als ik) de sinterklaaschocolade die hij blijkbaar van de detacheerder gekregen had mee genomen had en ik niet.
Ik ben wel benieuwd naar hoe die 30 kilo er weer bij is gekomen eigenlijk. Als je je zo goed voelt met 22 kg minder, lijkt dat me toch een goede motivatie om ze eraf te houden?quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ken het enorm.
Ooit zo'n 22 kilo afgevallen in een half jaar tijd, door flink te sporten en ook te eten. Van overtuigd dat het me nooit meer zou overkomen dat het er weer aan zou komen.
Ondertussen was ik weer zo'n 30 kilo aangekomen ... dusja![]()
Ik zeg nooit nooit meer en hoop gewoon er het beste van te maken ofzo.
Duizendhonderdquote:Op zondag 4 december 2016 16:28 schreef MutedFaith het volgende:
O: Tosti en red bull
S: Jeugdwedstrijd
T: Duizendhonderd kruidnoten
L: Broodje gezond (kaas, ham, ei, sla, tomaat, komkommer en een likje knoflookmosterd)
T: Thee met honing
D: HF Mexicaanse taco's met kip
T: Banaan
S: Wedstrijd
T: Kwark met havermout en pindakaas
Nee hoor ga als een speer. Vanmorgen 66.9quote:Op zondag 4 december 2016 16:40 schreef Negentiendertig het volgende:
En wat is het topic dood trouwens. Heeft iedereen het opgegeven deze maand?
Benieuwd hoe het met Pizzapuntje gaat ook.
Niets opgegeven, juist best oké weekend gehad. Miss zelfs de weinig gegeten, maar niet bewust.quote:Op zondag 4 december 2016 16:40 schreef Negentiendertig het volgende:
En wat is het topic dood trouwens. Heeft iedereen het opgegeven deze maand?
Benieuwd hoe het met Pizzapuntje gaat ook.
Wat goed! Go youquote:Op zondag 4 december 2016 17:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee hoor ga als een speer. Vanmorgen 66.9. Heb het heel druk dus ook geen tijd om te snaaien win-win
.
Vanmorgen een poging gedaan tot les 1 van evy. Maar het was echt te glad. Van de week de herkansing.
Goed bezig. 4x is pittig, maar heel knap dat je het volhoudt.quote:Op zondag 4 december 2016 18:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niets opgegeven, juist best oké weekend gehad. Miss zelfs de weinig gegeten, maar niet bewust.
En maar 1 glas wijn, dus m'n trainer was weer blij.
Komende weekend wordt weer wat minder. Dus mooi 4x sporten vooraf.
Jemigquote:Op zondag 4 december 2016 16:46 schreef MutedFaith het volgende:
Er werd op mn opdracht gezeikt dat ik teveel op mn telefoon keek. En de avonden en weekends zijn echt hastikke druk.
Het 'duizendhonderd'-gebruik heb ik aan dit topic overgehouden.
Begrijp ik, als het in je ritmen zit. Red het helaas niet met werk (nieuwe opdracht, verder van huis = langer in de file). 3x max nu, maar op de overige dagen zorg ik er wel voor dat ik tenminste 550kcal verbrand volgens m'n watch.quote:Op zondag 4 december 2016 19:24 schreef Cue_ het volgende:
4x is tegenwoordig standaard. Zit zo in m'n ritme nu.
Natuurlijk niet te betalen, dus eens gekeken waar mn PT naartoe verhuist en dat hebben ze dagelijks crossfit WOD en kickboxen voor vrouwen. En net zo duur per maand als 1a2 lessen bij hem.
Daar in t nieuwe jaar eens naar kijken.
Oude polaroid?quote:Op zondag 4 december 2016 19:24 schreef Cue_ het volgende:
4x is tegenwoordig standaard. Zit zo in m'n ritme nu.
Natuurlijk niet te betalen, dus eens gekeken waar mn PT naartoe verhuist en dat hebben ze dagelijks crossfit WOD en kickboxen voor vrouwen. En net zo duur per maand als 1a2 lessen bij hem.
Daar in t nieuwe jaar eens naar kijken.
Succes. Ik kan er een boekje over open doen maar ik hoop dat je er plezier hebtquote:
Mijn dm staat openquote:Op zondag 4 december 2016 21:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Succes. Ik kan er een boekje over open doen maar ik hoop dat je er plezier hebt
Het was gisterochtend aangevroren. Ik zie wel hoe ver ik kom in 10 dagen nog. Dan moet ik wegen bij mijn internist. Daarna stabiel proberen te blijven voor een jaar. (Lijkt me best last trouwens na ern jaar alleen maar willen afvallen)quote:Op zondag 4 december 2016 19:00 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Wat goed! Go youHier is het helemaal niet glad, grappig hoe dat zo kan verschillen. Wat is je uiteindelijke streefgewicht?
Da's geen vet toch? Of wel?quote:Op maandag 5 december 2016 12:22 schreef Tink89 het volgende:
Ik blijf aankomen. Volgens mij een teken dat ik nu aan het hypoën ben, want aan m'n eetpatroon ligt het niet. Ben benieuwd wat de endocrinoloog zegt aan de telefoon dadelijk.
Internist? Waarvoor?quote:Op maandag 5 december 2016 12:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het was gisterochtend aangevroren. Ik zie wel hoe ver ik kom in 10 dagen nog. Dan moet ik wegen bij mijn internist. Daarna stabiel proberen te blijven voor een jaar. (Lijkt me best last trouwens na ern jaar alleen maar willen afvallen)
Heb het doel nu maar op 66 gezet. Was vanmorgen 66.8 kg.
Mijn bloedwaarden worden ieder half jaar gecontroleerd vooral vitamines enzo.quote:Op maandag 5 december 2016 12:37 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Da's geen vet toch? Of wel?
Succes met alles iig!
[..]
Internist? Waarvoor?
Ah op die fiets, ben benieuwdquote:Op maandag 5 december 2016 17:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Mijn bloedwaarden worden ieder half jaar gecontroleerd vooral vitamines enzo.
Hypo is traag/laag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het wegen is voor eventuele plastische chirurgie.quote:Op maandag 5 december 2016 19:08 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Ah op die fiets, ben benieuwd
@Shandaly:
quote:Op maandag 5 december 2016 20:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hypo is traag/laag.
Ik heb inmiddels een punt in mn levensstijl bereikt dat er iets in mn kast is ontstaan wat ik nooit had verwacht.Ja dat weet ik maar wat is het en waarom leidt het tot gewichtstoename?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tink heeft geen diabetes toch?
En mooie verzameling!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Heb je een GBP gehad?quote:Op maandag 5 december 2016 20:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
En het wegen is voor eventuele plastische chirurgie.
Shandaly zonde
Hypothyrodie (langzaam werkende schikdklier ) geeft klachten als vermoeidheid, toename aan gewicht en concentratiestoornissen.quote:Op maandag 5 december 2016 20:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar wat is het en waarom leidt het tot gewichtstoename?
Tink heeft geen diabetes toch?
En mooie verzameling!
quote:Op maandag 5 december 2016 20:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hypo is traag/laag.
Ik heb inmiddels een punt in mn levensstijl bereikt dat er iets in mn kast is ontstaan wat ik nooit had verwacht.Je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een heerlijk moment is dat!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
Dit dus. Ik ben van nature door een autoimmuunziekte hyperthyreoid en heb nu medicatie. Ik vermoed te veel, want ik voel me nu te langzaam (hypo dus).quote:Op maandag 5 december 2016 21:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hypothyrodie (langzaam werkende schikdklier ) geeft klachten als vermoeidheid, toename aan gewicht en concentratiestoornissen.
Je lekkere collectie hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |