Ik niet. Omastar is mijn derde keusquote:Op dinsdag 22 november 2016 00:20 schreef Blobje het volgende:
Rhydon is wel een tank nu. Jammer van de water weakness. In de praktijk heb je dus vrij weinig aan Rhydon, omdat nagenoeg iedereen met water moves aanvalt. (Vaporeon)
En Vaporeon is sterker geworden van zichzelf maar ook omdat graspokemon nu slapper zijn, dan maar hopen dat electric pokemon echt veel sterker zijn,. Ik zag dat Raichu genaaid was die is nu minder, Electabuzz is ietsjes hoger, Jolteon veeeeeeeeeeel hoger.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:20 schreef Blobje het volgende:
Rhydon is wel een tank nu. Jammer van de water weakness. In de praktijk heb je dus vrij weinig aan Rhydon, omdat nagenoeg iedereen met water moves aanvalt. (Vaporeon)
Magnetronsquote:Op dinsdag 22 november 2016 00:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En Vaporeon is sterker geworden van zichzelf maar ook omdat graspokemon nu slapper zijn, dan maar hopen dat electric pokemon echt veel sterker zijn,. Ik zag dat Raichu genaaid was die is nu minder, Electabuzz is ietsjes hoger, Jolteon veeeeeeeeeeel hoger.
Hun max cp ligt nu dus gewoon boven die van electabuzz en Raichu, ik weet niet wat hun stamina is maar dit is wel lijp.quote:
De gyms zitten hier altijd vol met Vaporeons en Gary's.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En Vaporeon is sterker geworden van zichzelf maar ook omdat graspokemon nu slapper zijn, dan maar hopen dat electric pokemon echt veel sterker zijn,. Ik zag dat Raichu genaaid was die is nu minder, Electabuzz is ietsjes hoger, Jolteon veeeeeeeeeeel hoger.
Mijn top 12 heeft zoveel stardust op dat ze hoe dan ook te groot om te falen zijn gewordenquote:Op dinsdag 22 november 2016 00:36 schreef Rabieluh het volgende:
Ik ga nog maar even wachten met het uppen van pokemon de komende dagen tot de breinen hun definitieve berekeningen hebben gemaakt en een complete lijst met beste aanvallers en beste verdedigers klaar hebben.
Pogomoves vertrouw ik blind.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:36 schreef Rabieluh het volgende:
Ik ga nog maar even wachten met het uppen van pokemon de komende dagen tot de breinen hun definitieve berekeningen hebben gemaakt en een complete lijst met beste aanvallers en beste verdedigers klaar hebben.
Als ik weer een level negen plek in een gym vrijmaak ga ik het proberen, maar dan wel close to level 10. Dat zou genoeg tijd moeten geven, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geruchten gaan dat Chansey nu de ultieme anti-train pokemon is.
quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geruchten gaan dat Chansey nu de ultieme anti-train pokemon is.
Lol @ max cp.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb deze nog namelijk
Dat is voor de verandering gok ik, die van mij is half gepowered en staat nu al op bijna 800.quote:
Die van mij confusion en shadow ball. Ook niks.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:51 schreef Le_Professeur het volgende:
gotver alakazam heeft confusion en dazzling gleam -.-
gengar idem hier, sucker punch en dark pulsequote:Op dinsdag 22 november 2016 00:52 schreef Blobje het volgende:
[..]
Die van mij confusion en shadow ball. Ook niks.
Opnieuw beginnen dus.
Gengar heb ik mazzel mee. 2 evolves en 1 in het wild. Alle 3 Shadow Claw en Sludge Bomb.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gengar idem hier, sucker punch en dark pulse
zuur, die steenzooi heb je op zich toch niet veel aan, zijn zo dood met waterquote:Op dinsdag 22 november 2016 00:57 schreef Blobje het volgende:
[..]
Gengar heb ik mazzel mee. 2 evolves en 1 in het wild. Alle 3 Shadow Claw en Sludge Bomb.![]()
Golem kan ik opnieuw mee beginnen, net als Alakazam. Ook geen goede moves voor mijn Rhydons. The grind continues...
wat chansey? kan ik gaan uppen of zou ik bewaren voor gen2quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:56 schreef Nattekat het volgende:
Snorlax effectieve hp: 60800
Chansey effectieve hp: 88000
Snorlax is van de troon gestoten, en niet zo'n beetje ook
Sterkte aan iedereen die zo'n ding in een gym treft.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zuur, die steenzooi heb je op zich toch niet veel aan, zijn zo dood met water
Ja. Defense is echt waanzinnig nu bij Cloyster. Stamina is wel slecht. Voordeel: Kan tegen water van alle Vaporeons.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:58 schreef Le_Professeur het volgende:
cloyster is nu denk ik ook wel prima om te maxen?
Hmmm, bedankt. Reden dat ik dit zeg is omdat mijn charmeleon die ik bijna kan evolven lager is geworden en ik dacht dat dit automatisch betekende dat dit ook zou gebeuren met de charizard.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Volgens dit Charizard omhoog
https://docs.google.com/s(...)usp=sharing&sle=true
Dat is ook wel apart ja, zou verwachten dat ze allemaal omhoog/omlaag zouden gaan.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:40 schreef TheHeisenberg het volgende:
[..]
Hmmm, bedankt. Reden dat ik dit zeg is omdat mijn charmeleon die ik bijna kan evolven lager is geworden en ik dacht dat dit automatisch betekende dat dit ook zou gebeuren met de charizard.
Ja. De multiplier is veranderd. Net als de lagere CP magikarps die een veel hogere CP Gyarodos worden.quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:12 schreef TheHeisenberg het volgende:
Maar als bijvoorbeeld dragonair omlaag is, wordt het alsnog een hoge dragonair Dragonite?
quote:Op dinsdag 22 november 2016 07:24 schreef Pheno het volgende:
Minpunt: Magnemite uit 5km ei. Joechei...
Pluspunt vandaag: 2 Ekans erbij, en daardoor genoeg om er een Arbok van te maken.Weer een van de Pokedex weg te strepen.
Leuke om een Dragonite mee aan te vallen. Zo heb ik een Seadra met dragon breath en Blizzard. Werkt als je het dodgen onder de knie hebt prima.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:58 schreef Le_Professeur het volgende:
cloyster is nu denk ik ook wel prima om te maxen?
[ afbeelding ]
Yeey!quote:Op dinsdag 22 november 2016 05:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vannacht lekker m'n tablet laten gaan, zes km erbijAl m'n eieren zijn uitgekomen:
10km Jynx, 1400 cp met kutmoves
5: Rhyhorn, 950 cp, amazing, kan evolueren
5: Shellder, 500 cp
2: Caterpie, evolutiemateriaal
Dankzij de Rhyhorn enigszins tevreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |