SPOILER: Resultaten poulefaseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wednesday November 16 (7pm)
4x Second Round
Gerwyn Price 9-10 Brendan Dolan
Phil Taylor 10-5 Jeff Smith
Michael van Gerwen 10-5 Robert Thornton
Peter Wright 10-3 Darryl Fitton
Thursday November 17 (7pm)
4x Second Round
Jamie Hughes 9-10 Chris Dobey
Benito van de Pas 2-10 James Wade
Gary Anderson v Danny Noppert
Raymond van Barneveld v Glen Durrant
Friday November 18 (7pm)
2x Quarter-Finals
Saturday November 19 (8pm)
2x Quarter-Finals
Sunday November 20
Afternoon Session (1pm)
Semi-Finals
Evening Session (7pm)
Final
Format
Group Stage - Best of nine legs
Second Round - Best of 19 legs
Quarter-Finals - Best of 31 legs
Semi-Finals - Best of 31 legs
Final - Best of 31 legs
Brekket
Micheal van Gerwen v Brendan Dolan
Peter Wright v Phil Taylor
Gary Anderson/Danny Noppert v Raymond van Barneveld/Glen Durrant
Chris Dobey v James WadeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
Stapt ie lekker gemotiveerd het podium op, niks mis meequote:Op zondag 20 november 2016 20:13 schreef TserrofEnoch het volgende:
Dat former champion of the world-gedoe doet hem echt pijn.
FA wil nog wel eens unibet pakken die soms wat voorligt maar die heb ik vandaag nog niet gezienquote:Op zondag 20 november 2016 20:13 schreef THEFXR het volgende:
iedereen kijkt rtl? of zijn er een paar met een stream die voorliggen?
De stream van vanmiddag ligt 3 seconde achter op RTL7.quote:Op zondag 20 november 2016 20:13 schreef THEFXR het volgende:
iedereen kijkt rtl? of zijn er een paar met een stream die voorliggen?
ok, tnxquote:Op zondag 20 november 2016 20:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De stream van vanmiddag ligt 3 seconde achter op RTL7.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk, maar niet ten koste van mvg natuurlijkquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 20 november 2016 20:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar niet ten koste van mvg natuurlijk
Rot op nationalistquote:Op zondag 20 november 2016 20:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar niet ten koste van mvg natuurlijk
Goedenavond Taglianoquote:Op zondag 20 november 2016 20:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
FA wil nog wel eens unibet pakken die soms wat voorligt maar die heb ik vandaag nog niet gezien
Mensenkennisgenotquote:Op zondag 20 november 2016 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kijk inderdaad via Unibet nu
Als we pak hem beet een jaar of 5 geleden waren geweest had iedereen gezegd dat die alleenheerschappij van Taylor wel erg saai zou zijn denk ik zomaarquote:Op zondag 20 november 2016 20:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
NEDERLANDER die aids komt op het WK ook telkens terug
Lekker boeiend als iemand zoals 99% van de wereldwijde sportkijkers voor een landgenoot isquote:Op zondag 20 november 2016 20:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
NEDERLANDER die aids komt op het WK ook telkens terug
Van mij mag iedereen aanmoedigen wat ze willen, maar begrijpen doe ik het toch echt nietquote:Op zondag 20 november 2016 20:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker boeiend als iemand zoals 99% van de wereldwijde sportkijkers voor een landgenoot is
Dat boeit die dagjes mensen niksquote:Op zondag 20 november 2016 20:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als we pak hem beet een jaar of 5 geleden waren geweest had iedereen gezegd dat die alleenheerschappij van Taylor wel erg saai zou zijn denk ik zomaar
Dus je kan van de winst mooi een euroknaller halen?quote:Op zondag 20 november 2016 20:23 schreef luckass het volgende:
ik had al mijn spaargeld op wade gezet man man man
We zijn niet allemaal student meer.quote:Op zondag 20 november 2016 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dus je kan van de winst mooi een euroknaller halen?
Mijn interesse in je stijgtquote:Op zondag 20 november 2016 20:24 schreef luckass het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal student meer.
Hoi Zjakquote:Op zondag 20 november 2016 20:24 schreef NewHorizon het volgende:
Van Gerwen speelt weer reactiedarts, niet de beste tactiek tegen Wade
quote:Op zondag 20 november 2016 20:24 schreef NewHorizon het volgende:
Van Gerwen speelt weer reactiedarts, niet de beste tactiek tegen Wade
quote:Op zondag 20 november 2016 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dus je kan van de winst mooi een euroknaller halen?
omdat je altijd een favoriet hebtquote:
Sjonnie Hoogerland deed meequote:Op zondag 20 november 2016 20:26 schreef luckass het volgende:
Meedoen aan het NK tegenwindfietsen, dan ben je pas levenloos
Je zou liever meedoen met NK metwindmeefietsen?quote:Op zondag 20 november 2016 20:26 schreef luckass het volgende:
Meedoen aan het NK tegenwindfietsen, dan ben je pas levenloos
Zendtijdopvullingquote:Op zondag 20 november 2016 20:26 schreef Mani89 het volgende:
Waar slaat dat Sport Update op? Welk doel dient dit?
Het is een prima informerend item. Helemaal niks mis mee.quote:Op zondag 20 november 2016 20:26 schreef Mani89 het volgende:
Waar slaat dat Sport Update op? Welk doel dient dit?
Dat hoeft absoluut niet zo te zijn, althans niet in mijn geval. Ik kijk zat potjes, zeker bij darts, neutraal. Gewoon omdat ik het spelletje leuk vind, twee interessante spelers zie en gewoon eens wil zien wat ze tegen elkaar kunnen. Een voorkeur voor wie er doorgaat heb ik dan ook oprecht niet. Deze finale heb ik ook niet echt een voorkeur, maar ik vind het wel interessant om te zien of Wade de druk op MvG kan houden en wat er verder mogelijk isquote:Op zondag 20 november 2016 20:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
omdat je altijd een favoriet hebt
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 20 november 2016 20:30 schreef luckass het volgende:
Jerry Hendriks ipv Mr Coat naar het WK_!
Echt genot manquote:Op zondag 20 november 2016 20:30 schreef luckass het volgende:
Jerry Hendriks ipv Mr Coat naar het WK_!
Is een user die op Taylor geilt en MvG altijd afzeikt, maar dat wordt altijd gelogenstraftquote:
Je omschrijft het nog mooi als een understatement eigenlijkquote:Op zondag 20 november 2016 20:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Is een user die op Taylor geilt en MvG altijd afzeikt, maar dat wordt altijd gelogenstraft
Lekker naast de voorzitter van de Nederlandse dartbond, ofzoquote:
Vorig jaar had je nog Raybar en Van Gerwen op dag 1 te gast.quote:Op zondag 20 november 2016 20:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lekker naast de voorzitter van de Nederlandse dartbond, ofzo
Zou wel leuk zijn als dat dit jaar nog mogelijk is. Nog beter zou natuurlijk zijn Jelle en MvG maar dat is een utopie.quote:Op zondag 20 november 2016 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar had je nog Raybar en Van Gerwen op dag 1 te gast.
Ik zit nog altijd te wachten op een opvolger van Ted Hankeyquote:Op zondag 20 november 2016 20:37 schreef Mani89 het volgende:
Ok dat was het dan. Tijd om iets anders te gaan doen.
Anderson als gebruikelijk op dag 1.quote:Op zondag 20 november 2016 20:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als dat dit jaar nog mogelijk is. Nog beter zou natuurlijk zijn Jelle en MvG maar dat is een utopie.
We zijn er overigens achter dat we aankomend WK naar alle waarschijnlijkheid weer naar Frank Verhoeven moeten luisteren
Ik krijg er hoe dichterbij het komt steeds meer zin in welquote:Op zondag 20 november 2016 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anderson als gebruikelijk op dag 1.
De top 8 zal vast weinig verrassend voor 75% tegen Voorrondespelers moeten.
Ik kijk nog liever naar Brendan Dolan.quote:
Jan Dekker heeft wel haarquote:Op zondag 20 november 2016 20:43 schreef opperkleurder het volgende:
Zijn er Nederlandse darters met een flinke haardos?
Ja, Stijnquote:Op zondag 20 november 2016 20:43 schreef opperkleurder het volgende:
Jelle houdt dat altijd bijquote:Op zondag 20 november 2016 20:43 schreef opperkleurder het volgende:
Eentje van de LIdl, Speziale volgens miquote:
Als het van de Lidl komt kan het nooit slecht zijnquote:Op zondag 20 november 2016 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eentje van de LIdl, Speziale volgens mi
De befaamde Pizza Inferno?quote:Op zondag 20 november 2016 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee Spezialequote:Op zondag 20 november 2016 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De befaamde Pizza Inferno?
geen inferno?quote:Op zondag 20 november 2016 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, Misschien dat ik die een volgende keer haal. Ik heb nu ook nog BOlgnese in de vriezer liggenquote:
Geef hem eens ongelijkquote:Op zondag 20 november 2016 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wade gaat zich alvast indrinken voor een heet nachtje met Sammi
Ja PSVCL is daarquote:Op zondag 20 november 2016 20:53 schreef Bos81 het volgende:
Zag ik nu PSV op een van die bordjes staan??
Even TR gemaaktquote:Op zondag 20 november 2016 21:07 schreef luckass het volgende:
[..]
Steek je vingers in het stopcontact
Dat verdient de sport ook.quote:Op zondag 20 november 2016 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die spant zich er wel voor in geloof ik
Maar natuurlijk, deze sport is veel edeler dan voetbal ofzoquote:
Ach, weer een tas vol flappen om tussen de tieten van Sammi te proppenquote:
quote:Op zondag 20 november 2016 21:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Ach, weer een tas vol flappen om tussen de tieten van Sammi te proppen
Dat is dat voor mij persoonlijk weer even niet zo heel slechtquote:
Kun je straks nog Studio Voetbal kijken.quote:Op zondag 20 november 2016 21:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is dat voor mij persoonlijk weer even niet zo heel slecht
MvG mag de triples van 15 en hoger niet gebruikenquote:Op zondag 20 november 2016 21:18 schreef franklop het volgende:
Lijkt wel formule 1, zo voorspelbaar
Regels maar aanpassen
Eerst nog even een dingetje voor mijn studie afronden, komt mooi uitquote:Op zondag 20 november 2016 21:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kun je straks nog Studio Voetbal kijken.
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 20 november 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Op naar de PC Finals.
Misschien wel zonder MvG.
Studio Voetbal heeft een afgrijselijke tafel. Zelfhaat.quote:Op zondag 20 november 2016 21:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kun je straks nog Studio Voetbal kijken.
Hij laat toch geen major lopen?quote:Op zondag 20 november 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Op naar de PC Finals.
Zou ik eigenlijk helemaal niet erg vindenquote:Op zondag 20 november 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Op naar de PC Finals.
Iig geen Taylor.quote:Op zondag 20 november 2016 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou ik eigenlijk helemaal niet erg vinden
2/10 pointy kneesquote:
Volgend jaar maar voor winst gaan bij Japan, Sydney en Auckland Darts Masters. Dan heeft ie alles wat nog loopt al een keer gewonnenquote:Op zondag 20 november 2016 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alle individuele toernooien zowat gewonnen.
1 Michael van Gerwen Netherlands 1,459,000quote:Op zondag 20 november 2016 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgend jaar maar voor winst gaan bij Japan, Sydney en Auckland Darts Masters. Dan heeft ie alles wat nog loopt al een keer gewonnen
?quote:Op zondag 20 november 2016 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgend week mag Mike tegen zijn beste vriend Brendan Dolan
Hebben we al een draw?quote:Op zondag 20 november 2016 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgend week mag Mike tegen zijn beste vriend Brendan Dolan
Nou ja, wel heel erg kort format. Best of 7 legs in 1e ronde. Als Raybar zijn niveau haalt van afgelopen week kan het primaquote:Op zondag 20 november 2016 21:30 schreef Szura het volgende:
Das kut voor FEBO, kan ie niet op Smith-jacht
Wright is wel viesgoed.quote:Op zondag 20 november 2016 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, wel heel erg kort format. Best of 7 legs in 1e ronde. Als Raybar zijn niveau haalt van afgelopen week kan het prima
Heb je een linkje naar het format?quote:Op zondag 20 november 2016 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, wel heel erg kort format. Best of 7 legs in 1e ronde. Als Raybar zijn niveau haalt van afgelopen week kan het prima
quote:Op zondag 20 november 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar het format?
quote:Op zondag 20 november 2016 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Players_Championship_Finals_2016
Doet die man ook aan sport dan?quote:Op zondag 20 november 2016 21:59 schreef polderturk het volgende:
Goede overwinnin van Mighty Michael van Gerwen. Hopelijk wordt hij dit jaar gekozen tot sportman van het jaar.
Thornton - Dmitri is ook wel aardig in het licht van de GSOD.quote:Op zondag 20 november 2016 21:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Wright is wel viesgoed.
Anderson - Thornton ook wel aardig.
3 keer raden hoe dat komtquote:Op zondag 20 november 2016 20:42 schreef hafcfan het volgende:
Volgens mij haakt PL ook af met darten
twitter:tsmcltd180 twitterde op zondag 20-11-2016 om 23:10:29OFFICIAL STATEMENT RE KYLE ANDERSON Unfortunately Kyle has had to withdraw from next weeks Players Championship... https://t.co/gQJfgx8qRt reageer retweet
Geen visa?quote:Op zondag 20 november 2016 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:tsmcltd180 twitterde op zondag 20-11-2016 om 23:10:29OFFICIAL STATEMENT RE KYLE ANDERSON Unfortunately Kyle has had to withdraw from next weeks Players Championship... https://t.co/gQJfgx8qRt reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |