SPOILER: Resultaten poulefaseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wednesday November 16 (7pm)
4x Second Round
Gerwyn Price 9-10 Brendan Dolan
Phil Taylor 10-5 Jeff Smith
Michael van Gerwen 10-5 Robert Thornton
Peter Wright 10-3 Darryl Fitton
Thursday November 17 (7pm)
4x Second Round
Jamie Hughes 9-10 Chris Dobey
Benito van de Pas 2-10 James Wade
Gary Anderson v Danny Noppert
Raymond van Barneveld v Glen Durrant
Friday November 18 (7pm)
2x Quarter-Finals
Saturday November 19 (8pm)
2x Quarter-Finals
Sunday November 20
Afternoon Session (1pm)
Semi-Finals
Evening Session (7pm)
Final
Format
Group Stage - Best of nine legs
Second Round - Best of 19 legs
Quarter-Finals - Best of 31 legs
Semi-Finals - Best of 31 legs
Final - Best of 31 legs
Brekket
Micheal van Gerwen v Brendan Dolan
Peter Wright v Phil Taylor
Gary Anderson/Danny Noppert v Raymond van Barneveld/Glen Durrant
Chris Dobey v James WadeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
Stapt ie lekker gemotiveerd het podium op, niks mis meequote:Op zondag 20 november 2016 20:13 schreef TserrofEnoch het volgende:
Dat former champion of the world-gedoe doet hem echt pijn.
FA wil nog wel eens unibet pakken die soms wat voorligt maar die heb ik vandaag nog niet gezienquote:Op zondag 20 november 2016 20:13 schreef THEFXR het volgende:
iedereen kijkt rtl? of zijn er een paar met een stream die voorliggen?
De stream van vanmiddag ligt 3 seconde achter op RTL7.quote:Op zondag 20 november 2016 20:13 schreef THEFXR het volgende:
iedereen kijkt rtl? of zijn er een paar met een stream die voorliggen?
ok, tnxquote:Op zondag 20 november 2016 20:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De stream van vanmiddag ligt 3 seconde achter op RTL7.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk, maar niet ten koste van mvg natuurlijkquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 20 november 2016 20:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar niet ten koste van mvg natuurlijk
Rot op nationalistquote:Op zondag 20 november 2016 20:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar niet ten koste van mvg natuurlijk
Goedenavond Taglianoquote:Op zondag 20 november 2016 20:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
FA wil nog wel eens unibet pakken die soms wat voorligt maar die heb ik vandaag nog niet gezien
Mensenkennisgenotquote:Op zondag 20 november 2016 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kijk inderdaad via Unibet nu
Als we pak hem beet een jaar of 5 geleden waren geweest had iedereen gezegd dat die alleenheerschappij van Taylor wel erg saai zou zijn denk ik zomaarquote:Op zondag 20 november 2016 20:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
NEDERLANDER die aids komt op het WK ook telkens terug
Lekker boeiend als iemand zoals 99% van de wereldwijde sportkijkers voor een landgenoot isquote:Op zondag 20 november 2016 20:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
NEDERLANDER die aids komt op het WK ook telkens terug
Van mij mag iedereen aanmoedigen wat ze willen, maar begrijpen doe ik het toch echt nietquote:Op zondag 20 november 2016 20:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker boeiend als iemand zoals 99% van de wereldwijde sportkijkers voor een landgenoot is
Dat boeit die dagjes mensen niksquote:Op zondag 20 november 2016 20:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als we pak hem beet een jaar of 5 geleden waren geweest had iedereen gezegd dat die alleenheerschappij van Taylor wel erg saai zou zijn denk ik zomaar
Dus je kan van de winst mooi een euroknaller halen?quote:Op zondag 20 november 2016 20:23 schreef luckass het volgende:
ik had al mijn spaargeld op wade gezet man man man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |