Mensenkennisgenotquote:Op zondag 20 november 2016 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kijk inderdaad via Unibet nu
Als we pak hem beet een jaar of 5 geleden waren geweest had iedereen gezegd dat die alleenheerschappij van Taylor wel erg saai zou zijn denk ik zomaarquote:Op zondag 20 november 2016 20:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
NEDERLANDER die aids komt op het WK ook telkens terug
Lekker boeiend als iemand zoals 99% van de wereldwijde sportkijkers voor een landgenoot isquote:Op zondag 20 november 2016 20:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
NEDERLANDER die aids komt op het WK ook telkens terug
Van mij mag iedereen aanmoedigen wat ze willen, maar begrijpen doe ik het toch echt nietquote:Op zondag 20 november 2016 20:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker boeiend als iemand zoals 99% van de wereldwijde sportkijkers voor een landgenoot is
Dat boeit die dagjes mensen niksquote:Op zondag 20 november 2016 20:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als we pak hem beet een jaar of 5 geleden waren geweest had iedereen gezegd dat die alleenheerschappij van Taylor wel erg saai zou zijn denk ik zomaar
Dus je kan van de winst mooi een euroknaller halen?quote:Op zondag 20 november 2016 20:23 schreef luckass het volgende:
ik had al mijn spaargeld op wade gezet man man man
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |