We zijn niet allemaal student meer.quote:Op zondag 20 november 2016 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dus je kan van de winst mooi een euroknaller halen?
Mijn interesse in je stijgtquote:Op zondag 20 november 2016 20:24 schreef luckass het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal student meer.
Hoi Zjakquote:Op zondag 20 november 2016 20:24 schreef NewHorizon het volgende:
Van Gerwen speelt weer reactiedarts, niet de beste tactiek tegen Wade
quote:Op zondag 20 november 2016 20:24 schreef NewHorizon het volgende:
Van Gerwen speelt weer reactiedarts, niet de beste tactiek tegen Wade
quote:Op zondag 20 november 2016 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dus je kan van de winst mooi een euroknaller halen?
omdat je altijd een favoriet hebtquote:
Sjonnie Hoogerland deed meequote:Op zondag 20 november 2016 20:26 schreef luckass het volgende:
Meedoen aan het NK tegenwindfietsen, dan ben je pas levenloos
Je zou liever meedoen met NK metwindmeefietsen?quote:Op zondag 20 november 2016 20:26 schreef luckass het volgende:
Meedoen aan het NK tegenwindfietsen, dan ben je pas levenloos
Zendtijdopvullingquote:Op zondag 20 november 2016 20:26 schreef Mani89 het volgende:
Waar slaat dat Sport Update op? Welk doel dient dit?
Het is een prima informerend item. Helemaal niks mis mee.quote:Op zondag 20 november 2016 20:26 schreef Mani89 het volgende:
Waar slaat dat Sport Update op? Welk doel dient dit?
Dat hoeft absoluut niet zo te zijn, althans niet in mijn geval. Ik kijk zat potjes, zeker bij darts, neutraal. Gewoon omdat ik het spelletje leuk vind, twee interessante spelers zie en gewoon eens wil zien wat ze tegen elkaar kunnen. Een voorkeur voor wie er doorgaat heb ik dan ook oprecht niet. Deze finale heb ik ook niet echt een voorkeur, maar ik vind het wel interessant om te zien of Wade de druk op MvG kan houden en wat er verder mogelijk isquote:Op zondag 20 november 2016 20:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
omdat je altijd een favoriet hebt
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 20 november 2016 20:30 schreef luckass het volgende:
Jerry Hendriks ipv Mr Coat naar het WK_!
Echt genot manquote:Op zondag 20 november 2016 20:30 schreef luckass het volgende:
Jerry Hendriks ipv Mr Coat naar het WK_!
Is een user die op Taylor geilt en MvG altijd afzeikt, maar dat wordt altijd gelogenstraftquote:
Je omschrijft het nog mooi als een understatement eigenlijkquote:Op zondag 20 november 2016 20:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Is een user die op Taylor geilt en MvG altijd afzeikt, maar dat wordt altijd gelogenstraft
Lekker naast de voorzitter van de Nederlandse dartbond, ofzoquote:
Vorig jaar had je nog Raybar en Van Gerwen op dag 1 te gast.quote:Op zondag 20 november 2016 20:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lekker naast de voorzitter van de Nederlandse dartbond, ofzo
Zou wel leuk zijn als dat dit jaar nog mogelijk is. Nog beter zou natuurlijk zijn Jelle en MvG maar dat is een utopie.quote:Op zondag 20 november 2016 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar had je nog Raybar en Van Gerwen op dag 1 te gast.
Ik zit nog altijd te wachten op een opvolger van Ted Hankeyquote:Op zondag 20 november 2016 20:37 schreef Mani89 het volgende:
Ok dat was het dan. Tijd om iets anders te gaan doen.
Anderson als gebruikelijk op dag 1.quote:Op zondag 20 november 2016 20:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als dat dit jaar nog mogelijk is. Nog beter zou natuurlijk zijn Jelle en MvG maar dat is een utopie.
We zijn er overigens achter dat we aankomend WK naar alle waarschijnlijkheid weer naar Frank Verhoeven moeten luisteren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |