Is een user die op Taylor geilt en MvG altijd afzeikt, maar dat wordt altijd gelogenstraftquote:
Je omschrijft het nog mooi als een understatement eigenlijkquote:Op zondag 20 november 2016 20:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Is een user die op Taylor geilt en MvG altijd afzeikt, maar dat wordt altijd gelogenstraft
Lekker naast de voorzitter van de Nederlandse dartbond, ofzoquote:
Vorig jaar had je nog Raybar en Van Gerwen op dag 1 te gast.quote:Op zondag 20 november 2016 20:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lekker naast de voorzitter van de Nederlandse dartbond, ofzo
Zou wel leuk zijn als dat dit jaar nog mogelijk is. Nog beter zou natuurlijk zijn Jelle en MvG maar dat is een utopie.quote:Op zondag 20 november 2016 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar had je nog Raybar en Van Gerwen op dag 1 te gast.
Ik zit nog altijd te wachten op een opvolger van Ted Hankeyquote:Op zondag 20 november 2016 20:37 schreef Mani89 het volgende:
Ok dat was het dan. Tijd om iets anders te gaan doen.
Anderson als gebruikelijk op dag 1.quote:Op zondag 20 november 2016 20:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als dat dit jaar nog mogelijk is. Nog beter zou natuurlijk zijn Jelle en MvG maar dat is een utopie.
We zijn er overigens achter dat we aankomend WK naar alle waarschijnlijkheid weer naar Frank Verhoeven moeten luisteren
Ik krijg er hoe dichterbij het komt steeds meer zin in welquote:Op zondag 20 november 2016 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anderson als gebruikelijk op dag 1.
De top 8 zal vast weinig verrassend voor 75% tegen Voorrondespelers moeten.
Ik kijk nog liever naar Brendan Dolan.quote:
Jan Dekker heeft wel haarquote:Op zondag 20 november 2016 20:43 schreef opperkleurder het volgende:
Zijn er Nederlandse darters met een flinke haardos?
Ja, Stijnquote:Op zondag 20 november 2016 20:43 schreef opperkleurder het volgende:
Jelle houdt dat altijd bijquote:Op zondag 20 november 2016 20:43 schreef opperkleurder het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |