quote:Op zondag 20 november 2016 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]Schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie krullen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik vind ze daar niet eens zo mooi zitten, maar thanks. Heb ze tegenwoordig meer in bedwangquote:
Alleen jammer dat foto niet zo scherp is, maar ach. Je ziet iig duidelijk dat jij het bent.quote:Op zondag 20 november 2016 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind ze daar niet eens zo mooi zitten, maar thanks. Heb ze tegenwoordig meer in bedwang
Jij had liever 4k resolutie gezien he bahquote:Op zondag 20 november 2016 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen jammer dat foto niet zo scherp is, maar ach. Je ziet iig duidelijk dat jij het bent.
quote:Op zondag 20 november 2016 18:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij had liever 4k resolutie gezien he bah
croptopje erbijquote:Op zondag 20 november 2016 18:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het jammer als gezichten beetje vervagen.quote:Op zondag 20 november 2016 18:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet die mannen hier niks gevenquote:
Vieze gedachtenquote:Op zondag 20 november 2016 18:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet die mannen hier niks geven
je geeft ze een vinger en ze willen een hand
welke seriequote:Op zondag 20 november 2016 18:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kom er net achter dat deze serie niet helemaal nog op netflix is![]()
welkequote:Op zondag 20 november 2016 18:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kom er net achter dat deze serie niet helemaal nog op netflix is![]()
designated survivorquote:
waarom ga je niet?quote:Op zondag 20 november 2016 18:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
designated survivor
eigenlijk zou ik naar dag 3 moeten
kan je niet voor een uurtje gaanquote:
nou zegquote:Op zondag 20 november 2016 18:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is weer ouderwets gezellig in de GRTD
ja en de andere helft van real grtdquote:Op zondag 20 november 2016 18:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
We missen nog wat sleutelfiguren als Stuart.
wie?quote:Op zondag 20 november 2016 18:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
We missen nog wat sleutelfiguren als Stuart.
jancees is naar zn idoolquote:Op zondag 20 november 2016 18:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en de andere helft van real grtd
wie?quote:
Nee, ik heb het geprobeerd en het begon volgens mij dat iemand heel lang moest hoesten ofzo tochquote:
quote:Op zondag 20 november 2016 18:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, ik heb het geprobeerd en het begon volgens mij dat iemand heel lang moest hoesten ofzo toch
dat vond ik vervelend
dus ben toen maar weer andere serie gaan kijken die ik volg
kan dat sowieso niet goed, meerdere series volgen
once upon a timequote:
Het is hoogwaardige seriequote:Op zondag 20 november 2016 18:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik moest dit laatst kijken met iemand
was vrij saai
toen gingen ze schilderij maken
moet er wel op staan hoorquote:Op zondag 20 november 2016 18:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
designated survivor
eigenlijk zou ik naar dag 3 moeten
oh ja zoquote:Op zondag 20 november 2016 18:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee want komt elke week neije uit
komt omdat in amerika nog uitgezonden wordtquote:Op zondag 20 november 2016 18:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dus de serie staat er niet in zn geheel op
Amerikanenquote:Op zondag 20 november 2016 18:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
komt omdat in amerika nog uitgezonden wordt
Doe alsjeblieft niet zo irritant.quote:Op zondag 20 november 2016 18:46 schreef Fylax het volgende:
ik heb wel echt struggles man met vervoer zometeen naar utrecht
als ik dan om half 9 op school moet zijn moet ik om 5 uur opstaanquote:Op zondag 20 november 2016 18:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft niet zo irritant.
Reizen met de trein valt echt mee en je kan er ook gaan wonen als je het zo erg vindt
als ik met m'n ouders auto zou mogen is het prima want die verbruikt echt weinigquote:Op zondag 20 november 2016 18:49 schreef Insomnia_ het volgende:
of gewoon auto kopen en niet miepen over kosten
Dan skip je die les tochquote:Op zondag 20 november 2016 18:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
als ik dan om half 9 op school moet zijn moet ik om 5 uur opstaan
en je krijgt toch niet zomaar een kamer daar
ik probeer niet irritant te doen, maar probeer gewoon wat meer informatie te krijgen
ik woon niet in de stadquote:Op zondag 20 november 2016 19:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan skip je die les toch
Even zonder grappen, je lessen zullen zelden om die tijd starten en je hoeft echt niet om 5 uur op, tenzij jij er twee uur over doet om je klaar te maken
http://9292.nl/reisadvies(...)omst/2016-11-21T0831
Ja kan in Arnhem komen wonen, dan is het nog maar een uurtjequote:Op zondag 20 november 2016 19:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik woon niet in de stad
reizen met OV van mijn huis naar USP is 1 uur en 55 minuten
Je moet het toch ooit eens leren.quote:Op zondag 20 november 2016 19:06 schreef Fylax het volgende:
ohh oki..
ben alleen bang dat ik daar nog te onzelfstandig voor ben
misschien kun je begeleid gaan wonenquote:Op zondag 20 november 2016 19:06 schreef Fylax het volgende:
ohh oki..
ben alleen bang dat ik daar nog te onzelfstandig voor ben
hjahahahahaquote:Op zondag 20 november 2016 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien kun je begeleid gaan wonen
De Fylax Truman Showquote:Op zondag 20 november 2016 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien kun je begeleid gaan wonen
wel lastig om dan wat samen te vindenquote:Op zondag 20 november 2016 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Anders met een vriend op kamers gaan.
Heb je wat aan elkaar.
heb ik nietquote:Op zondag 20 november 2016 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Anders met een vriend op kamers gaan.
Heb je wat aan elkaar.
Weet niet hoe het overal zit.quote:Op zondag 20 november 2016 19:13 schreef supersof het volgende:
[..]
wel lastig om dan wat samen te vinden
quote:
leuk leven jijquote:Op zondag 20 november 2016 19:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zit weer ons radio klb avontuur te luisteren
Dan moet je niet miepenquote:Op zondag 20 november 2016 19:00 schreef Fylax het volgende:
ik kan de brandstofkosten nauwelijks betalen van mn stufi
ja nouja ik heb wel 2 vrienden die ik soms ziequote:Op zondag 20 november 2016 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet hoe het overal zit.
Toen ik ging studeren werden er nieuwe dingen neergezet waar je je met 4 kon in schrijven.
[..]
Die nieuwe cast van oh oh daar gaan we weer. Plaatsvervangende schaamte.quote:
Jij hebt het erg vaak over iets wat je claimt niet te kijkenquote:Op zondag 20 november 2016 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die nieuwe cast van oh oh daar gaan we weer. Plaatsvervangende schaamte.
jij was dan wel een beetje een uitzonderingquote:Op zondag 20 november 2016 19:27 schreef Insomnia_ het volgende:
toen ik jouw leeftijd had fylie
woonde ik al LANG op mezelf
en denk maar niet dat ik zelfstandig was
Heb het nu twee keer gezien.quote:Op zondag 20 november 2016 19:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij hebt het erg vaak over iets wat je claimt niet te kijken
ik vond het best leuk om te zienquote:Op zondag 20 november 2016 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die nieuwe cast van oh oh daar gaan we weer. Plaatsvervangende schaamte.
Dat zeker, maar kan wel lachen om die Shadyquote:Op zondag 20 november 2016 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond de eerste cast eigenlijk veel leuker.
Ik wist niet hoe snel ik weg moest wezen bij mijn ouders. Had het echt gehad thuis.quote:Op zondag 20 november 2016 19:28 schreef Insomnia_ het volgende:
dat wachten op zelfstandigheid is ook een grote farce
maar verder dat gemiep bij 17-18 jarigenquote:Op zondag 20 november 2016 19:28 schreef supersof het volgende:
[..]
jij was dan wel een beetje een uitzondering
Dat is die droogkloot toch, die midden in de nacht het huis ging opruimen?quote:Op zondag 20 november 2016 19:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat zeker, maar kan wel lachen om die Shady
verdacht dat jij precies weet waar het over gaat over iets wat je zegt te hatenquote:Op zondag 20 november 2016 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is die droogkloot toch, die midden in de nacht het huis ging opruimen?
quote:Op zondag 20 november 2016 19:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
verdacht dat jij precies weet waar het over gaat over iets wat je zegt te haten
Weet niet, heb alleen aflevering 2 gezienquote:Op zondag 20 november 2016 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is die droogkloot toch, die midden in de nacht het huis ging opruimen?
17 vind ik bij de meeste jongens nog wel net wat te vroeg. meisjes kunnen het vaak dan wel prima zelfquote:Op zondag 20 november 2016 19:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar verder dat gemiep bij 17-18 jarigen
moe word ik er van
Ja die dus. Die Damian is echt de grootste kneus.quote:Op zondag 20 november 2016 19:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet niet, heb alleen aflevering 2 gezien
het is die ene waarbij dat meisjes opeens op hem kwam liggen
echt he dit is de klb sc nietquote:Op zondag 20 november 2016 19:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
Doe eens aardig tegen elkaar joh!
Niet over dat programma Inso.quote:Op zondag 20 november 2016 19:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom verkondig je zo vaak je haat in VBL SC.
jongens ook als je ze gewoon laatquote:Op zondag 20 november 2016 19:31 schreef supersof het volgende:
[..]
17 vind ik bij de meeste jongens nog wel net wat te vroeg. meisjes kunnen het vaak dan wel prima zelf
is dat die dj?quote:Op zondag 20 november 2016 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die dus. Die Damian is echt de grootste kneus.
volgens mij doen we dat ookquote:Op zondag 20 november 2016 19:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
Doe eens aardig tegen elkaar joh!
Precies, als je iemand vrij laat op jonge leeftijd leert 'ie het echt wel door vallen en opstaan. (Al is 'ie 14)quote:Op zondag 20 november 2016 19:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jongens ook als je ze gewoon laat
jongens moeten vaker vallenquote:Op zondag 20 november 2016 19:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
Heeft vrij weinig te maken met of diegene een jongen of meisje is, beetje feministisch dit weer.
quote:Op zondag 20 november 2016 19:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Precies, als je iemand vrij laat op jonge leeftijd leert 'ie het echt wel door vallen en opstaan.
Heeft vrij weinig te maken met of diegene een jongen of meisje is, beetje feministisch dit weer.
Moeten vooral meer klappen en trappen krijgen tijdens de opvoeding.quote:
En die gast kan echt niet zingen hahahahaquote:
wat is te langquote:Op zondag 20 november 2016 19:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik zoon krijg.
Sowieso niet te lang thuislaten.
Gaat 110% mis dan.
Neequote:Op zondag 20 november 2016 19:34 schreef supersof het volgende:
[..]
En die gast kan echt niet zingen hahahaha
Ligt helemaal aan de opvoeding lijkt mijquote:Op zondag 20 november 2016 19:33 schreef supersof het volgende:
[..]lol
meisjes zijn echt wel eerder zelfstandiger hoor
quote:
Als je de gemiddelde jongen van 19 kent weet je dat dit uitzonderingen zijnquote:Op zondag 20 november 2016 19:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan de opvoeding lijkt mij![]()
Genoeg meiden die met 24 nog amper de was kunnen draaien terwijl jongens op hun 19e al hun hele huishouden zelf doen, en andersom.
is goedquote:Op zondag 20 november 2016 19:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan de opvoeding lijkt mij![]()
Genoeg meiden die met 24 nog amper de was kunnen draaien terwijl jongens op hun 19e al hun hele huishouden zelf doen, en andersom.
Klopt, de meeste wonen dan nog thuis en laten alles doen, dat is absoluut waar.quote:Op zondag 20 november 2016 19:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je de gemiddelde jongen van 19 kent weet je dat dit uitzonderingen zijn
wanneer ga jij uit huisquote:Op zondag 20 november 2016 19:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, de meeste wonen dan nog thuis en laten alles doen, dat is absoluut waar.
ja ben echt razend nuquote:
Ligt aan de ouders hoor. Zodra ik op een leeftijd kwam dat ik iets zelf kón doen werd het niet meer voor mij gedaan, zo simpel was het.quote:Op zondag 20 november 2016 19:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, de meeste wonen dan nog thuis en laten alles doen, dat is absoluut waar.
hoezo denk je datquote:
gewoon net zo lang door gaan totdat je ze beide hebt tochquote:
Als ik éindelijk een woning toegewezen krijg.quote:
Denk dat jij veel te streng bent voor een dochterquote:Op zondag 20 november 2016 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou ook beter voor een meisje kunnen zorgen.
Had laatst onderzoek gelezen dat beweerde dat lengte van de penis rol kon spelen. Mannen met kleinere penis zouden meer kans hebben op meisje.quote:
misschien ietsje te streng maar zal wel meevallenquote:Op zondag 20 november 2016 19:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Denk dat jij veel te streng bent voor een dochter
Ken iemand die wilde 3 meisjes, die kreeg een drieling.. 3 jongensquote:Op zondag 20 november 2016 19:37 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon net zo lang door gaan totdat je ze beide hebt toch
en als je gemiddeld zitquote:Op zondag 20 november 2016 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had laatst onderzoek gelezen dat beweerde dat lengte van de penis rol kon spelen. Mannen met kleinere penis zouden meer kans hebben op meisje.
Was wel grappig stukje, maar betwijfel de waarde van het onderzoek.
lolquote:Op zondag 20 november 2016 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken iemand die wilde 3 meisjes, die kreeg een drieling.. 3 jongens![]()
omgquote:Op zondag 20 november 2016 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken iemand die wilde 3 meisjes, die kreeg een drieling.. 3 jongens![]()
Werden geen uitspraken over definitieve lengte gedaan.quote:
Misschien dat je vrouw je dan wat in bedwang houdt, maar denk met kleren en tijden waarop ze thuis moet zijn dat jij dan wel streng bentquote:Op zondag 20 november 2016 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien ietsje te streng maar zal wel meevallen
hoezo dan
kleren beetje strengquote:Op zondag 20 november 2016 19:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien dat je vrouw je dan wat in bedwang houdt, maar denk met kleren en tijden waarop ze thuis moet zijn dat jij dan wel streng bent
weet je dochter wat wij in bad doen?quote:Op zondag 20 november 2016 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik riep drie jaar lang dat mijn eerste een meisje wilde, dat kwam uit. Nu hoop ik bij de tweede op een jongetje.
Ze slaapt. Als jij een beetje rustig aan doet dan wordt ze niet wakker.quote:Op zondag 20 november 2016 19:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
weet je dochter wat wij in bad doen?
en met jongens ook wel strengquote:Op zondag 20 november 2016 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kleren beetje streng
tijden wel streng
quote:Op zondag 20 november 2016 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze slaapt. Als jij een beetje rustig aan doet dan wordt ze niet wakker.
zou bij jongens veel meer hebben dat ze hun eigen struggle mogen oplossenquote:
middelmatig strengquote:Op zondag 20 november 2016 19:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hoe gaan wij onze kinderen opvoeden?
quote:
Als ze staks 16 is en ze gaat stappen sta je wel klaar voor haar om d'r midden in de nacht op te halen?quote:Op zondag 20 november 2016 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zou bij jongens veel meer hebben dat ze hun eigen struggle mogen oplossen
bij meisje zou ik meer willen helpen
tuurlijkquote:Op zondag 20 november 2016 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ze staks 16 is en ze gaat stappen sta je wel klaar voor haar om d'r midden in de nacht op te halen?
ja snap ik welquote:Op zondag 20 november 2016 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zou bij jongens veel meer hebben dat ze hun eigen struggle mogen oplossen
bij meisje zou ik meer willen helpen
"papa? Ik heb iets doms gedaan"quote:Op zondag 20 november 2016 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ze staks 16 is en ze gaat stappen sta je wel klaar voor haar om d'r midden in de nacht op te halen?
en goed communicerenquote:
Terecht. Maar met zoon zou je er anders over denken dus. Ik ook namelijk.quote:
Mijn zoon mag gewoon lopen of nachttaxi betalenquote:Op zondag 20 november 2016 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Terecht. Maar met zoon zou je er anders over denken dus. Ik ook namelijk.
Zo, dan word ik gek.quote:Op zondag 20 november 2016 19:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
"papa? Ik heb iets doms gedaan"
quote:Op zondag 20 november 2016 19:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn zoon mag gewoon lopen of nachttaxi betalen
quote:Op zondag 20 november 2016 19:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn zoon mag gewoon lopen of nachttaxi betalen
beetje die klappen van de zweep lerenquote:
fietssleutel kwijtgeraaktquote:
Mijn kinderen snappen dan al wel dat je gewoon andere fiets steelt.quote:
Echt ookquote:
dat zou mij echt geen fuck interesserenquote:Op zondag 20 november 2016 19:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Echt ook
Of dat ze je belt om een uur of 8 "Papa, ik ben op het politiebureau, ik ben aangehouden voor het rijden zonder rijbewijs"
*Haags pakt alvast riem*![]()
Bijlmerleefjequote:Op zondag 20 november 2016 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn kinderen snappen dan al wel dat je gewoon andere fiets steelt.
quote:Op zondag 20 november 2016 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Totdat ze thuis komt met Rachid van 27quote:Op zondag 20 november 2016 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou bij een dochter best veel fouten niet erg vinden.
gebeurd nietquote:Op zondag 20 november 2016 19:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Totdat ze thuis komt met Rachid van 27
Nouwja.. kan wel wat dingen bedenken. Of het dom is weet ik ook niet. Maar blij zal ik er niet van worden als ze bijvoorbeeld midden in de nacht verdwaald is of wat dan ook.quote:
kan gebeuren tochquote:Op zondag 20 november 2016 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouwja.. kan wel wat dingen bedenken. Of het dom is weet ik ook niet. Maar blij zal ik er niet van worden als ze bijvoorbeeld midden in de nacht verdwaald is of wat dan ook.
quote:Op zondag 20 november 2016 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan hoeft ze niet meer thuis te komen.quote:Op zondag 20 november 2016 19:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Totdat ze thuis komt met Rachid van 27
Nee, dan is het eigen schuld dikke bult.quote:Op zondag 20 november 2016 19:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Echt ook
Of dat ze je belt om een uur of 8 "Papa, ik ben op het politiebureau, ik ben aangehouden voor het rijden zonder rijbewijs"
*Haags pakt alvast riem*![]()
lol meen je datquote:Op zondag 20 november 2016 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan hoeft ze niet meer thuis te komen.
Jezus man, racisme.comquote:Op zondag 20 november 2016 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan hoeft ze niet meer thuis te komen.
Als ik haar in 15 jaar niet heb bij kunnen brengen dat ze weg moet blijven van vieze pedo's, vraag ik me serieus af wat ze nog komt doen.quote:
dit denk ik nietquote:Op zondag 20 november 2016 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Misschien trouwt mijn dochter over tig jaar wel met de zoon van Inso.
hoezo pedo?quote:Op zondag 20 november 2016 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik haar in 15 jaar niet heb bij kunnen brengen dat ze weg moet blijven van vieze pedo's, vraag ik me serieus af wat ze nog komt doen.
of met de dochter van mij en sofquote:Op zondag 20 november 2016 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Misschien trouwt mijn dochter over tig jaar wel met de zoon van Inso.
Kan ik mij in vinden.quote:Op zondag 20 november 2016 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn kinderen trouwen niet met ongelovigen
Van je dochter wel jaquote:Op zondag 20 november 2016 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk eigenlijk niet dat ik heel streng zou zijn uiteindelijk sof.
Ik zou eigenlijk best veel tollereren.
ik heb volgens mij de memo gemist dat elke Rachid pedo isquote:Op zondag 20 november 2016 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik haar in 15 jaar niet heb bij kunnen brengen dat ze weg moet blijven van vieze pedo's, vraag ik me serieus af wat ze nog komt doen.
Horrorscenario nummer 1.quote:Op zondag 20 november 2016 19:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had zelf tienerzwangerschap scenario in hoofd.
kan gebeuren tochquote:Op zondag 20 november 2016 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Horrorscenario nummer 1.
Stond toch een Rachid van 27?quote:Op zondag 20 november 2016 19:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb volgens mij de memo gemist dat elke Rachid pedo is
Ja, maar niet wenselijk. Tenzij ze het echt al goed voor elkaar heeft in haar tienerjaren.quote:
moeten bloed wel zuiver houdenquote:Op zondag 20 november 2016 19:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb volgens mij de memo gemist dat elke Rachid pedo is
Hm okequote:Op zondag 20 november 2016 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stond toch een Rachid van 27?
ja maar horrorscenario is ook zoietsquote:Op zondag 20 november 2016 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar niet wenselijk. Tenzij ze het echt al goed voor elkaar heeft in haar tienerjaren.
Wat komt bij jou op 1 dan?quote:Op zondag 20 november 2016 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar horrorscenario is ook zoiets
weet ik eigenlijk nietquote:Op zondag 20 november 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat komt bij jou op 1 dan?
Weet ik het, ik maakte de post niet.quote:
Loverboy praktijken, jij zou moord plegen.quote:Op zondag 20 november 2016 19:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet ik eigenlijk niet
ik zou veel dingen wel kunnen relativeren
Dat wel.quote:Op zondag 20 november 2016 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Loverboy praktijken, jij zou moord plegen.
Sowieso.quote:Op zondag 20 november 2016 19:59 schreef Insomnia_ het volgende:
zou bij zoon van 15 met kind wel paar tikken geven als ie niet zn verantwoordelijkheid pakt
Ken er wel een paar hoor. Gelukkig niet persoonlijk, meer via via. Maar vrouw zwanger, papa gevlucht verhalen.quote:
tquote:Op zondag 20 november 2016 20:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ben jij eigenlijk een man of vrouw
ken er genoegquote:Op zondag 20 november 2016 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken er wel een paar hoor. Gelukkig niet persoonlijk, meer via via. Maar vrouw zwanger, papa gevlucht verhalen.
ja, mijn oma in polen heeft dr hele leven een talent gehad om zulke manenn eruit te pikkenquote:Op zondag 20 november 2016 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ben je echt niet goed bij je hoofd ook.
ik ga morgen naar mijn opa en oma toe, leuk hequote:Op zondag 20 november 2016 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, mijn oma in polen heeft dr hele leven een talent gehad om zulke manenn eruit te pikken
pfff, fucked up man.quote:Op zondag 20 november 2016 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, mijn oma in polen heeft dr hele leven een talent gehad om zulke manenn eruit te pikken
erg leukquote:Op zondag 20 november 2016 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga morgen naar mijn opa en oma toe, leuk he
nee maandagen altijd vrij of school.quote:Op zondag 20 november 2016 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
erg leuk
hoef je niet naar stage
ik sprak mijn oma gisternacht nog
die was goed teut
Die zal niet al te positief zijn geweestquote:Op zondag 20 november 2016 20:04 schreef Insomnia_ het volgende:
en de avond ervoor had ze een betoog over russische hoeren
gezellig zegquote:Op zondag 20 november 2016 20:05 schreef supersof het volgende:
[..]
nee maandagen altijd vrij of school.
Gezellig scrabblen met opa
Ik vertelde haar dat mn broertje en ik eind april naar Moskou moesten.quote:Op zondag 20 november 2016 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zal niet al te positief zijn geweest
Ik bespreek dat soort dingen niet met mijn oma.quote:Op zondag 20 november 2016 20:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn oma overschat mijn libido altijd schromelijk.
En onderschat mijn trouwheid aan monogaamheid.
Jouw oma is een topvrouw, die moet je koesteren!quote:Op zondag 20 november 2016 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vertelde haar dat mn broertje en ik eind april naar Moskou moesten.
Toen ging het los hoor.
Dat er vroeger al veel hoeren waren in de sovjet tijd, toen zei studeerde.
En nu nog steeds.
En dat we ons daar niet mee in moesten laten.
Mijn oma drinkt graag.quote:Op zondag 20 november 2016 20:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik bespreek dat soort dingen niet met mijn oma.
Gelukkig is ze nog jongquote:Op zondag 20 november 2016 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jouw oma is een topvrouw, die moet je koesteren!
Mijn opa en oma leven alleen nog van mijn vriendin haar kant. Mooie mensen ook, wel bijna 80.quote:
Helaas heb ik mijn opas nooit gekendquote:Op zondag 20 november 2016 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn opa en oma leven alleen nog van mijn vriendin haar kant. Mooie mensen ook, wel bijna 80.
Vind het oprecht jammer dat mijn eigen opa niet meer leeft. Oma kende ik niet, die stierf toen ik 2 was.
Jammer ja.quote:Op zondag 20 november 2016 20:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Helaas heb ik mijn opas nooit gekend
En je oppas?quote:Op zondag 20 november 2016 20:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Helaas heb ik mijn opas nooit gekend
ja, inso is 2 jaar oudquote:
bedankt voor deze verhelderingquote:Op zondag 20 november 2016 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn oma was 38 toen ze oma werd voor het eerst.
Dus 29 is onmogelijk.
wow, jong!!quote:Op zondag 20 november 2016 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn oma was 38 toen ze oma werd voor het eerst.
Dus 29 is onmogelijk.
ik wil gewoon dat er een ontspannen sfeer heerstquote:Op zondag 20 november 2016 20:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jouw vriendje is hier bij betrokken.
spinaziestampot met een gehaktbalquote:
wat is daar aan de hand?quote:Op zondag 20 november 2016 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Relatie SC is popcorn topic.
komt goed schatquote:Op zondag 20 november 2016 20:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik wil gewoon dat er een ontspannen sfeer heerst
moeten ze even aan ons wennen denk je?quote:Op zondag 20 november 2016 20:24 schreef supersof het volgende:
[..]
komt goed schat
we moeten het even wat tijd gunnen
het is daar allemaal open tochquote:Op zondag 20 november 2016 20:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zullen er wel weer een paar vreemd zijn gegaan
Geen idee precies.quote:
ja, wat er op neer komt dat er 1 seks heeft met anderen en de ander niet omdat ie lelijk isquote:
Ja, dat denk ik welquote:Op zondag 20 november 2016 20:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
moeten ze even aan ons wennen denk je?
Wat een lastige situaties!quote:Op zondag 20 november 2016 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee precies.
Maar open relaties, vreemdgaande mensen. Lopen op elkaar te haten. Die is een slet, die ontkent het. De scharrel neemt het op voor zijn chick en slaat wild om zich heen en alles.
Snap er weinig van.
rijst met kip en Indonesische groente mix in zoetzure sausquote:Op zondag 20 november 2016 20:23 schreef supersof het volgende:
[..]
spinaziestampot met een gehaktbal
en jij?
ongemakkelijkquote:Op zondag 20 november 2016 20:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, wat er op neer komt dat er 1 seks heeft met anderen en de ander niet omdat ie lelijk is
lekker zegquote:Op zondag 20 november 2016 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
rijst met kip en Indonesische groente mix in zoetzure saus
bijna 11 dagen geen banquote:Op zondag 20 november 2016 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen die rwina maken op FOK!
al bijna 11 maanden geen ban
Ik ben trots op je.quote:Op zondag 20 november 2016 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen die rwina maken op FOK!
al bijna 11 maanden geen ban
Ik ook.quote:Op zondag 20 november 2016 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben trots op je.
Ik had januari ban.
quote:Op zondag 20 november 2016 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Want toen had ik die vieze tranny gepest volgens de admin.
die chineesquote:
nopequote:
fienquote:Op zondag 20 november 2016 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die chinees
die computers van de trap ging gooien voor youtube
was niet Abquote:Op zondag 20 november 2016 20:29 schreef Mortaxx het volgende:
Tr gemaakt. Kan echt niet dat je Ab vieze tranny noemt
zelden.quote:Op zondag 20 november 2016 20:30 schreef supersof het volgende:
ik moet zo vaak hardop lachen om fok
hebben jullie dat ook
ik om jou, jc en mortaxx vaakquote:
waaromquote:Op zondag 20 november 2016 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik FOK! vaak in sjagreinige toestand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |