als ik dan om half 9 op school moet zijn moet ik om 5 uur opstaanquote:Op zondag 20 november 2016 18:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft niet zo irritant.
Reizen met de trein valt echt mee en je kan er ook gaan wonen als je het zo erg vindt
als ik met m'n ouders auto zou mogen is het prima want die verbruikt echt weinigquote:Op zondag 20 november 2016 18:49 schreef Insomnia_ het volgende:
of gewoon auto kopen en niet miepen over kosten
Dan skip je die les tochquote:Op zondag 20 november 2016 18:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
als ik dan om half 9 op school moet zijn moet ik om 5 uur opstaan
en je krijgt toch niet zomaar een kamer daar
ik probeer niet irritant te doen, maar probeer gewoon wat meer informatie te krijgen
ik woon niet in de stadquote:Op zondag 20 november 2016 19:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan skip je die les toch
Even zonder grappen, je lessen zullen zelden om die tijd starten en je hoeft echt niet om 5 uur op, tenzij jij er twee uur over doet om je klaar te maken
http://9292.nl/reisadvies(...)omst/2016-11-21T0831
Ja kan in Arnhem komen wonen, dan is het nog maar een uurtjequote:Op zondag 20 november 2016 19:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik woon niet in de stad
reizen met OV van mijn huis naar USP is 1 uur en 55 minuten
Je moet het toch ooit eens leren.quote:Op zondag 20 november 2016 19:06 schreef Fylax het volgende:
ohh oki..
ben alleen bang dat ik daar nog te onzelfstandig voor ben
misschien kun je begeleid gaan wonenquote:Op zondag 20 november 2016 19:06 schreef Fylax het volgende:
ohh oki..
ben alleen bang dat ik daar nog te onzelfstandig voor ben
hjahahahahaquote:Op zondag 20 november 2016 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien kun je begeleid gaan wonen
De Fylax Truman Showquote:Op zondag 20 november 2016 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien kun je begeleid gaan wonen
wel lastig om dan wat samen te vindenquote:Op zondag 20 november 2016 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Anders met een vriend op kamers gaan.
Heb je wat aan elkaar.
heb ik nietquote:Op zondag 20 november 2016 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Anders met een vriend op kamers gaan.
Heb je wat aan elkaar.
Weet niet hoe het overal zit.quote:Op zondag 20 november 2016 19:13 schreef supersof het volgende:
[..]
wel lastig om dan wat samen te vinden
quote:
leuk leven jijquote:Op zondag 20 november 2016 19:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zit weer ons radio klb avontuur te luisteren
Dan moet je niet miepenquote:Op zondag 20 november 2016 19:00 schreef Fylax het volgende:
ik kan de brandstofkosten nauwelijks betalen van mn stufi
ja nouja ik heb wel 2 vrienden die ik soms ziequote:Op zondag 20 november 2016 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet hoe het overal zit.
Toen ik ging studeren werden er nieuwe dingen neergezet waar je je met 4 kon in schrijven.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |