quote:Op zondag 20 november 2016 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]Schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie krullen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik vind ze daar niet eens zo mooi zitten, maar thanks. Heb ze tegenwoordig meer in bedwangquote:
Alleen jammer dat foto niet zo scherp is, maar ach. Je ziet iig duidelijk dat jij het bent.quote:Op zondag 20 november 2016 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind ze daar niet eens zo mooi zitten, maar thanks. Heb ze tegenwoordig meer in bedwang
Jij had liever 4k resolutie gezien he bahquote:Op zondag 20 november 2016 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen jammer dat foto niet zo scherp is, maar ach. Je ziet iig duidelijk dat jij het bent.
quote:Op zondag 20 november 2016 18:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij had liever 4k resolutie gezien he bah
croptopje erbijquote:Op zondag 20 november 2016 18:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het jammer als gezichten beetje vervagen.quote:Op zondag 20 november 2016 18:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet die mannen hier niks gevenquote:
Vieze gedachtenquote:Op zondag 20 november 2016 18:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet die mannen hier niks geven
je geeft ze een vinger en ze willen een hand
welke seriequote:Op zondag 20 november 2016 18:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kom er net achter dat deze serie niet helemaal nog op netflix is![]()
welkequote:Op zondag 20 november 2016 18:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kom er net achter dat deze serie niet helemaal nog op netflix is![]()
designated survivorquote:
waarom ga je niet?quote:Op zondag 20 november 2016 18:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
designated survivor
eigenlijk zou ik naar dag 3 moeten
kan je niet voor een uurtje gaanquote:
nou zegquote:Op zondag 20 november 2016 18:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is weer ouderwets gezellig in de GRTD
ja en de andere helft van real grtdquote:Op zondag 20 november 2016 18:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
We missen nog wat sleutelfiguren als Stuart.
wie?quote:Op zondag 20 november 2016 18:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
We missen nog wat sleutelfiguren als Stuart.
jancees is naar zn idoolquote:Op zondag 20 november 2016 18:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en de andere helft van real grtd
wie?quote:
Nee, ik heb het geprobeerd en het begon volgens mij dat iemand heel lang moest hoesten ofzo tochquote:
quote:Op zondag 20 november 2016 18:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, ik heb het geprobeerd en het begon volgens mij dat iemand heel lang moest hoesten ofzo toch
dat vond ik vervelend
dus ben toen maar weer andere serie gaan kijken die ik volg
kan dat sowieso niet goed, meerdere series volgen
once upon a timequote:
Het is hoogwaardige seriequote:Op zondag 20 november 2016 18:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik moest dit laatst kijken met iemand
was vrij saai
toen gingen ze schilderij maken
moet er wel op staan hoorquote:Op zondag 20 november 2016 18:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
designated survivor
eigenlijk zou ik naar dag 3 moeten
oh ja zoquote:Op zondag 20 november 2016 18:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee want komt elke week neije uit
komt omdat in amerika nog uitgezonden wordtquote:Op zondag 20 november 2016 18:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dus de serie staat er niet in zn geheel op
Amerikanenquote:Op zondag 20 november 2016 18:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
komt omdat in amerika nog uitgezonden wordt
Doe alsjeblieft niet zo irritant.quote:Op zondag 20 november 2016 18:46 schreef Fylax het volgende:
ik heb wel echt struggles man met vervoer zometeen naar utrecht
als ik dan om half 9 op school moet zijn moet ik om 5 uur opstaanquote:Op zondag 20 november 2016 18:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft niet zo irritant.
Reizen met de trein valt echt mee en je kan er ook gaan wonen als je het zo erg vindt
als ik met m'n ouders auto zou mogen is het prima want die verbruikt echt weinigquote:Op zondag 20 november 2016 18:49 schreef Insomnia_ het volgende:
of gewoon auto kopen en niet miepen over kosten
Dan skip je die les tochquote:Op zondag 20 november 2016 18:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
als ik dan om half 9 op school moet zijn moet ik om 5 uur opstaan
en je krijgt toch niet zomaar een kamer daar
ik probeer niet irritant te doen, maar probeer gewoon wat meer informatie te krijgen
ik woon niet in de stadquote:Op zondag 20 november 2016 19:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan skip je die les toch
Even zonder grappen, je lessen zullen zelden om die tijd starten en je hoeft echt niet om 5 uur op, tenzij jij er twee uur over doet om je klaar te maken
http://9292.nl/reisadvies(...)omst/2016-11-21T0831
Ja kan in Arnhem komen wonen, dan is het nog maar een uurtjequote:Op zondag 20 november 2016 19:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik woon niet in de stad
reizen met OV van mijn huis naar USP is 1 uur en 55 minuten
Je moet het toch ooit eens leren.quote:Op zondag 20 november 2016 19:06 schreef Fylax het volgende:
ohh oki..
ben alleen bang dat ik daar nog te onzelfstandig voor ben
misschien kun je begeleid gaan wonenquote:Op zondag 20 november 2016 19:06 schreef Fylax het volgende:
ohh oki..
ben alleen bang dat ik daar nog te onzelfstandig voor ben
hjahahahahaquote:Op zondag 20 november 2016 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien kun je begeleid gaan wonen
De Fylax Truman Showquote:Op zondag 20 november 2016 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien kun je begeleid gaan wonen
wel lastig om dan wat samen te vindenquote:Op zondag 20 november 2016 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Anders met een vriend op kamers gaan.
Heb je wat aan elkaar.
heb ik nietquote:Op zondag 20 november 2016 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Anders met een vriend op kamers gaan.
Heb je wat aan elkaar.
Weet niet hoe het overal zit.quote:Op zondag 20 november 2016 19:13 schreef supersof het volgende:
[..]
wel lastig om dan wat samen te vinden
quote:
leuk leven jijquote:Op zondag 20 november 2016 19:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zit weer ons radio klb avontuur te luisteren
Dan moet je niet miepenquote:Op zondag 20 november 2016 19:00 schreef Fylax het volgende:
ik kan de brandstofkosten nauwelijks betalen van mn stufi
ja nouja ik heb wel 2 vrienden die ik soms ziequote:Op zondag 20 november 2016 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet hoe het overal zit.
Toen ik ging studeren werden er nieuwe dingen neergezet waar je je met 4 kon in schrijven.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |