Precies, als je iemand vrij laat op jonge leeftijd leert 'ie het echt wel door vallen en opstaan. (Al is 'ie 14)quote:Op zondag 20 november 2016 19:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jongens ook als je ze gewoon laat
jongens moeten vaker vallenquote:Op zondag 20 november 2016 19:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
Heeft vrij weinig te maken met of diegene een jongen of meisje is, beetje feministisch dit weer.
quote:Op zondag 20 november 2016 19:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Precies, als je iemand vrij laat op jonge leeftijd leert 'ie het echt wel door vallen en opstaan.
Heeft vrij weinig te maken met of diegene een jongen of meisje is, beetje feministisch dit weer.
Moeten vooral meer klappen en trappen krijgen tijdens de opvoeding.quote:
En die gast kan echt niet zingen hahahahaquote:
wat is te langquote:Op zondag 20 november 2016 19:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik zoon krijg.
Sowieso niet te lang thuislaten.
Gaat 110% mis dan.
Neequote:Op zondag 20 november 2016 19:34 schreef supersof het volgende:
[..]
En die gast kan echt niet zingen hahahaha
Ligt helemaal aan de opvoeding lijkt mijquote:Op zondag 20 november 2016 19:33 schreef supersof het volgende:
[..]lol
meisjes zijn echt wel eerder zelfstandiger hoor
quote:
Als je de gemiddelde jongen van 19 kent weet je dat dit uitzonderingen zijnquote:Op zondag 20 november 2016 19:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan de opvoeding lijkt mij![]()
Genoeg meiden die met 24 nog amper de was kunnen draaien terwijl jongens op hun 19e al hun hele huishouden zelf doen, en andersom.
is goedquote:Op zondag 20 november 2016 19:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan de opvoeding lijkt mij![]()
Genoeg meiden die met 24 nog amper de was kunnen draaien terwijl jongens op hun 19e al hun hele huishouden zelf doen, en andersom.
Klopt, de meeste wonen dan nog thuis en laten alles doen, dat is absoluut waar.quote:Op zondag 20 november 2016 19:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je de gemiddelde jongen van 19 kent weet je dat dit uitzonderingen zijn
wanneer ga jij uit huisquote:Op zondag 20 november 2016 19:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, de meeste wonen dan nog thuis en laten alles doen, dat is absoluut waar.
ja ben echt razend nuquote:
Ligt aan de ouders hoor. Zodra ik op een leeftijd kwam dat ik iets zelf kón doen werd het niet meer voor mij gedaan, zo simpel was het.quote:Op zondag 20 november 2016 19:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, de meeste wonen dan nog thuis en laten alles doen, dat is absoluut waar.
hoezo denk je datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |