Ja mooi is datquote:Op zondag 20 november 2016 13:14 schreef StaceySinger het volgende:
Familie weggelopen meisjes uit Bergen op Zoom vraagt om rust
BERGEN OP ZOOM – De families van Sam Bruijs en Femke Lucas uit Bergen op Zoom zijn blij dat de meisjes na een dagenlange vermissing gezond zijn gevonden in Portugal maar vragen na de uitgebreide aandacht van de media nu om rust.
We hebben de afgelopen dagen in grote onzekerheid geleefd. We zijn dan ook enorm opgelucht en blij dat Femke en Sam weer terecht zijn. We kunnen niet wachten om ze in onze armen te sluiten”, laten de families weten in een verklaring.
De families bedanken de media voor de aandacht.
„Wat begon met een bericht op Facebook heeft geleid tot nationale en internationale aandacht. We zijn er van overtuigd dat deze aandacht heeft bijgedragen aan het vinden van de meisjes.”
De twee zestienjarige meisjes komen volgens de verklaring op korte termijn naar Nederland.
„De familie heeft nu behoefte aan rust.”
[ afbeelding ]
http://www.bndestem.nl/re(...)gt-om-rust-1.6662009
Is sexueel misbruik al bekend?quote:Op zondag 20 november 2016 13:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Gaat deze smerige pedofiel nu ook chemisch gecastreerd worden door DENK?
Ja. Nu moeten ook alle geheimen en duistere kanten van die gezinnen in het openbaar.quote:Op zondag 20 november 2016 13:27 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja mooi is dat
Eerst heel internet mobiliseren om ze te vinden en als ze dan zijn gevonden dan krijgen we niet te horen wat er aan de hand was. Stelletje egoïstische ondankbare honden.
Het is ook een Nederlandse man.quote:Op zondag 20 november 2016 13:26 schreef Barlexus het volgende:
Als het een Nederlandse man was geweest was de storm minder erg geweest natuurlijk
IDD. Ook wat vreemd.quote:Op zondag 20 november 2016 13:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Daarbij zou het geen pedofiel zijn.
Nergens in Europa behalve Malta meen ik.
Precies! Ze willen van twee walletjes eten. Als je onze hulp wilt dan moet je ook informatie delen. Wel de lusten maar niet de lasten. We zijn genaaidquote:Op zondag 20 november 2016 13:28 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Nu moeten ook alle geheimen en duistere kanten van die gezinnen in het openbaar.
Maar.....dat zagen we al aankomen.quote:Op zondag 20 november 2016 13:31 schreef SeLang het volgende:
[..]
Precies! Ze willen van twee walletjes eten. Als je onze hulp wilt dan moet je ook informatie delen. Wel de lusten maar niet de lasten. We zijn genaaid
Hahaha, dat gaat altijd zo. Sommige mensen kunnen daar echt kwaad om worden, dat herinner ik me nog van mensen die gingen reageren op de Facebookpagina van de vader van die Lisa Tuk die vorig jaar een tijdje kwijt was.quote:Op zondag 20 november 2016 13:27 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja mooi is dat
Eerst heel internet mobiliseren om ze te vinden en als ze dan zijn gevonden dan krijgen we niet te horen wat er aan de hand was. Stelletje egoïstische ondankbare honden.
Dat zal vast. Men gaf ook aan dat men wist wat men ze hadden gedaan en hen vergaf. Als ik de pers mag geloven.quote:
Dat was op de Spaanse televisie, de journalist daar zei dat de vader dat had gezegd.quote:Op zondag 20 november 2016 13:46 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat zal vast. Men gaf ook aan dat men wist wat men ze hadden gedaan en hen vergaf. Als ik de pers mag geloven.
Als de Denk leden het voorbeeld van hun grote leider volgen, dan moeten de beide meisjes trouwen met hun ontvoerder:quote:Op zondag 20 november 2016 13:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Prima oplossing voor de door deze meisjes in zijn eer aangetaste marokkaan.quote:Op zondag 20 november 2016 14:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als de Denk leden het voorbeeld van hun grote leider volgen, dan moeten de beide meisjes trouwen met hun ontvoerder:
NWS / Erdogans partij wil verkrachter met slachtoffer laten trouwen
Jij wint de koelkastquote:Op donderdag 17 november 2016 15:34 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ligt Marokko niet aan de overkant van Malaga?Vrees het ergste
Wat deden ze dan in Portugal? Dat ligt niet echt op de route.quote:Op zondag 20 november 2016 14:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij wint de koelkast![]()
Alhoewel het niet heel raar is om direct aan een Marokkaanse loverboy te denken als 2 tieners plotseling naar Spanje gaan.
De wegen van het internet zijn ondoorgrondelijk.quote:Op zondag 20 november 2016 13:23 schreef Gutmensch het volgende:
Vaag dit. Hoe kenden ze die man en van wat voor een relatie was er sprake?
Of het was een dwaalspoor en deze marokkaanse loverboy zou ze via Portugal naar Marokko loodsen. Of hij had connecties in Portugal en hij wou de meisjes daar de prostitutie in slepen.quote:Op zondag 20 november 2016 14:31 schreef Physsic het volgende:
[..]
Wat deden ze dan in Portugal? Dat ligt niet echt op de route.
Dat is waar.quote:Op zondag 20 november 2016 14:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Of het was een dwaalspoor en deze marokkaanse loverboy zou ze via Portugal naar Marokko loodsen. Of hij had connecties in Portugal en hij wou de meisjes daar de prostitutie in slepen.
Hoe dan ook: Zalmplaat had het gelijk bij het juiste einde toen er nog helemaal niets bekend was over de redenen van Sam en Femke
Contact gehad via internet, en op zijn verzoek daarheen gereisd?quote:Op zondag 20 november 2016 14:37 schreef StaceySinger het volgende:
vreemd :
Ze waren in zijn gezelschap, maar het lijkt er tot dusver niet op dat hij met de meisjes is meegereisd.
http://www.elsevier.nl/ne(...)dit-weten-we-403612/
Niets vreemds aan. Gewoon daar ontmoeten.quote:Op zondag 20 november 2016 14:37 schreef StaceySinger het volgende:
vreemd :
Ze waren in zijn gezelschap, maar het lijkt er tot dusver niet op dat hij met de meisjes is meegereisd.
http://www.elsevier.nl/ne(...)dit-weten-we-403612/
Valt toch wel mee nu zijn 16 jarige meisjes mijn ding niet maar om ze nu lelijk te noemenquote:
quote:Op zondag 20 november 2016 13:14 schreef StaceySinger het volgende:
Familie weggelopen meisjes uit Bergen op Zoom vraagt om rust
BERGEN OP ZOOM – De families van Sam Bruijs en Femke Lucas uit Bergen op Zoom zijn blij dat de meisjes na een dagenlange vermissing gezond zijn gevonden in Portugal maar vragen na de uitgebreide aandacht van de media nu om rust.
We hebben de afgelopen dagen in grote onzekerheid geleefd. We zijn dan ook enorm opgelucht en blij dat Femke en Sam weer terecht zijn. We kunnen niet wachten om ze in onze armen te sluiten”, laten de families weten in een verklaring.
De families bedanken de media voor de aandacht.
„Wat begon met een bericht op Facebook heeft geleid tot nationale en internationale aandacht. We zijn er van overtuigd dat deze aandacht heeft bijgedragen aan het vinden van de meisjes.”
De twee zestienjarige meisjes komen volgens de verklaring op korte termijn naar Nederland.
„De familie heeft nu behoefte aan rust.”
[ afbeelding ]
http://www.bndestem.nl/re(...)gt-om-rust-1.6662009
Sinds morgen ben je een Hongaar?quote:Op zondag 20 november 2016 18:16 schreef LelijKnap het volgende:
Nederlanders. Je eigen dochter opofferen omdat men je heeft kunnen wijsmaken dat 'diversiteit' gelijkstaat aan 'liberalisme', 'menselijkheid' en 'progressivisme'. Ik dacht dat de religieuze mens misleid was, maar god, wat is de westerse man tot hopeloos debiel wezentje gevormd. Ik trek mijn handen er vanaf. Ik ben sedert morgen een Hongaar
.
Wat zijn het dan wel?quote:Op zondag 20 november 2016 19:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Als je de eerste berichten las over deze vermissing, dan kreeg je de indruk dat het om twee keurige gymnasium leerlingen zou gaan. Niets bleek minder waar.
Geen idee eigenlijk, ik gok vmbo zwakstroom. Maar eerlijk gezegd is dat ook maar een vooroordeel.quote:
Ik had in eerste instantie hetzelfde idee. Ik denk door de foto's. Ze zien er niet ordinair uit. Ook een enorm vooroordeel. Maar de kans lijkt mij ook groot dat de opleiding wat laag ligt.quote:Op zondag 20 november 2016 19:37 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ik gok vmbo zwakstroom. Maar eerlijk gezegd is dat ook maar een vooroordeel.
Twee elkaar tegensprekende berichtgevingen volgens mij. Onduidelijk dus.quote:Op zondag 20 november 2016 19:40 schreef Ryan3 het volgende:
Zijn ze die gast nou in Portugal tegengekomen of stond-ie hun op te wachten in Eindhoven, of in Spanje? Onduidelijk?
Volgens de berichtgeving was hij al daar. Dan lijkt het voor de hand liggend dat de contacten via social media verlopen zijn. Loverboys gonna love.quote:Op zondag 20 november 2016 19:40 schreef Ryan3 het volgende:
Zijn ze die gast nou in Portugal tegengekomen of stond-ie hun op te wachten in Eindhoven, of in Spanje? Onduidelijk?
De dames zitten in 5 havo:quote:Op zondag 20 november 2016 19:38 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik had in eerste instantie hetzelfde idee. Ik denk door de foto's. Ze zien er niet ordinair uit. Ook een enorm vooroordeel. Maar de kans lijkt mij ook groot dat de opleiding wat laag ligt.
quote:Op zondag 20 november 2016 19:43 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Twee elkaar tegensprekende berichtgevingen volgens mij. Onduidelijk dus.
Eerlijk gezegd was dat het eerste dat ik ook dacht. Loverboy en dan contacten via internet. Alleen zal de politie wel meteen in die achtergelaten telefoons hebben gekeken en wrs dan daarvan de bewijzen hebben gevonden.quote:Op zondag 20 november 2016 19:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Volgens de berichtgeving was hij al daar. Dan lijkt het voor de hand liggend dat de contacten via social media verlopen zijn. Loverboys gonna love.
Bij het AD stond het even eerder iets anders. De media weet het ook niet precies.quote:Op zondag 20 november 2016 19:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Volgens de berichtgeving was hij al daar. Dan lijkt het voor de hand liggend dat de contacten via social media verlopen zijn. Loverboys gonna love.
Bijzonder. Je zou toch verwachten dat men dan wel een beetje inschat wat de consequenties zullen zijn.quote:Op zondag 20 november 2016 19:46 schreef gynaika het volgende:
[..]
De dames zitten in 5 havo:
http://www.ad.nl/binnenla(...)-in-malaga~aa0a3db3/
De diverse media spreken elkaar wel vaker tegen, maar goed, die kutouders willen niks zeggen dus dan gaan we maar speculeren.quote:Op zondag 20 november 2016 19:47 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Bij het AD stond het even eerder iets anders. De media weet het ook niet precies.
Ik las ook ergens dat de meisjes uiteindelijk in een hostel zijn gevonden en dat die man daar op dat moment niet bij was.. Zijn rol is dus voor de buitenwereld nog heel onduidelijk.quote:Op zondag 20 november 2016 19:40 schreef Ryan3 het volgende:
Een keertje goulash soep eten maakt je nog geen Hongaar.quote:Op zondag 20 november 2016 18:16 schreef LelijKnap het volgende:
Nederlanders. Je eigen dochter opofferen omdat men je heeft kunnen wijsmaken dat 'diversiteit' gelijkstaat aan 'liberalisme', 'menselijkheid' en 'progressivisme'. Ik dacht dat de religieuze mens misleid was, maar god, wat is de westerse man tot hopeloos debiel wezentje gevormd. Ik trek mijn handen er vanaf. Ik ben sedert morgen een Hongaar
.
We zullen het gauw weten, want hij is opgepakt.quote:Op zondag 20 november 2016 19:49 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik las ook ergens dat de meisjes uiteindelijk in een hostel zijn gevonden en dat die man daar op dat moment niet bij was.. Zijn rol is dus voor de buitenwereld nog heel onduidelijk.
Daar kom je soms niet onderuit. Eigenlijk interesseert mij de zaak niet echt en toch wil ik het weten..... Maar ik begrijp die ouders.quote:Op zondag 20 november 2016 19:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
De diverse media spreken elkaar wel vaker tegen, maar goed, die kutouders willen niks zeggen dus dan gaan we maar speculeren.
Maar zowel hij als de meisjes blijkbaar nog niet in Nederland.quote:Op zondag 20 november 2016 19:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We zullen het gauw weten, want hij is opgepakt.
Nee, wie A zegt moet ook B zeggen.quote:Op zondag 20 november 2016 19:51 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Daar kom je soms niet onderuit. Eigenlijk interesseert mij de zaak niet echt en toch wil ik het weten..... Maar ik begrijp die ouders.
Als ze met deze mocro trouwen komt alles voor de wet weer goed.quote:Op zondag 20 november 2016 13:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dat als je posters opplakt omdat je kat is weggelopen je ook een achtergrond moet geven over het waarom.........quote:
De reden van je kat is meestal niet te achterhalen.quote:Op zondag 20 november 2016 20:00 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat als je posters opplakt omdat je kat is weggelopen je ook een achtergrond moet geven over het waarom.........
Het hangt er wat vanaf. Ik denk niet dat je snel als ouders met informatie komt dat men bijv. voor een loverboy gevallen is. Komt toch wat dom over.quote:Op zondag 20 november 2016 20:22 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
De reden van je kat is meestal niet te achterhalen.
Maar om een reden te geven lijkt mij niet overbodig. Al is het alleen maar om de volgende groep domme meiden een beetje te laten zien hoe het gaat.
Huh?quote:ALBUFEIRA - Op verzoek van de Nederlandse politie is in Portugal een 34-jarige man aangehouden voor betrokkenheid bij de vermissing van de zestienjarige meisjes Sam Bruijs en Femke Lucas uit Bergen op Zoom. De meiden stapten dinsdag in Eindhoven in het vliegtuig naar het Spaanse Málaga en daarna waren ze dagenlang spoorloos. Zaterdag werden ze na een tip aangetroffen in de Portugese kustplaats Albufeira.
De Nederlandse politie laat zondag weten dat in de tip over de verblijfplaats van de meisjes al werd gezegd dat ze in het gezelschap waren van een man. De tip bleek juist. De man kon direct worden aangehouden toen de meisjes werden gevonden.
De man heeft de Nederlandse en de Marokkaanse nationaliteit en verblijft in Albufeira. Het lijkt er niet op dat hij met de meisjes is meegereisd. De man wordt ervan verdacht dat hij de meisjes heeft onttrokken aan het gezag van hun ouders. Er wordt om zijn uitlevering gevraagd.
De vriendinnen hadden niemand ingelicht over hun reisplannen en hun mobiele telefoons en laptops thuis gelaten. De politie ging niet uit van een onvrijwillig vertrek, maar deed wel een oproep om informatie over de mogelijke verblijfplaats van de tieners. De tipgever liet weten van het duo zelf in Málaga te hebben gehoord dat ze naar Marbella wilden gaan. De vaders van de vriendinnen reisden woensdag naar Spanje om naar hun dochters te zoeken.
Het is niet bekend wanneer de meisjes terugkeren naar Nederland. Bij terugkomst zullen ze door de politie worden gehoord.
Vergeet je pillen niet voordat je vertrekt.quote:Op zondag 20 november 2016 18:16 schreef LelijKnap het volgende:
.
http://www.telegraaf.nl/b(...)an_opluchting__.htmlquote:AMSTERDAM/MARBELLA - Er is enorme opluchting bij de familie nu de sinds dinsdag vermiste meisjes Femke Lucas en Sam Bruijs weer terecht zijn. Na een tip zijn ze vrijdagmiddag gevonden in het Portugese vakantieoord Albufeira.
„De opluchting is enorm”, laat een woordvoerder van de families weten. Vooral ook omdat Femke en Sam klaarblijkelijk in goede gezondheid zijn aangetroffen.
Hoe de meiden uiteindelijk van de Zuid-Spaanse stad Málaga in Portugal zijn beland en wat ze daar precies deden, kon de zegsvrouw van de familie gisteravond nog niet zeggen. Dat moet volgens haar allemaal nog worden uitgezocht.
Beide vaders van de meisjes waren tot gistermiddag bezig om de Spaanse politie te helpen met de zoektocht. Eén vader is gisteravond spoorslags van de Zuid-Spaanse kust naar Albufeira vertrokken om Femke en Sam op te halen. De andere vader is naar Nederland terug gereisd.![]()
De in Nederland achtergebleven moeders kregen het nieuws te horen op het politiebureau. „Ze vielen elkaar in de armen. Er werd gelachen en gehuild”, aldus een familielid gisteravond voor de camera’s van de NOS.
quote:Op zondag 20 november 2016 20:44 schreef Ringo het volgende:
Het is me wat, mensen. Twee knappe meisjes van 16 zijn 'm gepeerd naar een zonnig buitenland en worden een week later in goede gezondheid teruggevonden.
Hoe. Is. Het. Mógelijk.
Dat dit kan in Europa..
En jij denkt dat ze een week hebben kunnen vakantie vieren van ¤ 180,-quote:Op zondag 20 november 2016 20:44 schreef Ringo het volgende:
Het is me wat, mensen. Twee knappe meisjes van 16 zijn 'm gepeerd naar een zonnig buitenland en worden een week later in goede gezondheid teruggevonden.
Hoe. Is. Het. Mógelijk.
Dat dit kan in Europa..
Dat zat er dus weer dik in...quote:Op zondag 20 november 2016 21:11 schreef RapaNui het volgende:
Op pag. 104 van Teletekst RTLnieuws:
"Verdachte wegloopmeisjes ontkent "
Bron: ANP/RTLnieuws.nl
http://www.rtl.nl/textnl/
Das toch zo te controleren?quote:Op zondag 20 november 2016 21:11 schreef RapaNui het volgende:
Zit jouw pinpas aan je telefoon gelijmd?quote:Op zondag 20 november 2016 21:22 schreef opgebaarde het volgende:
Ekkes resumé. De chicks laten hun telefoons thuis, maar gebruiken wel hun pinpassen in Spanje/Portugal?
Lijkt me meer dat ze hun telefoon achterlieten om moeilijker gevonden te worden. Om wel vervolgens met je eigen pinpas te gaan pinnenquote:Op zondag 20 november 2016 21:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zit jouw pinpas aan je telefoon gelijmd?
Daar ben je 16 voor denk ikquote:Op zondag 20 november 2016 21:26 schreef richolio het volgende:
[..]
Lijkt me meer dat ze hun telefoon achterlieten om moeilijker gevonden te worden. Om wel vervolgens met je eigen pinpas te gaan pinnen
Ik heb geen (eigen) pinpasquote:Op zondag 20 november 2016 21:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee, maar een telefoon is meestal wel vastgelijmd aan meisjes van 16.quote:Op zondag 20 november 2016 21:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat ontkent hij?quote:Op zondag 20 november 2016 21:11 schreef RapaNui het volgende:
Die opent niet bij mij.quote:Op zondag 20 november 2016 22:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat staat op die teletekstpagina dus.
Hij ontkent de meiden onttrokken te hebben aan het ouderlijk gezag, zou ze daar ontmoet hebben.quote:
Okee.quote:Op zondag 20 november 2016 22:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij ontkent de meiden onttrokken te hebben aan het ouderlijk gezag, zou ze daar ontmoet hebben.
staat dat op die TT pagina 104 ?quote:Op zondag 20 november 2016 22:41 schreef frietenstamp het volgende:
Hij ontkent dat hij ze naar het buitenland heeft gelokt.
Hij zegt dat hij ze nog maar net kende.
En zegt dat hij juist degene is die de Portugese politie heeft getipt.
Als dat zo is, is het een goeie gozer. Dan krijgt-ie een koekje.quote:Op zondag 20 november 2016 22:41 schreef frietenstamp het volgende:
dank jequote:Op zondag 20 november 2016 22:41 schreef frietenstamp het volgende:
Wise Guyquote:Op zondag 20 november 2016 22:46 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dit staat op pagina 104
[ afbeelding ]
Bij deze meisjes dus niet.quote:Op zondag 20 november 2016 22:33 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, maar een telefoon is meestal wel vastgelijmd aan meisjes van 16.
Ik denk dat ze hun telefoon hebben thuisgelaten om gezeik te voorkomen. Je weet namelijk dat ze je honderd keer per dag proberen te bereiken en je hebt geen enkele keer zin om op te nemen. Weg dus dat rotding, het thuisfront kan de tyfus krijgen.quote:Op zondag 20 november 2016 21:26 schreef richolio het volgende:
Lijkt me meer dat ze hun telefoon achterlieten om moeilijker gevonden te worden. Om wel vervolgens met je eigen pinpas te gaan pinnen
Nee klopt niet. Jonge chicks zonder smartphone, daar moet iets gruwelijk mis mee zijn. Laat ze maar in Portugal, snel paspoort van afnemen en ontkennen dat ze ooit bestaan hebbenquote:Op zondag 20 november 2016 23:12 schreef Ringo het volgende:
[..]
Bij deze meisjes dus niet.
Wees blij dat zulke meisjes nog bestaan!
Toch ben je redelijk onthand zonder smartphone in het buitenland, denk ik. Verder kun je het contact met je familie gewoon blocken. Ik vind het maar vreemd iig dat ze die dingen niet hebben meegenomen. Mocht er wat gebeuren kun je ook meteen hulp inschakelen.quote:Op zondag 20 november 2016 23:15 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hun telefoon hebben thuisgelaten om gezeik te voorkomen. Je weet namelijk dat ze je honderd keer per dag proberen te bereiken en je hebt geen enkele keer zin om op te nemen. Weg dus dat rotding, het thuisfront kan de tyfus krijgen.
Man, twintig jaar geleden wist niemand beter.quote:Op zondag 20 november 2016 23:48 schreef Ryan3 het volgende:
Toch ben je redelijk onthand zonder smartphone in het buitenland, denk ik. Verder kun je het contact met je familie gewoon blocken. Ik vind het maar vreemd iig dat ze die dingen niet hebben meegenomen. Mocht er wat gebeuren kun je ook meteen hulp inschakelen.
Ja, klopt en ik ga ook zonder, maar dat soort meisjes van die leeftijd niet hoor, bovendien anders hebben ze niets om zich mee bezig te houden tijdens de reis.quote:Op maandag 21 november 2016 00:00 schreef Ringo het volgende:
[..]
Man, twintig jaar geleden wist niemand beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |