Passen steeds beter bij de EU. WIe hier een andere mening over heeft is op z'n minst een facist.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:25 schreef Ticootje het volgende:
Wacht wat?
Gewoon laten toetreden tot de europese unie. Gewoon doen. Zal die wijven leren om te pas en te onpas te roepen dat ze verkracht zijn.
O dat ga ik even kijken zondag,thanks voor de tip.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:26 schreef Loekie1 het volgende:
Zondagavond 21.00 uur Tegenlicht over de Erdoganaanhangers in Nederland. De linkse radio 1-presentatrice werd er niet vrolijk van en dat zegt heel wat.
Met de islam als religie heb je geen oorlog meer nodig....quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:24 schreef Loekie1 het volgende:
Verkrachters krijgen de mogelijkheid in Turkije om met hun slachtoffer te trouwen en zo te ontkomen aan een gevangenisstraf. De AK-partij van de president Recep Tayyip Erdogan heeft dat laten vastleggen in een amendement.
Als een verkrachter de vrouw trouwt die hij seksueel heeft misbruikt, dan ontkomt hij aan een gevangenisstraf. De nieuwe wetgeving heeft ook betrekking op pedofielen die kinderen misbruiken: zij kunnen uiteindelijk ook trouwen met het minderjarige slachtoffer.
http://www.elsevier.nl/bu(...)aten-trouwen-402859/
Je gelooft het niet.
Het zal niet fijn zijn om te zien maar het is wel belangrijk om te weten wat er speelt.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:36 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
O dat ga ik even kijken zondag,thanks voor de tip.
Wat? Iedereen wist toch dat Erdolf zo'n mafklapper was? Dat er hier een zooi pro Erdolfgangers zitten maakt dan ook niet uit.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:46 schreef MidnightB00m het volgende:
Ik heb hier geen woorden voor, weet niet wat ik lees.
Wat is het probleem precies? Wat goed genoeg is voor de profeet is goed genoeg voor zijn volgelingen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:46 schreef MidnightB00m het volgende:
Ik heb hier geen woorden voor, weet niet wat ik lees.
Lijkt me toch een voorbeeld voor de alt-right mafklappers. Die hebben het ook niet zo op gelijkheid en progressie.quote:
Goeie veroordeling van Erdolf zijn handelen, klasse.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lijkt me toch een voorbeeld voor de alt-right mafklappers. Die hebben het ook niet zo op gelijkheid en progressie.
Eigenlijk niet. Zij wordt door familie geforceerd te trouwen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:55 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Mag het slachtoffer wel weigeren om te trouwen met de dader?
Nope. Nou ja, ze mogen nee zeggen maar dan worden ze wss verstoten.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:56 schreef Copycat het volgende:
Is dit serieus?
En de slachtoffers, hebben zij ook nog zeggenschap?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |