Lijkt me meer dat ze hun telefoon achterlieten om moeilijker gevonden te worden. Om wel vervolgens met je eigen pinpas te gaan pinnenquote:Op zondag 20 november 2016 21:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zit jouw pinpas aan je telefoon gelijmd?
Daar ben je 16 voor denk ikquote:Op zondag 20 november 2016 21:26 schreef richolio het volgende:
[..]
Lijkt me meer dat ze hun telefoon achterlieten om moeilijker gevonden te worden. Om wel vervolgens met je eigen pinpas te gaan pinnen
Ik heb geen (eigen) pinpasquote:Op zondag 20 november 2016 21:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee, maar een telefoon is meestal wel vastgelijmd aan meisjes van 16.quote:Op zondag 20 november 2016 21:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat ontkent hij?quote:Op zondag 20 november 2016 21:11 schreef RapaNui het volgende:
Op pag. 104 van Teletekst RTLnieuws:
"Verdachte wegloopmeisjes ontkent "
Bron: ANP/RTLnieuws.nl
http://www.rtl.nl/textnl/
Die opent niet bij mij.quote:Op zondag 20 november 2016 22:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat staat op die teletekstpagina dus.
Hij ontkent de meiden onttrokken te hebben aan het ouderlijk gezag, zou ze daar ontmoet hebben.quote:
Okee.quote:Op zondag 20 november 2016 22:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij ontkent de meiden onttrokken te hebben aan het ouderlijk gezag, zou ze daar ontmoet hebben.
staat dat op die TT pagina 104 ?quote:Op zondag 20 november 2016 22:41 schreef frietenstamp het volgende:
Hij ontkent dat hij ze naar het buitenland heeft gelokt.
Hij zegt dat hij ze nog maar net kende.
En zegt dat hij juist degene is die de Portugese politie heeft getipt.
Als dat zo is, is het een goeie gozer. Dan krijgt-ie een koekje.quote:Op zondag 20 november 2016 22:41 schreef frietenstamp het volgende:
dank jequote:Op zondag 20 november 2016 22:41 schreef frietenstamp het volgende:
Wise Guyquote:Op zondag 20 november 2016 22:46 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dit staat op pagina 104
[ afbeelding ]
Bij deze meisjes dus niet.quote:Op zondag 20 november 2016 22:33 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, maar een telefoon is meestal wel vastgelijmd aan meisjes van 16.
Ik denk dat ze hun telefoon hebben thuisgelaten om gezeik te voorkomen. Je weet namelijk dat ze je honderd keer per dag proberen te bereiken en je hebt geen enkele keer zin om op te nemen. Weg dus dat rotding, het thuisfront kan de tyfus krijgen.quote:Op zondag 20 november 2016 21:26 schreef richolio het volgende:
Lijkt me meer dat ze hun telefoon achterlieten om moeilijker gevonden te worden. Om wel vervolgens met je eigen pinpas te gaan pinnen
Nee klopt niet. Jonge chicks zonder smartphone, daar moet iets gruwelijk mis mee zijn. Laat ze maar in Portugal, snel paspoort van afnemen en ontkennen dat ze ooit bestaan hebbenquote:Op zondag 20 november 2016 23:12 schreef Ringo het volgende:
[..]
Bij deze meisjes dus niet.
Wees blij dat zulke meisjes nog bestaan!
Toch ben je redelijk onthand zonder smartphone in het buitenland, denk ik. Verder kun je het contact met je familie gewoon blocken. Ik vind het maar vreemd iig dat ze die dingen niet hebben meegenomen. Mocht er wat gebeuren kun je ook meteen hulp inschakelen.quote:Op zondag 20 november 2016 23:15 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hun telefoon hebben thuisgelaten om gezeik te voorkomen. Je weet namelijk dat ze je honderd keer per dag proberen te bereiken en je hebt geen enkele keer zin om op te nemen. Weg dus dat rotding, het thuisfront kan de tyfus krijgen.
Man, twintig jaar geleden wist niemand beter.quote:Op zondag 20 november 2016 23:48 schreef Ryan3 het volgende:
Toch ben je redelijk onthand zonder smartphone in het buitenland, denk ik. Verder kun je het contact met je familie gewoon blocken. Ik vind het maar vreemd iig dat ze die dingen niet hebben meegenomen. Mocht er wat gebeuren kun je ook meteen hulp inschakelen.
Ja, klopt en ik ga ook zonder, maar dat soort meisjes van die leeftijd niet hoor, bovendien anders hebben ze niets om zich mee bezig te houden tijdens de reis.quote:Op maandag 21 november 2016 00:00 schreef Ringo het volgende:
[..]
Man, twintig jaar geleden wist niemand beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |