Als je met dat soort meisjes de gemiddelde zestienjarige deerne bedoelt, kunnen we stellen dat deze twee tot een andere soort mogen worden gerekend.quote:Op maandag 21 november 2016 00:02 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, klopt en ik ga ook zonder, maar dat soort meisjes van die leeftijd niet hoor, bovendien anders hebben ze niets om zich mee bezig te houden tijdens de reis.
Denk dat ze niet getraceerd wilden worden via FindMyPhone apps of netwerkpings.quote:Op maandag 21 november 2016 00:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, klopt en ik ga ook zonder, maar dat soort meisjes van die leeftijd niet hoor, bovendien anders hebben ze niets om zich mee bezig te houden tijdens de reis.
Dat is de vraag natuurlijk, zijn het bijzondere meisjes in een voor hen gewone situatie, want dit soort dingen doen ze altijd. Of zijn het gewone meisjes in een bijzondere situatie.quote:Op maandag 21 november 2016 00:05 schreef Ringo het volgende:
[..]
Als je met dat soort meisjes de gemiddelde zestienjarige deerne bedoelt, kunnen we stellen dat deze twee tot een andere soort mogen worden gerekend.
Dat kun je niet uitzetten?quote:Op maandag 21 november 2016 00:06 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Denk dat ze niet getraceerd wilden worden via FindMyPhone apps of netwerkpings.
Of je laat dat ding thuis.quote:
nou die heeft denk wel meer op z'n geweten{quote:Op maandag 21 november 2016 00:12 schreef frietenstamp het volgende:
Zonder telefoons waren ze ook niet bereikbaar voor een eventueel contactpersoon. Best aannemelijk dat ze die mocro pas daar ontmoet hebben.
Nee toen stond er op elke straathoek een telefooncel..quote:Op maandag 21 november 2016 00:00 schreef Ringo het volgende:
[..]
Man, twintig jaar geleden wist niemand beter.
Vreemd dat-ie dan contact opneemt met de politie, met naam en toenaam, als je gesignaleerd staat en dus wat op je kerfstok hebt dan word je natuurlijk meteen ingerekend, lijkt me.quote:Op maandag 21 november 2016 00:17 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
nou die heeft denk wel meer op z'n geweten{
"Hij wordt uitgeleverd aan Nederland", vertelt politiewoordvoerster Mireille Aalders. "Hij wordt in Portugal voorgeleid voor de rechter. Dan kan hij kiezen voor een verkorte of langere uitleveringsprocedure. Hij heeft formeel het recht in beroep te gaan tegen de Portugese rechter. Het gaat nog even duren voordat hij hier is."
Police Albufeira:
There was a severe suspicion that there was a 3rd person involved
That’s we immediately informed the ferry organization, the only connection to Morocco, FRS, to prevent them crossing.
Is een goedkoop veer toch?quote:Op maandag 21 november 2016 00:17 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
nou die heeft denk wel meer op z'n geweten{
"Hij wordt uitgeleverd aan Nederland", vertelt politiewoordvoerster Mireille Aalders. "Hij wordt in Portugal voorgeleid voor de rechter. Dan kan hij kiezen voor een verkorte of langere uitleveringsprocedure. Hij heeft formeel het recht in beroep te gaan tegen de Portugese rechter. Het gaat nog even duren voordat hij hier is."
Police Albufeira:
There was a severe suspicion that there was a 3rd person involved
That’s we immediately informed the ferry organization, the only connection to Morocco, FRS, to prevent them crossing.
Nog vreemder is om je haren te blonderen en af te knippen...quote:Op maandag 21 november 2016 00:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vreemd dat-ie dan contact opneemt met de politie, met naam en toenaam, als je gesignaleerd staat en dus wat op je kerfstok hebt dan word je natuurlijk meteen ingerekend, lijkt me.
Ja, of ze hebben van te voren alles gepland hè. En hij zal daarbij niet gezegd hebben neem je BFF ook maar mee, want ik weet in Casablanca nog een leuk bordeeltje waar jullie de hoer kunnen spelen, veel beter dan HAVO en dan pretstudie HBO doen.quote:Op maandag 21 november 2016 00:12 schreef frietenstamp het volgende:
Zonder telefoons waren ze ook niet bereikbaar voor een eventueel contactpersoon. Best aannemelijk dat ze die mocro pas daar ontmoet hebben.
Die zijn voor een fantastische modellencarrière/shoot gelokt en uitgeweken naar Portugal.quote:Op maandag 21 november 2016 00:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, of ze hebben van te voren alles gepland hè. En hij zal daarbij niet gezegd hebben neem je BFF ook maar mee, want ik weet in Casablanca nog een leuk bordeeltje waar jullie de hoer kunnen spelen, veel beter dan HAVO en dan pretstudie HBO doen.
Heeft-ie dat gedaan dan, waar lees je dat, op die pagina 104?quote:Op maandag 21 november 2016 00:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nog vreemder is om je haren te blonderen en af te knippen...
Nee dat zie je toch op het filmpje.quote:Op maandag 21 november 2016 00:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heeft-ie dat gedaan dan, waar lees je dat, op die pagina 104?
Okee, ze zegt een Nederlandse man, dus geen Marokkaan, ik weet niet waarom dat steeds gezegd wordt.quote:
Er was een man die de meiden herkenden en die heeft de politie getip. In die tip werd gezegd dat er een man bij ze was, die man die bij ze was, was dus een Marokkaan. Wel een mooie, das ook NWS, trouwens.quote:Op maandag 21 november 2016 00:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, ze zegt een Nederlandse man, dus geen Marokkaan, ik weet niet waarom dat steeds gezegd wordt.
En deze Nederlander was niet degen die dus de politie heeft ingeschakeld. Zou dat dan de Marokkaan geweest zijn?
Beetje warrig nu.
De Nederlander heeft gewaarschuwd en de Marokkaan was bij die meiden?quote:Op maandag 21 november 2016 00:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er was een man die de meiden herkenden en die heeft de politie getip. In die tip werd gezegd dat er een man bij ze was, die man die bij ze was, was dus een Marokkaan. Wel een mooie, das ook NWS, trouwens.
Ja lijkt wel afgeknipt - wtfquote:
Nee, over die tipgever is niets bekend, misschien was dat een Spanjaard of een Portugees of inderdaad een Nederlander.quote:Op maandag 21 november 2016 00:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De Nederlander heeft gewaarschuwd en de Marokkaan was bij die meiden?
We hebben nu een Nederlander (die politie heeft ingeschakeld), een Nederlandse-Marokkaan en een Marokkaan?quote:
Veel blonder en kort, boblijn.quote:Op maandag 21 november 2016 00:31 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Ja lijkt wel afgeknipt - wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |