abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166793960
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2016 00:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Waarom? Ze zijn geen verdachten...

Ze zijn 3 uur lang verhoord.
pi_166793995
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 00:51 schreef Za het volgende:

[..]

Er werd hier gesuggereerd dat hij al gezocht werd los van deze kwestie en al meer op zijn kerfstok had, terwijl het aanhoudingsverzoek alleen mbt de meisjes was.
Het is ook onwrs idd.
I´m back.
pi_166794021
Was het niet gewoon een aanhoudingsverzoek omdat hij al in gezelschap van de meisjes was gesignaleerd? Tenslotte moet je een reden hebben om iemand aan te houden.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_166794033
quote:
6s.gif Op maandag 21 november 2016 01:02 schreef Kijkertje het volgende:
Was het niet gewoon een aanhoudingsverzoek omdat hij in gezelschap van de meisjes was gesignaleerd? Tenslotte moet je een reden hebben om iemand aan te houden.
Ja.
pi_166794043
Volgens de Portugese media zijn ze gevonden op aanwijzingen van een Nederlandse man die de meisjes had herkend en de politie had gewaarschuwd.

http://www.dn.pt/sociedad(...)bufeira-5508149.html
pi_166794115
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 01:07 schreef Za het volgende:
Volgens de Portugese media zijn ze gevonden op aanwijzingen van een Nederlandse man die de meisjes had herkend en de politie had gewaarschuwd.

http://www.dn.pt/sociedad(...)bufeira-5508149.html
Ja, dat komt dus tot nog toe overeen met wat de Nederlandse politie zegt. Ik ga er tenminste vanuit dat die tip vrijdagnacht van een Nederlander kwam, aangezien de tip bij de Nederlandse politie binnenkwam. Maar nu ik dit aan het typen ben, bedenk ik me dat het ook een bericht van de Portugese politie kon zijn in de trant van "we hebben bericht gekregen dat de meisjes gezien zijn in gezelschap van een man, wat willen jullie dat we nu gaan doen?".

Ik vraag me nog steeds af hoe ze nou de identiteit wisten voor het EAB.
pi_166794139
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2016 01:17 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ja, dat komt dus tot nog toe overeen met wat de Nederlandse politie zegt. Ik ga er tenminste vanuit dat die tip vrijdagnacht van een Nederlander kwam, aangezien de tip bij de Nederlandse politie binnenkwam. Maar nu ik dit aan het typen ben, bedenk ik me dat het ook een bericht van de Portugese politie kon zijn in de trant van "we hebben bericht gekregen dat de meisjes gezien zijn in gezelschap van een man, wat willen jullie dat we nu gaan doen?".

Misschien wisten ze dat helemaal niet?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_166794146
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2016 01:17 schreef Physsic het volgende:

[..]

De man heeft met de Nederlandse politie contact opgenomen volgens het artikel, het kan goed de man zijn met wie ze gevonden zijn, zoals hij zelf ook aangeeft.

quote:
Hij zal zelf zijn naam en andere gegevens hebben doorgegeven toen hij de politie belde om hen te tippen?

ETA
Volgens de mevrouw in de video van de politie, heeft de politie zelf achterhaald dat het om deze man moest gaan (met wie de meisjes gezien waren).

[ Bericht 5% gewijzigd door Za op 21-11-2016 01:31:11 ]
pi_166794188
Ow, de tipgever en de aangehouden man zijn één en dezelfde? Zo had ik het helemaal niet begrepen. Die tipgever had toch verteld dat ze in gezelschap van een man waren?
pi_166794210
quote:
11s.gif Op maandag 21 november 2016 01:30 schreef Kijkertje het volgende:
Ow, de tipgever en de aangehouden man zijn één en dezelfde? Zo had ik het helemaal niet begrepen. Die tipgever had toch verteld dat ze in gezelschap van een man waren?
Geen idee, maar het kan.
Ik zou niet weten hoe ze zonder te weten in wiens gezelschap ze waren (en of ze het waren), ze toch exact wisten dat het deze man betrof.
pi_166794243
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 01:34 schreef Za het volgende:

[..]

Geen idee, maar het kan.
Ik zou niet weten hoe ze zonder te weten in wiens gezelschap ze waren (en of ze het waren), ze toch exact wisten dat het deze man betrof.
Het wordt steeds mysterieuzer :D
Omdat hij samen met de meisjes was op het moment dat ze allemaal aangehouden werden? Hij is toch niet apart opgepakt?
pi_166794257
quote:
6s.gif Op maandag 21 november 2016 01:40 schreef Kijkertje het volgende:

Het wordt steeds mysterieuzer :D
Omdat hij samen met de meisjes was op het moment dat ze allemaal aangehouden werden? Hij is toch niet apart opgepakt?
Hij was samen met hen, maar hij kan ze aan de praat hebben gehouden tot de politie kwam, en hen eerder op de avond herkend hebben in het gezelschap van een andere kerel.
pi_166794277
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 01:44 schreef Za het volgende:

[..]

Hij was samen met hen, maar hij kan ze aan de praat hebben gehouden tot de politie kwam, en hen eerder op de avond herkend hebben in het gezelschap van een andere kerel.
Dat lijkt me sterk. Dan zou hij geweten moeten hebben wanneer de politie zou komen.
pi_166794297
quote:
6s.gif Op maandag 21 november 2016 01:48 schreef Kijkertje het volgende:

Dat lijkt me sterk. Dan zou hij geweten moeten hebben wanneer de politie zou komen.
De tip was vrijdag nacht, nee dan kan het niet, behalve wanneer hij zich over hen ontfermde, en daarom logischerwijs in de buurt was.
pi_166794326
Volgens dit artikel heeft de aangehouden man in Portugal aangegeven de meisjes de vorige nacht te hebben ontmoet en toen de politie te hebben gebeld om aan te geven dat ze in Albufeira verbleven:

http://www.cmjornal.pt/po(...)-com-homem-procurado
pi_166794328
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 01:24 schreef Za het volgende:

[..]

De man heeft met de Nederlandse politie contact opgenomen volgens het artikel, het kan goed de man zijn met wie ze gevonden zijn, zoals hij zelf ook aangeeft.

[..]

Hij zal zelf zijn naam en andere gegevens hebben doorgegeven toen hij de politie belde om hen te tippen?

ETA
Volgens de mevrouw in de video van de politie, heeft de politie zelf achterhaald dat het om deze man moest gaan (met wie de meisjes gezien waren).
Ik had begrepen (ik weet niet meer uit wat) dat de man die nu is aangehouden aangeeft dat hij de Portugese politie heeft ingeschakeld zodra hij de meisjes zag. Naar eigen zeggen dus.

Maar dat kan ik ook totaal verkeerd begrepen en onthouden hebben.
pi_166794366
Omroep Brabant:
quote:
De politie kwam de zestienjarige meiden op het spoor na een tip van een andere Nederlander in Albufeira. Hij zag de meisjes vrijdagnacht samen met de man en belde de politie. Op basis van het signalement vaardigde het Nederlandse OM een Europees arrestatiebevel uit tegen de man.

Wat is de rol van de man?
De 34-jarige Nederlander, die ook een Marokkaans paspoort heeft, werd zaterdag rond vier uur 's middags samen met de meisjes aangehouden. Wat zijn rol is, is nog niet duidelijk. De Nederlandse politie laat weten dat hij ervan wordt verdacht dat hij de meisjes heeft onttrokken aan het gezag van hun ouders. De man claimt volgens een Portugese krant dat hij de meisjes pas de avond van tevoren leerde kennen en dat hij zelf de politie heeft getipt.

"Hij wordt uitgeleverd aan Nederland", vertelt politiewoordvoerster Mireille Aalders. "Hij wordt in Portugal voorgeleid voor de rechter. Dan kan hij kiezen voor een verkorte of langere uitleveringsprocedure. Hij heeft formeel het recht in beroep te gaan tegen de Portugese rechter. Het gaat nog even duren voordat hij hier is."

Er is tot nu toe geen bewijs dat Lucas en Bruijs onvrijwillig naar Portugal zouden zijn afgereisd. "We hebben ze op camerabeelden gezien en toen waren ze steeds met zijn tweeën", laat Aalders weten. De meisjes moeten nog worden verhoord.
Hmm, die man is dus vrijdagnacht en/tot zaterdagmiddag bij de meisjes geweest. Het zou best logisch zijn dat hij inderdaad degene is die gebeld heeft.
pi_166794402
Blijft uitermate verdacht. De Nederlandse politie heeft toch neem ik aan naar de naam van de tipgever gevraagd toen hij belde en ze weten dus wie hij is?
  maandag 21 november 2016 @ 05:26:47 #169
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_166794554
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2016 00:17 schreef ootjekatootje het volgende:
Nee toen stond er op elke straathoek een telefooncel..
Waar je als puber natuurlijk gretig gebruik van maakte om het thuisfront op de hoogte te houden van je wilde avonturen. :').
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 21 november 2016 @ 05:42:31 #170
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166794561
Portugal. Verdween dit meisje ook niet in Portugal?

https://en.wikipedia.org/wiki/Disappearance_of_Madeleine_McCann
  maandag 21 november 2016 @ 06:06:44 #171
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_166794579
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 05:42 schreef DUTCHKO het volgende:

Levensgevaarlijk land voor meisjes tussen de 3 en de 16!
Maar daar hoor je niks over in de MSM!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_166794593
quote:
9s.gif Op maandag 21 november 2016 06:06 schreef Ringo het volgende:

[..]

Levensgevaarlijk land voor meisjes tussen de 3 en de 16!
Maar daar hoor je niks over in de MSM!
Die kinderen zijn rigged!
pi_166794614
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 05:42 schreef DUTCHKO het volgende:

de nederlandse meisjes zijn gevonden in Portugal, en verdwenen in nederland
  maandag 21 november 2016 @ 08:30:25 #174
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_166794984
Hebben ze al hun organen nog?

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 21-11-2016 11:12:31 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 21 november 2016 @ 08:39:15 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_166795060
quote:
9s.gif Op maandag 21 november 2016 08:30 schreef Copycat het volgende:
Hebben ze al hun organen nog?
Nou idd, er worden weer scenario's verzonnen en tot waarheid gebombardeerd door het maar stug te herhalen.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 21-11-2016 11:12:48 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')