enquote:De politie kwam de zestienjarige meiden op het spoor na een tip van een Nederlander in Albufeira. Nadat hij hen met de man had gesignaleerd, nam hij direct contact op met de politie. De verhouding tussen de meiden en de man is niet duidelijk. Aalders: "Daar willen we hen alledrie graag over spreken."
http://www.omroepbrabant.(...)er+in+Albufeira.aspxquote:De politie kwam de zestienjarige meiden op het spoor na een tip van een andere Nederlander in Albufeira. Hij zag de meisjes vrijdagnacht samen met de man en belde de politie. Op basis van het signalement vaardigde het Nederlandse OM een Europees arrestatiebevel uit tegen de man.
Nee, lekker gezond een 34 jarige vent met twee meisjes van 16...quote:
En Portugal is Europees kampioen voetbal geworden deze zomer!!quote:Op maandag 21 november 2016 05:42 schreef DUTCHKO het volgende:
Portugal. Verdween dit meisje ook niet in Portugal?
https://en.wikipedia.org/wiki/Disappearance_of_Madeleine_McCann
weer? Doel je nu op Dascha?quote:Op maandag 21 november 2016 08:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou idd, er worden weer scenario's verzonnen en tot waarheid gebombardeerd door het maar stug te herhalen.
Goeden twist ende turn.quote:Op maandag 21 november 2016 08:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Nee, lekker gezond een 34 jarige vent met twee meisjes van 16...
Zelfs al is deze man de tipgever, een 34 jarige man dient zich niet op te houden met minderjarige meisjes. Kan die zelf toch ook wel bedenken...
Ja ook heeeeel terecht (proest)quote:Op maandag 21 november 2016 08:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En Portugal is Europees kampioen voetbal geworden deze zomer!!
Ja. Jij zegt in dit topic dat ik beweer dat ze gewoon op vakantie zijn gegaan. Waar precies zeg ik dat? Misschien moet je je natte-wind-beweringen eerst gaan staven.quote:Op maandag 21 november 2016 08:57 schreef ootjekatootje het volgende:
Reageer jij überhaupt ooit ontopic?
Lekker blijven roepen dat het normaal gedrag is, kunnen we de rest van het jaar allemaal gaan zoeken naar 16 jarige meiden in Spanje,quote:Op maandag 21 november 2016 09:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik zou deze zaak goed in de gaten houden! Het zou best kunnen dat je een complot op het spoor bent.
http://www.ad.nl/binnenla(...)met-ouders~a8216ccf/quote:Volgens Portugese media zou de man hebben verklaard dat hij de meisjes vrijdagavond in Albufeira heeft ontmoet en zou hij zelf ook de politie hebben getipt. Maar volgens woordvoerster Mireille Aalbers van de Brabantse politie is hij aangehouden omdat hij juist niets zou hebben gedaan om de minderjarige meisjes terug te brengen bij de ouders, terwijl hij had kunnen weten dat ze werden vermist. ,,Er is in Spanje en Portugal heel veel aandacht geweest voor deze zaak. We kregen ook heel veel tips van Nederlanders die daar wonen.''
Nee, over dat tig keer volhouden dat die man die nu gearresteerd is zelf de politie wel zal hebben gebeld.quote:Op maandag 21 november 2016 08:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
weer? Doel je nu op Dascha?
Zet maar vast in je agenda 12 december..
Volgens de politie in Brabant heeft hij dat juist niet gedaan.quote:Op maandag 21 november 2016 09:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, over dat tig keer volhouden dat die man die nu gearresteerd is zelf de politie wel zal hebben gebeld.
Nee dat leek mij ook logisch, maar ik moest weer door een halve pagina geleuter heen die stug volhoudt dat hij wel zelf gebeld zou hebben.quote:Op maandag 21 november 2016 09:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens de politie in Brabant heeft hij dat juist niet gedaan.
En dan begreep ik je verkeerd.
Het gaf gewoon aan hoe bepaalde topics hier soms ontsporen door aannames.quote:Op maandag 21 november 2016 09:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Beginnen over organen, noem je dat kritisch?
Ik heb daar geen connectie mee. Ik zie jullie vaak samen als het gaat over dit soort zaken. Blijf zelf denken. Gaf ik je eerder al eens als advies.quote:Op maandag 21 november 2016 09:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, zo'n zelfde verbinding die jij met CC hebt.
Zelf denk ik dat dit een variant 2.0 is op het bekende loverboy gebeuren.quote:Op maandag 21 november 2016 09:41 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik heb daar geen connectie mee. Ik zie jullie vaak samen als het gaat over dit soort zaken. Blijf zelf denken. Gaf ik je eerder al eens als advies.
Omdat zowel de topics over de vermoorde volleyballers in Spanje als het overleden stel op huwelijksreis in de Dominicaanse Republiek daar al vrij snel op uitdraaiden qua falende voorbarige Sherlockconclusies hier op FOK.quote:Op maandag 21 november 2016 09:30 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Welke intentie heb je dan met je ongepaste opmerking over organen ?
Het gaat meer over het meegaan in de meest fantastische uitleg over zaken. Dat zag je indertijd in dat topic ook. Daar ga je dan vaak teveel in mee. Maar het ging over de opmerking over organen van CC. Die zegt dat door o.a. dat soort topics. Stacey bedenkt en geloofd alles als het maar spannend is. Wat er uiteindelijk ook uit het prive onderzoek komt......ze zal het wel ergens geroepen hebben. Net als een andere zaak waar een meisje vermoord zou zijn omdat haar moeder zo'n belangrijke activiste is. Er klopt gewoon teveel niet.quote:Op maandag 21 november 2016 09:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zelf denk ik dat dit een variant 2.0 is op het bekende loverboy gebeuren.
En dat dit hele gewone meiden zijn van 16, en dat ze er gruwelijk ingeluisd zijn.
Ik zie jou ook in topics over dit soort zaken, ik zie altijd dezelfde users. Stacey en ik denken inderdaad vaak hetzelfde over dit type topics. Dat de wereld niet zo roze is als sommige users hier graag doen voorkomen.
Daarnaast zij wij niet de enige Nederlanders die bij sommige cases vraagtekens neerzetten, Kees van der Spek en Sebas Diekstra komen deze week met het programma Moord of zelfmoord.
Dat doen ze niet alleen voor Stacey en voor mij.
Sterker. Ze speelt daar een grote rol......quote:Op maandag 21 november 2016 09:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat zowel de topics over de vermoorde volleyballers in Spanje als het overleden stel op huwelijksreis in de Dominicaanse Republiek daar al vrij snel op uitdraaiden qua falende voorbarige Sherlockconclusies hier op FOK.
Zo ook met de topics van de verdwenen Kris en Lisanne in Panama.
Dat je dat allemaal hebt kunnen missen is bijna knap.
Mijn laatste zin was ook sarcastischquote:Op maandag 21 november 2016 10:01 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Sterker. Ze speelt daar een grote rol......
Wel in mijn rijtje, want dat waren slechts voorbeelden van door zelfbenoemde Sherlocks ontspoorde topics, om de opmerking van CC te duiden. Óók in de topics van het DR stel ging het op een gegeven moment over het jatten van organen. Daarom hoorde het wel in mijn rijtje.quote:Op maandag 21 november 2016 10:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat stel in DR, hoort imo niet in dat rijtje thuis
Ik ga die discussie niet over doen. Het ging wel over die moeder en dat verhaal klopte van geen kant. Het werd door Stacey gebracht als bijna geheime info zelfs. Stacey haalt gewoon alles aan uit de media en nog vagere bronnen als FaceBook. Als het maar spannend is. Het lijkt een soort van levenswerk te zijn dat soort zaken te volgen.quote:Op maandag 21 november 2016 10:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Haar moeder is geen belangrijke activiste, er heeft een achternaamgenoot een strijdende rol in dat land. Daar hoeft geen bloedband tussen te zitten. Haar moeder heeft een andere achternaam. In corrupt Congo en Uganda is dat niets eens noodzakelijk. Enig idee trouwens waarom die string 4 meter hoog in een boom hing? Die krokodil heeft dat niet gedaan
Maar over deze zaak, wat heeft Stacey hier geroepen? Stacey blijft juist altijd bij de bronnen in de media.
En dat is dus het verschil, Stacey roept nooit zomaar wat.
Maar veel users hebben vooroordelen. Ik oordeel zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |