Je hebt toch een hek?quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
ik gooi de lege flessen wel in de glasbak
Schotten niet?quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die Ieren hebben doedelzakken.![]()
ja in die tas meenemen naar de glasbakquote:Op zaterdag 19 november 2016 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb je zo'n mooie tas voor tegenwoordig
Dat zijn de Schotten toch?quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die Ieren hebben doedelzakken.![]()
Daarom drink ik het nooit.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schotten niet?
Maar als je op Amerikaanse whiskey doelt, dat vind ik echt niet lekker...
Heb vanmiddag nog een slokje Buffalo Trace geprobeerd, maar de rillingen liepen over mijn rug...quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daarom drink ik het nooit.Amerikaanse is wel voor weinig te krijgen, maar wat ik proefde was bocht en zat echt geen muziek in.
Die Somewhere Over The Rainbow is volgens mij recenter ook nog in een commercial gebruikt.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja mensen, die serie waar Muis het over heeft is echt dik de moeite waard en de daarin gebruikte muziek is over het algemeen echt top!
quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:53 schreef Dj_Vout het volgende:
Muis, ik mis de doedelzakken en draaiorgels.
Hoeveel seizoenen heeft het gedraaid?quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja mensen, die serie waar Muis het over heeft is echt dik de moeite waard en de daarin gebruikte muziek is over het algemeen echt top!
Gelukkig nog wel.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:53 schreef MadMaster het volgende:
Onze gelukkig nooit geboren dochter had Vienna geheten...
Dat zou Melting moeten wetenquote:Op zaterdag 19 november 2016 22:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die Somewhere Over The Rainbow is volgens mij recenter ook nog in een commercial gebruikt.
quote:
2 seizoenenquote:Op zaterdag 19 november 2016 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel seizoenen heeft het gedraaid?
Hmm, dat zou zomaar kunnen, want ik herkende deze uitvoering direct, maar had geen idee waarvan.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die Somewhere Over The Rainbow is volgens mij recenter ook nog in een commercial gebruikt.
quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:53 schreef MadMaster het volgende:
Boer Harms?quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, een jongensnaam hadden we ook bedacht.
Ook muziek gerelateerd...
Ik kan via google zo snel ook geen commercial vinden met die versiequote:
Was dat niet een iets meer swingender versie voor Dubbelfris of zo?quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:56 schreef Melting het volgende:
Quote van Finkers:
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles.
quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:56 schreef Melting het volgende:
Quote van Finkers:
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles.
In plaats daarvan heb je nu een zoon die Madrid heet?quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:53 schreef MadMaster het volgende:
Sowieso de eerstkomende 40 jaar niet.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Even snel opgezocht en gebookmarked voor wie weet
Met dit nummer!quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan kan ik het hele spul net zo goed voor weinig van je overnemen.
quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Muisje, je bent een oersterke, dappere vrouw en ik hou van je.
Wat Queen betreft heb ik hier ook een wat minder erg grote hekel aan!quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
En toch, ondanks de mening van ToT, is en blijft dit een fijne plaat
Dank jequote:Op zaterdag 19 november 2016 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Dank Muis en heel, heel, heel veel sterkte de komende periode.
Als ik iets voor je/jullie kan doen, laat maar horen...
quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Geef dr maar een kus van me ...quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben bang dat ze dan wel erg dol wordt.quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:00 schreef ToT het volgende:
Thx voor de tunes weer Muis, en weer vaak gaan draaien he!Nog heel erg veel jaartjes blijven draaien!
Dank jequote:
quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:02 schreef MadMaster het volgende:
Wel top dat ik weer eens N Sync hoor...
quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
Oh, is het al afgelopen?
Ik dacht dat deze plaat gewoon bij de show hoorde...
Ik vond het al zo'n merkwaardige "keuze" van Muis...quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:02 schreef MadMaster het volgende:
Wel top dat ik weer eens N Sync hoor...
quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben bang dat ze dan wel erg dol wordt.
Muis werd wreed afgekapt door die knulletjes...quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond het al zo'n merkwaardige "keuze" van Muis...
Ik wist dat ie daar bij je wasquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dank je
Dat heeft ie zojusit gedaan
Ik las voorhuid.quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
De topictitel slaat trouwens op: piep zei de muis in het voorhuis
(Beetje laat deze toelichting, maar beter laat dan nooit)
Ik zit niet in het voorhuis, maar gewoon op de 4e verdieping aan de NO-zijde van de flatquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
De topictitel slaat trouwens op: piep zei de muis in het voorhuis
(Beetje laat deze toelichting, maar beter laat dan nooit)
Of een elfje.quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, je zou willen dat een Knokkels of een Piet dan het topic binnenstaptOf wie dan ook.
Knokkels heeft niet eens naar mijn show geluisterdquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, je zou willen dat een Knokkels of een Piet dan het topic binnenstaptOf wie dan ook.
Ik woon in Drenthe. Is heel normaal daar.quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als daar iets piept, zou ik toch eens een huisarts opzoeken
Knokkels is een beetje druk met andere dingenquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Knokkels heeft niet eens naar mijn show geluisterd
Zou hetquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Knokkels is een beetje druk met andere dingen
Graagquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was even weg, maar wil wel even draaien...
Graag gedraaid, en dank je !quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bedankt voor de muziekjes Muis. Sterkte.
Ik ben ingetunedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |