quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Muisje, je bent een oersterke, dappere vrouw en ik hou van je.
Wat Queen betreft heb ik hier ook een wat minder erg grote hekel aan!quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
En toch, ondanks de mening van ToT, is en blijft dit een fijne plaat
Dank jequote:Op zaterdag 19 november 2016 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Dank Muis en heel, heel, heel veel sterkte de komende periode.
Als ik iets voor je/jullie kan doen, laat maar horen...
quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Geef dr maar een kus van me ...quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben bang dat ze dan wel erg dol wordt.quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:00 schreef ToT het volgende:
Thx voor de tunes weer Muis, en weer vaak gaan draaien he!Nog heel erg veel jaartjes blijven draaien!
Dank jequote:
quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:02 schreef MadMaster het volgende:
Wel top dat ik weer eens N Sync hoor...
quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
Oh, is het al afgelopen?
Ik dacht dat deze plaat gewoon bij de show hoorde...
Ik vond het al zo'n merkwaardige "keuze" van Muis...quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:02 schreef MadMaster het volgende:
Wel top dat ik weer eens N Sync hoor...
quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben bang dat ze dan wel erg dol wordt.
Muis werd wreed afgekapt door die knulletjes...quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond het al zo'n merkwaardige "keuze" van Muis...
Ik wist dat ie daar bij je wasquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dank je
Dat heeft ie zojusit gedaan
Ik las voorhuid.quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
De topictitel slaat trouwens op: piep zei de muis in het voorhuis
(Beetje laat deze toelichting, maar beter laat dan nooit)
Ik zit niet in het voorhuis, maar gewoon op de 4e verdieping aan de NO-zijde van de flatquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
De topictitel slaat trouwens op: piep zei de muis in het voorhuis
(Beetje laat deze toelichting, maar beter laat dan nooit)
Of een elfje.quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, je zou willen dat een Knokkels of een Piet dan het topic binnenstaptOf wie dan ook.
Knokkels heeft niet eens naar mijn show geluisterdquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, je zou willen dat een Knokkels of een Piet dan het topic binnenstaptOf wie dan ook.
Ik woon in Drenthe. Is heel normaal daar.quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als daar iets piept, zou ik toch eens een huisarts opzoeken
Knokkels is een beetje druk met andere dingenquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Knokkels heeft niet eens naar mijn show geluisterd
Zou hetquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Knokkels is een beetje druk met andere dingen
Graagquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was even weg, maar wil wel even draaien...
Graag gedraaid, en dank je !quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bedankt voor de muziekjes Muis. Sterkte.
Ik ben ingetunedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |