Om niet op een lijst die op internet staat te komen. Dit gebeurd bij meerdere sporten.quote:Op zondag 20 november 2016 19:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom zou je? Hij fietste onder de rook van zijn woonplaats dus ze herkennen je toch wel...
En Willem Alexander kenden ze niet in Friesland?quote:Op zondag 20 november 2016 19:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom zou je? Hij fietste onder de rook van zijn woonplaats dus ze herkennen je toch wel...
Welke lijst die op internet gaat komen? Gaat om een toertocht, geen tijdregistratie.quote:Op zondag 20 november 2016 19:14 schreef z80 het volgende:
[..]
Om niet op een lijst die op internet staat te komen. Dit gebeurd bij meerdere sporten.
Toertocht, geen wedstrijd. Andere mensen van zijn Lotto-Jumbo reden wel onder eigen naamquote:Op zondag 20 november 2016 19:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Misschien fietste hij gewoon langs en dacht een leuk trainingswedstrijdje mee te pakken.
Niet gelijk zo negatief waarde Ludolf.
Jij kunt echt niet goed vrij zijn he?quote:Op zondag 20 november 2016 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Verdomme, ik ben de hele dag al bloedchagrijnig.. wat een nutteloze kutdag zeg
Geniet ze lieve FFT!
Dat dacht ik ook meteen. Geen wandelweerquote:Op zondag 20 november 2016 20:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jij kunt echt niet goed vrij zijn he?
quote:Op zondag 20 november 2016 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Geniet ze lieve FFT!
Hier in Duitsland was het vandaag prima wandelweer. Redelijk wat wind maar geen regen.quote:Op zondag 20 november 2016 20:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook meteen. Geen wandelweer![]()
Ik lig al de halve dag op de bank lui te zijn, wel lunchbezoek gehad van een vriendin met haar éénjarige kleinzoon. En ik ga nog even door met lui zijn. De knie vaart er wel bij.
Ik heb kruidnoten gebakken, eten gemaakt, qmusic verlanglijstje ingevuld, gedweild en gestoft, diepvries schoongemaakt, dingen te doen op Tenerife bekeken, dingen te doen in Groesbeek en Almen, zus op bezoek gehad...quote:
Wat kom je in Groesbeek doen? En wanneer?quote:Op zondag 20 november 2016 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik heb kruidnoten gebakken, eten gemaakt, qmusic verlanglijstje ingevuld, gedweild en gestoft, diepvries schoongemaakt, dingen te doen op Tenerife bekeken, dingen te doen in Groesbeek en Almen, zus op bezoek gehad...
Maar het voelt als compleet nutteloos allemaal voor mij een typische zondagblues
De combi DENK en slim vind ik dubieus...quote:Op zondag 20 november 2016 20:29 schreef borisz het volgende:
Zozo Zihni Özdil op de lijst bij GL. Slimme zet om kiezers bij DENK weg te halen.
Denk gaat wel een zetel of 3 pakken ben ik bang.quote:Op zondag 20 november 2016 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De combi DENK en slim vind ik dubieus...
Om eerlijk te zijn heb ik niet zo'n hoge pet op van de politiek. Ik irriteer me dood aan Kuzu, maar de rest van politiek Den Haag is ook helemaal niks.quote:Op zondag 20 november 2016 20:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Denk gaat wel een zetel of 3 pakken ben ik bang.. Een partij als GL kan met iemand als Zihni wel in die doelgroep wat tegenwicht bieden.
Dat klinkt allemaal helemaal niet nutteloosquote:Op zondag 20 november 2016 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb kruidnoten gebakken, eten gemaakt, qmusic verlanglijstje ingevuld, gedweild en gestoft, diepvries schoongemaakt, dingen te doen op Tenerife bekeken, dingen te doen in Groesbeek en Almen, zus op bezoek gehad...
Maar het voelt als compleet nutteloos allemaal voor mij een typische zondagblues
Ik vind nutteloze kutdagen geen reden om chagrijing van te worden. Ik wou dat er meer waren.quote:Op zondag 20 november 2016 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Gek! Je bent nuttig bezig geweest (en best druk)quote:Op zondag 20 november 2016 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Die gozer duikt ook overal op!quote:Op zondag 20 november 2016 20:29 schreef borisz het volgende:
Zozo Zihni Özdil op de lijst bij GL. Slimme zet om kiezers bij DENK weg te halen.
Hoezo bang? Het enige nadelige wat ik in denk zie is dat het nogal een one-issue partij is. Maar goed, dat is de PVV ook.quote:Op zondag 20 november 2016 20:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Denk gaat wel een zetel of 3 pakken ben ik bang.. Een partij als GL kan met iemand als Zihni wel in die doelgroep wat tegenwicht bieden.
Nou ja bang... Meer als in ik heb geen zin in die partij in de TK.quote:Op zondag 20 november 2016 21:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoezo bang? Het enige nadelige wat ik in denk zie is dat het nogal een one-issue partij is. Maar goed, dat is de PVV ook.
De enige reden dat ik de timing wat jammer ga vinden is dat het tegenwicht wegneemt tegen de schreeuwende rechtspopulistische onderbuik. Ik denk (No pun) dat hun agenda wel degelijk wat toe kan voegen, net als dat Thieme zeker wat toevoegd, maar de timing is wat jammer. Ik zie zelf liever een groot progressief blok.quote:Op zondag 20 november 2016 21:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou ja bang... Meer als in ik heb geen zin in die partij in de TK.
Maar goed het leuke nieuws komt uit Frankrijk. Sarko wordt derde bij voor voorverkiezingen en is uitgeschakeld. Maar goed met Fillon en Juppé heb je ook twee oude rotten die het voor de Republikeinen uit gaan maken en behoren eigenlijk nog meer tot het establishment van centrumrechts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |