Ow.quote:Op zondag 20 november 2016 10:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, een echte (nou ja) stand-up comedian (ene Nabil) was het maar een tonprater geweest. Was een jonge knul die er blijkbaar ook nog een opleiding voor gedaan had. Het waren echt niet leuke poep en pies grappen brrrr
Was dat niet een Chinese vloek? "Ik wens je veel personeel toe"quote:Op zondag 20 november 2016 10:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil heel graag personeel. Ooit.
Ghe, ik vond het al apart dat je wist dat ik ook dr. Who fan ben, maar je bedoelde dus gcjoelquote:Op zondag 20 november 2016 10:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
We gaan Doctor Who kerstversiering kopen![]()
Minilot en Mjan (e.a.), tips voor sites behalve Thinkgeek?
Juustem, ze namen/nemen het heel serieus.quote:Op zondag 20 november 2016 11:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen.
Kaatje; jammer dat de avond wat minder was. Ik hou van carnaval, van het ff niet serieus zijn en lekker gek doen en andere mensen kijken die er nog maffer uitzien. Maar een carnavalsvereniging vind ik te ver gaan, want die nemen het juist wel weer serieus.
Ik ga pas eind januari.quote:Op zondag 20 november 2016 12:10 schreef mjan het volgende:
[..]
Als je mini nou lief aankijkt of ze in London even langs de Forbidden Planet wil lopen
Het waait hier ook té hard ja. Foto's van een buurman:quote:Op zondag 20 november 2016 15:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik denk dat ik maar lopend ipv met de fiets boodschappen ga doen, voor ik de sloot in fiets
nou, ik liep dus even een rondje om de Amstel en bij het Amstelhotel waaide er net een metalen stoel van het verhoogde terras mijn kant op.quote:
Zal het bad even vol laten lopen en dan kijkenquote:Op zondag 20 november 2016 15:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Voor de liefhebbers van Top Gear oude stijl, the Grand Tour is vrijdag begonnen op amazon prime, en inmiddels ook op joetoep aangekomen. Ouderwets lekker en melig, prachtige opnames. Alleen de intro moet meer gekost hebben dan hele series bij de PO
Natuurmonumenten houd de bossen ook bij, daar staan vrijwel geen dooie bomen. Valt me altijd op in het bergherbos in montferland, hoe opgeruimd het is, zo netjes.quote:Op zondag 20 november 2016 15:50 schreef derLudolf het volgende:
Ik ben de hele ochtend in het bos geweestMaar in Drenthe waaide het lang niet zo hard.
Dit was Staatsbosbeheer, Sleenerzandquote:Op zondag 20 november 2016 15:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Natuurmonumenten houd de bossen ook bij, daar staan vrijwel geen dooie bomen. Valt me altijd op in het bergherbos in montferland, hoe opgeruimd het is, zo netjes.
Het verbaast me niet gezien je uitstekende smaakquote:Op zondag 20 november 2016 12:10 schreef mjan het volgende:
[..]
Ghe, ik vond het al apart dat je wist dat ik ook dr. Who fan ben, maar je bedoelde dus gcjoel
Als je mini nou lief aankijkt of ze in London even langs de Forbidden Planet wil lopen
quote:Op zondag 20 november 2016 15:59 schreef Lonaa het volgende:
..en nu zie ik eruit alsof ik in een streetfight zat.
Ai!quote:Op zondag 20 november 2016 15:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het waait hier ook té hard ja. Foto's van een buurman:
[ afbeelding ]
Ook volop sirenes buiten.
Dat. Ik moet er werkelijk niet aan denken om personeel te hebben.quote:Op zondag 20 november 2016 11:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was dat niet een Chinese vloek? "Ik wens je veel personeel toe"
Ik ken mensen met personeel en hun verhalen zijn niet om jaloers op te zijn.Succes met kaf van koren scheiden op sollicitaties.
En wat versta jij onder originele Duitse worsten? Hier in Duitsland hebben we er tig verschillende.quote:Op zondag 20 november 2016 17:01 schreef Iwanius het volgende:
Zo.. mij cluppie gewonnen (5-0) en ook gehoord tijdens een vanmorgen gehouden wandeling dat er voor de Bijenkorf een heuse braadworst tent staat met originele Duitse worsten. Maar morgen of zo eens langs gaan want hier moet ik geweest zijn.
Waarschijnlijk Rostbratwurstquote:Op zondag 20 november 2016 17:04 schreef z80 het volgende:
[..]
En wat versta jij onder originele Duitse worsten? Hier in Duitsland hebben we er tig verschillende.
Hetzelfde andersquote:Op zondag 20 november 2016 15:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dit was Staatsbosbeheer, Sleenerzand
mit Brötchen und senf.quote:
Niets mis mee, mits van een goede slagerij.quote:
Is zeker niets mis mee. Zeker niet als deze niet te lang op de grill ligt en het broodje vers is.quote:Op zondag 20 november 2016 17:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niets mis mee, mits van een goede slagerij.
Een stukken gehakt en huisgemaakte curry erover, ook heerlijk. Zie dat trouwens steeds vaker al in stukken in de saus liggen in gamellen, die moet ik niet.
Nee bah, currywurst vind ik niet wat... Doe maar gewoon Bratwurstquote:Op zondag 20 november 2016 17:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niets mis mee, mits van een goede slagerij.
Een stukken gehakt en huisgemaakte curry erover, ook heerlijk. Zie dat trouwens steeds vaker al in stukken in de saus liggen in gamellen, die moet ik niet.
Correctie!quote:Op zondag 20 november 2016 15:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Na wat klusjes die heel kort zouden duren zitten we eindelijk.
Hier in de polder waait het ook flink. Wat ons er natuurlijk niet van weerhoudt om de barbecue aan te steken
Nu liggen er moinkballs en gevulde minipaprika's op. Straks paprika/tomaat/courgette/champigon/bataat/ui/knof met balsamico en pesto, aardappeltjes, kipvink voor mij, entrecote voor J.
Nu eten we droge worst met eekhoorntjesbrood en toastjes met blue brie![]()
Op tv het schaatsen van gisteren, straks het schaatsen van vandaag, F1 en wellicht de Firefly film.
Zondag
Ik ben benieuwd of het concurrentie is voor Hans Worstquote:Op zondag 20 november 2016 17:01 schreef Iwanius het volgende:
Zo.. mij cluppie gewonnen (5-0) en ook gehoord tijdens een vanmorgen gehouden wandeling dat er voor de Bijenkorf een heuse braadworst tent staat met originele Duitse worsten. Maar morgen of zo eens langs gaan want hier moet ik geweest zijn.
Die heeft tegenwoordig een degelijk karretjequote:Op zondag 20 november 2016 18:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het concurrentie is voor Hans Worst
Misschien deed hij een W.A. van Buren'tje?quote:Op zondag 20 november 2016 18:39 schreef derLudolf het volgende:
Ik was vandaag te helpen bij de atb-tocht van de lokale fietsclub. Stond op een verzorgingspost, met warme bouillon, krentenbollen, koek etc. Ik dacht een niet-nader-te-noemen prof-renner te herkennen.
Ook anderen zagen hem fietsen en ook bij de inschrijving was ie ook gesigneerd, maar zijn naam is niet te vinden op de startkaarten. Blijkbaar te skeer om ¤4 inschrijfgeld te betalen![]()
Wel zo handig om teamkleding aan te trekken
Nu gaat mijn pa (zit in het bestuur) maar es een mailtje sturen naar de ploegleider, of dat de gebruikelijke gang van zaken is bij dat team#hooptoprelletje
Waarom zou je? Hij fietste onder de rook van zijn woonplaats dus ze herkennen je toch wel...quote:Op zondag 20 november 2016 19:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Misschien deed hij een W.A. van Buren'tje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |