Toertocht, geen wedstrijd. Andere mensen van zijn Lotto-Jumbo reden wel onder eigen naamquote:Op zondag 20 november 2016 19:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Misschien fietste hij gewoon langs en dacht een leuk trainingswedstrijdje mee te pakken.
Niet gelijk zo negatief waarde Ludolf.
Jij kunt echt niet goed vrij zijn he?quote:Op zondag 20 november 2016 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Verdomme, ik ben de hele dag al bloedchagrijnig.. wat een nutteloze kutdag zeg
Geniet ze lieve FFT!
Dat dacht ik ook meteen. Geen wandelweerquote:Op zondag 20 november 2016 20:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jij kunt echt niet goed vrij zijn he?
quote:Op zondag 20 november 2016 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Geniet ze lieve FFT!
Hier in Duitsland was het vandaag prima wandelweer. Redelijk wat wind maar geen regen.quote:Op zondag 20 november 2016 20:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook meteen. Geen wandelweer![]()
Ik lig al de halve dag op de bank lui te zijn, wel lunchbezoek gehad van een vriendin met haar éénjarige kleinzoon. En ik ga nog even door met lui zijn. De knie vaart er wel bij.
Ik heb kruidnoten gebakken, eten gemaakt, qmusic verlanglijstje ingevuld, gedweild en gestoft, diepvries schoongemaakt, dingen te doen op Tenerife bekeken, dingen te doen in Groesbeek en Almen, zus op bezoek gehad...quote:
Wat kom je in Groesbeek doen? En wanneer?quote:Op zondag 20 november 2016 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik heb kruidnoten gebakken, eten gemaakt, qmusic verlanglijstje ingevuld, gedweild en gestoft, diepvries schoongemaakt, dingen te doen op Tenerife bekeken, dingen te doen in Groesbeek en Almen, zus op bezoek gehad...
Maar het voelt als compleet nutteloos allemaal voor mij een typische zondagblues
De combi DENK en slim vind ik dubieus...quote:Op zondag 20 november 2016 20:29 schreef borisz het volgende:
Zozo Zihni Özdil op de lijst bij GL. Slimme zet om kiezers bij DENK weg te halen.
Denk gaat wel een zetel of 3 pakken ben ik bang.quote:Op zondag 20 november 2016 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De combi DENK en slim vind ik dubieus...
Om eerlijk te zijn heb ik niet zo'n hoge pet op van de politiek. Ik irriteer me dood aan Kuzu, maar de rest van politiek Den Haag is ook helemaal niks.quote:Op zondag 20 november 2016 20:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Denk gaat wel een zetel of 3 pakken ben ik bang.. Een partij als GL kan met iemand als Zihni wel in die doelgroep wat tegenwicht bieden.
Dat klinkt allemaal helemaal niet nutteloosquote:Op zondag 20 november 2016 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb kruidnoten gebakken, eten gemaakt, qmusic verlanglijstje ingevuld, gedweild en gestoft, diepvries schoongemaakt, dingen te doen op Tenerife bekeken, dingen te doen in Groesbeek en Almen, zus op bezoek gehad...
Maar het voelt als compleet nutteloos allemaal voor mij een typische zondagblues
Ik vind nutteloze kutdagen geen reden om chagrijing van te worden. Ik wou dat er meer waren.quote:Op zondag 20 november 2016 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Gek! Je bent nuttig bezig geweest (en best druk)quote:Op zondag 20 november 2016 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Die gozer duikt ook overal op!quote:Op zondag 20 november 2016 20:29 schreef borisz het volgende:
Zozo Zihni Özdil op de lijst bij GL. Slimme zet om kiezers bij DENK weg te halen.
Hoezo bang? Het enige nadelige wat ik in denk zie is dat het nogal een one-issue partij is. Maar goed, dat is de PVV ook.quote:Op zondag 20 november 2016 20:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Denk gaat wel een zetel of 3 pakken ben ik bang.. Een partij als GL kan met iemand als Zihni wel in die doelgroep wat tegenwicht bieden.
Nou ja bang... Meer als in ik heb geen zin in die partij in de TK.quote:Op zondag 20 november 2016 21:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoezo bang? Het enige nadelige wat ik in denk zie is dat het nogal een one-issue partij is. Maar goed, dat is de PVV ook.
De enige reden dat ik de timing wat jammer ga vinden is dat het tegenwicht wegneemt tegen de schreeuwende rechtspopulistische onderbuik. Ik denk (No pun) dat hun agenda wel degelijk wat toe kan voegen, net als dat Thieme zeker wat toevoegd, maar de timing is wat jammer. Ik zie zelf liever een groot progressief blok.quote:Op zondag 20 november 2016 21:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou ja bang... Meer als in ik heb geen zin in die partij in de TK.
Maar goed het leuke nieuws komt uit Frankrijk. Sarko wordt derde bij voor voorverkiezingen en is uitgeschakeld. Maar goed met Fillon en Juppé heb je ook twee oude rotten die het voor de Republikeinen uit gaan maken en behoren eigenlijk nog meer tot het establishment van centrumrechts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
Tof, welk seizoen kijk je?quote:Op zondag 20 november 2016 20:22 schreef gcjoel het volgende:
ik zit al 8 uur dr who te kijken
Best relaxed dagje!
oh @Lucky ik heb even gekeken en het merk van mijn dr who kerstspul is kurt adler. Mocht je niks kunnen vinden wil ik best voor je halen en opsturen. Maar ze hebben daar maar paar van alles dus zal niet veel zijn.
Ik ken het wel een béétje op zondag.. Associatie-restantje van vroeger denk ik, toen in ons destijds gristelijke huisgezin zondagen steevast retesaai en stomvervelend waren.quote:Op zondag 20 november 2016 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Het matras was al een reuze vooruitgang na een matje op de grond, maar ik voel me nu echt de koning te rijkquote:Op zondag 20 november 2016 22:32 schreef minilot het volgende:
Gefeliciteerd met je bed mjan! Ergens heeft het natuurlijk wel iets cools en bohémiens om op de grond te gaan liggen snurken, maar ik was er bij onze vorige verhuizing na een paar maanden ook wel goed klaar mee
Mooi bed, leuk bed? Pics?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
Zelf pizza's maken is ook lekker!quote:Op zondag 20 november 2016 23:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Pizza Extravaganza van Jumbo is lekker.
Voor de 3x in 10 dagen tijd gekocht.
quote:Op zondag 20 november 2016 22:32 schreef minilot het volgende:
Onzalig idee, dat tactisch stemmen. Ik stem principieel alleen op partijen waar ik écht het liefste op wil stemmen.
Gefeliciteerd met je bed mjan! Ergens heeft het natuurlijk wel iets cools en bohémiens om op de grond te gaan liggen snurken, maar ik was er bij onze vorige verhuizing na een paar maanden ook wel goed klaar mee
Mooi bed, leuk bed? Pics?
[..]
Ik ken het wel een béétje op zondag.. Associatie-restantje van vroeger denk ik, toen in ons destijds gristelijke huisgezin zondagen steevast retesaai en stomvervelend waren.grappig, ik bedacht me juist toen ik Unieks post las dat ik wellicht zo goed ben geworden in niksen op zondag vanwege die saaie zondagen vroeger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag veel mr. Selfridge gekeken. Wat kijkt dat fijn weg zeg!
freedom is just another word for nothing left to lose
Mijn oven werkt wel,maar ik heb het maar 3x gebruikt ofzo in bijna 5 jaar tijd(in april 2012 gekocht)!!quote:Op zondag 20 november 2016 23:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zelf pizza's maken is ook lekker!
Ik heb 3x minder gedaan vandaag. Niet zoveel van jezelf eisenquote:Op zondag 20 november 2016 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zou t niet weten maar heel goed dat ze morgen de dokter belt (wel even nagaan of ze het ook echt gedaan heeft) want dit klinkt niet goed.quote:Op zondag 20 november 2016 23:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik heb 3x minder gedaan vandaag. Niet zoveel van jezelf eisen![]()
Was vandaag met vriendin tapas eten. Heeft iemand een idee over het volgende? Na het goede nieuws dat tumor in haar borst goedaardig was kreeg ze later (nu nog maar gezakt) longontsteking. Ze dacht ook last van paniekaanvallen te hebben maar bleek dat haar hart 2x sneller slaat dan normaal. Vrijdagavond kreeg ze pijn in haar borst en ging door naar haar linkerarm. Sindsdien voelt ze vanaf haar bovenarm tot haar hand niks meer. Ze heeft over 3 weken een onderzoek maar heb haar overtuigd dat ze morgen de dokter moet bellen. Weet iemand misschien wat het kan zijn? Maak me een beetje zorgen om dat meissie(heb haar eten gesneden vnv, haar gordel omgedaan en tas vastgehouden enz)
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Duluth_(Minnesota)quote:Op maandag 21 november 2016 08:26 schreef Isabeau het volgende:
Bestaat dat Duluth echt!Dacht dat in die serie/film alles verzonnen was
quote:Op maandag 21 november 2016 08:16 schreef FranticDJ het volgende:
Next stop: duluth. Fargo liefhebbers opgelet
quote:Op maandag 21 november 2016 08:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Duluth_(Minnesota)
Zou je in de VS third party hebben gestemd?quote:Op zondag 20 november 2016 22:32 schreef minilot het volgende:
Onzalig idee, dat tactisch stemmen. Ik stem principieel alleen op partijen waar ik écht het liefste op wil stemmen.
Duluth is de laatste op de Great Lakes. Daar laden we voor Europa. Vanaf dan is t nog een groot vraagteken. Heb nog 7 weken te gaan.quote:Op maandag 21 november 2016 09:07 schreef mjan het volgende:
[..]Tof. Hoeveel stops moet je nog?
En mooie skyline, wederom!
Over het algemeen klopt dat meestal welquote:Op maandag 21 november 2016 09:08 schreef Lot_1 het volgende:
[..]Ik ben benieuwd of het accent in de serie in het echt ook zo is
Je bent dus nog wel even aan het dobberenquote:Op maandag 21 november 2016 09:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Duluth is de laatste op de Great Lakes. Daar laden we voor Europa. Vanaf dan is t nog een groot vraagteken. Heb nog 7 weken te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |