abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166790889
Wat had ik een spijt toen ik de vorige keer tactisch had gestemd. Dat ga ik dus niet nog een keer doen.

Verder goed weekend gehad, volgens mij half zo productief als Uniek, maar voor mijn doen heel veel gedaan :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_166791045
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 20:22 schreef gcjoel het volgende:
ik zit al 8 uur dr who te kijken :')
Best relaxed dagje!
oh @Lucky ik heb even gekeken en het merk van mijn dr who kerstspul is kurt adler. Mocht je niks kunnen vinden wil ik best voor je halen en opsturen. Maar ze hebben daar maar paar van alles dus zal niet veel zijn.
Tof, welk seizoen kijk je?

Ik zou het wel heel tof vinden als je wat voor me wilt halen :o Ik ga nog even kijken of ik via eBay ofzo iets kan vinden dat redelijk geprijsd is. Nou ja, de prijzen zijn het wel waard maar de verzendkosten zijn zo hoog...
Spoilers!
pi_166791105
Ik heb ook wel eens tactisch gestemd en er spijt van gekregen. Doe ik dus ook niet meer.
Spoilers!
pi_166791516
Onzalig idee, dat tactisch stemmen. Ik stem principieel alleen op partijen waar ik écht het liefste op wil stemmen.

Gefeliciteerd met je bed mjan! Ergens heeft het natuurlijk wel iets cools en bohémiens om op de grond te gaan liggen snurken, maar ik was er bij onze vorige verhuizing na een paar maanden ook wel goed klaar mee :)
Mooi bed, leuk bed? Pics?

quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Verdomme, ik ben de hele dag al bloedchagrijnig.. wat een nutteloze kutdag zeg :r
Ik ken het wel een béétje op zondag.. Associatie-restantje van vroeger denk ik, toen in ons destijds gristelijke huisgezin zondagen steevast retesaai en stomvervelend waren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_166792018
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 22:32 schreef minilot het volgende:
Gefeliciteerd met je bed mjan! Ergens heeft het natuurlijk wel iets cools en bohémiens om op de grond te gaan liggen snurken, maar ik was er bij onze vorige verhuizing na een paar maanden ook wel goed klaar mee :)
Het matras was al een reuze vooruitgang na een matje op de grond, maar ik voel me nu echt de koning te rijk oO< Vooral ook omdat ik nu weer plek heb in de woonkamer.

SPOILER
  zondag 20 november 2016 @ 23:02:28 #231
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_166792445
@ bad. Morgen weer naar huis
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_166792551
Pizza Extravaganza van Jumbo is lekker. :9

Voor de 3x in 10 dagen tijd gekocht. :Y
  Moderator zondag 20 november 2016 @ 23:09:20 #233
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_166792598
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 23:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Pizza Extravaganza van Jumbo is lekker. :9

Voor de 3x in 10 dagen tijd gekocht. :Y
Zelf pizza's maken is ook lekker!
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_166792620
quote:
Onzalig idee, dat tactisch stemmen. Ik stem principieel alleen op partijen waar ik écht het liefste op wil stemmen.

[..]

Ik ken het wel een béétje op zondag.. Associatie-restantje van vroeger denk ik, toen in ons destijds gristelijke huisgezin zondagen steevast retesaai en stomvervelend waren.

SPOILER
grappig, ik bedacht me juist toen ik Unieks post las dat ik wellicht zo goed ben geworden in niksen op zondag vanwege die saaie zondagen vroeger. ;)

Vandaag veel mr. Selfridge gekeken. Wat kijkt dat fijn weg zeg! O+
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_166792678
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 23:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Zelf pizza's maken is ook lekker!
Mijn oven werkt wel,maar ik heb het maar 3x gebruikt ofzo in bijna 5 jaar tijd(in april 2012 gekocht)!! _O-
pi_166792723
Wat een leuk bed zeg met die honkbalknuppelpoten en zo'n hoofdeind waar je dingen aan kunt hangen!

Ik liet voor ik naar bed ging nog even een plant omvallen -O-
Spoilers!
pi_166792760
Zondagen waren vroeger helemaal niet saai :o We gingen vaak naar opa en oma op de boerderij en dan konden we in het hooi spelen of pony rijden of door het bos naast de boerderij banjeren. En we gingen ook meestal een lange boswandeling elders in Drenthe met het hele gezin maken. Hartstikke leuk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_166792762
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ik heb kruidnoten gebakken, eten gemaakt, qmusic verlanglijstje ingevuld, gedweild en gestoft, diepvries schoongemaakt, dingen te doen op Tenerife bekeken, dingen te doen in Groesbeek en Almen, zus op bezoek gehad...
Maar het voelt als compleet nutteloos allemaal voor mij een typische zondagblues :')
Ik heb 3x minder gedaan vandaag. Niet zoveel van jezelf eisen :*

Was vandaag met vriendin tapas eten. Heeft iemand een idee over het volgende? Na het goede nieuws dat tumor in haar borst goedaardig was kreeg ze later (nu nog maar gezakt) longontsteking. Ze dacht ook last van paniekaanvallen te hebben maar bleek dat haar hart 2x sneller slaat dan normaal. Vrijdagavond kreeg ze pijn in haar borst en ging door naar haar linkerarm. Sindsdien voelt ze vanaf haar bovenarm tot haar hand niks meer. Ze heeft over 3 weken een onderzoek maar heb haar overtuigd dat ze morgen de dokter moet bellen. Weet iemand misschien wat het kan zijn? Maak me een beetje zorgen om dat meissie -O- (heb haar eten gesneden vnv, haar gordel omgedaan en tas vastgehouden enz)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_166792872
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 23:18 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik heb 3x minder gedaan vandaag. Niet zoveel van jezelf eisen :*

Was vandaag met vriendin tapas eten. Heeft iemand een idee over het volgende? Na het goede nieuws dat tumor in haar borst goedaardig was kreeg ze later (nu nog maar gezakt) longontsteking. Ze dacht ook last van paniekaanvallen te hebben maar bleek dat haar hart 2x sneller slaat dan normaal. Vrijdagavond kreeg ze pijn in haar borst en ging door naar haar linkerarm. Sindsdien voelt ze vanaf haar bovenarm tot haar hand niks meer. Ze heeft over 3 weken een onderzoek maar heb haar overtuigd dat ze morgen de dokter moet bellen. Weet iemand misschien wat het kan zijn? Maak me een beetje zorgen om dat meissie -O- (heb haar eten gesneden vnv, haar gordel omgedaan en tas vastgehouden enz)
Zou t niet weten maar heel goed dat ze morgen de dokter belt (wel even nagaan of ze het ook echt gedaan heeft) want dit klinkt niet goed.
We have far more in common than that which devides us..
pi_166793989
@ FFT...goed advies van je dat je vriendin morgen de dokter belt!
Wat kaatje zegt, "controleer" of zij dat inderdaad heeft gedaan.
pi_166794879
Aangezien de TinyPic app niet meewerkt loeren jullie maar ff op mn insta voor een half decent Chicago skyline ding :p gezien mijn werktijden en het deel van Chicago waar we lagen kon ik zelf helaas de wal niet op. (Bij zonsondergang komen er geen taxi's meer) Achja kom er vast nog een keer.

Next stop: duluth. Fargo liefhebbers opgelet ;)
pi_166794896
Dubbel
pi_166794924
Tactisch stemmen ga ik ook niet doen. Ooit een hele vieze nasmaak aan overgehouden. Ik twijfel nog wel tussen twee partijen.

In Amerika of Engeland met een (in de praktijk) twee/drie partijenstelsel zou ik wel tactisch stemmen trouwens.

Gave foto's FDJ!
Kwak
pi_166794954
Bestaat dat Duluth echt! :D Dacht dat in die serie/film alles verzonnen was :+

Tactisch stemmen echt nog nooit gedaan. Gewoon stemmen waar je achter staat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_166794958
En ga maar direct slapen :W Was een vermoeiende nacht.
pi_166794973
Trusten Isa, :*

Goedemorgen :W
Sterkheidsbaas van alles.
pi_166794980
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 08:26 schreef Isabeau het volgende:
Bestaat dat Duluth echt! :D Dacht dat in die serie/film alles verzonnen was :+
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Duluth_(Minnesota)
pi_166795287
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2016 08:16 schreef FranticDJ het volgende:
Next stop: duluth. Fargo liefhebbers opgelet ;)
*O* Tof. Hoeveel stops moet je nog?

En mooie skyline, wederom!
pi_166795293
quote:
:D Ik ben benieuwd of het accent in de serie in het echt ook zo is ;)

Goedemorgen :W En slaap lekker Isa.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_166795361
quote:
Zou je in de VS third party hebben gestemd?

Ik vind maar één ding van belang - links zo groot mogelijk om een herhaling van de VS te voorkomen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')