Goeiemorgen.....quote:
Hier ff wakker worden met ditquote:Op zaterdag 19 november 2016 09:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.....
Wakker aan het worden met dit....
Mooi. Speelden hier op ons popfestival in 2007. Nu een wereld-act.quote:Op zaterdag 19 november 2016 09:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hier ff wakker worden met dit
Afgelopen dinsdag waren ze in de Ziggodome.quote:Op zaterdag 19 november 2016 09:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi. Speelden hier op ons popfestival in 2007. Nu een wereld-act.
Vriendin van me was er. Ze heeft genoten.quote:Op zaterdag 19 november 2016 09:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Afgelopen dinsdag waren ze in de Ziggodome.
Jammer dat ik niet tegen grote druktes kan. Wil best een keer naar zo een concert eigenlijk.
Hoorde het van meer mensen ja. Maatje van me is ook geweest.quote:Op zaterdag 19 november 2016 09:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vriendin van me was er. Ze heeft genoten.
Die heb ik gisteren nog ergens gepost. In de wir war vergeten waar.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2016 09:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren nog ergens gepost. In de wir war vergeten waar.
Gisteren terugval. Nu weer lekkerquote:Op zaterdag 19 november 2016 09:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Maar goed, hoe gaat het nu met je?
Goed dat je het gelijk weer oppakt en niet weer wegkwijnt in zelfmedelijden.quote:Op zaterdag 19 november 2016 09:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren terugval. Nu weer lekker
Gasten zoals jou heb ik ook irl. Komt goed maat.quote:Op zaterdag 19 november 2016 09:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Goed dat je het gelijk weer oppakt en niet weer wegkwijnt in zelfmedelijden.
Hoop dat je heel snel de "molen" in kunt!!
Zet 'm op!!quote:Op zaterdag 19 november 2016 09:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gasten zoals jou heb ik ook irl. Komt goed maat.
quote:Op zaterdag 19 november 2016 12:06 schreef Doedezemaar het volgende:
nog aan het nagenieten van the Human League, het was tof
Ik hoef vandaag geen boodschappen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:55 schreef chufi het volgende:
Zo de legeflessentas vol ingeleverd en vol teruggehaald
Phil was erg goed bij stem en als afsluiter Electric Dreams, helemaal goed, het was echt een feestjequote:
Waren die in het land dan?quote:Op zaterdag 19 november 2016 12:06 schreef Doedezemaar het volgende:
nog aan het nagenieten van the Human League, het was tof
Een van mijn favoriete nummers van HL is, geloof het of niet, -> Louise.quote:Op zaterdag 19 november 2016 12:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Phil was erg goed bij stem en als afsluiter Electric Dreams, helemaal goed, het was echt een feestje
daar heb ik gisteren tevergeefs op gewacht, dat vind ik ook een geweldig nummer.quote:Op zaterdag 19 november 2016 12:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een van mijn favoriete nummers van HL is, geloof het of niet, -> Louise.
Dat zijn de nummers die je live zelden hoort.quote:Op zaterdag 19 november 2016 12:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar heb ik gisteren tevergeefs op gewacht, dat vind ik ook een geweldig nummer.
Ja sjoef, ze stonden gisteravond in Paradiso, MadMaster en ik waren erbij
Kijk Leuk ..quote:Op zaterdag 19 november 2016 12:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar heb ik gisteren tevergeefs op gewacht, dat vind ik ook een geweldig nummer.
Ja sjoef, ze stonden gisteravond in Paradiso, MadMaster en ik waren erbij
Gaaf zeg!quote:
boven kwam de lichtshow beter tot zijn recht zag ik op zijn opname vanaf het balkon. Ik stond beneden, lekker in mijn favo hoekje links achterin.quote:
Maar je was er wel bijquote:Op zaterdag 19 november 2016 12:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
boven kwam de lichtshow beter tot zijn recht zag ik op zijn opname vanaf het balkon. Ik stond beneden, lekker in mijn favo hoekje links achterin.
ja, en daar ben ik heel blij om. Het kost me fysiek heel wat, maar ik had het er voor over. Vandaag doe ik niks, Symph is met z'n moeder op stap voor een trouwpak en ik doe aan uitslapen en bankhangen en nagenieten.quote:
Lekker na zo'n avond, een beetje nagenieten en luieren.quote:Op zaterdag 19 november 2016 12:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, en daar ben ik heel blij om. Het kost me fysiek heel wat, maar ik had het er voor over. Vandaag doe ik niks, Symph is met z'n moeder op stap voor een trouwpak en ik doe aan uitslapen en bankhangen en nagenieten.
Nicequote:
Strak plan.quote:Prijs van een frikandel kan geleidelijk naar 23 euro.
Als de prijs van een frikandel wordt opgevoerd tot 23 euro, zal het aantal gebruikers van de vette snack halveren.
Dat zegt voedingsdeskundige Elsbeth de Lange.
De overheid voert al jaren een actief ontmoedigingbeleid.
De frikandel moet op termijn helemaal uit de snackbar verdwijnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 19 november 2016 13:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Strak plan.Dan neem je toch iets anders ipv de frikandel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is lekkerder? Is dan de vraagquote:Op zaterdag 19 november 2016 13:54 schreef sacha het volgende:
https://onzetaal.nl/taaladvies/frikadel-frikandel
Frikadellen worden in Duitsland veel gegeten, het is een soort kruising tussen een hamburger en een gehaktbal waar gestampte aardappelen (of puree) in verwerkt zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2016 13:54 schreef sacha het volgende:
https://onzetaal.nl/taaladvies/frikadel-frikandel
Mijn leven hangt niet af van een frikandel, maar ik eet er af en toe wel een, lekker op een broodje met mayo en ketchup.quote:Op zaterdag 19 november 2016 13:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan neem je toch iets anders ipv de frikandel...
watskebeurd?quote:Op zaterdag 19 november 2016 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ook lekker nadat ik vanmorgen al vroeg wreed uit mijn slaap werd gehaald
Volbeatquote:Op zaterdag 19 november 2016 11:55 schreef chufi het volgende:
Zo de legeflessentas vol ingeleverd en vol teruggehaald
Is er geen andere optie ? Ik haat ze minder dan honden.quote:
Ja dat heb ik ook... als ik je niet mot dan deug je ook meestal nietquote:Op zaterdag 19 november 2016 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn poezen zijn een goede graadmeter, kom je bij me op bezoek en de poezen motten je niet, dan is de kans groot dat je ook niet deugt.
Ik word graag gehaat door die kutbeesten. Welk nu hebben zequote:Op zaterdag 19 november 2016 15:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook... als ik je niet mot dan deug je ook meestal niet
Ben er ook geen fan van, zacht uitgedrukt, ik wil niemand kwetsen.quote:
Ik haat ze, tot in het diepst van m'n ziel. Het blijven roofdieren. Door de mens ooit als hulp in de huishouding gebruikt. Inmiddels verworden tot havikken in eenj schapenkleed. Morgen weer een bericht in de krant dat een kind is verminkt.quote:
Gelukkig steekt in de meeste honden weinig kwaad, bij die waar het mis gaat ligt de oorzaak meestal bij de 'baas'.quote:
Oops opeens worden er 2 ouders wakkerquote:Op zaterdag 19 november 2016 17:40 schreef Karzai het volgende:
naja niet helemaal waar als het een plaag wordt dan ben je wel in de aap gelogeerd
Ik hou tegenwoordig maar beter wijselijk mijn mond over dat onderwerp, want voor je het weet ben je de gebeten hont.quote:Op zaterdag 19 november 2016 19:09 schreef chufi het volgende:
Is FoK! Al door Sylvana in een donker daglicht gezet ivm de Sint banners?
Haile Selassiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
sorryquote:
het was de dead kennedysquote:
Je gaat vanavond niet met een zak chips aan de bar hangen?quote:
van chips word je dikquote:Op zaterdag 19 november 2016 19:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je gaat vanavond niet met een zak chips aan de bar hangen?
Ik niet, maar ik eet het ook zeer, zeer zelden.quote:
Pringlesquote:Op zaterdag 19 november 2016 19:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik eet het ook zeer, zeer zelden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Nog nooit gegeten.quote:
twee keerquote:
Nee..quote:Op zaterdag 19 november 2016 19:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je gaat vanavond niet met een zak chips aan de bar hangen?
Ik weet ook niet wat een Oreo is, nooit gegeten, nooit gezien ook, want ik kom nooit bij dat schap in de supermarkt, zulke dingen ken ik alleen van de reclame op TV.quote:
Zover ik weet is het 'chips' gemaakt van aardappelpulp, nep chips dus, waarom zou ik dat gaan eten?quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:03 schreef chufi het volgende:
Pringles is een goedkoop duur aftreksel van echte chips ..
Wel eens gehad, maar nooit gekocht.. chocolade koekies...Af en toe wel lekker op zn tijd..quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat een Oreo is, nooit gegeten, nooit gezien ook, want ik kom nooit bij dat schap in de supermarkt, zulke dingen ken ik alleen van de reclame op TV.
Oh .. Gaan ze helemaal legaliseren of helemaal verbieden...quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Gezellig, om 22 uur bij Nieuwsuur gaan ze weer bakkeleien over het wietbeleid.![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh .. Gaan ze helemaal legaliseren of helemaal verbieden...
quote:VVD-leden stemmen voor regulering wietteelt
Een meerderheid van het VVD-partijcongres heeft gestemd voor regulering van de wietteelt. Op het congres in Noordwijkerhout werd een motie met die strekking aangenomen. Meer dan 80 procent van de leden stemde voor. De partij wil een nieuwe landelijke aanpak van het softdrugsbeleid en "af van de vreemde situatie" waarbij de inkoop van cannabis illegaal is en de verkoop wordt gedoogd. Wel is de VVD tegen de experimenten van verschillende gemeenten met wietteelt. In Nieuwsuur reageert JOVD-voorzitter Rutger de Ridder.
Ze maken een probleem waar er geen is.quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had al wel een nieuwskop gezien .. Het blijft idd krom
Smerige bende, ik heb nog 12 euro te besteden? Morgen maarquote:Op zaterdag 19 november 2016 20:03 schreef chufi het volgende:
Pringles is een goedkoop duur aftreksel van echte chips ..
Ja laatste kansquote:Op zaterdag 19 november 2016 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Smerige bende, ik heb nog 12 euro te besteden? Morgen maar
Zakken soep enzoquote:
Best lastig die 12 euro maar ik zal het krijgenquote:Op zaterdag 19 november 2016 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]Nah dat maak je toch zelf
Volkoren pastas dan of bio knoflook
Ja ik dacht vorige week .. OK dat doe ik wel even ...heb ik nog 4.10 overquote:Op zaterdag 19 november 2016 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Best lastig die 12 euro maar ik zal het krijgen
Fucking hell. De zalm was ook bio gedoe dan koop ik meerquote:Op zaterdag 19 november 2016 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik dacht vorige week .. OK dat doe ik wel even ...heb ik nog 4.10 over
Gewoon de vriezer in andersquote:Op zaterdag 19 november 2016 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Fucking hell. De zalm was ook bio gedoe dan koop ik meer
Dat bedoel ikquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]Je wist dat ik dat nummer in mijn kop had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het namelijk nogal fris."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Geen idee hoe koud het buiten is ..quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wist dat ik dat nummer in mijn kop had.
Ik vind het namelijk nogal fris.
Buiten dat is buiten voor mietjes.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee hoe koud het buiten is ..
Terugval 5?quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Buiten dat is buiten voor mietjes.
Had een O2 in militaire dienst. Te slechte acteur om een S5 te krijgen.quote:
Pindakaas in de bilnaad of een schaap mee naar de keuring: S5quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had een O2 in militaire dienst. Te slechte acteur om een S5 te krijgen.
Mocht je langer opblijven vanavond ? Zo ja, wie past er op je ?
Ik kreeg een O2 in Utrecht. Zogenaamd rugklachten. Ik kwam springend, juichend de kamer van de arts uit.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pindakaas in de bilnaad of een schaap mee naar de keuring: S5
Achteraf beschouwd was het niet zo'n ramp.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:35 schreef chufi het volgende:
Mijn profcarriere was al naar de kloten vanwege een verrotte knie.. Dus dachten ze bij de keuring van doe maar niet
STEMPEL "Buitengewoon Dienstplichtig"
Ik denk niet dat ik iets gemist heb aan niet in dienst zijn geweestquote:Op zaterdag 19 november 2016 22:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Achteraf beschouwd was het niet zo'n ramp.
Het werk dat ik deed vond ik interessant, het militaire gedoe is aan mij niet besteed, maar er viel genoeg onzin uit te halen om er toch nog iets leuks van te maken.![]()
En ik had aparte werktijden 1 dag werken 1 dag vrij, en altijd avond/nachtdiensten, die liepen van 17 u. 's avonds tot 12 u. de volgende dag, dan hoefde ik de dag daarna pas weer om 17 u. te beginnen.
En de telexverbinding ging om 21 u. dicht, we hadden daar naast het kantoor ook gewoon een eigen woonkamer, keuken en slaapvertrekken.
Nee, dat zeker niet, verloren tijd, maar ook weer niet zo traumatisch als dat sommigen willen doen geloven.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik iets gemist heb aan niet in dienst zijn geweest
Daar staat op een metalen tafel na momenteel niets op.quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:18 schreef chufi het volgende:
Mo ! Heb je je balkon al ontruimd? Morgen komt er storm
Die zal wel blijven staan danquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar staat op een metalen tafel na momenteel niets op.
Het moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maat van me is eruit gezet omdat ie te fanatiek was.
Denk dat ER daar anders over denktquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met marcheren bij elke pas de Hitlergroet brengen viel niet in goede aarde.
Met schietoefeningen ging ie ook door het lint.quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ER daar anders over denkt
Als je heen en weer naar huis reisde kreeg je huisvesting en voedingsgeld terug, maar als je zoals ik continu diensten draaide moest je daar blijven, maar daarvoor hoefde sowieso geen huisvesting en voeding te betalen, maar in verband met continu diensten had je wel weer recht op eten.quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met marcheren bij elke pas de Hitlergroet brengen viel niet in goede aarde.
Schoot ie met scherp?quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met schietoefeningen ging ie ook door het lint.
jaaaaaaaaaquote:Op zondag 20 november 2016 00:40 schreef sacha het volgende:
maar Koen is nu écht jarig!
[ afbeelding ]
Ja ik heb hem al wat flessen rum gegevenquote:Op zondag 20 november 2016 00:40 schreef sacha het volgende:
maar Koen is nu écht jarig!
[ afbeelding ]
ik heb net de 1e opengemaaktquote:Op zondag 20 november 2016 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik heb hem al wat flessen rum gegeven
quote:Op zondag 20 november 2016 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je morfine van de dokter gekregen?
Jawel hoor.quote:Op zondag 20 november 2016 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm daar past niet echt alcohol bij
geeft niet, ik zie ze al vliegenquote:Op zondag 20 november 2016 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm daar past niet echt alcohol bij
jonge blom geef ik nog meer kans dan die motorquote:Op zondag 20 november 2016 00:57 schreef sacha het volgende:
ga je nu een motor kopen Koen?
of een jonge blom?
Motor is gevaarlijk.. Jonge blom kost wel veel meer geldquote:Op zondag 20 november 2016 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jonge blom geef ik nog meer kans dan die motor
ik denk dat scheiden van Mevr Koen het duurste onderdeel isquote:Op zondag 20 november 2016 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Motor is gevaarlijk.. Jonge blom kost wel veel meer geld
Oh ja die zijn ook niet goedkoopquote:Op zondag 20 november 2016 01:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat scheiden van Mevr Koen het duurste onderdeel is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zondag 20 november 2016 01:02 schreef Koen66 het volgende:
proostGeniet van je glaasje port Koen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proost
thanks matequote:Op zondag 20 november 2016 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Geniet van je glaasje port Koen...
Proost
grote familie/vriendenfeest is zondagmiddag 14:00quote:Op zondag 20 november 2016 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Had je nu al gevierd of heb je zondag nog een hele dag te gaan?
morgen 14:00-17:00 groot feest in feestzaal "free" drinks (okeeee ik betaal ze zelf)quote:
Waar?quote:Op zondag 20 november 2016 01:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
morgen 14:00-17:00 groot feest in feestzaal "free" drinks (okeeee ik betaal ze zelf)
zondag is gewoon een ruk dagquote:Op zondag 20 november 2016 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Alhoewel 14:00u is wel erg vroeg, is er geen afterparty?
quote:Op zondag 20 november 2016 01:26 schreef sacha het volgende:
dan ga ik nu maar slapen, ben ik in ieder geval op tijd voor het feestje...
je ging streamen toch?
Ben wat muziekjes aan het draaien nu ja.quote:Op zondag 20 november 2016 01:26 schreef sacha het volgende:
je ging streamen toch?
Mag je beste vriend nu wel of niet komen?quote:Op zondag 20 november 2016 01:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zondag is gewoon een ruk dag
Maar ik wilde het op de dag zelf doen, maar in familie gewoon teveel kleine kinderen om het zondagavond te doen
nopequote:Op zondag 20 november 2016 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag je beste vriend nu wel of niet komen?
sjoef toch!quote:Op zondag 20 november 2016 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent nog noet de oudste hoer Keon, dus maak je niet druk
Op zn FB?quote:Op zondag 20 november 2016 01:26 schreef sacha het volgende:
je ging streamen toch?
Vreemd?quote:Op zondag 20 november 2016 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope
Daar ga ik later een keer een etentje met hem, zijn vrouw en kids doen
mijn beste vriend ligt al een jaar of 10 niet goed bij mijn vrouw (sinds ze een PND had en nu gewoon aan de antidepressiva zit) ze trok/trekt de manier waarop hij en z'n vrouw met elkaar omgaan niet en heeft ze buiten haar leven gezet, al zie ik ze nog regelmatig. Hoop al jaren dat het ooit goed komt maar tevergeefsquote:
Ben een botte lul en mijn vrienden heeft vrouw maar te accepteren, doe ik omgekeerd ook.quote:Op zondag 20 november 2016 01:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn beste vriend ligt al een jaar of 10 niet goed bij mijn vrouw (sinds ze een PND had en nu gewoon aan de antidepressiva zit) ze trok/trekt de manier waarop hij en z'n vrouw met elkaar omgaan niet en heeft ze buiten haar leven gezet, al zie ik ze nog regelmatig. Hoop al jaren dat het ooit goed komt maar tevergeefs
ze accepteert ze ook, maar ik kan haar moeilijk dwingen met ze om te gaan toch?quote:Op zondag 20 november 2016 01:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben een botte lul en mijn vrienden heeft vrouw maar te accepteren, doe ik omgekeerd ook.
Het eerste dat mijn muts zag van mijn vrienden was blote reet tegen het raam.
Nee, ze gaat maar wat anders doen dan maar mijn vrienden komen gewoon op bezoek.quote:Op zondag 20 november 2016 01:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze accepteert ze ook, maar ik kan haar moeilijk dwingen met ze om te gaan toch?
Ja life sucks op sommige punten.. Maar maak er morgen wat moois van..quote:Op zondag 20 november 2016 01:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze accepteert ze ook, maar ik kan haar moeilijk dwingen met ze om te gaan toch?
ook dat vindt ze prima, maar dan gaat zij dus gewoon wegquote:Op zondag 20 november 2016 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee, ze gaat maar wat anders doen dan maar mijn vrienden komen gewoon op bezoek.
Prima oplossing dan toch.quote:Op zondag 20 november 2016 01:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook dat vindt ze prima, maar dan gaat zij dus gewoon weg
Je moet elkaar de ruimte geven.quote:Op zondag 20 november 2016 02:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor gewoon en zo OK, maar ok Koens eigen feestje niet om eerlijk te zijn..
Ik heb een beetje meelij met Koen..quote:Op zondag 20 november 2016 02:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet elkaar de ruimte geven.
quote:Op zondag 20 november 2016 01:02 schreef Koen66 het volgende:
proostGefeliciteerd Koen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier begint het nu te komen. Woon dan ook in een stad.quote:Op zondag 20 november 2016 11:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Jammer, de storm en regen trekken niet over ons dorp
Net even naar de supermarkt gelopen. Mijn toepetje vloog bijna wegquote:Op zondag 20 november 2016 12:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier begint het nu te komen. Woon dan ook in een stad.
Hier is niks open op zondag. En dat voor een stad. Komt door de christelijke kutdorpen in de Bommelerwaardquote:Op zondag 20 november 2016 12:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Net even naar de supermarkt gelopen. Mijn toepetje vloog bijna weg
Hier normaliter ook alles dicht. Bliekenstad behoort nog enigzins tot de christelijke gemeentes.quote:Op zondag 20 november 2016 12:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier is niks open op zondag. En dat voor een stad. Komt door de christelijke kutdorpen in de Bommelerwaard
Waar woont je huis dan ? Of is dat te privé ?quote:Op zondag 20 november 2016 13:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hier normaliter ook alles dicht. Bliekenstad behoort nog enigzins tot de christelijke gemeentes.
Ihkv de sint en kerst mogen ze nu elke zondag tot einde jaar open zijn. Daarna alles weer op slot.
Ik woon niet in een bijzonder grote stad, maar hier zijn de winkels zoals de AH en de Jumbo gewoon open.quote:Op zondag 20 november 2016 13:09 schreef chufi het volgende:
Hier in de grote stad is zelfs aan de rand elke super gewoon open.. Dus ik loop zo even langs om iig bolletjes voor morgen te halen.. En ik heb geen zin om nog voor 4.10 E te gaan lopen zoeken naar gratis Bio-produkten 100 m verder op...
Bliekenstad zegt ie toch?quote:Op zondag 20 november 2016 13:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar woont je huis dan ? Of is dat te privé ?
Terwijl het een dorp is volgens mij. Raadselen.quote:
Hemelsbreed 20 km naaar het westen aan hetzelfde waterquote:Op zondag 20 november 2016 13:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl het een dorp is volgens mij. Raadselen.
Nijmegen ?quote:Op zondag 20 november 2016 13:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Hemelsbreed 20 km naaar het westen aan hetzelfde water
Tiel ?quote:Op zondag 20 november 2016 14:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk van niet, maar dat weet je zelf ook wel
Ik ben alleen bekend in Coriovallum, Mosa Trajectum en Aquis Granum.quote:
Ja dan houdt het op Mo.. Ik zei westenquote:Op zondag 20 november 2016 14:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben alleen bekend in Coriovallum, Mosa Trajectum en Aquis Granum.
In het Westen en Noorden kwam/kom ik niet zo vaak.quote:Op zondag 20 november 2016 14:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan houdt het op Mo.. Ik zei westen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik sta op het punt richting Jumbo te lopen, eens kijken of ik buiten wegwaai.quote:Op zondag 20 november 2016 14:45 schreef sacha het volgende:
het begint hier al aardig te spoken met de woei
eind van de middag gaat het hier echt losquote:Op zondag 20 november 2016 14:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik sta op het punt richting Jumbo te lopen, eens kijken of ik buiten wegwaai.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.genieten
...
Ik heb die 12,50 bij de AH ook maar laten schieten, voordat ik het kanaal in waaiquote:
Zit alweer thuis met mijn huispak aan, het viel wel mee, maar ja, ik hoef ook maar een paar meter te lopen.quote:Op zondag 20 november 2016 15:03 schreef sacha het volgende:
[..]
eind van de middag gaat het hier echt los
Want de kaneel is niet biologisch?quote:Op zondag 20 november 2016 15:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb die 12,50 bij de AH ook maar laten schieten, voordat ik het kaneel in waai
quote:Op zondag 20 november 2016 15:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Want de kaneel is niet biologisch?
Uiteindelijk is het toch de bedoeling dat we nog meer kopen dan noodzakelijk...quote:Op zondag 20 november 2016 15:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb die 12,50 bij de AH ook maar laten schieten, voordat ik het kanaal in waai
Soep is altijd wel fijn om in huis te hebben.quote:Op zondag 20 november 2016 15:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het toch de bedoeling dat we nog meer kopen dan noodzakelijk...
Strak plan... Ik wist nog niet wat te eten vandaagquote:Op zondag 20 november 2016 15:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Soep is altijd wel fijn om in huis te hebben.
Koen begon toen straks over spek met ei en toen wist ik het.quote:Op zondag 20 november 2016 15:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Strak plan... Ik wist nog niet wat te eten vandaag
Ik heb niks anders in huis nuquote:Op zondag 20 november 2016 15:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Strak plan... Ik wist nog niet wat te eten vandaag
Ik heb ook nog spek en zoquote:Op zondag 20 november 2016 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Koen begon toen straks over spek met ei en toen wist ik het.
van 14 tot 17 uur of zoiets.quote:Op zondag 20 november 2016 15:50 schreef chufi het volgende:
Maar Koen heeft nu toch zn familie feestje..
In de loodsquote:
Johquote:
Je mist watquote:
Oops... binnenhalen zou ik zeggenquote:Op zondag 20 november 2016 16:07 schreef Deisyy het volgende:
Het tuinmeubilair waait hier stuk voor stuk de haven in
Dan zitten ze met hun druipende loungebank in de woonkamerquote:
Ik heb mijn bloempotjes maar veilig gezet voordat er iemand het op zijn hoofd krijgt.quote:Op zondag 20 november 2016 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zitten ze met hun druipende loungebank in de woonkamer
Spanbanden komen eraan te pas.
Heel verstandigquote:Op zondag 20 november 2016 16:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb mijn bloempotjes maar veilig gezet voordat er iemand het op zijn hoofd krijgt.
Hier ook soep. Kinderen hadden de vriezer niet goed dicht gedaan gisteren dus mocht vanmiddag de boel ontdooien. Meteen opgeruimd & geordend, alle kliekjes groenten met ras el hanout en kokosboter opgebakken en in 2persoons bakjes gestopt en bietensoep met pittige worst en aardappelbolletjes gemaakt, voor straks.quote:Op zondag 20 november 2016 15:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Soep is altijd wel fijn om in huis te hebben.
Flink bezig geweest dus.. bietensoep met worst is dat Hollands?quote:Op zondag 20 november 2016 16:29 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Hier ook soep. Kinderen hadden de vriezer niet goed dicht gedaan gisteren dus mocht vanmiddag de boel ontdooien. Meteen opgeruimd & geordend, alle kliekjes groenten met ras el hanout en kokosboter opgebakken en in 2persoons bakjes gestopt en bietensoep met pittige worst en aardappelbolletjes gemaakt, voor straks.
Geen idee maar het is wel lekker.quote:Op zondag 20 november 2016 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Flink bezig geweest dus.. bietensoep met worst is dat Hollands?
Ooit lang geleden was ik erg arm. Bietjes kosten geen drol, koolraap en aardappel ook niet. Soep is dan een voedzaam gerecht, zeker als je het aanvult met aardappels die je hebt stukgekookt en gestampt en gemengd met broodkruim en daarna gebakken in balletjes. De worst is en aanvulling van rijkere tijden.quote:
Klinkt wel smakelijk.. Ik had gisteren stamppot koolraap, op recept van mn moeder maar dan nog met een eigen twist eraanquote:Op zondag 20 november 2016 17:27 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ooit lang geleden was ik erg arm. Bietjes kosten geen drol, koolraap en aardappel ook niet. Soep is dan een voedzaam gerecht, zeker als je het aanvult met aardappels die je hebt stukgekookt en gestampt en gemengd met broodkruim en daarna gebakken in balletjes. De worst is en aanvulling van rijkere tijden.
Mmmm. Koolraap met aardappels, appel, gehakt en spekvet.quote:Op zondag 20 november 2016 17:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Klinkt wel smakelijk.. Ik had gisteren stamppot koolraap, op recept van mn moeder maar dan nog met een eigen twist eraan
Bijna, maar oa met ananas, kaas en rookworstquote:Op zondag 20 november 2016 17:36 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Mmmm. Koolraap met aardappels, appel, gehakt en spekvet.
Dat was toen je klein was zeker?quote:Op zondag 20 november 2016 17:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vroeger toen ik nog brandnetelsoep moest eten omdat er niks anders was.
Ja, ook zoiets, ik was vrijdag bij haar, was ze niet thuis, ik bel haar op, zegt ze, ik kom morgen wel bij jou langs, nou, ik heb gisteren niemand gezien hier, maar zag wel dat ze bij mijn broertje aan de overkant was.quote:
Klinkt lekker. Recept?quote:Op zondag 20 november 2016 17:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Bijna, maar oa met ananas, kaas en rookworst
Neuh, ik ben de laatste tijd veel hier, heb minder zin om een avond daar te zitten, is ook beter, dan kom ik ook niet teveel in de verleiding, want die is er natuurlijk altijd.quote:Op zondag 20 november 2016 17:53 schreef chufi het volgende:
Ja OK was gisteren. Tegenwoordig is Weekend een periode .. Maar nog niet gesproken dus of ben je bij je broertje aan de overkant langs geweest?
Basic:quote:
Precies zoals ik het ook zou maken.quote:Op zondag 20 november 2016 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Basic:
stamppot maken van aardappel en koolraap.. ( ik had er ook nog wortels en uien door)
spekkies uitbakken en door de stamppot mengen.
blikje ananas uit laten lekken en door de stamppot mengen (ananassap ook te gebruiken als vocht om de stamp te stampen)
worst opwarmen zoals voorgeschreven
alles op smaak brengen met peper zout en mosterd.
en eten maar
of zoals gisteren in een ovenschotel met een laagje kaas en wat paneermeel de oven in .
Smullen
Kijkquote:Op zondag 20 november 2016 18:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Precies zoals ik het ook zou maken.
Verleiding tot wat?quote:Op zondag 20 november 2016 17:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, ik ben de laatste tijd veel hier, heb minder zin om een avond daar te zitten, is ook beter, dan kom ik ook niet teveel in de verleiding, want die is er natuurlijk altijd.
Haar verder niet gesproken, behalve dat telefoontje, en met haar gaat het naar omstandigheden voor iemand van haar lftd wel redelijk, de bovenkamer is nog helemaal in orde.
Nou, wat denk je, wat zou het kunnen zijn?quote:
Ik heb echt geen idee.quote:Op zondag 20 november 2016 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, wat denk je, wat zou het kunnen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |