Goeiemorgen.....quote:
Hier ff wakker worden met ditquote:Op zaterdag 19 november 2016 09:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.....
Wakker aan het worden met dit....
Mooi. Speelden hier op ons popfestival in 2007. Nu een wereld-act.quote:Op zaterdag 19 november 2016 09:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hier ff wakker worden met dit
Afgelopen dinsdag waren ze in de Ziggodome.quote:Op zaterdag 19 november 2016 09:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi. Speelden hier op ons popfestival in 2007. Nu een wereld-act.
Vriendin van me was er. Ze heeft genoten.quote:Op zaterdag 19 november 2016 09:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Afgelopen dinsdag waren ze in de Ziggodome.
Jammer dat ik niet tegen grote druktes kan. Wil best een keer naar zo een concert eigenlijk.
Hoorde het van meer mensen ja. Maatje van me is ook geweest.quote:Op zaterdag 19 november 2016 09:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vriendin van me was er. Ze heeft genoten.
Die heb ik gisteren nog ergens gepost. In de wir war vergeten waar.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2016 09:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren nog ergens gepost. In de wir war vergeten waar.
Gisteren terugval. Nu weer lekkerquote:Op zaterdag 19 november 2016 09:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Maar goed, hoe gaat het nu met je?
Goed dat je het gelijk weer oppakt en niet weer wegkwijnt in zelfmedelijden.quote:Op zaterdag 19 november 2016 09:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren terugval. Nu weer lekker
Gasten zoals jou heb ik ook irl. Komt goed maat.quote:Op zaterdag 19 november 2016 09:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Goed dat je het gelijk weer oppakt en niet weer wegkwijnt in zelfmedelijden.
Hoop dat je heel snel de "molen" in kunt!!
Zet 'm op!!quote:Op zaterdag 19 november 2016 09:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gasten zoals jou heb ik ook irl. Komt goed maat.
quote:Op zaterdag 19 november 2016 12:06 schreef Doedezemaar het volgende:
nog aan het nagenieten van the Human League, het was tof
Ik hoef vandaag geen boodschappen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:55 schreef chufi het volgende:
Zo de legeflessentas vol ingeleverd en vol teruggehaald
Phil was erg goed bij stem en als afsluiter Electric Dreams, helemaal goed, het was echt een feestjequote:
Waren die in het land dan?quote:Op zaterdag 19 november 2016 12:06 schreef Doedezemaar het volgende:
nog aan het nagenieten van the Human League, het was tof
Een van mijn favoriete nummers van HL is, geloof het of niet, -> Louise.quote:Op zaterdag 19 november 2016 12:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Phil was erg goed bij stem en als afsluiter Electric Dreams, helemaal goed, het was echt een feestje
daar heb ik gisteren tevergeefs op gewacht, dat vind ik ook een geweldig nummer.quote:Op zaterdag 19 november 2016 12:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een van mijn favoriete nummers van HL is, geloof het of niet, -> Louise.
Dat zijn de nummers die je live zelden hoort.quote:Op zaterdag 19 november 2016 12:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar heb ik gisteren tevergeefs op gewacht, dat vind ik ook een geweldig nummer.
Ja sjoef, ze stonden gisteravond in Paradiso, MadMaster en ik waren erbij
Kijk Leuk ..quote:Op zaterdag 19 november 2016 12:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar heb ik gisteren tevergeefs op gewacht, dat vind ik ook een geweldig nummer.
Ja sjoef, ze stonden gisteravond in Paradiso, MadMaster en ik waren erbij
Gaaf zeg!quote:
boven kwam de lichtshow beter tot zijn recht zag ik op zijn opname vanaf het balkon. Ik stond beneden, lekker in mijn favo hoekje links achterin.quote:
Maar je was er wel bijquote:Op zaterdag 19 november 2016 12:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
boven kwam de lichtshow beter tot zijn recht zag ik op zijn opname vanaf het balkon. Ik stond beneden, lekker in mijn favo hoekje links achterin.
ja, en daar ben ik heel blij om. Het kost me fysiek heel wat, maar ik had het er voor over. Vandaag doe ik niks, Symph is met z'n moeder op stap voor een trouwpak en ik doe aan uitslapen en bankhangen en nagenieten.quote:
Lekker na zo'n avond, een beetje nagenieten en luieren.quote:Op zaterdag 19 november 2016 12:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, en daar ben ik heel blij om. Het kost me fysiek heel wat, maar ik had het er voor over. Vandaag doe ik niks, Symph is met z'n moeder op stap voor een trouwpak en ik doe aan uitslapen en bankhangen en nagenieten.
Nicequote:
Strak plan.quote:Prijs van een frikandel kan geleidelijk naar 23 euro.
Als de prijs van een frikandel wordt opgevoerd tot 23 euro, zal het aantal gebruikers van de vette snack halveren.
Dat zegt voedingsdeskundige Elsbeth de Lange.
De overheid voert al jaren een actief ontmoedigingbeleid.
De frikandel moet op termijn helemaal uit de snackbar verdwijnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 19 november 2016 13:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Strak plan.Dan neem je toch iets anders ipv de frikandel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is lekkerder? Is dan de vraagquote:Op zaterdag 19 november 2016 13:54 schreef sacha het volgende:
https://onzetaal.nl/taaladvies/frikadel-frikandel
Frikadellen worden in Duitsland veel gegeten, het is een soort kruising tussen een hamburger en een gehaktbal waar gestampte aardappelen (of puree) in verwerkt zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2016 13:54 schreef sacha het volgende:
https://onzetaal.nl/taaladvies/frikadel-frikandel
Mijn leven hangt niet af van een frikandel, maar ik eet er af en toe wel een, lekker op een broodje met mayo en ketchup.quote:Op zaterdag 19 november 2016 13:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan neem je toch iets anders ipv de frikandel...
watskebeurd?quote:Op zaterdag 19 november 2016 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ook lekker nadat ik vanmorgen al vroeg wreed uit mijn slaap werd gehaald
Volbeatquote:Op zaterdag 19 november 2016 11:55 schreef chufi het volgende:
Zo de legeflessentas vol ingeleverd en vol teruggehaald
Is er geen andere optie ? Ik haat ze minder dan honden.quote:
Ja dat heb ik ook... als ik je niet mot dan deug je ook meestal nietquote:Op zaterdag 19 november 2016 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn poezen zijn een goede graadmeter, kom je bij me op bezoek en de poezen motten je niet, dan is de kans groot dat je ook niet deugt.
Ik word graag gehaat door die kutbeesten. Welk nu hebben zequote:Op zaterdag 19 november 2016 15:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook... als ik je niet mot dan deug je ook meestal niet
Ben er ook geen fan van, zacht uitgedrukt, ik wil niemand kwetsen.quote:
Ik haat ze, tot in het diepst van m'n ziel. Het blijven roofdieren. Door de mens ooit als hulp in de huishouding gebruikt. Inmiddels verworden tot havikken in eenj schapenkleed. Morgen weer een bericht in de krant dat een kind is verminkt.quote:
Gelukkig steekt in de meeste honden weinig kwaad, bij die waar het mis gaat ligt de oorzaak meestal bij de 'baas'.quote:
Oops opeens worden er 2 ouders wakkerquote:Op zaterdag 19 november 2016 17:40 schreef Karzai het volgende:
naja niet helemaal waar als het een plaag wordt dan ben je wel in de aap gelogeerd
Ik hou tegenwoordig maar beter wijselijk mijn mond over dat onderwerp, want voor je het weet ben je de gebeten hont.quote:Op zaterdag 19 november 2016 19:09 schreef chufi het volgende:
Is FoK! Al door Sylvana in een donker daglicht gezet ivm de Sint banners?
Haile Selassiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
sorryquote:
het was de dead kennedysquote:
Je gaat vanavond niet met een zak chips aan de bar hangen?quote:
van chips word je dikquote:Op zaterdag 19 november 2016 19:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je gaat vanavond niet met een zak chips aan de bar hangen?
Ik niet, maar ik eet het ook zeer, zeer zelden.quote:
Pringlesquote:Op zaterdag 19 november 2016 19:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik eet het ook zeer, zeer zelden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Nog nooit gegeten.quote:
twee keerquote:
Nee..quote:Op zaterdag 19 november 2016 19:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je gaat vanavond niet met een zak chips aan de bar hangen?
Ik weet ook niet wat een Oreo is, nooit gegeten, nooit gezien ook, want ik kom nooit bij dat schap in de supermarkt, zulke dingen ken ik alleen van de reclame op TV.quote:
Zover ik weet is het 'chips' gemaakt van aardappelpulp, nep chips dus, waarom zou ik dat gaan eten?quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:03 schreef chufi het volgende:
Pringles is een goedkoop duur aftreksel van echte chips ..
Wel eens gehad, maar nooit gekocht.. chocolade koekies...Af en toe wel lekker op zn tijd..quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat een Oreo is, nooit gegeten, nooit gezien ook, want ik kom nooit bij dat schap in de supermarkt, zulke dingen ken ik alleen van de reclame op TV.
Oh .. Gaan ze helemaal legaliseren of helemaal verbieden...quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Gezellig, om 22 uur bij Nieuwsuur gaan ze weer bakkeleien over het wietbeleid.![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh .. Gaan ze helemaal legaliseren of helemaal verbieden...
quote:VVD-leden stemmen voor regulering wietteelt
Een meerderheid van het VVD-partijcongres heeft gestemd voor regulering van de wietteelt. Op het congres in Noordwijkerhout werd een motie met die strekking aangenomen. Meer dan 80 procent van de leden stemde voor. De partij wil een nieuwe landelijke aanpak van het softdrugsbeleid en "af van de vreemde situatie" waarbij de inkoop van cannabis illegaal is en de verkoop wordt gedoogd. Wel is de VVD tegen de experimenten van verschillende gemeenten met wietteelt. In Nieuwsuur reageert JOVD-voorzitter Rutger de Ridder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |