hoef je niet zo te praten over grtdquote:
Sorryquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
hoef je niet zo te praten over grtd
Psychopaat gespotquote:
Oh jeetje.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel iets dat hard is.
Hallo Amaquote:
hoezo nietquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar kan ik je niet aan helpen.
Bied gewoon aanquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar kan ik je niet aan helpen.
100% veilig om dit te zeggenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou spijt tonen als het onze vriendschap zou verbeteren.
Goed goed. Maar GRTD is inderdaad beetje dood, ben er zelf ook erg weinig meerquote:
Ja bedoelde het ook niet lullig maar het viel me op en laatst viel het mij ook al op. Weinig vaste users hier nog volgens mij.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed goed. Maar GRTD is inderdaad beetje dood, ben er zelf ook erg weinig meer
Jeetje zeg, ik mag toch ook wel een keertje geen zin hebben?quote:
ja logischquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:14 schreef Amarantha het volgende:
maar het viel me op en laatst viel het mij ook al op.
Oh ja shit je mag KLB niet in. FLAUW!quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
behoor ook niet tot kliekjes onemanarmy
nee gwn benen wijd en gaanquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jeetje zeg, ik mag toch ook wel een keertje geen zin hebben?
Ik stond fier bovenaan.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Fok-it was toch die ene die meespeelde in die best aardige onz-quiz?
ja en toen liet hij ons in de steekquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Fok-it was toch die ene die meespeelde in die best aardige onz-quiz?
waarom zitten jullie anders hier slimmequote:
goede band is datquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
behoor ook niet tot kliekjes onemanarmy
Ik zit hier omdat ik werd gelokquote. Kan niet namens anderen spreken.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom zitten jullie anders hier slimme
Ja een tijdje goed win je de oorlog niet meequote:
Ik was het eerlijk gezegd heel even vergeten.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom zitten jullie anders hier slimme
Nee helaas is al sinds deze zomer uit. Jij een goed liefdesleven?quote:
oh jammer zegquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee helaas is al sinds deze zomer uit. Jij een goed liefdesleven?
Pfff.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
oh jammer zeg
nee niemand saai he
Oh wauw.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:18 schreef zeer het volgende:
[..]
nee hoor ama je lichaam is een tempel doe ik vol overgaven wil aanbidden
Hoe is het met je benen, Sofje?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
oh jammer zeg
nee niemand saai he
Hoi ik ben TARDIS.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
oh jammer zeg
nee niemand saai he
Dat zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pfff.Beter vinden wij in 2017 weer een leuke vent!
Ja herkenbaar.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn
duurt al weer veel te lang
hoi ik ben sofquote:
Nieuw leven inblazen heeft niet geholpen helaas. Was best geinig vermaak jaquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je was waardige opponent
quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:20 schreef zeer het volgende:
[..]
als een ploeg in de aarde vervul ik je lichaam met het lente licht
Vandaag bij de podotherapeut geweest en die gaat zooltjes voor me maken, hopelijk helpt dat.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het met je benen, Sofje?
hey alles goed?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pfff.Beter vinden wij in 2017 weer een leuke vent!
Ach, sinds deze zomer is niet zo lang johquote:
op IsaacCuenca en zijn google na wel aardigquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nieuw leven inblazen heeft niet geholpen helaas. Was best geinig vermaak ja
Jeetje zeg, ik zat helemaal op een wolkje en dan ineens dit...quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:22 schreef zeer het volgende:
[..]
nee grapje wil alleen vegan met veel schaamhaar
Nee niet meer. Jij?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
hoi ik ben sof
ben jij een fokslet?
Mooooooi.quote:
Maar toch mis ik het wel.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ach, sinds deze zomer is niet zo lang joh
Hopelijk gaat dat lukken.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Vandaag bij de podotherapeut geweest en die gaat zooltjes voor me maken, hopelijk helpt dat.
Bijna een week niet gesport nu en doet steeds minder pijn dus rust is wel goed. Maar wil natuurlijk wel weer verder
heyquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:22 schreef zeer het volgende:
[..]
nee grapje wil alleen vegan met veel schaamhaar
Waarom niet meer?quote:
sorryquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jeetje zeg, ik zat helemaal op een wolkje en dan ineens dit...
Beetje boren en dingen ophangen waarschijnlijk. En jij?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:22 schreef Amarantha het volgende:
Mooooooi. Nog leuke plannen dit weekend?
8 december mag ik ze ophalen en dan een tijd inlopen enzo. Dus kan nog wel lang duren maarjaaaquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk gaat dat lukken.
Wanneer zijn zooltjes klaar?
Ik zag onze toekomst samen al helemaal voor mij.quote:
Chillen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beetje boren en dingen ophangen waarschijnlijk. En jij?
Legendaryquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil How I Met Your Mother nog even verder kijken zo.
eet smakelijk!quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zag onze toekomst samen al helemaal voor mij.![]()
Nu moet ik een zak chips leeg eten om over deze verdriet heen te komen.
Welk seizoen ben je?quote:
enkel als hij net zo knap is als jake gyllenhaal en er een vrouw in het spel is en ik middelpunt van deze trio ben en alles om mij draait dusquote:
quote:
2.quote:
Ja HIMYM blijft leukquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
2.
Ik hoopte stiekem al dat jij zou reageren. Stond me nog bij dat jij het ook leuk vond.
je zou je wel laten sucken door kerel?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
enkel als hij net zo knap is als jake gyllenhaal en er een vrouw in het spel is en ik middelpunt van deze trio ben en alles om mij draait dus
Ja nou.. daar was ik dus ook weer aan begonnen maar ik snap er echt geen kut meer van.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja HIMYM blijft leuk![]()
Had wel gedacht dat jij PLL zou kijken, nieuwe seizoen op netflix
echtquote:
hoiquote:
Ik heb gister voor de grap eerste paar afleveringen van seizoen 1 gekeken.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja nou.. daar was ik dus ook aan begonnen weer maar ik snap er echt geen kut meer van.
Weenie. Daten?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom niet meer?
Nee ben ik niet
eventueel zou het ooit zover kunnen komen en zal ik er voor zwichten, jij?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:27 schreef zeer het volgende:
[..]
je zou je wel laten sucken door kerel?
weenie, ligt eraan hoe je eruit zietquote:
Oh ik vond het altijd wel leuk maar het duurde zolang tot seizoen 7 op Netflix kwam.. ik ben gewoon kwijt waar seizoen 6 nou nog weer overging. En eerlijk? Ben er ook wel beetje klaar mee. Veel andere dingen op Netflix die ik eerst wil zien. Black Mirror bijv.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb gister voor de grap eerste paar afleveringen van seizoen 1 gekeken.
valt tegenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
weenie, ligt eraan hoe je eruit ziet
als ik me aangetrokken zou voelen tot een man zou de gayness me niet afschrikken of zoquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
eventueel zou het ooit zover kunnen komen en zal ik er voor zwichten, jij?
mijn verwachtingen zijn wel hoog door die hunk vermeldingquote:
Oké stuur dm dan stuur ik pics en dan gaan we daten puur op uiterlijk gebaseerd.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig, denk dat ik wel verder ga kijkenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik vond het altijd wel leuk maar het duurde zolang tot seizoen 7 op Netflix kwam.. ik ben gewoon kwijt waar seizoen 6 nou nog weer overging. En eerlijk? Ben er ook wel beetje klaar mee. Veel andere dingen op Netflix die ik eerst wil zien. Black Mirror bijv.
solid 9/10 srsquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Het is ook niet zoveel afwas dus dan zou je voor vijf minuten afwas hier komenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me wel gezellig.
Maar je woont 1,5 uur ver weg.
Ik vind Emily wel leuk.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig, denk dat ik wel verder ga kijkenGeinig vermaak
En Spencer![]()
Black Mirror is echt een van de tofste series van laatste paar jaar ja.
ben jij biquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind Emily wel leuk.Ik ga het nog wel verder kijken denk ik maar niet meteen.
Emily is ook cute ja. vind die andere 2 helemaal niksquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind Emily wel leuk.Ik ga het nog wel verder kijken denk ik maar niet meteen.
oke is goedquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oké stuur dm dan stuur ik pics en dan gaan we daten puur op uiterlijk gebaseerd.
Kan ik beter hier beetje blijven cammen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Het is ook niet zoveel afwas dus dan zou je voor vijf minuten afwas hier komen
beetje zonde
met wie cam jij?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik beter hier beetje blijven cammen.
vond foto tegenvallende 7/10quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn verwachtingen zijn wel hoog door die hunk vermelding
Random kerels op chatrandom.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
met wie cam jij?
ben je camboi geworden?
wat doe je daarmee dan?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Random kerels op chatrandom.
Is wel grappig.
Heb je ook een Chaturbate account?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel grappig.
Gekkiemagnet eerder ahahaquote:
denk je dat ik aantrekkelijk ben?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:29 schreef zeer het volgende:
[..]
als ik me aangetrokken zou voelen tot een man zou de gayness me niet afschrikken of zo
why, beste KS. Y?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel grappig.
7 is best hoog tochquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vond foto tegenvallende 7/10
jaquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
7 is best hoog toch
maar hunks zijn minstens 9,2
geen idee voel me nooit echt fysiek aangetrokken tot mannen ;squote:Op vrijdag 18 november 2016 22:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk je dat ik aantrekkelijk ben?
En wat was de conclusie?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is echt recent in KLB besproken.
was er toen nietquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is echt recent in KLB besproken.
Ik ben verliefd op Caleb. Maar je bent nog in het begin van de serie dus dan is dat nog niet te begrijpen. Die is op een gegeven moment zo hot.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Emily is ook cute ja. vind die andere 2 helemaal niks
wat doe je dan in hemelsnaam op fokquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja
Weenie hang enkel met 10/10
Welke eps van BM heb je al gezien?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op Caleb. Maar je bent nog in het begin van de serie dus dan is dat nog niet te begrijpen. Die is op een gegeven moment zo hot.
Weinig. Seizoen 1 en eerste van seizoen 3. Netflix begint met afspelen bij seizoen 3.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke eps van BM heb je al gezien?
Ik spartelde met mijn beentjes van plezier toen ik zag hoe goed we op één lijn zitten. Het was pittig gay maar niemand die het zag.quote:
Hangt er van af of het leuk is.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je ook een Chaturbate account?
Beetje hunks kijken toch.quote:
plantsexualquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet gwn genderfluid plantsexual zijn
Krijg jij eens een flinke lul tegen je gezicht vervelende klier.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet gwn genderfluid plantsexual zijn
Abs zijn altijd een pluspunt jaquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje hunks kijken toch.
Goede abs, dat soort dingen.
wat doen je dan als het leuk is?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er van af of het leuk is.
Vaak beetje kletsen gewoon.
Soms wil kerel meer.
[..]
Nee.
[..]
Beetje hunks kijken toch.
Goede abs, dat soort dingen.
wow en dan tardis wel 9/10 srs noemen. Ok zeer :squote:Op vrijdag 18 november 2016 22:34 schreef zeer het volgende:
[..]
geen idee voel me nooit echt fysiek aangetrokken tot mannen ;s
Hoop dat je nog lang poesjesloos blijftquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Krijg jij eens een flinke lul tegen je gezicht vervelende klier.
wij zouden eens samen iemand moeten beffenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik spartelde met mijn beentjes van plezier toen ik zag hoe goed we op één lijn zitten. Het was pittig gay maar niemand die het zag.
Moet je je voorkeuren daarop zetten.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Abs zijn altijd een pluspunt jaZijn het ariers?
DMquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
wat doen je dan als het leuk is?
Sorry dat ik te laat ben met betalen deze maand.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:37 schreef Catkiller het volgende:
Ik kijk ook altijd naar mannen, vervolgens neem ik het op en ga ik op zoek naar hun persoonlijke gegevens en pers ik ze af.
wil graag beoordeeld worden op mijn innerlijk en niet uiterlijkquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
wat doe je dan in hemelsnaam op fok
Je weet wel wiequote:Op vrijdag 18 november 2016 22:37 schreef zeer het volgende:
[..]
wij zouden eens samen iemand moeten beffen
Ik niet.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoop dat je nog lang poesjesloos blijft
ik kan gebouwen ook mooi vinden zonder er per see m'n dick in te willen stekenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow en dan tardis wel 9/10 srs noemen. Ok zeer :s
Zitten er dus ook van die Epke's ertussen? LINK IN DM PLEASE.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je je voorkeuren daarop zetten.
Ik zet hem op Nederland, plus cam.
Krijg dan vrij vaak Ariërs
Jij mag dat, ik heb er een handeltje naast waar ik je filmpjes aan wulpse FOK!sters zoals Opso verkoop.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sorry dat ik te laat ben met betalen deze maand.
dus je zegt eigenlijk dat ik een dood object ben?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:38 schreef zeer het volgende:
[..]
ik kan gebouwen ook mooi vinden zonder er per see m'n dick in te willen steken
Zo'n tweedekeusneukertje zeker nou dank je de koekoekquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wel, want je staat op m'n reservelijstje.
Hij heeft het toch over mij jezusquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus je zegt eigenlijk dat ik een dood object ben?
dan hang je niet met 10/10quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil graag beoordeeld worden op mijn innerlijk en niet uiterlijk
Als ik later groot ben dan hoop ik dat ik ook zo stevig in mijn schoenen sta en sletten geen misbruik van mij laat maken.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zo'n tweedekeusneukertje zeker nou dank je de koekoek
wil hij wel een dick in jou steken? :squote:Op vrijdag 18 november 2016 22:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij heeft het toch over mij jezus
Btje sloppy second-ish.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zo'n tweedekeusneukertje zeker nou dank je de koekoek
Verdomme man lees nou eens terugquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil hij wel een dick in jou steken? :s
zoals je vrouwvriendin doet?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik later groot ben dan hoop ik dat ik ook zo stevig in mijn schoenen sta en sletten geen misbruik van mij laat maken.
Kost wel moeite hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik later groot ben dan hoop ik dat ik ook zo stevig in mijn schoenen sta en sletten geen misbruik van mij laat maken.
hopelijk wordt het gezelligquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:42 schreef TARDIS. het volgende:
Supersof en ik gaan daten puur afgaand op uiterlijk
Heb je een cursusje TARDIS. 101 gevolgd ofzo.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ja en dan snel je posts aanpassen, hier trap ik niet in tardis
Is goed. Weet jij waar we dan naartoe moeten?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen we ergens naartoe gaan waar alleen lelijke mensen komen zodat we nog mooier zijn?
een klb meet?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen we ergens naartoe gaan waar alleen lelijke mensen komen zodat we nog mooier zijn?
Nee dat kan de chai.xlsx niet aanquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Gezellig hier zeg
Kunnen we grtd en klb scniet gwn samenvoegen?
zit veel fruitsuikers inquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Wil gezond doen en sinaasappel eten, is het er niet. First world probz.
Nee ik kom daar nooit.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Is goed. Weet jij waar we dan naartoe moeten?
nee wel cursusje reTARDIS..quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je een cursusje TARDIS. 101 gevolgd ofzo.
Suikers heb je gewoon nodig hoor, weetje hoeveel glucose je brains verbruikenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zit veel fruitsuikers in
Beter eet je een blueberry
wat doet zeer?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gelachen. Maar ik doe wel eens klb meets dus doet ook zeer.
gaat nu om jou en jouw brains niet zo veelquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Suikers heb je gewoon nodig hoor, weetje hoeveel glucose je brains verbruiken
Zal spiritueel voortleven zonder brainsquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gaat nu om jou en jouw brains niet zo veel
liever nietquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zal spiritueel voortleven zonder brains
ik blijf hier wel even hangenquote:
Een waardig opponent.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik blijf hier wel even hangen
Wil wel truth or dare doen, kies wel altijd truth ivm met makkelijker en ik weet nooit vraag te stellen maar oke
darequote:
denken dat je aced terwijl je eigenlijk een pair 2en hebtquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
omdat FOK! mijn verveeldheiduitlaatklep is zodat ik irl geniaal ben
Next
oh jammerquote:
What the heck staat hierquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denken dat je aced terwijl je eigenlijk een pair 2en hebt
ja, maar vind irritant als mensen mijn hangmatleef afkeuren want omg ik moet hier alles ontdekkenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vermaak jij je wel echt in Suriname of ben je weer een illusie armer
ja, wil je voor mezelf :$quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
oh jammer
ik word buiten gesloten in mijn eigen sc
je wil opso voor jezelf bedoel jequote:Op vrijdag 18 november 2016 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, wil je voor mezelf :$
Hangmatleef is dan ook een beetje saai hequote:Op vrijdag 18 november 2016 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, maar vind irritant als mensen mijn hangmatleef afkeuren want omg ik moet hier alles ontdekken
iets met kaartenquote:
Ik pass.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denken dat je aced terwijl je eigenlijk pair 2en hebt
nee wou als dare doen dat de moest uitloggenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
je wil opso voor jezelf bedoel je
saai is relatiefquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hangmatleef is dan ook een beetje saai he
vind je haar zo irritant dan?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee wou als dare doen dat de moest uitloggen
relatief is saaiquote:
wat is je nummerquote:
heb je het filmpje gezien?quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:00 schreef Fok-it het volgende:
Man opgelost na val in zuurpoel Yellowstone
Lekker hoor
saai bestaat niet is enkel om jezelf beter te voelen dan een ander gebaseerd op gebakken luchtquote:
Nee, jij wel?quote:
Nee durf niet te kijkenquote:
Stuur eensquote:
Zit wel wat in jaquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
saai bestaat niet is enkel om jezelf beter te voelen dan een ander gebaseerd op gebakken lucht
Dit klinkt spannend.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:00 schreef Fok-it het volgende:
Man opgelost na val in zuurpoel Yellowstone
Lekker hoor
kan niet meer vindenquote:
quote:
ja maar jij kent hem al veel langerquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb tardis' nummer allang gehosseld
aan het eind van de avond lopen wij te klessebessen op whatsappquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar jij kent hem al veel langer
wie?quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
aan het eind van de avond lopen wij te klessebessen op whatsapp
dat betwijfel ikquote:
mortie heeft al sorry gezegdquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
dat betwijfel ik
mortaxx pest jou vast niet zonder reden
Reis je nog naar meer landen af in Zuid-Amerika of alleen Suriname?quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Is hier nog maar 7uur dus heb nog even
hee vriend trek je niets van sof aan. Naar meisje is datquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mortie heeft al sorry gezegd
quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hee vriend trek je niets van sof aan. Naar meisje is dat
nee, woon hierquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Reis je nog naar meer landen af in Zuid-Amerika of alleen Suriname?
Jij woonde in Drenthe toch?quote:
hoorde dat ze lekker kan kokenquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
weet je wie ook lekker kan kokenquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoorde dat ze lekker kan koken
quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat brengt je in Suriname?quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja en in Groningen en in Brabant, je punt?
afstuderenquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat brengt je in Suriname?
Vooruitgang tov Drenthe, daar niet van
jij noemde mij naarquote:
Jaquote:
Dat is toch heel oudquote:
Ja begon in 2003quote:
Ik vond dat echt niks vroegerquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja begon in 2003
Ze hebben nu jubileum
Al die kinderen zijn groot
Echt leuke mensen wel.
heb eindelijk afgewassen goed hequote:Op vrijdag 18 november 2016 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben zo blij dat ik morgen niet vroeg op hoef.
Zul je zien dat ik nog steeds om half 7 wakker ben
Is toch mooi zo'n heel groot gezin en genoeg geld op de bank.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vond dat echt niks vroeger
Maar ik was toen nog te klein denk ik
Ik heb geen idee meer wat ze doen, alleen dat ik het vroeger heel saai vond om te kijken en dat ze uit belgie komenquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Is toch mooi zo'n heel groot gezin en genoeg geld op de bank.
veel plezier xoxoquote:
Heel goed Sof.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:40 schreef supersof het volgende:
[..]
heb eindelijk afgewassen goed he
ik blijf op zaterdag altijd in bed liggen totdat ik me klaar moet maken voor volleybal en meestal is dat pas rond twee uur 's middags![]()
Ik moet zo ook nog de was ophangen pfffquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heel goed Sof.
Ik heb helaas niks nuttigs gedaan afgelopen uren. Behalve leuk gesprek met een Duitser.
Pfft, dat is wel lang. Wat doe je dan in bed?
Als ik alleen ben, blijf ik wel liggen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik moet zo ook nog de was ophangen pfff
Netflix kijken, eten, beetje op mn mobiel.
maar moet morgen eigenlijk wel wat doen in de ochtend voor school
Kan zij niet uitslapen als jij in bed ligt dan?quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik alleen ben, blijf ik wel liggen.
Als Loka er is, ga ik uit bed zodat zij uit kan slapen.
Kun je dat ook in bed doen?
Ik lig niet stil. Ben dan bezig met dingen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Kan zij niet uitslapen als jij in bed ligt dan?
Hm ja kan wel op zich, maar kan er beter uit gaan dan omdat ik anders zo moe blijf
Kan je die dingen niet met haar doen?quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lig niet stil. Ben dan bezig met dingen.
dingenquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lig niet stil. Ben dan bezig met dingen.
Ik denk niet dat ze daar goed op reageert als ze slaapt.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Kan je die dingen niet met haar doen?
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:00 schreef supersof het volgende:
ik weet niet meer zo goed wat ik moet zeggen
ik heb net mijn bed verschoond dus ik heb wel zin om te slapenquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik wil slapen maar ben niet moe.
Harde struggles.
Snap ik. Zo vervelend altijd in de avond.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb net mijn bed verschoond dus ik heb wel zin om te slapen
alleen geen zin om tanden te poetsen
Ik heb het toch maar gedaanquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap ik. Zo vervelend altijd in de avond.
Ik ga denk ik maar wat posten op /soc/.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb het toch maar gedaan
Slaap lekker!
Ik wil niet eens uitslapen, hij laat me gewoon liggen omdat hij dan nog een paar uur rust heeft denk ikquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Kan zij niet uitslapen als jij in bed ligt dan?
Hm ja kan wel op zich, maar kan er beter uit gaan dan omdat ik anders zo moe blijf
Ik zag laatst op stormfront iemand met jouw usernaam.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil niet eens uitslapen, hij laat me gewoon liggen omdat hij dan nog een paar uur rust heeft denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |