hoef je niet zo te praten over grtdquote:
Sorryquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
hoef je niet zo te praten over grtd
Psychopaat gespotquote:
Oh jeetje.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel iets dat hard is.
Hallo Amaquote:
hoezo nietquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar kan ik je niet aan helpen.
Bied gewoon aanquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar kan ik je niet aan helpen.
100% veilig om dit te zeggenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou spijt tonen als het onze vriendschap zou verbeteren.
Goed goed. Maar GRTD is inderdaad beetje dood, ben er zelf ook erg weinig meerquote:
Ja bedoelde het ook niet lullig maar het viel me op en laatst viel het mij ook al op. Weinig vaste users hier nog volgens mij.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed goed. Maar GRTD is inderdaad beetje dood, ben er zelf ook erg weinig meer
Jeetje zeg, ik mag toch ook wel een keertje geen zin hebben?quote:
ja logischquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:14 schreef Amarantha het volgende:
maar het viel me op en laatst viel het mij ook al op.
Oh ja shit je mag KLB niet in. FLAUW!quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
behoor ook niet tot kliekjes onemanarmy
nee gwn benen wijd en gaanquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jeetje zeg, ik mag toch ook wel een keertje geen zin hebben?
Ik stond fier bovenaan.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Fok-it was toch die ene die meespeelde in die best aardige onz-quiz?
ja en toen liet hij ons in de steekquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Fok-it was toch die ene die meespeelde in die best aardige onz-quiz?
waarom zitten jullie anders hier slimmequote:
goede band is datquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
behoor ook niet tot kliekjes onemanarmy
Ik zit hier omdat ik werd gelokquote. Kan niet namens anderen spreken.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom zitten jullie anders hier slimme
Ja een tijdje goed win je de oorlog niet meequote:
Ik was het eerlijk gezegd heel even vergeten.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom zitten jullie anders hier slimme
Nee helaas is al sinds deze zomer uit. Jij een goed liefdesleven?quote:
oh jammer zegquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee helaas is al sinds deze zomer uit. Jij een goed liefdesleven?
Pfff.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
oh jammer zeg
nee niemand saai he
Oh wauw.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:18 schreef zeer het volgende:
[..]
nee hoor ama je lichaam is een tempel doe ik vol overgaven wil aanbidden
Hoe is het met je benen, Sofje?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
oh jammer zeg
nee niemand saai he
Hoi ik ben TARDIS.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
oh jammer zeg
nee niemand saai he
Dat zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pfff.Beter vinden wij in 2017 weer een leuke vent!
Ja herkenbaar.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn
duurt al weer veel te lang
hoi ik ben sofquote:
Nieuw leven inblazen heeft niet geholpen helaas. Was best geinig vermaak jaquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je was waardige opponent
quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:20 schreef zeer het volgende:
[..]
als een ploeg in de aarde vervul ik je lichaam met het lente licht
Vandaag bij de podotherapeut geweest en die gaat zooltjes voor me maken, hopelijk helpt dat.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het met je benen, Sofje?
hey alles goed?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pfff.Beter vinden wij in 2017 weer een leuke vent!
Ach, sinds deze zomer is niet zo lang johquote:
op IsaacCuenca en zijn google na wel aardigquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nieuw leven inblazen heeft niet geholpen helaas. Was best geinig vermaak ja
Jeetje zeg, ik zat helemaal op een wolkje en dan ineens dit...quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:22 schreef zeer het volgende:
[..]
nee grapje wil alleen vegan met veel schaamhaar
Nee niet meer. Jij?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
hoi ik ben sof
ben jij een fokslet?
Mooooooi.quote:
Maar toch mis ik het wel.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ach, sinds deze zomer is niet zo lang joh
Hopelijk gaat dat lukken.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Vandaag bij de podotherapeut geweest en die gaat zooltjes voor me maken, hopelijk helpt dat.
Bijna een week niet gesport nu en doet steeds minder pijn dus rust is wel goed. Maar wil natuurlijk wel weer verder
heyquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:22 schreef zeer het volgende:
[..]
nee grapje wil alleen vegan met veel schaamhaar
Waarom niet meer?quote:
sorryquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jeetje zeg, ik zat helemaal op een wolkje en dan ineens dit...
Beetje boren en dingen ophangen waarschijnlijk. En jij?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:22 schreef Amarantha het volgende:
Mooooooi. Nog leuke plannen dit weekend?
8 december mag ik ze ophalen en dan een tijd inlopen enzo. Dus kan nog wel lang duren maarjaaaquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk gaat dat lukken.
Wanneer zijn zooltjes klaar?
Ik zag onze toekomst samen al helemaal voor mij.quote:
Chillen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beetje boren en dingen ophangen waarschijnlijk. En jij?
Legendaryquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil How I Met Your Mother nog even verder kijken zo.
eet smakelijk!quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zag onze toekomst samen al helemaal voor mij.![]()
Nu moet ik een zak chips leeg eten om over deze verdriet heen te komen.
Welk seizoen ben je?quote:
enkel als hij net zo knap is als jake gyllenhaal en er een vrouw in het spel is en ik middelpunt van deze trio ben en alles om mij draait dusquote:
quote:
2.quote:
Ja HIMYM blijft leukquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
2.
Ik hoopte stiekem al dat jij zou reageren. Stond me nog bij dat jij het ook leuk vond.
je zou je wel laten sucken door kerel?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
enkel als hij net zo knap is als jake gyllenhaal en er een vrouw in het spel is en ik middelpunt van deze trio ben en alles om mij draait dus
Ja nou.. daar was ik dus ook weer aan begonnen maar ik snap er echt geen kut meer van.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja HIMYM blijft leuk![]()
Had wel gedacht dat jij PLL zou kijken, nieuwe seizoen op netflix
echtquote:
hoiquote:
Ik heb gister voor de grap eerste paar afleveringen van seizoen 1 gekeken.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja nou.. daar was ik dus ook aan begonnen weer maar ik snap er echt geen kut meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |