ik blijf hier wel even hangenquote:
Een waardig opponent.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik blijf hier wel even hangen
Wil wel truth or dare doen, kies wel altijd truth ivm met makkelijker en ik weet nooit vraag te stellen maar oke
darequote:
denken dat je aced terwijl je eigenlijk een pair 2en hebtquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
omdat FOK! mijn verveeldheiduitlaatklep is zodat ik irl geniaal ben
Next
oh jammerquote:
What the heck staat hierquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denken dat je aced terwijl je eigenlijk een pair 2en hebt
ja, maar vind irritant als mensen mijn hangmatleef afkeuren want omg ik moet hier alles ontdekkenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vermaak jij je wel echt in Suriname of ben je weer een illusie armer
ja, wil je voor mezelf :$quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
oh jammer
ik word buiten gesloten in mijn eigen sc
je wil opso voor jezelf bedoel jequote:Op vrijdag 18 november 2016 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, wil je voor mezelf :$
Hangmatleef is dan ook een beetje saai hequote:Op vrijdag 18 november 2016 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, maar vind irritant als mensen mijn hangmatleef afkeuren want omg ik moet hier alles ontdekken
iets met kaartenquote:
Ik pass.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denken dat je aced terwijl je eigenlijk pair 2en hebt
nee wou als dare doen dat de moest uitloggenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
je wil opso voor jezelf bedoel je
saai is relatiefquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hangmatleef is dan ook een beetje saai he
vind je haar zo irritant dan?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee wou als dare doen dat de moest uitloggen
relatief is saaiquote:
wat is je nummerquote:
heb je het filmpje gezien?quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:00 schreef Fok-it het volgende:
Man opgelost na val in zuurpoel Yellowstone
Lekker hoor
saai bestaat niet is enkel om jezelf beter te voelen dan een ander gebaseerd op gebakken luchtquote:
Nee, jij wel?quote:
Nee durf niet te kijkenquote:
Stuur eensquote:
Zit wel wat in jaquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
saai bestaat niet is enkel om jezelf beter te voelen dan een ander gebaseerd op gebakken lucht
Dit klinkt spannend.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:00 schreef Fok-it het volgende:
Man opgelost na val in zuurpoel Yellowstone
Lekker hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |