Btje sloppy second-ish.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zo'n tweedekeusneukertje zeker nou dank je de koekoek
Verdomme man lees nou eens terugquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil hij wel een dick in jou steken? :s
zoals je vrouwvriendin doet?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik later groot ben dan hoop ik dat ik ook zo stevig in mijn schoenen sta en sletten geen misbruik van mij laat maken.
Kost wel moeite hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik later groot ben dan hoop ik dat ik ook zo stevig in mijn schoenen sta en sletten geen misbruik van mij laat maken.
hopelijk wordt het gezelligquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:42 schreef TARDIS. het volgende:
Supersof en ik gaan daten puur afgaand op uiterlijk
Heb je een cursusje TARDIS. 101 gevolgd ofzo.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ja en dan snel je posts aanpassen, hier trap ik niet in tardis
Is goed. Weet jij waar we dan naartoe moeten?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen we ergens naartoe gaan waar alleen lelijke mensen komen zodat we nog mooier zijn?
een klb meet?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen we ergens naartoe gaan waar alleen lelijke mensen komen zodat we nog mooier zijn?
Nee dat kan de chai.xlsx niet aanquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Gezellig hier zeg
Kunnen we grtd en klb scniet gwn samenvoegen?
zit veel fruitsuikers inquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Wil gezond doen en sinaasappel eten, is het er niet. First world probz.
Nee ik kom daar nooit.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Is goed. Weet jij waar we dan naartoe moeten?
nee wel cursusje reTARDIS..quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je een cursusje TARDIS. 101 gevolgd ofzo.
Suikers heb je gewoon nodig hoor, weetje hoeveel glucose je brains verbruikenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zit veel fruitsuikers in
Beter eet je een blueberry
wat doet zeer?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gelachen. Maar ik doe wel eens klb meets dus doet ook zeer.
gaat nu om jou en jouw brains niet zo veelquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Suikers heb je gewoon nodig hoor, weetje hoeveel glucose je brains verbruiken
Zal spiritueel voortleven zonder brainsquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gaat nu om jou en jouw brains niet zo veel
liever nietquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zal spiritueel voortleven zonder brains
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |