Weenie. Daten?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom niet meer?
Nee ben ik niet
eventueel zou het ooit zover kunnen komen en zal ik er voor zwichten, jij?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:27 schreef zeer het volgende:
[..]
je zou je wel laten sucken door kerel?
weenie, ligt eraan hoe je eruit zietquote:
Oh ik vond het altijd wel leuk maar het duurde zolang tot seizoen 7 op Netflix kwam.. ik ben gewoon kwijt waar seizoen 6 nou nog weer overging. En eerlijk? Ben er ook wel beetje klaar mee. Veel andere dingen op Netflix die ik eerst wil zien. Black Mirror bijv.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb gister voor de grap eerste paar afleveringen van seizoen 1 gekeken.
valt tegenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
weenie, ligt eraan hoe je eruit ziet
als ik me aangetrokken zou voelen tot een man zou de gayness me niet afschrikken of zoquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
eventueel zou het ooit zover kunnen komen en zal ik er voor zwichten, jij?
mijn verwachtingen zijn wel hoog door die hunk vermeldingquote:
Oké stuur dm dan stuur ik pics en dan gaan we daten puur op uiterlijk gebaseerd.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig, denk dat ik wel verder ga kijkenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik vond het altijd wel leuk maar het duurde zolang tot seizoen 7 op Netflix kwam.. ik ben gewoon kwijt waar seizoen 6 nou nog weer overging. En eerlijk? Ben er ook wel beetje klaar mee. Veel andere dingen op Netflix die ik eerst wil zien. Black Mirror bijv.
solid 9/10 srsquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Het is ook niet zoveel afwas dus dan zou je voor vijf minuten afwas hier komenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me wel gezellig.
Maar je woont 1,5 uur ver weg.
Ik vind Emily wel leuk.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig, denk dat ik wel verder ga kijkenGeinig vermaak
En Spencer![]()
Black Mirror is echt een van de tofste series van laatste paar jaar ja.
ben jij biquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind Emily wel leuk.Ik ga het nog wel verder kijken denk ik maar niet meteen.
Emily is ook cute ja. vind die andere 2 helemaal niksquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind Emily wel leuk.Ik ga het nog wel verder kijken denk ik maar niet meteen.
oke is goedquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oké stuur dm dan stuur ik pics en dan gaan we daten puur op uiterlijk gebaseerd.
Kan ik beter hier beetje blijven cammen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Het is ook niet zoveel afwas dus dan zou je voor vijf minuten afwas hier komen
beetje zonde
met wie cam jij?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik beter hier beetje blijven cammen.
vond foto tegenvallende 7/10quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn verwachtingen zijn wel hoog door die hunk vermelding
Random kerels op chatrandom.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
met wie cam jij?
ben je camboi geworden?
wat doe je daarmee dan?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Random kerels op chatrandom.
Is wel grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |