abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166745110
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 21:49 schreef Crip het volgende:
waar vind ik een nieuw belpartner, mn vriendin is nu altijd bezig ofzo :r
ik lees echt de hele tijd bedpartner
pi_166745137
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 21:55 schreef HPLC het volgende:

[..]

ik lees echt de hele tijd bedpartner
das makkelijker te vinden dan belpartner jo
  roze vrijdag 18 november 2016 @ 21:56:41 #203
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166745158
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 21:56 schreef Crip het volgende:

[..]

das makkelijker te vinden dan belpartner jo
:D
Your beauty never ever scared me.
  roze vrijdag 18 november 2016 @ 21:57:19 #204
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166745176
Waar is Drug gebleven?

Troll is ook weer weg gegaan nadat Haags vroeg om DP hierheen te halen. Goed bezig Haags!
pi_166745186
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 november 2016 21:57 schreef Amarantha het volgende:
Waar is Drug gebleven?

Troll is ook weer weg gegaan nadat Haags vroeg om DP hierheen te halen. Goed bezig Haags!
:D :@
Zonder wrijving geen glans
  roze vrijdag 18 november 2016 @ 21:58:45 #206
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166745223
Hopelijk duikt Frank zo nog op.
pi_166745252
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Hmmja, ik ben meer van de ES... De Bluuuuuuuuuuuuues....
Ik meer LP. Klein menneke, dus liefst short scale. Leren spelen op long scale trouwens. Eerst Spaanse acoustic very short scale, toen Western, da's al wat harder werken met stalen snaren en toen nam ik de Roadstar II rockgitaar die voor een familielid de studiegitaar is geweest over en dat was Strat-style long scale. Jaren op gespeeld ook op podium, maar is een lange tijd terug. 20 jaar zoiets.
Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
  vrijdag 18 november 2016 @ 22:00:54 #208
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_166745290
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 21:59 schreef Kurovski het volgende:

[..]

Ik meer LP. Klein menneke, dus liefst short scale. Leren spelen op long scale trouwens. Eerst Spaanse acoustic very short scale, toen Western, da's al wat harder werken met stalen snaren en toen nam ik de Roadstar II rockgitaar die voor een familielid de studiegitaar is geweest over en dat was Strat-style long scale.
Poe, ik heb echt geen verstand van de technische zijde... Ik speel op alles, ben begonnen met een gitaar van 300 gulden, daarna Aria Pro en Epiphone... weet niks van short scale of long scale, als het maar lekker rost... speel ook zonder plectrum.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_166745497
haha, je mag niet de slechtste moderator kiezen
pi_166745537
Kutjes
pi_166745584
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Poe, ik heb echt geen verstand van de technische zijde... Ik speel op alles, ben begonnen met een gitaar van 300 gulden, daarna Aria Pro en Epiphone... weet niks van short scale of long scale, als het maar lekker rost... speel ook zonder plectrum.
Aria en Epiphone ken ik. Aria van Spaans Akoestisch en Epiphone ES-achtig. Ik heb met plectra gespeeld, maar ben meer van het vingerwerk: De duim voor de EAD, vingers voor GBE.

Een muziekinstrument kunnen bespelen is leuk. Ik heb het in m'n jeugd geleerd. Ben na m'n 20e afgehaakt ivm beroep. Vond het trouwens zwaar minder om initieel op blokfluitles te zijn gestuurd. Bahbahbah. :D Nee, rockgitaar , da's tof. :)
pi_166745607
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:08 schreef PSVCL het volgende:
Kutjes
Hey kloon van me
  roze vrijdag 18 november 2016 @ 22:12:20 #213
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166745663
Kak man ik verveel me.
  roze vrijdag 18 november 2016 @ 22:12:47 #214
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166745684
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:07 schreef HPLC het volgende:
haha, je mag niet de slechtste moderator kiezen
Wat flauw.
pi_166745685
Dacht dat de sc gesloten was omdat iedereen in GTRD ofzo zit
  roze vrijdag 18 november 2016 @ 22:12:56 #216
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166745692
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:12 schreef TARDIS. het volgende:
:')
pi_166745704
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:12 schreef Amarantha het volgende:
Kak man ik verveel me.
pi_166745714
quote:

[..]

:')
Kom dan met je lijf
  roze vrijdag 18 november 2016 @ 22:13:43 #219
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166745726
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:13 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Kom dan met je lijf
Mijn vadsige lichaam?
  vrijdag 18 november 2016 @ 22:14:09 #220
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_166745744
quote:
Minder vervelend kakken dan :?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_166745747
quote:
Kak man ik verveel me.
Laat je uitwonen. Vast wel iemand te vinden.
pi_166745760
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:12 schreef TARDIS. het volgende:
echt he
pi_166745762
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:10 schreef HPLC het volgende:

[..]

Hey kloon van me
Hey
pi_166745763
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:14 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Minder vervelend kakken dan :?
Ik heb al gepoept, eerder op de avond. Was een hele bevalling.
pi_166745768
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:13 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Mijn vadsige lichaam?
Stel je niet aan
  vrijdag 18 november 2016 @ 22:14:57 #226
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_166745777
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ik heb al gepoept, eerder op de avond. Was een hele bevalling.
Fapje inzetten :?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_166745788
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:14 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Fapje inzetten :?
Dat mag. :)
  roze vrijdag 18 november 2016 @ 22:15:21 #228
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166745792
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:14 schreef Kurovski het volgende:

[..]

Laat je uitwonen. Vast wel iemand te vinden.
Hou je mond maar weer dicht.
pi_166745814
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:15 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Hou je mond maar weer dicht.
Echt hè. Kom dan woon ik je uit.
  roze vrijdag 18 november 2016 @ 22:18:02 #230
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166745882
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:16 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Echt hè. Kom dan woon ik je uit.
Ik ben lui en wil chips eten. Kan dat tegelijk?
  vrijdag 18 november 2016 @ 22:18:13 #231
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_166745887
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 21:49 schreef Crip het volgende:
waar vind ik een nieuw belpartner, mn vriendin is nu altijd bezig ofzo :r
http://m.marokko.nl/forum(...)lam-en-seksualiteit/

http://m.marokko.nl/forums/f/12/vrouw-zoekt-man/
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_166745950
kan mn fucking rayban aviator niet vinden

wil die glazen eruit tieven
pi_166745953
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:18 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik ben lui en wil chips eten. Kan dat tegelijk?
Oké ik doe chips in twee bakjes en dan neuk ik je van achteren terwijl jij chips eet en ik ook chips eet van je rug.
  roze vrijdag 18 november 2016 @ 22:20:18 #234
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166745972
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:19 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Oké ik doe chips in twee bakjes en dan neuk ik je van achteren terwijl jij chips eet en ik ook chips eet van je rug.
Omg, deal! Doen we! :9~
pi_166746008
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:20 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Omg, deal! Doen we! :9~
stout meisje
  vrijdag 18 november 2016 @ 22:22:21 #236
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_166746055
Lol veel Marokkaanse vrouwen gescheiden.. :D
  roze vrijdag 18 november 2016 @ 22:23:33 #237
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166746100
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:21 schreef PSVCL het volgende:

[..]

stout meisje
Meisje... Uhm ok. Klinkt echt alsof ik 12 ben ofzo.
  vrijdag 18 november 2016 @ 22:23:58 #238
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_166746123
Crip niks voor jou?

Ahlannnn..

Ben een spontane dame die alles op een rijtje heeft hamdoelah! en klaar is voor een serieuze stap. In mijn dagelijkse omgeving kom ik niet in aanraking met Marokkanen/Moslims. Op advies, geef ik dit een poging. In het kort over mezelf;

Ik hecht heel veel waarde aan deIslam
Kom van goede huize af
Sociaal en Spontaan
Hoogopgeleid
Hou van reizen
Knap
Eerlijk, lief & warm

En ik ben op zoek naar een leuke jongeman die ook

Islam ook als leidraad ziet of wil nemen
Sociaal en Positief is
Er leuk uitziet en zelfverzekerd is
En het liefst ook van reizen houdt, dan kunnen we dat samen doen.
  vrijdag 18 november 2016 @ 22:24:22 #239
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_166746142
Zet een advertentie op m.nl, wordt tijd.
pi_166746199
...
  roze vrijdag 18 november 2016 @ 22:26:47 #241
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166746230
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
  vrijdag 18 november 2016 @ 22:28:07 #242
246313 Che_
Ape never kill Ape
  vrijdag 18 november 2016 @ 22:28:41 #243
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_166746298
Voordat een koppel in het huwelijk stapt, gaat eerst wat vooraf.
Elkaar leren kennen en aftasten of je bij elkaar past.

Ik heb een kort huwelijk achter de rug, niet raar, want je leert elkaar pas goed kennen onder 1 dak. Toch sta ik na lange tijd weer open voor een serieuze kennismaking met een man die zich kan vinden in onderstaande punten

-je bent lief, zorgzaam en verantwoordelijk.
-je hebt respect voor de vrouw, ook die getrouwd is geweest<<--- :') _O-
pi_166746310
eh
pi_166746326
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:26 schreef Amarantha het volgende:
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
goed punt ;p
  vrijdag 18 november 2016 @ 22:29:45 #246
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_166746334
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:28 schreef Che_ het volgende:

[..]

Leeft marokko.nl nog? :o
En hoe..

het is misschien raar, maar ik draag vaak geen BH. Het voelt beter zonder dan met.
Nu zei mijn Turkse vriendin dat dit niet is toegestaan.

Ik zou niet weten waarom niet. Het is niet te zien.
wat vinden jullie?

EN NEE!! HET HEEFT NIKS SEKSUEEL TE BETEKENEN!!!
  roze vrijdag 18 november 2016 @ 22:29:49 #247
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166746340
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:29 schreef Trollscience het volgende:

[..]

goed punt ;p
Ja he.
  vrijdag 18 november 2016 @ 22:30:21 #248
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_166746358
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:29 schreef Montelly het volgende:

[..]

En hoe..

het is misschien raar, maar ik draag vaak geen BH. Het voelt beter zonder dan met.
Nu zei mijn Turkse vriendin dat dit niet is toegestaan.

Ik zou niet weten waarom niet. Het is niet te zien.
wat vinden jullie?

EN NEE!! HET HEEFT NIKS SEKSUEEL TE BETEKENEN!!!
Dacht dat het al uitgestorven was.
  vrijdag 18 november 2016 @ 22:30:44 #249
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_166746377
Wat kan je het beste eten om snel in slaap te vallen? Behalve slaappillen
pi_166746378
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:23 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Meisje... Uhm ok. Klinkt echt alsof ik 12 ben ofzo.
Wanneer samen jonko klappen?
pi_166746399
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:30 schreef Che_ het volgende:
Wat kan je het beste eten om snel in slaap te vallen? Behalve slaappillen
niets specifieks

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2016 22:31:41 ]
pi_166746414
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:30 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Wat een onheilige sloerie ben je zeg
  roze vrijdag 18 november 2016 @ 22:33:21 #253
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166746465
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:30 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Als je in Emmen bent.
  roze vrijdag 18 november 2016 @ 22:33:30 #254
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166746471
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:32 schreef Crip het volgende:

[..]

vrijdag 18 november 2016 @ 22:35:02 #255
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_166746525
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:31 schreef Trollscience het volgende:

[..]

niets specifieks
Zuivelproducten volgens google.
  vrijdag 18 november 2016 @ 22:35:02 #256
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_166746527
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:30 schreef Che_ het volgende:

[..]

Dacht dat het al uitgestorven was.
Wel gekke tijd beleefd daar, mocro chicks zijn wel next level sloeries.
  vrijdag 18 november 2016 @ 22:36:45 #258
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_166746582
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:35 schreef Montelly het volgende:

[..]

Wel gekke tijd beleefd daar, mocro chicks zijn wel next level sloeries.
dan neem ik aan dat je ook daadwerkelijk iets geregeld hebt daar?
pi_166746592
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:32 schreef Crip het volgende:

[..]

hjb dikbil
niemand heeft jou wat gevraagd
pi_166746597
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:35 schreef Che_ het volgende:

[..]

Zuivelproducten volgens google.
om te denken dat je ook echt slaperig wordt van een glas melk is beetje naïef natuurlijk. net zoals 'chocolade maakt je gelukkig', de mate waarin dat gebeurt is zo klein dat het verwaarloosbaar is tenzij je 800 liter melk drinkt of 500kg chocola nekt. warme melk helpt wel maar komt meer door de warmte denk ik (en natuurlijk ook psychologisch), thee zou je ook kunnen drinken
  vrijdag 18 november 2016 @ 22:37:26 #261
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_166746602
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:36 schreef Che_ het volgende:

[..]

dan neem ik aan dat je ook daadwerkelijk iets geregeld hebt daar?
No joke.
pi_166746618
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:37 schreef PSVCL het volgende:

[..]

hjb dikbil
niemand heeft jou wat gevraagd
Heeft girlygirl je al kaffir genoemd omdat je meiden voor een avond neukt en wiet rookt.
Oh jee jee kaffir alarm.
pi_166746619
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:33 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Als je in Emmen bent.
Tering ey je zou maar in Emmen wonen.
pi_166746647
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:37 schreef Crip het volgende:

[..]

Heeft girlygirl je al kaffir genoemd omdat je meiden voor een avond neukt en wiet rookt.
Oh jee jee kaffir alarm.
Wie is girlygirl?
pi_166746653
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:37 schreef Montelly het volgende:

[..]

No joke.
pi_166746667
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:38 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Wie is girlygirl?
Zat je zo diep in haar reet dat je op gegeven moment niet meer wist fzo
  roze vrijdag 18 november 2016 @ 22:39:11 #267
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166746670
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:38 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Wie is girlygirl?
Beste nieuwe user van 2016.
  vrijdag 18 november 2016 @ 22:39:14 #268
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_166746672
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:37 schreef Trollscience het volgende:

[..]

om te denken dat je ook echt slaperig wordt van een glas melk is beetje naïef natuurlijk. net zoals 'chocolade maakt je gelukkig', de mate waarin dat gebeurt is zo klein dat het verwaarloosbaar is tenzij je 800 liter melk drinkt of 500kg chocola nekt. warme melk helpt wel maar komt meer door de warmte denk ik (en natuurlijk ook psychologisch), thee zou je ook kunnen drinken
Je gaat niet direct nokkie, maar er zijn zo te lezen veel dingen wat je kunt eten die je spieren ontspannen ofwel rustgevend effect om sneller in slaap te vallen
  roze vrijdag 18 november 2016 @ 22:39:36 #270
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166746684
  vrijdag 18 november 2016 @ 22:40:05 #271
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_166746702
girlygirl heeft mij nog paar keer kaffir genoemd in dm, om nog lachwekkendere redenen dan de spoiler _O- _O-
pi_166746705
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:39 schreef Crip het volgende:

[..]

hey Crip je zou toch positiever doen om WCH een leuke plek te geven als hij terug komt
pi_166746720
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:39 schreef Che_ het volgende:

[..]

Je gaat niet direct nokkie, maar er zijn zo te lezen veel dingen wat je kunt eten die je spieren ontspannen ofwel rustgevend effect om sneller in slaap te vallen
nogmaals, de mate waarin dat gebeurt is niet te onderscheiden van placebo. de stof waarvan de aanmaak wordt bevordert door het drinken van melk, melatonine, is als je het puur inneemt al niet te onderscheiden van placebo bij onderzoeken
pi_166746721
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:40 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

hey Crip je zou toch positiever doen om WCH een leuke plek te geven als hij terug komt
oja thnx voor herinnering babe
pi_166746732
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:40 schreef Crip het volgende:

[..]

oja thnx voor herinnering babe
geen probleem
pi_166746755
waarom staat slechtste mod niet in de OP maar wel in sommige posts in verkiezingstopic
pi_166746770
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:41 schreef Der_Mann het volgende:
waarom staat slechtste mod niet in de OP maar wel in sommige posts in verkiezingstopic
hbben ze weggehaald
  roze vrijdag 18 november 2016 @ 22:42:46 #278
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166746790
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:42 schreef Crip het volgende:

[..]

hbben ze weggehaald
Flauw he?
pi_166746793
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:41 schreef Der_Mann het volgende:
Dat vond hugo niet leuk
pi_166746794
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:39 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Beste nieuwe user van 2016.
Da ben ik al.

Waar kan je stemmen?
pi_166746820
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:42 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Da ben ik al.

Waar kan je stemmen?
Alleen users uit 2015 of ouder mogen stemmen
pi_166746826
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:42 schreef HPLC het volgende:

[..]

Dat vond hugo niet leuk
die moet zich niet bemoeien en gewoon verder gaan met zijn 40 uurs raid tegen Onyxia
pi_166746830
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:43 schreef HPLC het volgende:

[..]

Alleen users uit 2015 of ouder mogen stemmen
Ha wat leuk, ik dus ook.
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_166746846
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:43 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

die moet zich niet bemoeien en gewoon verder gaan met zijn 40 uurs raid tegen Onyxia
haha ik doe net alsof ik dat laatste snap en gevat vind
pi_166746863
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:39 schreef Crip het volgende:

[..]

Heb je daarom zo een dikke reet?
pi_166746888
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:44 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Heb je daarom zo een dikke reet?
ja je hebt wel obsessie met mn ass he
pi_166746899
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:45 schreef Crip het volgende:

[..]

ja je hebt wel obsessie met mn ass he
alle boys :$
  roze vrijdag 18 november 2016 @ 22:46:35 #288
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166746923
Oh volgens mij ga ik straks alsnog Finding Dory kijken.
pi_166746933
wie is hier een carebear
pi_166746939
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:46 schreef Amarantha het volgende:
Of volgens mij ga ik straks alsnog Finding Dory kijken.
oh ja, waarom ga ik niet film kijken idd

verveel me echt de tering

thnx voor de tip
  roze vrijdag 18 november 2016 @ 22:47:33 #291
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166746951
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:47 schreef Trollscience het volgende:

[..]

oh ja, waarom ga ik niet film kijken idd

verveel me echt de tering

thnx voor de tip
pi_166746953
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:46 schreef Der_Mann het volgende:
wie is hier een carebear
hey hoe gaat het? Ik hoop goed
pi_166746964
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:47 schreef HPLC het volgende:

[..]

hey hoe gaat het? Ik hoop goed
heb jou al bij domste user
pi_166746977
wrm uberhaupt klb verkiezingen als er al een algemene is? :')
pi_166746986
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:48 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

heb jou al bij domste user
Maar je mag mensen meerdere keren nomineren, Domme mongool
pi_166746999
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:46 schreef Der_Mann het volgende:
wie is hier een carebear
Aik
  vrijdag 18 november 2016 @ 22:49:26 #297
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_166747007
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:46 schreef Amarantha het volgende:
Oh volgens mij ga ik straks alsnog Finding Dory kijken.
ze gaat wel dood helaas op het eind
pi_166747018
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:48 schreef Crip het volgende:
wrm uberhaupt klb verkiezingen als er al een algemene is? :')
we proberen de gloriedagen van de KLB verkiezingen 2014 weer te beleven waardoor 90% van deze mooi SC is ontstaan maar dan komen we erachter dat dit forum veel kutter is geworden en gaan we weer depressief het nieuwe jaar in
pi_166747035
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:48 schreef HPLC het volgende:

[..]

bont taalgebruik hoor
pi_166747038
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:48 schreef HPLC het volgende:

[..]

hou je bek