ik lees echt de hele tijd bedpartnerquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:49 schreef Crip het volgende:
waar vind ik een nieuw belpartner, mn vriendin is nu altijd bezig ofzo
das makkelijker te vinden dan belpartner joquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik lees echt de hele tijd bedpartner
quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:56 schreef Crip het volgende:
[..]
das makkelijker te vinden dan belpartner jo
quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:57 schreef Amarantha het volgende:
Waar is Drug gebleven?
Troll is ook weer weg gegaan nadat Haags vroeg om DP hierheen te halen. Goed bezig Haags!
Ik meer LP. Klein menneke, dus liefst short scale. Leren spelen op long scale trouwens. Eerst Spaanse acoustic very short scale, toen Western, da's al wat harder werken met stalen snaren en toen nam ik de Roadstar II rockgitaar die voor een familielid de studiegitaar is geweest over en dat was Strat-style long scale. Jaren op gespeeld ook op podium, maar is een lange tijd terug. 20 jaar zoiets.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja, ik ben meer van de ES... De Bluuuuuuuuuuuuues....
Poe, ik heb echt geen verstand van de technische zijde... Ik speel op alles, ben begonnen met een gitaar van 300 gulden, daarna Aria Pro en Epiphone... weet niks van short scale of long scale, als het maar lekker rost... speel ook zonder plectrum.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik meer LP. Klein menneke, dus liefst short scale. Leren spelen op long scale trouwens. Eerst Spaanse acoustic very short scale, toen Western, da's al wat harder werken met stalen snaren en toen nam ik de Roadstar II rockgitaar die voor een familielid de studiegitaar is geweest over en dat was Strat-style long scale.
Aria en Epiphone ken ik. Aria van Spaans Akoestisch en Epiphone ES-achtig. Ik heb met plectra gespeeld, maar ben meer van het vingerwerk: De duim voor de EAD, vingers voor GBE.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Poe, ik heb echt geen verstand van de technische zijde... Ik speel op alles, ben begonnen met een gitaar van 300 gulden, daarna Aria Pro en Epiphone... weet niks van short scale of long scale, als het maar lekker rost... speel ook zonder plectrum.
Wat flauw.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:07 schreef HPLC het volgende:
haha, je mag niet de slechtste moderator kiezen
quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:12 schreef TARDIS. het volgende:
Dacht dat de sc gesloten was omdat iedereen in GTRD ofzo zit
echt hequote:Op vrijdag 18 november 2016 22:12 schreef TARDIS. het volgende:
Dacht dat de sc gesloten was omdat iedereen in GTRD ofzo zit
Fapje inzettenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb al gepoept, eerder op de avond. Was een hele bevalling.
Hou je mond maar weer dicht.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Laat je uitwonen. Vast wel iemand te vinden.
http://m.marokko.nl/forum(...)lam-en-seksualiteit/quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:49 schreef Crip het volgende:
waar vind ik een nieuw belpartner, mn vriendin is nu altijd bezig ofzo
Oké ik doe chips in twee bakjes en dan neuk ik je van achteren terwijl jij chips eet en ik ook chips eet van je rug.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben lui en wil chips eten. Kan dat tegelijk?
Omg, deal! Doen we!quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oké ik doe chips in twee bakjes en dan neuk ik je van achteren terwijl jij chips eet en ik ook chips eet van je rug.
goed punt ;pquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:26 schreef Amarantha het volgende:
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
En hoe..quote:
Dacht dat het al uitgestorven was.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
En hoe..
het is misschien raar, maar ik draag vaak geen BH. Het voelt beter zonder dan met.
Nu zei mijn Turkse vriendin dat dit niet is toegestaan.
Ik zou niet weten waarom niet. Het is niet te zien.
wat vinden jullie?
EN NEE!! HET HEEFT NIKS SEKSUEEL TE BETEKENEN!!!
Wanneer samen jonko klappen?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Meisje... Uhm ok. Klinkt echt alsof ik 12 ben ofzo.
niets specifieksquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:30 schreef Che_ het volgende:
Wat kan je het beste eten om snel in slaap te vallen? Behalve slaappillen
quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat een onheilige sloerie ben je zeg
Wel gekke tijd beleefd daar, mocro chicks zijn wel next level sloeries.quote:
dan neem ik aan dat je ook daadwerkelijk iets geregeld hebt daar?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wel gekke tijd beleefd daar, mocro chicks zijn wel next level sloeries.
hjb dikbilquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat een onheilige sloerie ben je zeg
om te denken dat je ook echt slaperig wordt van een glas melk is beetje naïef natuurlijk. net zoals 'chocolade maakt je gelukkig', de mate waarin dat gebeurt is zo klein dat het verwaarloosbaar is tenzij je 800 liter melk drinkt of 500kg chocola nekt. warme melk helpt wel maar komt meer door de warmte denk ik (en natuurlijk ook psychologisch), thee zou je ook kunnen drinkenquote:
No joke.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
dan neem ik aan dat je ook daadwerkelijk iets geregeld hebt daar?
Heeft girlygirl je al kaffir genoemd omdat je meiden voor een avond neukt en wiet rookt.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
hjb dikbil
niemand heeft jou wat gevraagd
Wie is girlygirl?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Heeft girlygirl je al kaffir genoemd omdat je meiden voor een avond neukt en wiet rookt.
Oh jee jee kaffir alarm.
Je gaat niet direct nokkie, maar er zijn zo te lezen veel dingen wat je kunt eten die je spieren ontspannen ofwel rustgevend effect om sneller in slaap te vallenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
om te denken dat je ook echt slaperig wordt van een glas melk is beetje naïef natuurlijk. net zoals 'chocolade maakt je gelukkig', de mate waarin dat gebeurt is zo klein dat het verwaarloosbaar is tenzij je 800 liter melk drinkt of 500kg chocola nekt. warme melk helpt wel maar komt meer door de warmte denk ik (en natuurlijk ook psychologisch), thee zou je ook kunnen drinken
hey Crip je zou toch positiever doen om WCH een leuke plek te geven als hij terug komtquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Zat je zo diep in haar reet dat je op gegeven moment niet meer wist fzo
nogmaals, de mate waarin dat gebeurt is niet te onderscheiden van placebo. de stof waarvan de aanmaak wordt bevordert door het drinken van melk, melatonine, is als je het puur inneemt al niet te onderscheiden van placebo bij onderzoekenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je gaat niet direct nokkie, maar er zijn zo te lezen veel dingen wat je kunt eten die je spieren ontspannen ofwel rustgevend effect om sneller in slaap te vallen
oja thnx voor herinnering babequote:Op vrijdag 18 november 2016 22:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey Crip je zou toch positiever doen om WCH een leuke plek te geven als hij terug komt
hbben ze weggehaaldquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:41 schreef Der_Mann het volgende:
waarom staat slechtste mod niet in de OP maar wel in sommige posts in verkiezingstopic
Dat vond hugo niet leukquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:41 schreef Der_Mann het volgende:
waarom staat slechtste mod niet in de OP maar wel in sommige posts in verkiezingstopic
Ha wat leuk, ik dus ook.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alleen users uit 2015 of ouder mogen stemmen
haha ik doe net alsof ik dat laatste snap en gevat vindquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die moet zich niet bemoeien en gewoon verder gaan met zijn 40 uurs raid tegen Onyxia
Heb je daarom zo een dikke reet?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Zat je zo diep in haar reet dat je op gegeven moment niet meer wist fzo
alle boys :$quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:45 schreef Crip het volgende:
[..]
ja je hebt wel obsessie met mn ass he
oh ja, waarom ga ik niet film kijken iddquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:46 schreef Amarantha het volgende:
Of volgens mij ga ik straks alsnog Finding Dory kijken.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh ja, waarom ga ik niet film kijken idd
verveel me echt de tering
thnx voor de tip
ze gaat wel dood helaas op het eindquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:46 schreef Amarantha het volgende:
Oh volgens mij ga ik straks alsnog Finding Dory kijken.
we proberen de gloriedagen van de KLB verkiezingen 2014 weer te beleven waardoor 90% van deze mooi SC is ontstaan maar dan komen we erachter dat dit forum veel kutter is geworden en gaan we weer depressief het nieuwe jaar inquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:48 schreef Crip het volgende:
wrm uberhaupt klb verkiezingen als er al een algemene is?
bont taalgebruik hoorquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar je mag mensen meerdere keren nomineren, Domme mongool
hou je bekquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar je mag mensen meerdere keren nomineren, Domme mongool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |