hbben ze weggehaaldquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:41 schreef Der_Mann het volgende:
waarom staat slechtste mod niet in de OP maar wel in sommige posts in verkiezingstopic
Dat vond hugo niet leukquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:41 schreef Der_Mann het volgende:
waarom staat slechtste mod niet in de OP maar wel in sommige posts in verkiezingstopic
Ha wat leuk, ik dus ook.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alleen users uit 2015 of ouder mogen stemmen
haha ik doe net alsof ik dat laatste snap en gevat vindquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die moet zich niet bemoeien en gewoon verder gaan met zijn 40 uurs raid tegen Onyxia
Heb je daarom zo een dikke reet?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Zat je zo diep in haar reet dat je op gegeven moment niet meer wist fzo
alle boys :$quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:45 schreef Crip het volgende:
[..]
ja je hebt wel obsessie met mn ass he
oh ja, waarom ga ik niet film kijken iddquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:46 schreef Amarantha het volgende:
Of volgens mij ga ik straks alsnog Finding Dory kijken.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh ja, waarom ga ik niet film kijken idd
verveel me echt de tering
thnx voor de tip
ze gaat wel dood helaas op het eindquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:46 schreef Amarantha het volgende:
Oh volgens mij ga ik straks alsnog Finding Dory kijken.
we proberen de gloriedagen van de KLB verkiezingen 2014 weer te beleven waardoor 90% van deze mooi SC is ontstaan maar dan komen we erachter dat dit forum veel kutter is geworden en gaan we weer depressief het nieuwe jaar inquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:48 schreef Crip het volgende:
wrm uberhaupt klb verkiezingen als er al een algemene is?
bont taalgebruik hoorquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar je mag mensen meerdere keren nomineren, Domme mongool
hou je bekquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar je mag mensen meerdere keren nomineren, Domme mongool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |