ik lees echt de hele tijd bedpartnerquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:49 schreef Crip het volgende:
waar vind ik een nieuw belpartner, mn vriendin is nu altijd bezig ofzo
das makkelijker te vinden dan belpartner joquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik lees echt de hele tijd bedpartner
quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:56 schreef Crip het volgende:
[..]
das makkelijker te vinden dan belpartner jo
quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:57 schreef Amarantha het volgende:
Waar is Drug gebleven?
Troll is ook weer weg gegaan nadat Haags vroeg om DP hierheen te halen. Goed bezig Haags!
Ik meer LP. Klein menneke, dus liefst short scale. Leren spelen op long scale trouwens. Eerst Spaanse acoustic very short scale, toen Western, da's al wat harder werken met stalen snaren en toen nam ik de Roadstar II rockgitaar die voor een familielid de studiegitaar is geweest over en dat was Strat-style long scale. Jaren op gespeeld ook op podium, maar is een lange tijd terug. 20 jaar zoiets.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja, ik ben meer van de ES... De Bluuuuuuuuuuuuues....
Poe, ik heb echt geen verstand van de technische zijde... Ik speel op alles, ben begonnen met een gitaar van 300 gulden, daarna Aria Pro en Epiphone... weet niks van short scale of long scale, als het maar lekker rost... speel ook zonder plectrum.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik meer LP. Klein menneke, dus liefst short scale. Leren spelen op long scale trouwens. Eerst Spaanse acoustic very short scale, toen Western, da's al wat harder werken met stalen snaren en toen nam ik de Roadstar II rockgitaar die voor een familielid de studiegitaar is geweest over en dat was Strat-style long scale.
Aria en Epiphone ken ik. Aria van Spaans Akoestisch en Epiphone ES-achtig. Ik heb met plectra gespeeld, maar ben meer van het vingerwerk: De duim voor de EAD, vingers voor GBE.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Poe, ik heb echt geen verstand van de technische zijde... Ik speel op alles, ben begonnen met een gitaar van 300 gulden, daarna Aria Pro en Epiphone... weet niks van short scale of long scale, als het maar lekker rost... speel ook zonder plectrum.
Wat flauw.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:07 schreef HPLC het volgende:
haha, je mag niet de slechtste moderator kiezen
quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:12 schreef TARDIS. het volgende:
Dacht dat de sc gesloten was omdat iedereen in GTRD ofzo zit
echt hequote:Op vrijdag 18 november 2016 22:12 schreef TARDIS. het volgende:
Dacht dat de sc gesloten was omdat iedereen in GTRD ofzo zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |