Dat zeker ja.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
moet een mooi leventje zijn, dat profvoetballers bestaan
Virus. Ze heeft er een huisgenoot ofzo opgelaten.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ligt aan jou, ben je nuchter?
Vroeger keek ik het met meer plezier.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom mensen dat twee keer per week kunnen kijken, maar ja
voor die gitaar kan je vier twingo's kopen.. ik weet het niet hoorquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zou Bradley vragen. Gelijk een review erbij.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
voor die gitaar kan je vier twingo's kopen.. ik weet het niet hoor
Nah. ff een ES kopen is een aanschaf hè. Zijn mooie dingen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
voor die gitaar kan je vier twingo's kopen.. ik weet het niet hoor
Ludieke woordgrapjes op Ned 3.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tja, ik wil gewoon graag weten wat mijn vrienden doen.
ik heb al een natuurfilm opgezetquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ludieke woordgrapjes op Ned 3.
slaapt hij ook in, zijn meest wijde shirtquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:46 schreef HPLC het volgende:
Volgens mij draagt hij wel (bijna) altijd dat AC/DC shirt
Dan moet je een SG kopen, geen ES.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:46 schreef HPLC het volgende:
Volgens mij draagt hij wel (bijna) altijd dat AC/DC shirt
ama wil vast wel met je bellen, kan ook haast altijdquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:49 schreef Crip het volgende:
waar vind ik een nieuw belpartner, mn vriendin is nu altijd bezig ofzo
denk dat ama gek zou worden van mijquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ama wil vast wel met je bellen, kan ook haast altijd
Hmmja, ik ben meer van de ES... De Bluuuuuuuuuuuuues....quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dan moet je een SG kopen, geen ES.Etto weet.
Supergirl?quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dan moet je een SG kopen, geen ES.Etto weet.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:49 schreef Crip het volgende:
waar vind ik een nieuw belpartner, mn vriendin is nu altijd bezig ofzo
Ik heb een hekel aan bellen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ama wil vast wel met je bellen, kan ook haast altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |