Ja dat weet ik... maar 2k is gewoon veel in één keer.quote:
Betaal in termijnenquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik... maar 2k is gewoon veel in één keer.
Koop gewoon nooit exorbitante dingen... en doe lang met zaken... Telefoon, 8 jaar mee gedaan. TV 14 jaar, toen ging 'ie stuk, maar kijk nu alles toch op PC.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:34 schreef HPLC het volgende:
77k... Vind dat best knap op jouw leeftijd
haal gelijk even zo'n flesjequote:Op vrijdag 18 november 2016 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik... maar 2k is gewoon veel in één keer.
Klopt maar tegenwoordig doen ze soms paar dagen met één deel.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Liep ooit als een trein.
Dat soort dingen. Dat doe ik dus niet. 500 euro voor een fles drank, kom nou.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haal gelijk even zo'n flesje
https://www.drankgigant.nl/highland-park-25-year.html
Yep. Heel GC is wel redelijk dood.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt maar tegenwoordig doen ze soms paar dagen met één deel.
ja jammer dat die zo duur isquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat soort dingen. Dat doe ik dus niet. 500 euro voor een fles drank, kom nou.
Sowieso heeft de SC nog maar een paar vaste users volgens mij.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep. Heel GC is wel redelijk dood.
Ik had je nog iets beloofd.quote:
is toch waardevast, gewoon doenquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hij staat er nog steeds... fonkelend, de snaren glanzend, de rode shine... "Koop me Etto"...
Ja, stuk of 5.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso heeft de SC nog maar een paar vaste users volgens mij.
Ja ik ga het ook doen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is toch waardevast, gewoon doen
'maar voor 2k rijden we graag even om'quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Wij leveren niet naar Helmond".
Dat zou dan wel weer erg jammer zijn.
Genot is dat, als je zelden iets koopt en dan toch eens iets moois kooptquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja ik ga het ook doen.
Morgen!
Ligt aan jou, ben je nuchter?quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:40 schreef Amarantha het volgende:
Ligt het aan mij of ziet Google er een klein beetje anders uit?
Nooit.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ligt aan jou, ben je nuchter?
Klopt... maar dit soort uitgaven doe ik eigenlijk nooit... en toch, het is ook een investment...quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Genot is dat, als je zelden iets koopt en dan toch eens iets moois koopt
Zou Bradley vragen. Gelijk een review erbij.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
'maar voor 2k rijden we graag even om'
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom mensen dat twee keer per week kunnen kijken, maar jaquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja eh, het werd snel matig na dat eerste kwartier.
moet een mooi leventje zijn, dat profvoetballers bestaanquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja eh, het werd snel matig na dat eerste kwartier.
Dat zeker ja.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
moet een mooi leventje zijn, dat profvoetballers bestaan
Virus. Ze heeft er een huisgenoot ofzo opgelaten.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ligt aan jou, ben je nuchter?
Vroeger keek ik het met meer plezier.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom mensen dat twee keer per week kunnen kijken, maar ja
voor die gitaar kan je vier twingo's kopen.. ik weet het niet hoorquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zou Bradley vragen. Gelijk een review erbij.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
voor die gitaar kan je vier twingo's kopen.. ik weet het niet hoor
Nah. ff een ES kopen is een aanschaf hè. Zijn mooie dingen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
voor die gitaar kan je vier twingo's kopen.. ik weet het niet hoor
Ludieke woordgrapjes op Ned 3.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tja, ik wil gewoon graag weten wat mijn vrienden doen.
ik heb al een natuurfilm opgezetquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ludieke woordgrapjes op Ned 3.
slaapt hij ook in, zijn meest wijde shirtquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:46 schreef HPLC het volgende:
Volgens mij draagt hij wel (bijna) altijd dat AC/DC shirt
Dan moet je een SG kopen, geen ES.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:46 schreef HPLC het volgende:
Volgens mij draagt hij wel (bijna) altijd dat AC/DC shirt
ama wil vast wel met je bellen, kan ook haast altijdquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:49 schreef Crip het volgende:
waar vind ik een nieuw belpartner, mn vriendin is nu altijd bezig ofzo
denk dat ama gek zou worden van mijquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ama wil vast wel met je bellen, kan ook haast altijd
Hmmja, ik ben meer van de ES... De Bluuuuuuuuuuuuues....quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dan moet je een SG kopen, geen ES.Etto weet.
Supergirl?quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dan moet je een SG kopen, geen ES.Etto weet.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:49 schreef Crip het volgende:
Ik heb een hekel aan bellen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ama wil vast wel met je bellen, kan ook haast altijd
ik lees echt de hele tijd bedpartnerquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:49 schreef Crip het volgende:
das makkelijker te vinden dan belpartner joquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik lees echt de hele tijd bedpartner
quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:56 schreef Crip het volgende:
[..]
das makkelijker te vinden dan belpartner jo
quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:57 schreef Amarantha het volgende:
Waar is Drug gebleven?
Troll is ook weer weg gegaan nadat Haags vroeg om DP hierheen te halen. Goed bezig Haags!
Ik meer LP. Klein menneke, dus liefst short scale. Leren spelen op long scale trouwens. Eerst Spaanse acoustic very short scale, toen Western, da's al wat harder werken met stalen snaren en toen nam ik de Roadstar II rockgitaar die voor een familielid de studiegitaar is geweest over en dat was Strat-style long scale. Jaren op gespeeld ook op podium, maar is een lange tijd terug. 20 jaar zoiets.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja, ik ben meer van de ES... De Bluuuuuuuuuuuuues....
Poe, ik heb echt geen verstand van de technische zijde... Ik speel op alles, ben begonnen met een gitaar van 300 gulden, daarna Aria Pro en Epiphone... weet niks van short scale of long scale, als het maar lekker rost... speel ook zonder plectrum.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik meer LP. Klein menneke, dus liefst short scale. Leren spelen op long scale trouwens. Eerst Spaanse acoustic very short scale, toen Western, da's al wat harder werken met stalen snaren en toen nam ik de Roadstar II rockgitaar die voor een familielid de studiegitaar is geweest over en dat was Strat-style long scale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |