Hoop inderdaad dat er echt actie wordt ondernomen, maar ik betwijfel het, staat teveel op het spel.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:28 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ik heb deels gelezen, er is zoveel wat er nu naar buiten komt, niet bij te houden!
Seth Rich
It's been 132 days since this patriot paid the ultimate price for his noble and selfless pursuit of truth and justice. His name is Seth Rich... never forget him, America.HIS NAME IS SETH
https://www.reddit.com/r/(...)is_patriot_paid_the/
En je bent van mening dat een scheiding van machten er niet meer toe doet. En dat de President van de VS bepaald of mensen worden aangeklaagd of vervolgd? Daarmee de rechterlijke macht te niet doend?quote:
Maar de rechters zijn corrupt... niemand is te vertrouwen... alleen Trump kan dit oplossen... Hij is Degene Die ons leidt naar de Weg... etc etc.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:33 schreef Tweek het volgende:
En je bent van mening dat een scheiding van machten er niet meer toe doet. En dat de President van de VS bepaald of mensen worden aangeklaagd of vervolgd? Daarmee de rechterlijke macht te niet doend?
Er is een verschuiving van macht, en dat zal zeker effect hebben wat betreft DOJ, FBI. Om maar iets te noemen, het gaat erom dat er steeds meer informatie naar buiten komt die niet te weerleggen is. De geest is uit de fles deze keer dat maakt het verschil. Ik zit alleen maar te posten omdat ik niet begrijp dat het geen nieuws is. Ik vind het zeker geen leuk onderwerp maar pizzagate is een issue geworden.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:33 schreef Tweek het volgende:
[..]
En je bent van mening dat een scheiding van machten er niet meer toe doet. En dat de President van de VS bepaald of mensen worden aangeklaagd of vervolgd? Daarmee de rechterlijke macht te niet doend?
Nou ja er worden wel mensen aangesteld die homo's haten, voor mishandeling van vrouwen zijn, anti- semiten etc. Denk niet dat de pedofiel Trump ook maar iets gaat aan pakken. Anders kan hij er zelf niet meer van genieten.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:37 schreef Ringo het volgende:
[..]
Maar de rechters zijn corrupt... niemand is te vertrouwen... alleen Trump kan dit oplossen... Hij is Degene Die ons leidt naar de Weg... etc etc.
Waar komt de naam vandaan?quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:39 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Er is een verschuiving van macht, en dat zal zeker effect hebben wat betreft DOJ, FBI. Om maar iets te noemen, het gaat erom dat er steeds meer informatie naar buiten komt die niet te weerleggen is. De geest is uit de fles deze keer dat maakt het verschil. Ik zit alleen maar te posten omdat ik niet begrijp dat het geen nieuws is. Ik vind het zeker geen leuk onderwerp maar pizzagate is een issue geworden.
Ben je hier nog nooit geblokkeerd?quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:39 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Er is een verschuiving van macht, en dat zal zeker effect hebben wat betreft DOJ, FBI. Om maar iets te noemen, het gaat erom dat er steeds meer informatie naar buiten komt die niet te weerleggen is. De geest is uit de fles deze keer dat maakt het verschil. Ik zit alleen maar te posten omdat ik niet begrijp dat het geen nieuws is. Ik vind het zeker geen leuk onderwerp maar pizzagate is een issue geworden.
Nee! Ik zag wel toevallig van de week dat ik (in april) een alert van Danny had, maar zou niet weten waarvoor dat wasquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:41 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ben je hier nog nooit geblokkeerd?
Hehe, maar wanneer is die term geopperd?quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:41 schreef MangoTree het volgende:
[..]
pizza is in dit geval een codewoord aangaande pedofilie.
Je hebt ook "pizza with no hair"quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:41 schreef MangoTree het volgende:
[..]
pizza is in dit geval een codewoord aangaande pedofilie.
Wow, in veel veel video's, (teruggevonden) instagramaccounts, e-mails. Het is geen toeval meer, zeker niet als je content erbij krijgt wat zeer zeer dubieus is.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:43 schreef Tweek het volgende:
[..]
Hehe, maar wanneer is die term geopperd?
Je weet het dus niet?quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:45 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Wow, in veel veel video's, (teruggevonden) instagramaccounts, e-mails. Het is geen toeval meer, zeker niet als je content erbij krijgt wat zeer zeer dubieus is.
Kijk kadootje van Biden aan Obama. Pizza iemand?quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:47 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Kijk kadootje van Biden aan Obama. Pizza iemand?
https://twitter.com/VP/status/761253705341480962/photo/1
Trump wil met ze eigen dochter naar bed, waarom denk je dat hij dit gaat aanpakken?quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:47 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Kijk kadootje van Biden aan Obama. Pizza iemand?
https://twitter.com/VP/status/761253705341480962/photo/1
Waarschuwing: Ik vind het wel ompasselijk om te zien hoe hij hier met kinderen omgaat.
Ben hier een tijdje niet geweest, maar had jij nog een analyse over hoe de peilingen ernaast zaten?quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:51 schreef Monolith het volgende:
Het wordt tijd dat het hek van BNW gewoon weer eens op slot gaat.
De verkiezingen zijn verloren door Hillary omdat 'shitposters' de waarheid aan de grote klok gingen hangen. Dat hadden ze onderschat.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:55 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ben hier een tijdje niet geweest, maar had jij nog een analyse over hoe de peilingen ernaast zaten?
Als één van de weinigen niet shitposters hier?
Waar staat Risotto voor? Of is alleen Pizza een term voor pedofilie?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:01 schreef MangoTree het volgende:
[..]
De verkiezingen zijn verloren door Hillary omdat 'shitposters' de waarheid aan de grote klok gingen hangen. Dat hadden ze onderschat.
Al een tijdje geleden ontkracht dat het nep was, maar goed klimaatverandering schijnt ook niet waar te zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:05 schreef monkyyy het volgende:
Hopelijk gaat Trump dan ook eens het volk vertellen dat de maanlanding echt fake was.
Aliens?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:06 schreef Tweek het volgende:
[..]
Al een tijdje geleden ontkracht dat het nep was, maar goed klimaatverandering schijnt ook niet waar te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |