Kan ookquote:

Moet er geen deurtje in dat hek, kinderen kunnen nu zo los rondlopenquote:

Wat een mooierdsquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:41 schreef Lotusss het volgende:
Leena:
[ afbeelding ]
Stalin:
[ afbeelding ]

Oh jeequote:

Nog een liefhebster...quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:41 schreef Lotusss het volgende:
Leena:
[ afbeelding ]
Stalin:
[ afbeelding ]

Het lijkt DGK wel weer, als je niet voor Brian was moest je wel voor Huub zijnquote:

Ik weet het echt niet,quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het lijkt DGK wel weer, als je niet voor Brian was moest je wel voor Huub zijn

Dat was vroeger... Vervlogen tijden ...quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het lijkt DGK wel weer, als je niet voor Brian was moest je wel voor Huub zijn

Ah dat zijn dezelfde als Rommels beestjes, maar dan beter in beeld..quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:41 schreef Lotusss het volgende:
Leena:
[ afbeelding ]
Stalin:
[ afbeelding ]

quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:49 schreef Lotusss het volgende:
Leena heeft voorkeur voor mij (is mijn meisje)
Stalin is écht helemaal gek van ER, inclusief rollen in zijn vieze ondergoed als ER gaat douchen, liefdesbeetjes in de kuiten van ER en een HEULE dikke staart!

Dat zijn mijn en Rommel's beestjes iddquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah dat zijn dezelfde als Rommels beestjes, maar dan beter in beeld..

Vroeger zat er iemand bij mij op school die Cor Vet heettequote:Op vrijdag 18 november 2016 20:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Faam/schaamnaam 2016: Kenny Boeijen

wie is ER?quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:49 schreef Lotusss het volgende:
Leena heeft voorkeur voor mij (is mijn meisje)
Stalin is écht helemaal gek van ER, inclusief rollen in zijn vieze ondergoed als ER gaat douchen, liefdesbeetjes in de kuiten van ER en een HEULE dikke staart!

ErwinRommelquote:

Jochie op school, heette bereklauwquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vroeger zat er iemand bij mij op school die Cor Vet heette
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |