Civilian | donderdag 17 november 2016 @ 17:29 | |
![]() Releasetrailer De makers van onder andere Rollercoaster Tycoon 3, hebben een nieuwe game, Planet Coaster. Planet Coaster is sinds 17-11-2016 uit de beta verkrijgbaar in de Steam shop. Filmpjes van de devs: Gamescom Streams Gameplay beelden: Een oudere vergelijking van de 3 pre-release coaster games. Screenshots van spelers: ![]() ![]() ![]() ![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Danny op 17-11-2016 18:49:56 ] | ||
Luctor.et.Emergo | donderdag 17 november 2016 @ 17:30 | |
En wat is er nog allemaal bij gekomen? | ||
koningshof111 | donderdag 17 november 2016 @ 17:31 | |
Top thanks, ik denk toch dat ik hem ga bestellen om het rollercoaster tycoon gevoel weer eens te krijgen die ik als kind had... Rollercoaster World lijkt me echt kut gezien gameplay videos | ||
mschol | donderdag 17 november 2016 @ 17:47 | |
ik zie zo snel geen nieuws item BEHALVE DATTIE NU OFFICIEEL GERELEASD IS ![]() | ||
over_hedge | donderdag 17 november 2016 @ 18:50 | |
Hoe kan je een ghost karretje laten tijden als je een coaster aan het bouwen bent? | ||
mschol | donderdag 17 november 2016 @ 18:52 | |
je kan ergens aangeven dat je wilt gaan testen, dan gaat er geen ghost karretje rijden, maar een echte... hint, die heb je nodig voor de 300 mensen in een coaster crash... | ||
Danny | donderdag 17 november 2016 @ 18:53 | |
Streamen via steam in home streaming. Ik draai 'm op m'n pc in 4k en stream 1080p naar m'n laptop. Is voor je laptop even zwaar als een youtubefilmpje kijken en ik merk echt niets van enige lag. [ Bericht 1% gewijzigd door Danny op 17-11-2016 19:00:43 ] | ||
mschol | donderdag 17 november 2016 @ 18:56 | |
de blueprints zijn wat karig die meegeleverd worden, ik had gehoopt dat het wat voller werd.. daar hebben we de workshop voor dan ![]() dat was mij nog niet opgevallen, geen bins e.d. op slopes? ![]() | ||
mschol | donderdag 17 november 2016 @ 19:08 | |
even een lelijke terrein overgang bedekt (en weer 10 minuten verder...):![]() | ||
Luctor.et.Emergo | donderdag 17 november 2016 @ 19:09 | |
Er gaat veel tijd in zitten. ![]() | ||
Luctor.et.Emergo | donderdag 17 november 2016 @ 19:09 | |
Bij mij staat de update in de wachtrij. | ||
mschol | donderdag 17 november 2016 @ 19:10 | |
met pijltje rechts kan je em direct laten beginnen? | ||
Luctor.et.Emergo | donderdag 17 november 2016 @ 19:12 | |
Oh ja, gelukt. Thanks. En is ook al gelijk klaar. ![]() | ||
#ANONIEM | donderdag 17 november 2016 @ 19:27 | |
Ik wil dit op de PS4! Iemand een idee of dat oooit gaat gebeuren? | ||
Civilian | donderdag 17 november 2016 @ 19:29 | |
Dit lijkt me nou totaal geen game wat je op een console wil spelen ![]() | ||
#ANONIEM | donderdag 17 november 2016 @ 19:29 | |
Cool, ook maar aangeschaft nu hij officieel is gereleased ![]() | ||
Luctor.et.Emergo | donderdag 17 november 2016 @ 19:30 | |
#ANONIEM | donderdag 17 november 2016 @ 19:34 | |
Kan nog aangevuld worden natuurlijk [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2016 19:35:00 ] | ||
mschol | donderdag 17 november 2016 @ 19:43 | |
10%korting is niet jou ding? ![]() | ||
#ANONIEM | donderdag 17 november 2016 @ 19:47 | |
Nee, die selecteerde ik maar toen werd de Store net vernieuwd ![]() | ||
mschol | donderdag 17 november 2016 @ 19:52 | |
![]() | ||
koningshof111 | donderdag 17 november 2016 @ 19:58 | |
Haha, ik dus ook net die 10% misgelopen, had ik gvd 30 sec eerder gekocht ![]() Hopelijk werkt streamen vanaf mijn PC naar brakke laptop, kan ik fijn op de bank zitten | ||
mschol | donderdag 17 november 2016 @ 19:58 | |
bijna ![]() | ||
Luctor.et.Emergo | donderdag 17 november 2016 @ 20:02 | |
We zijn begonnen. ![]() ![]() | ||
Danny | donderdag 17 november 2016 @ 20:03 | |
Bo ![]() | ||
mschol | donderdag 17 november 2016 @ 20:05 | |
Bo indeed ![]() even dit venster naar m'n derde scherm verhuizen ![]() 1ste scherm,:fok 2de scherm Planet coaster 3de scherm: live stream | ||
Civilian | donderdag 17 november 2016 @ 20:06 | |
| ||
over_hedge | donderdag 17 november 2016 @ 20:08 | |
Mijn eerste achtbaan ![]() ![]() ![]() | ||
mschol | donderdag 17 november 2016 @ 20:09 | |
die community creations ![]() | ||
hiddit | donderdag 17 november 2016 @ 20:16 | |
Splitscreen op me s7 ![]() | ||
mschol | donderdag 17 november 2016 @ 20:22 | |
wat meer scenery en vermoedelijk wordt dan de excitement iets meer, maar prima coaster ![]() | ||
over_hedge | donderdag 17 november 2016 @ 20:28 | |
Ja scenery komt er nog aan ![]() | ||
hiddit | donderdag 17 november 2016 @ 20:31 | |
Ziet er mooi compact uit ![]() | ||
mschol | donderdag 17 november 2016 @ 20:48 | |
zeker ![]() | ||
DX11 | donderdag 17 november 2016 @ 21:08 | |
Al nieuwe dingen ontdekt die niet in de bèta zaten? | ||
mschol | donderdag 17 november 2016 @ 21:10 | |
scenario's ![]() | ||
#ANONIEM | donderdag 17 november 2016 @ 21:14 | |
Wat een vette shit. Budget laat het nog eventjes niet toe, maar deze gaat wel in de collectie komen. | ||
0108daniel | donderdag 17 november 2016 @ 21:16 | |
Tot nu toe valt het nog tegen. Vooral scenery en gebouwen is voor zover ik kan zien nog niet veel van bijgekomen. | ||
mschol | donderdag 17 november 2016 @ 21:20 | |
ik probeer in sandbox een coaster 200mph te laten gaan, maar dat is nog best lastig ![]() | ||
mschol | donderdag 17 november 2016 @ 21:29 | |
minor dingetje: poortjes van het park gaan niet dicht als je je park sluit.. ![]() | ||
Fylax | donderdag 17 november 2016 @ 21:32 | |
Zijn er veel attracties bij? die vond ik namelijk maar weinig | ||
#ANONIEM | donderdag 17 november 2016 @ 21:37 | |
Type Invicible gebruiken en dan zoiets: ![]() Drivetrain ook nog net over de rand laten gaan en je bent er ![]() | ||
mschol | donderdag 17 november 2016 @ 21:38 | |
dat vind mijn pc niet leuk ![]() ![]() | ||
#ANONIEM | donderdag 17 november 2016 @ 21:39 | |
Oh ![]() ![]() | ||
mschol | donderdag 17 november 2016 @ 21:40 | |
zit trouwens met een giga te prutsen, helemaal omhoog en mijn fps stort in elkaar ![]() | ||
#ANONIEM | donderdag 17 november 2016 @ 21:42 | |
Damn, dat is wel heel drastisch ![]() | ||
mschol | donderdag 17 november 2016 @ 21:48 | |
het zijn de supports i.c.m. editting.. minder supports -> minder fps loss.. | ||
Qunix | donderdag 17 november 2016 @ 21:51 | |
Één en al Nederlanders op de stream ![]() ![]() | ||
mschol | donderdag 17 november 2016 @ 21:52 | |
een en al nederlanders? | ||
#ANONIEM | donderdag 17 november 2016 @ 21:54 | |
Ah, dat verklaard wel het één en ander ja... hopelijk gaan ze de boel in de loop der dagen nog optimaliseren, kan me niet voorstellen dat ze het zo laten. | ||
Qunix | donderdag 17 november 2016 @ 22:13 | |
Nog een Nederlander ![]() | ||
mschol | donderdag 17 november 2016 @ 22:14 | |
gezellig.. geweldig niet te vertalen woord ![]() | ||
icecreamfarmer_NL | donderdag 17 november 2016 @ 22:14 | |
Net gekocht en gespeeld, dit gaat tijd kosten. Al krijg ik nergens de ride signs gevonden. | ||
Civilian | donderdag 17 november 2016 @ 22:17 | |
Ze hebben deze week al 2 patches uitgebracht waar ze het spel flink mee hebben geoptimaliseerd. De parken zijn 2,5x zo groot geworden. Heb je misschien dinsdag de nieuwste Nvidia driver geinstalleerd? Die is namelijk compleet ruk en haalt de performance van alle games naar beneden | ||
#ANONIEM | donderdag 17 november 2016 @ 22:19 | |
Ah, daar was ik niet van op de hoogte. Ik heb zelf 0 problemen hoor, mschol heeft wat fps-probleempjes, maar ik gok dat hij zelf wel aan het testen was geslagen ![]() | ||
mschol | donderdag 17 november 2016 @ 22:23 | |
ik had een specifieke situatie wat mijn pc niet leuk vond, heb een amd kaart, geen nvidia ![]() | ||
#ANONIEM | donderdag 17 november 2016 @ 22:25 | |
*tikt aan* Eindelijk ook eens een game waarbij niet-nvidia users geen rare grafische problemen hebben, trouwens ![]() | ||
lord_bono | donderdag 17 november 2016 @ 22:30 | |
Wat zie ik nu ![]() ![]() ![]() | ||
mschol | donderdag 17 november 2016 @ 22:30 | |
![]() ![]() | ||
DX11 | donderdag 17 november 2016 @ 22:42 | |
![]() Tof man, triggers! (minder voor de klanten) | ||
mschol | donderdag 17 november 2016 @ 22:47 | |
![]() de leukste achievement tot nu toe was de Crashing The Party, die animatie na een coaster crash ![]() | ||
Qunix | donderdag 17 november 2016 @ 22:53 | |
Ik hoop dat Atari meer pijn gaat voelen. | ||
lord_bono | donderdag 17 november 2016 @ 22:56 | |
Wow ![]() | ||
Luctor.et.Emergo | donderdag 17 november 2016 @ 23:03 | |
Dat is niet "je kan nat worden", maar "je zal nat worden". ![]() | ||
DX11 | donderdag 17 november 2016 @ 23:04 | |
Ja een poncho heeft niet echt zin denk ik. | ||
EnGCatjuh | donderdag 17 november 2016 @ 23:09 | |
Is het mogelijk om muurtjes en dergelijke te verkorten of zijn ze altijd per definitie 1 rasterdinges lang? | ||
Luctor.et.Emergo | donderdag 17 november 2016 @ 23:12 | |
Nee, denk ik ook niet. Gewoon in je zwembroek/badpak. | ||
mschol | donderdag 17 november 2016 @ 23:12 | |
de items zijn gebaseerd op een 4x4 grid als ik mij niet vergis, je kan wel een 2x2 grid instellen waardoor je iets meer speling krijgt | ||
0108daniel | donderdag 17 november 2016 @ 23:58 | |
Oei ik ben net thuis van m'n werk en natuurlijk gelijk gespeeld. Wat mij opvalt is dat er vrij weinig is bijgekomen. Ook vallen de attracties erg tegen, volgens mij is er bij de flatrides niets bijgekomen. Ik moet nog een deel van de livestream terugkijken of ze het over custom scenery hebben zodat het mogelijk is om zelf objecten te maken of dat er 'mods' verschijnen. Niks ten nadelen van het spel want het is erg leuk, alleen had nu het spel dus uitgekomen is er wel wat meer van verwacht ![]() | ||
mschol | vrijdag 18 november 2016 @ 00:01 | |
modden kan , wat ik begrepen heb, nog niet maar zou op ten duur wel komen.. entja te weinig scenery items.. als ik zie dat er met het huidige spul complete nieuwe thema's uit de grond worden gestampt... | ||
jogy | vrijdag 18 november 2016 @ 00:28 | |
Gekocht. Morgen helemaal kapotspelen. | ||
mschol | vrijdag 18 november 2016 @ 01:07 | |
tot volgende week ![]() | ||
0108daniel | vrijdag 18 november 2016 @ 02:09 | |
Daar zit dus ook de limiet van het spel. Het is leuk dat met de bestaande objecten iets kan maken en kan delen, maar dit gaat denk ik na een tijdje vervelen omdat je uiteindelijk toch veel dezelfde objecten terug blijft zien komen. Er missen namelijk nog behoorlijk veel objecten die anders door de community gemaakt had kunnen worden. Het zijn mede de makers van RCT3 en daar was custom scenery al wel mogelijk. Ik snap dat het nu complexer in elkaar zit, maar met de techniek van tegenwoordig en de software zou dit toch wel mogelijk moeten zijn. Maar we wachten af! ![]() | ||
mschol | vrijdag 18 november 2016 @ 06:52 | |
imho kan je er nu nog helemaal niets van zeggen: ze willen de game lang supporten, en dan zou ik CC ook achter houden tot dlc niet interessant genoeg is om te maken. maar we zullen zien idd | ||
Danny | vrijdag 18 november 2016 @ 07:04 | |
LGR is iig ook al aan het spelen. Zit wel te wachten op zijn review eigenlijk: | ||
EnGCatjuh | vrijdag 18 november 2016 @ 08:10 | |
Daar was ik al een beetje bang voor... Best lastig om dan niet rechthoekige huisjes te maken dus... | ||
Scharrel-hagelslag | vrijdag 18 november 2016 @ 08:19 | |
Hoe bevalt het spel? Zit echt heel erg te twijfelen of ik het ga kopen. Eerst maar eens kijken of mijn laptop het trekt denk ik....is er een demo ofzo? Kan ik uitporberen hoe het draait? | ||
DX11 | vrijdag 18 november 2016 @ 08:27 | |
Als je via steam koopt kan je altijd 2 uur uitproberen en als het niet goed werkt een refund aanvragen. | ||
mschol | vrijdag 18 november 2016 @ 08:29 | |
er zitten ook diversen in de eerste missie met die houten achtbaan wordt mooi getoond hoe je toxh een rond gebouw neer kan zetten,,feitelijk zijn het een heleboel losse gebouwen die in elkaar overlopen terwijl ze net een iets andere hoek hebben | ||
mschol | vrijdag 18 november 2016 @ 08:30 | |
wat zijn je specificaties? | ||
mschol | vrijdag 18 november 2016 @ 10:02 | |
bug ontdekt: met autotunnelen kan je verder naar beneden dan dat je met de camera kan... -121m kan ik nog zien, daarna kan stopt de grond maar gaat de coaster verder.... | ||
Scharrel-hagelslag | vrijdag 18 november 2016 @ 10:20 | |
Okay, dat klinkt wel goed... Mijn specs weet ik even niet. Moet ik even thuis kijken | ||
koningshof111 | vrijdag 18 november 2016 @ 11:12 | |
Heb helaas geld teruggevraagd, laptop draait het spel echt superkut, en met streamen via mijn pc krijg ik geen optimaal beeld. | ||
Scharrel-hagelslag | vrijdag 18 november 2016 @ 12:17 | |
Intel Core i7-5700HQ 2,7GHz GeForce GTX 950M 8GB https://tweakers.net/pric(...)239nl/specificaties/ Deze dus. Is dat voldoende? | ||
Remco | vrijdag 18 november 2016 @ 12:20 | |
Ik draai hem nu hierop: https://tweakers.net/pric(...)440nl/specificaties/ Lukt prima alles op het laagst maar dan is die gewoon erg goed te spelen | ||
BarryOSeven | vrijdag 18 november 2016 @ 13:09 | |
Er zit inmiddels gameplay in? Awesome ![]() Beetje jammer dat het niet echt lekker draait op mijn laptop. | ||
Scharrel-hagelslag | vrijdag 18 november 2016 @ 13:09 | |
Dus dat zou betekenen dat alles op het laagste wel moet lukken, aangezien het bij mij net een tikkie nieuwer is? Als ik het goed zie. | ||
Danny | vrijdag 18 november 2016 @ 14:42 | |
Ik heb een i7-4720HQ met 950M en die draait 'm op 1920x1080 vrij soepel. Zodra ie minder soepel loopt zet ik de resolutie omlaag naar 1280x720. Denk dat ik een heel eind kom. En vergeet niet dat je altijd het spel kunt beperken door een max aantal bezoekers in te stellen voor je park. Je zou 'm iig moeten kunnen draaien gebaseerd op je CPU en GPU. Maar als Remzz 'm kan draaien op een 840M en core-i5 dan zou het idd geen probleem moeten zijn omdat zowel zijn cpu wat trager is (belangrijk voor de berekening van bv de AI van de bezoekers) als de gpu. | ||
Scharrel-hagelslag | vrijdag 18 november 2016 @ 14:43 | |
Thanks | ||
Danny | vrijdag 18 november 2016 @ 14:43 | |
omg, 42 minuten lachen om een zwaar gefrustreerde Nerd3 die de releaseversie van RCTW speelt. Gameplayreview van Rollercoaster Tycoon World is hilarisch Waarom zijn reviews van bagger altijd zo leuk? [ Bericht 13% gewijzigd door Danny op 18-11-2016 15:02:06 ] | ||
#ANONIEM | vrijdag 18 november 2016 @ 15:44 | |
Mijn bezoekers zijn mietjes.
| ||
Luctor.et.Emergo | vrijdag 18 november 2016 @ 15:50 | |
Het is maar 3%, die er zo over denkt. Ik heb wel het idee dat die looping iets aan de kleine kant is. | ||
DX11 | vrijdag 18 november 2016 @ 16:50 | |
Hoe doe je makkelijk die hoge 3 (en andere getallen) na een letter, is daar een manier voor buiten alt codes onthouden? | ||
TigerXtrm | vrijdag 18 november 2016 @ 17:31 | |
De hoeveelheid creative vrijheid in dit spel is echt bizar ![]() | ||
mschol | vrijdag 18 november 2016 @ 18:32 | |
wat een fijn simpel nummer is het toch ![]() | ||
Danny | vrijdag 18 november 2016 @ 19:05 | |
[ sup ] en [ /sup ] Kun je ook zien door bij het quoten in het reageerden te kijken ![]() | ||
#ANONIEM | vrijdag 18 november 2016 @ 19:07 | |
En anti aliasing uitzetten | ||
DX11 | vrijdag 18 november 2016 @ 19:23 | |
Ja ok maar dat werkt dus niet overal. Dacht dat je een manier wist voor overal. En toen ben ik zelf gaan googlen, en wat blijkt? ctrl+alt+ 2/3 werkt wel overal! | ||
mschol | vrijdag 18 november 2016 @ 19:52 | |
op zowel IE, chrome als FF doet dat helemaal niets hier? | ||
DX11 | vrijdag 18 november 2016 @ 19:56 | |
Ok haha hier wel op meerdere computers. Geen idee. Anyway mijn antwoord heb ik ![]() | ||
Fir3fly | vrijdag 18 november 2016 @ 20:03 | |
Net gekocht. Kan niet wachten om te spelen ![]() | ||
mschol | vrijdag 18 november 2016 @ 20:05 | |
ik merk nu pas het knopje: "test activation on triggered objects" op ![]() | ||
So_Surreal | vrijdag 18 november 2016 @ 23:23 | |
Ook maar gehaald ![]() Nostalgisch gevoel naar vroeger door Rollercoaster ![]() Net dat piratenlevel uitgespeeld op 3 sterren, morgen maar even verder kijken ![]() Wat een opties zeg, zelfs of je augurken op je serveren op de hamburgers die je verkoopt ![]() | ||
mschol | zaterdag 19 november 2016 @ 00:09 | |
ben nog niet tevreden, maar het lijkt ergens op.. | ||
renwan | zaterdag 19 november 2016 @ 00:26 | |
Even mezelf quoten:Sinds de laatste update draait het spel als een zonnetje ![]() ![]() | ||
mschol | zaterdag 19 november 2016 @ 00:55 | |
hmm.. eerste deel achtbaan is best leuk om bestaande scenery heen verwerkt.. nu nog het 2de en derde deel (elk heeft een block brake zodat ik 3 of 4 karretjes in kan gaan zetten) | ||
Morri2 | zaterdag 19 november 2016 @ 14:11 | |
Hoe maak je eigenlijk screenshots? Print Screen lijkt niets te doen? | ||
mschol | zaterdag 19 november 2016 @ 14:14 | |
f12 vervolgens uploaden naar steam, plaatje online openen, rechtermuisklik op plaatje en kiezen voor copy url die tussen img tags op forum plaatsen | ||
Morri2 | zaterdag 19 november 2016 @ 15:33 | |
Dank je. Ik gebruik Steam eigenlijk nooit op die manier. Was even puzzelen, maar ik heb het gevonden. Beginnetje van de Entrance is gemaakt. Nog lang niet af, maar: En 's nachts ziet het er zo uit: Binnen op de begane grond zijn er twee informatiestalletjes: En op de eerste verdieping zijn er WCs en een leuk uitzicht. Alles daarboven is voor de sier. Ik ben net begonnen met het gebouw te versieren, van licht te voorzien en op te leuken. Ik heb nog geen ride gebouwd lol | ||
over_hedge | zaterdag 19 november 2016 @ 16:29 | |
Leuk! ![]() ![]() | ||
Morri2 | zaterdag 19 november 2016 @ 16:32 | |
Ja, ik twijfelde er ook een beetje aan. Gevalletje: "Wat een leuk ding! Die MOET ik ergens neerzetten." En dan past het er eigenlijk niet ![]() | ||
Luctor.et.Emergo | zaterdag 19 november 2016 @ 17:07 | |
Zou eigenlijk beter in het midden van het gebouw passen. | ||
Sjouveur | zaterdag 19 november 2016 @ 17:17 | |
Dit spel vreet echt zoveel tijd, ben de hele middag bezig geweest. Het kost veel tijd, maar het resultaat is uiteindelijk wel erg gaaf, ik zal binnenkort weer eens wat screenshots posten ![]() | ||
mschol | zaterdag 19 november 2016 @ 17:19 | |
vaak vreet het tijd en ziet het er nog niet uit.. ![]() | ||
JochemP | zaterdag 19 november 2016 @ 20:54 | |
Na uren besteed te hebben aan het kijken naar filmpjes van andere mensen die dingen bouwen heb ik nu ook het spel gekocht. Ik vind het alleen echt onwijs lastig om inspiratie te krijgen. Ik heb wel wat ideeen opgedaan maar ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen. Als ik een nieuw park start en ik heb een enorme vlakte voor mijn neus met honderden dingen die ik kan bouwen dan verdwijnen al die ideeen ineens en verzuip ik in alle opties. Eigenlijk zoek ik een goeie manier om een park te beginnen. Hoe doen jullie dat? | ||
Fir3fly | zaterdag 19 november 2016 @ 21:05 | |
Wat grappig, ik had vanmiddag echt exact hetzelfde probleem ![]() ![]() | ||
Morri2 | zaterdag 19 november 2016 @ 21:27 | |
Dit. Als je verzuipt in de honderden opties, dan laat al die opties dan in eerste instantie voor wat ze zijn. Wat tips die zouden kunnen helpen: Maak een algemeen plan voor het park. Wil je het park opdelen in verschillende thema's? Wil je transport rides die je alvast kunt inplannen? Wil je een main street? Wil je bergen en/of water? Zo ja, waar ongeveer? Kortom: hoe ga je in grote lijnen die enorme vlakte indelen? Start dus vanaf het grote idee erachter, en ga het grote plan stukje bij beetje invullen. Begin dan bijvoorbeeld met, heel simpel, de ingang. Of een shopje. Begin met een eenvoudig huisje in een bepaalde stijl. Speel eerst eens alleen met muren en deuropeningen in een bepaalde stijl, en ga pas daarna aan de slag met ramen en deuren, licht, props, etc. Vaak krijg je al doende nieuwe ideeen. Maar daarvoor moet je dus wel eerst begonnen zijn ![]() | ||
StevenX | zaterdag 19 november 2016 @ 22:07 | |
Gewoon maar ergens mee beginnen inderdaad.. Soms wordt het bagger, soms wordt het mooi. Maar het kost inderdaad wel flink wat tijd, al krijg je er na een tijdje wel meer handigheid in. Ik ben vandaag begonnen met een waardige parkingang: | ||
Luctor.et.Emergo | zaterdag 19 november 2016 @ 22:10 | |
ziet er mooi uit. | ||
mschol | zaterdag 19 november 2016 @ 22:47 | |
![]() hoe heb je die lampjes boven de poorten gedaan (close up plaatje?) | ||
StevenX | zaterdag 19 november 2016 @ 23:08 | |
Deze? Zijn Iron Box lampjes. | ||
mschol | zaterdag 19 november 2016 @ 23:14 | |
die inderdaad ahhh.. thnx ![]() | ||
jogy | zondag 20 november 2016 @ 00:08 | |
Ik ben eerst maar even begonnen met carrière om door te krijgen hoe het moet. ![]() Een goede achtbaan bouwen is trouwens nog best moeilijk ![]() | ||
over_hedge | zondag 20 november 2016 @ 01:49 | |
![]() morgen maar verder | ||
Fir3fly | zondag 20 november 2016 @ 01:51 | |
Damn ![]() | ||
Civilian | zondag 20 november 2016 @ 03:50 | |
Wat ik wel een beetje mis (bij het bouwen van een mooi station) is muren van een half blokje breed. Wanneer ik een station heb met aan de ene kant de ingang en de andere kant de uitgang, dan is de kant van de uitgang dus 1,5 blokje breed. Daar kan ik dus geen hol mee ![]() | ||
Morri2 | zondag 20 november 2016 @ 06:29 | |
Beter dan die van mij ![]() | ||
mschol | zondag 20 november 2016 @ 07:03 | |
ik bouw dan meestal gewoon de muuen verplaats daarna de ingang en exit | ||
koningshof111 | zondag 20 november 2016 @ 08:18 | |
Money refund is goedgekeurd, top. Als ik eens een betere PC heb zal ik dit spel gelijk weer kopen. | ||
mschol | zondag 20 november 2016 @ 09:29 | |
klopt, ik merk wel dat ik nu sneller hele ruime bochten maak, en dat scheelt enorm in de fear en nausea | ||
Danny | zondag 20 november 2016 @ 09:39 | |
Hier nog een korte video met wat handige tips. Misschien heeft iemand er iets aan: | ||
Danny | zondag 20 november 2016 @ 09:48 | |
Binnenkort online, maar omdat ik z'n patreon support al beschikbaar, dus dump ik 'm toch stiekem hier alvast: [ Bericht 2% gewijzigd door Danny op 20-11-2016 10:05:46 ] | ||
Jerruh | zondag 20 november 2016 @ 11:21 | |
Wat je kan doen is een muurdeel van een blokje breed plaatsen en vervolgens deze muur een half blokje doorschuiven. Als het goed is, gaan deze twee muurdeeltjes dan in elkaar over en heb je 1,5 blokjes breed. Moet je wel de autostack uitzetten en een tip: als je een elementje in je grid plaatst wat wel 0,5 blokje breed is, dan wordt je grid verkleind en kan je bovenstaande muurtje ook precies een half blokje opschuiven ![]() Sinds gisteren dit spel gekocht en mijn hemel, ik ben verliefd!! heerlijk spel om mijn Burn out door te komen. | ||
StampertjeX | zondag 20 november 2016 @ 13:54 | |
Ik heb het spel net gekocht en steam geinstaleerd. Maar nu wil ik het spelen en dan staat er in beeld' Planet coaster is niet beschikbaar op je huidige platform'. erg balen aangezien ik er wel voor betaald heb =( kan iemand van hier mij hiermee helpen ? alvast bedankt | ||
BarryOSeven | zondag 20 november 2016 @ 14:17 | |
Heb je een mac? Je zou kunnen proberen Windows dualboot te draaien met bootcamp. Doe ik zelf ook alleen moet ik zeggen dat op de macbookpro (2015) het spel niet ideaal draait. Of ik heb de juiste settings nog niet gevonden. Als je dat niet wilt kun je een refund aanvragen bij steam. Hier spreekt iemand over dat het prima werkt en geen probleem is. Ik zou eens kunnen proberen mijn drivers te updaten. | ||
Civilian | zondag 20 november 2016 @ 14:20 | |
Blokje/meter.. Mn probleem is dat de muurtjes allemaal 2m breed zijn en ik juist iets van 1,5m moet hebben. | ||
StampertjeX | zondag 20 november 2016 @ 14:31 | |
Ik heb geen mac, hoe draai ik hem op bootcamp dan ? ik ben echt een computernerd | ||
Civilian | zondag 20 november 2016 @ 14:34 | |
Wat draai je wel dan? (Ik ga er vanuit dat je geen Linux draait anders had je deze vragen niet gesteld ![]() | ||
BarryOSeven | zondag 20 november 2016 @ 14:41 | |
Dan blijft over dat je Linux draait. In dat geval moet je dual booten, dus windows naast linux draaien. Zo niet, wat draai je inderdaad dan wel? (SteamOS is ook linux bijvoorbeeld) (Of steam via wine/playonlinux draaien, en dan hopen dat Planet Coaster werkt. Maar dit wordt op zeker grote ellende voordat je dat aan de praat hebt. [als het al lukt]) | ||
Civilian | zondag 20 november 2016 @ 14:45 | |
Like i said.. Als je linux draait mag je er wel een beetje vanuit gaan dat hij weet hoe hij met Linux om moet gaan ![]() Dus dat had hij dan ook wel geweten denk ik | ||
BarryOSeven | zondag 20 november 2016 @ 14:46 | |
Ubuntu is tegenwoordig zo geïnstalleerd natuurlijk ![]() | ||
Civilian | zondag 20 november 2016 @ 14:48 | |
Uiteraard. Maar als je niet weet waar je mee bezig bent is Windows net zo veilig als Ubuntu ![]() ![]() | ||
StampertjeX | zondag 20 november 2016 @ 14:50 | |
ik draai op windows 7 | ||
Civilian | zondag 20 november 2016 @ 14:51 | |
32 of 64 bit? 32 bit wordt niet ondersteund namelijk Mocht je op 32 bit draaien dan trekt jouw PC het spel sowieso al niet denk ik, want dan zal 't een vrij oud beestje zijn. | ||
mschol | zondag 20 november 2016 @ 14:56 | |
helaas wordt er nog steeds 32bit geinstalleerd op systemen die makkelijk 64 kunnen gebruiken.. | ||
Civilian | zondag 20 november 2016 @ 14:58 | |
Dat is wel dom ![]() | ||
Morri2 | zondag 20 november 2016 @ 15:06 | |
Nog wat uurtjes aan besteed. Vandaag even bezig gegaan met een main street. Overdag: Bij nacht: Meteen ook de losse shopjes in de workshop gezet. Het weekend gaat wel heel snel voorbij met dit spel ![]() | ||
Civilian | zondag 20 november 2016 @ 15:09 | |
Nice ![]() En ja, herkenbaar. Ik keek vanmorgen om half 5 ook op de klok en dacht: "Oeps, ik zal eens gaan slapen" ![]() | ||
BarryOSeven | zondag 20 november 2016 @ 16:51 | |
Het lijkt nu wel erg goed te draaien op mijn macbook pro 2015 Standaard staat het spel op "Borderless" en "1280x800". Op een of andere manier schaalt hij dit op naar 1900x1200 wat blijkbaar erg veel rekenkracht kost. Als je de setting op Fullscreen zet met de resolutie van je beeldscherm loopt het prima zo op het eerste gezicht. | ||
mschol | zondag 20 november 2016 @ 17:19 | |
![]() ![]() | ||
Morri2 | zondag 20 november 2016 @ 17:23 | |
Haha, die is gaaf! | ||
Bananenpap | zondag 20 november 2016 @ 18:40 | |
Al enorm veel spijt van mijn aankoop. Spel crasht om de haverklap. | ||
mschol | zondag 20 november 2016 @ 18:57 | |
duik eens in je eventlog om te kijken waarop hij crasht? herinstalleer de runtimes? je kan uiteraard ook een refund aanvragen | ||
lord_bono | zondag 20 november 2016 @ 19:13 | |
Ik zou de drivers even updaten. Ik heb nog geen enkele crash ondervonden, ook nog niet op een oudere laptop. | ||
Bananenpap | zondag 20 november 2016 @ 19:17 | |
Ik heb niet zoveel verstand van die zaken die jullie nu opnoemen. ![]() | ||
StampertjeX | zondag 20 november 2016 @ 19:59 | |
Het ligt mogelijk aan mijn computer het is wel windows 7 maar het is 32 bit. Morgen nieuw besturingssysteem erop zetten wat sowieso geen overbodige luxe was | ||
EnGCatjuh | zondag 20 november 2016 @ 20:17 | |
Die eerste 3 scenario's echt fluitend simpel uitgespeeld ![]() | ||
Civilian | zondag 20 november 2016 @ 20:27 | |
Moet jouw systeem dat wel ondersteunen ![]() Je draait nu Windows 7, heb je nooit de vraag gehad of je gratis wilde upgraden naar Windows 10? Zo niet heb je dikke kans dat 64-bit niet eens ondersteund wordt. En als je wel Windows 10 gaat kopen en kan installeren, wees er dan zeker van dat je wel een SSD hebt. Windows 10 is geschreven voor SSD's en zal dan ook compleet ruk/vast lopen op een normale HDD ![]() | ||
Fylax | zondag 20 november 2016 @ 20:30 | |
Als jullie het spel starten, doet ie dan ook eventjes niets? En nu wil ik de steam workshop in-game openen en doet ie ook gewoon niets ![]() dan kan k mn muis niet meer brwegen enzo | ||
mschol | zondag 20 november 2016 @ 21:37 | |
waar heb je dat vandaan? ik heb een bedrijfje geupgrade naar 10 en zelfde de oudste bakken met IDE schijf (zuinig dit dat, dont ask) zijn sneller t.o.v. W8.1 die ze hadden ![]() | ||
mschol | zondag 20 november 2016 @ 21:39 | |
als de wereldbol net verschijnt? dat had ik als hij "connecting" was.. inmiddels is dat verleden tijd en werkt hij gewoon direct (al duurt het even voordat ik de andere spelers zie) Als je ingame naar de workshop gaat zou hij de steam overlay moeten openen volgens mij staat die aan? | ||
#ANONIEM | zondag 20 november 2016 @ 21:40 | |
Heel bijzonder statement inderdaad ![]() @Fylax: Geen last van hier, alleen wat mschol had, heb ik nog steeds (dat "connecting"), verder is het gewoon functioneel hier. | ||
mschol | zondag 20 november 2016 @ 21:45 | |
tis wel rot.. net een onderdeel voor mijn lego mindstorms gehaald, start ik planet coaster weer op ![]() -oh, en WEER een steamcloud mismatch ![]() | ||
Luctor.et.Emergo | zondag 20 november 2016 @ 21:54 | |
Weekend is alweer voorbij en ik heb Planet Coaster weer niet gespeeld. | ||
Civilian | zondag 20 november 2016 @ 21:55 | |
Je moet voor de grap eens internet afstruinen voor hoeveel issues er zijn met normale HDD's. Regelmatig dat er 100% diskusage is. Windows 10 heeft nou eenmaal veel diskactiviteit waardoor het toch vele malen beter werkt op een ssd dan hdd. | ||
mschol | zondag 20 november 2016 @ 21:56 | |
![]() speciaal voor jou dan: ![]() | ||
#ANONIEM | zondag 20 november 2016 @ 21:57 | |
Dat hoef je mij niet te vertellen na 13 jaar in de IT. Windows 10 is echter efficiënter dan z'n voorgangers wat betreft resources. Dat er op een HDD meer activiteit plaats vind kun je ook afschuiven op achterhaalde hardware ![]() | ||
mschol | zondag 20 november 2016 @ 22:08 | |
voor wie het launch event wil terugzien ![]() | ||
Lastpost | maandag 21 november 2016 @ 07:31 | |
Draait hier gelukkig ook nog steeds prima met een shitload aan workshop items en 40k bezoekers. Heerlijke game, slurpt alleen teveel uren op. ![]() | ||
mschol | maandag 21 november 2016 @ 07:57 | |
40k bezoekers? ![]() | ||
Civilian | maandag 21 november 2016 @ 08:14 | |
Pics or it didn't happen ![]() | ||
jogy | maandag 21 november 2016 @ 11:53 | |
Ik was een beetje teleurgesteld dat je niet met een budget een park kon starten maar alleen carriere of sandbox had en dan ook nog challenge die vast kut was. Challenge is dus precies wat ik bedoelde ![]() ![]() | ||
Basp1 | maandag 21 november 2016 @ 12:39 | |
Ook een weekendje gespeeld, zit wel leuk in elkaar. Achtbanen maken werkt erg soepel en ook het achteraf editten met de handles eraan werkt erg goed. Het leggen van voetpaden vind ik alleen soms niet fijn werken. (understatement) Het zelf opleuken van scenery en winkels hoeft van mij niet zo, ik ben blij dat ik de meeste versierde gebouwtjes zo uit de bleuprints kan halen. Mijn neefjes waren nog langs geweest en die hebben achtbanen van maximale hoogtes gebouwd waardoor die daarvoor een paar steam presaties voor mij gehaald hebben, en ze nu ook weten wat ze voor sinterklaas willen hebben. ![]() | ||
mschol | maandag 21 november 2016 @ 14:02 | |
ze moeten het paden aanleggen icm naar boven/beneden gaan aanpassen, desnoods zoals achtbanen werken | ||
Luctor.et.Emergo | maandag 21 november 2016 @ 14:04 | |
de Challenge zal ik dan de meeste tijd aan besteden. Ik wil een winstgevend park gaan maken waarbij ik enkel om binnen te komen geld vraag en voor het eten, drinken en de souvenirs natuurlijk, maar niet voor de attracties. | ||
jogy | maandag 21 november 2016 @ 14:15 | |
Ja eens, dat wil ik ook. Nu is het gewoon een kermis en geen pretpark. Maar de challenge is wel lekker simpel in elkaar geprakt. gewoon alle soorten omgevingen en voor elk kan je easy/medium/hard spelen. En de consequenties zijn dan startgeld, bezoeker tevredenheid en hoe vaak je attracties kapot gaan. | ||
Basp1 | maandag 21 november 2016 @ 15:20 | |
Hoe wil je dat dan gaan doen met de voorkruiprij? | ||
jogy | maandag 21 november 2016 @ 15:27 | |
Dan kost het je een euro. Zoiets? | ||
ThePlaneteer | maandag 21 november 2016 @ 15:41 | |
Hoeveel zou het kosten om een beetje PC samen te stellen die Planet Coaster goed kan runnen? | ||
jogy | maandag 21 november 2016 @ 16:15 | |
Dit zijn de aanbevolen systeemeisen. Processor Intel Core i7-4770 / AMD FX 8350 RAM 12GB Videokaart DirectX 11 videokaart met 4GB video RAM (Nvidia GTX 980, AMD Radeon R9 380) Harde schijf 8GB Besturingssysteem Windows 7, 8.1, 10 64-bit Heb je een pc die je nog een beetje kan upgraden of begin je echt helemaal vanaf 0? | ||
Luctor.et.Emergo | maandag 21 november 2016 @ 18:00 | |
Dat kost in het echt ook geld, dus daar reken ik dan wel iets voor. | ||
#ANONIEM | maandag 21 november 2016 @ 18:00 | |
12 gb ram joh? damn | ||
#ANONIEM | maandag 21 november 2016 @ 18:57 | |
wat vet ![]() | ||
DX11 | maandag 21 november 2016 @ 18:59 | |
Tja aanbevolen is dat hè, en aangezien je blijkbaar parken met 40k gasten kunt krijgen.. | ||
hiddit | maandag 21 november 2016 @ 18:59 | |
Ik heb er 8 in zitten en dat gaat tot nu toe prima het bij mij eerder me cpu die hem soms nekt boven de 4000 gasten met een gemiddeld park | ||
mschol | maandag 21 november 2016 @ 19:20 | |
hier is de r9 290 de bottlenek, voor de rest zit ik er ruim boven | ||
Luctor.et.Emergo | dinsdag 22 november 2016 @ 09:02 | |
Eigenlijk voldoe ik enkel aan Windows 10 64-bit. ![]() ![]() | ||
jogy | dinsdag 22 november 2016 @ 09:16 | |
Nou, de challenge is ook niet echt een challenge ![]() ![]() Maar ik ben nog steeds kut met het vormgeven ![]() | ||
icecreamfarmer_NL | dinsdag 22 november 2016 @ 09:23 | |
Ik krijg dat niet voor elkaar, ze zijn of te saai of te eng. En dat laatste komt dan door 2 niet erg speciale bochten. | ||
mschol | dinsdag 22 november 2016 @ 09:24 | |
oook volgens de heatmaps? doe anders eens iets naar workshop uploaden, kunnen we een kijkje nemen ![]() | ||
icecreamfarmer_NL | dinsdag 22 november 2016 @ 09:25 | |
De heatmaps wijzen 2 bochten aan als eng maar als ik eerlijk ben snap ik daar niets van, ze zijn gebanked en niet erg scherp. | ||
jogy | dinsdag 22 november 2016 @ 09:26 | |
Ik ben bang dat het bij mij ook niet veel meer dan geluk was hoor ![]() [ Bericht 1% gewijzigd door jogy op 22-11-2016 09:55:05 ] | ||
Luctor.et.Emergo | dinsdag 22 november 2016 @ 09:37 | |
Ik beloof dat ik vanavond even een poginkje ga wagen. ![]() | ||
mschol | dinsdag 22 november 2016 @ 10:35 | |
het ligt bij mij erg aan de soort coaster, een houten kan ik nog niet echt, een normale metalen coaster kan ik redelijk mee uit de voeten.. | ||
hiddit | dinsdag 22 november 2016 @ 10:45 | |
Coasters zijn vind ik niet echt moeilijk om te maken. Niet al te hoog beginnen paar bochtjes er in beetje op en neer misschien iets speciaals er in moet over het allemaal genoeg zijn. Het heeft ook wel te maken met wat voor mensen er in je park lopen en de rest van de attracties van je park. | ||
Luctor.et.Emergo | dinsdag 22 november 2016 @ 10:48 | |
Zoiets wil ik ook kunnen maken. ![]() | ||
mschol | dinsdag 22 november 2016 @ 11:21 | |
het ligt erg aan de soort coaster die je bouwt, ik ga juist altijd hoger in het begin om lager te eindigen met net eff wat meer snelheid | ||
Basp1 | dinsdag 22 november 2016 @ 12:44 | |
Als er net boven een andere stuk baan loopt draagt dat ook bij aan angst. ![]() | ||
jogy | dinsdag 22 november 2016 @ 12:48 | |
En een ondergrondse looping is ook een leuke als je boven de 10 wil eindigen met fear ![]() | ||
Basp1 | dinsdag 22 november 2016 @ 12:56 | |
Ik ben nog niet ondergronds gegaan met mijn banen maar geloof het meteen. Is er een spookachtbaan die we kunnen maken waarbij we de fear op 100 laten uitkomen. ![]() | ||
mschol | dinsdag 22 november 2016 @ 13:12 | |
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=799191794 hij klopt niet helemaal maar toch: nice ![]() | ||
DX11 | dinsdag 22 november 2016 @ 13:30 | |
Ik wacht nog op de eerste die de hele Efteling upload, is vast iemand mee bezig ![]() | ||
Luctor.et.Emergo | dinsdag 22 november 2016 @ 13:43 | |
Ik mis nog de splash bij water. Verder mooi gemaakt. Hoe heb je voor elkaar dat niet steeds dezelfde wint? | ||
mschol | dinsdag 22 november 2016 @ 13:54 | |
![]() ev volgens mij wint telkens dezelfde. echt duelling kan volgens mij niet namelijk | ||
Luctor.et.Emergo | dinsdag 22 november 2016 @ 13:56 | |
![]() ![]() Zou wel mooi zijn als het wel zou kunnen. | ||
mschol | dinsdag 22 november 2016 @ 21:38 | |
hehe, dat kan ik niet hoor ![]() ik hoop dat ze het wel nog inbouwen, zou wel cool zijn | ||
mschol | dinsdag 22 november 2016 @ 21:38 | |
schaamteloze kopie van tweakers topic: Planet Coaster holiday update incoming! Planet Coaster is net uitgebracht en binnenkort worden we getrakteerd op een gratis content update. Met deze content update krijgen we verschillende leuke dingen die later bekend worden gemaakt. Wij, fans van Planet Coaster, mogen beslissen welke flatride we zullen krijgen in deze holiday update (lees de onderstaande flatrides goed door). Classic Ferris Wheel - a theme park trademark, standing 30m tall and holding 20 gondolas. Sizzer - Spinning, suspended grasscutter ride that whips you in every direction! Trihorse - A three-armed, rotating, swinging, and suspended vintage ride, raising its arms up to an angle of 40 degrees. Collider - Retro sci-fi ride with 20 swinging gondolas on a horizontal Ferris Wheel that rises to an angle of 87 degrees. Stemmen kan via https://forums.planetcoas(...)aster-Holiday-Update Collider (soort Enterprise) ![]() Trihorse ![]() Sizzer ![]() | ||
Luctor.et.Emergo | dinsdag 22 november 2016 @ 21:47 | |
Ik ga eerst nog maar eens wat oefen met een goede achtbaan maken alvorens ik me ga storten op de aankleding en de challenge modus. | ||
Luctor.et.Emergo | dinsdag 22 november 2016 @ 21:47 | |
Sizz(l)er is de oude twister | ||
mschol | dinsdag 22 november 2016 @ 22:00 | |
hieraan kan ik mij bij designen van gebouwen aan irriteren.. met een beetje kutten kan het wel netter: | ||
EnGCatjuh | dinsdag 22 november 2016 @ 23:22 | |
Hoe maak je die paden zo vierkant? Of is dat gewoon een 10m breed pad en die trap een smalle? | ||
mschol | woensdag 23 november 2016 @ 01:03 | |
pad selecteren -> select grid en vervolgens kan je iets aanvinken waardoor je vierkante paden krijgt | ||
TigerXtrm | woensdag 23 november 2016 @ 12:48 | |
Staat op mijn to-do lijstje als ik klaar ben met de career mode (al zal er vast iemand zijn die het nog veel mooier gaat maken dan ik ooit zal kunnen). | ||
ThePlaneteer | woensdag 23 november 2016 @ 12:52 | |
![]() ![]() | ||
TigerXtrm | woensdag 23 november 2016 @ 12:55 | |
Wat de fuck joh ![]() | ||
mschol | woensdag 23 november 2016 @ 13:00 | |
wooden logs, wooden pillar en wooden post zo te zien... modden kan nog niet, komt wel uitendelijk denk ik, maar eerst wat geld verdienen met dlc gok ik ![]() maar dan is mijn park entrance maar miezerig t.o.v. die hierboven ![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door mschol op 23-11-2016 13:07:19 ] | ||
jogy | woensdag 23 november 2016 @ 13:30 | |
Ik heb inspiratie nodig ![]() ![]() | ||
mschol | woensdag 23 november 2016 @ 14:05 | |
ik heb ook een beetje inspiratie nodig.. mijn hoofdingang heeft op de 1ste verdieping de nodige facilities (geen shops, die komen wel in het park) de begane grond is nog kaal en daar wil ik wat inspiratie dit is de layout:
+ = pad # = leeg op de onderste regel gaan de paden omhoog dit idee is het dan:
| ||
ThePlaneteer | woensdag 23 november 2016 @ 14:13 | |
Misschien kun je hier wat inspiratie op doen? http://steamcommunity.com(...)rt=trend&p=1&days=90 | ||
Sjouveur | woensdag 23 november 2016 @ 17:26 | |
![]() Gebouw met 2 eettentjes en 2 drinktentjes gemaakt in een soort jaren 30 downtown style. Blijft leuk om mee bezig te zijn, al was ik hier ook al weer gauw een half uur mee bezig. Je kan hem hier eventueel vinden: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=804543589 | ||
MMaRsu | woensdag 23 november 2016 @ 17:38 | |
Hoi piepeloi Ik heb deze laptop; Intel I7-2670QM @ 2.20ghz 8gbRAM GT540M Kan die dit spel aan? | ||
HetBrabandertje | woensdag 23 november 2016 @ 17:49 | |
Ik heb dezelfde grafische kaart: op de laagste settings kan je nog wel iets, maar het loopt al heel snel niet vloeiend waardoor je niet volledig van alles kan genieten. Als je dat voor lief neemt moet het lukken, maar anders zou ik naar een ander systeem kijken (ben ik zelf ook van plan). | ||
MMaRsu | woensdag 23 november 2016 @ 17:53 | |
Mja ik wil sowieso een nieuwe pc halen. Mn oude is kaduuk. Ben binnenkort jarig dus maar ff doorsparen nog ^_^ | ||
TigerXtrm | woensdag 23 november 2016 @ 18:31 | |
Als ik dit soort dingen zie dan denk ik meteen bij mezelf 'waarom zou ik het nog proberen' ![]() ![]() | ||
lord_bono | woensdag 23 november 2016 @ 19:05 | |
ems. | woensdag 23 november 2016 @ 19:19 | |
Vorige week nog in gezeten ![]() ![]() | ||
Luctor.et.Emergo | woensdag 23 november 2016 @ 19:28 | |
Dat is wel zo makkelijk, hoef je enkel de blauwdrukken te downlaoden. ![]() | ||
JeSuisDroppie | woensdag 23 november 2016 @ 19:47 | |
Bazengame | ||
lord_bono | woensdag 23 november 2016 @ 20:01 | |
Nieuwe live stream, Workshop Wonderland: | ||
MMaRsu | woensdag 23 november 2016 @ 20:02 | |
![]() | ||
#ANONIEM | woensdag 23 november 2016 @ 20:03 | |
Menselijke confetti ![]() | ||
over_hedge | woensdag 23 november 2016 @ 20:05 | |
Nieuw park begonnen. ![]() ![]() Moet even kijken hoe ver in de waterval door kan trekken ivm framerate ![]() Eerste begin van de ingang ![]() edit: oh ingame ziet het er wel wat beter uit dan op deze screens ![]() | ||
mschol | woensdag 23 november 2016 @ 20:24 | |
en daarna is het party hard voor die mensen ![]() ![]() | ||
#ANONIEM | woensdag 23 november 2016 @ 20:26 | |
Ik weet het ![]() Ik moet zeggen dat ik af en toe wel heb dat de cam gek loopt te doen (als in: blijft gefocussed op 1 punt), ben ik de enige? (kan zijn dat het m'n toetsenbord is hoor, soms blijft er wat hangen hier ![]() | ||
Danny | woensdag 23 november 2016 @ 20:29 | |
Bo ![]() | ||
mschol | woensdag 23 november 2016 @ 20:31 | |
QFT ![]() | ||
mschol | woensdag 23 november 2016 @ 20:35 | |
oeh, lots of foxy's dus in m'n park stoppen ![]() ik had compleet gemist dat bo daar de "stem" voor had gedaan.. | ||
Luctor.et.Emergo | woensdag 23 november 2016 @ 23:18 | |
![]() | ||
Luctor.et.Emergo | woensdag 23 november 2016 @ 23:18 | |
GMTA | ||
MMaRsu | woensdag 23 november 2016 @ 23:55 | |
Que? | ||
Sjouveur | donderdag 24 november 2016 @ 08:00 | |
Je kan met "T" tussen 2 verschillende camera modi kiezen. De ene modus blijft focussen op het punt waar je mee bezig bent, de andere is helemaal vrij. ![]() | ||
Fluppert | donderdag 24 november 2016 @ 09:45 | |
Huuuugh waarom gaat er in deze game zoveel tijd zitten. Ik ben maar begonnen met de career mode, gisteren "the great tree" gedaan. Heb ruim een uur zitten klooien voordat ik een coaster had met 5s airtime, die niet te eng en te misselijkmakend was. Toen ik de missie af had was het alweer half 12, en ik was om half 7 begonnen.. ![]() | ||
jogy | donderdag 24 november 2016 @ 09:49 | |
Welke coaster heb je gebruikt? Ik ben er maar mee gestopt uiteindelijk ![]() | ||
mschol | donderdag 24 november 2016 @ 09:52 | |
![]() die was nog makkelijk, als je de king coaster scenario's krijgt moet je voor de gein eens kijken bij de laatste.. daar moet je pas zieke coasters maken ![]() | ||
lord_bono | donderdag 24 november 2016 @ 09:55 | |
Letterlijk zieke coaster krijg ik wel gemaakt ![]() Ik denk dat je er vooral rekening mee moet houden dat je nu geen enorm extreme achtbanen meer kan maken zoals in voorgaande games, in het begin kreeg ik het ook voor elkaar om houten achtbanen te extreem te maken. | ||
mschol | donderdag 24 november 2016 @ 10:11 | |
denk aan: minimaal 1000m, min 8 excitement, max 5 fear en max 4 nausea met een minimaal 15m/s gemiddede snelheid ofzo ![]() dat is gewoon haast niet leuk meer, dat soort achtbanen bouwen ![]() | ||
Luctor.et.Emergo | donderdag 24 november 2016 @ 10:13 | |
Als je het omdraait, lukt het me wel, min 8 fear, max 5 excitement. ![]() ![]() | ||
mschol | donderdag 24 november 2016 @ 10:15 | |
de fear en de nausea weet ik redelijk onder controle te houden gelukkig, excitement is wel een issue vaak.. | ||
Luctor.et.Emergo | donderdag 24 november 2016 @ 10:16 | |
Ik had in mijn achtbaan een stuk met excitement van 8, maar ook een fear van 10. ![]() | ||
mschol | donderdag 24 november 2016 @ 10:19 | |
![]() ![]() ![]() [ Bericht 8% gewijzigd door mschol op 24-11-2016 10:29:19 ] | ||
Luctor.et.Emergo | donderdag 24 november 2016 @ 10:30 | |
Hoezo is dat eng ![]() | ||
mschol | donderdag 24 november 2016 @ 10:31 | |
alleen dat stuk he ![]() [ Bericht 4% gewijzigd door mschol op 24-11-2016 10:33:54 (fixed enzo :() ] | ||
hiddit | donderdag 24 november 2016 @ 10:40 | |
Bij the great tree had Ik uit eindelijk maar 1 van de workshop gehaald ![]() | ||
mschol | donderdag 24 november 2016 @ 10:44 | |
daar heb ik er zelf 1 gebouwd, bij king coaster ga ik er wel 1 van de workshop halen ben ik bang ![]() | ||
Fluppert | donderdag 24 november 2016 @ 10:44 | |
De houten achtbaan, niet dat treintje dus. Heb m een paar keer omhoog en flink naar beneden laten gaan, is blijkbaar niet zo erg voor nausea. Had een excitement van 6 en nausea van 4.8 en een airtime van 6s, dus was krap maar wel gehaald ![]() | ||
jogy | donderdag 24 november 2016 @ 10:51 | |
Thanks ![]() ![]() | ||
lord_bono | donderdag 24 november 2016 @ 10:57 | |
Wat me ook opvalt is dat je achtbanen eigenlijk niet eens zo hoog hoeft te maken ![]() | ||
Luctor.et.Emergo | donderdag 24 november 2016 @ 11:04 | |
Ja, maar dan nog, wat is er eng aan de bocht met hoge snelheid. ![]() Het zijn toch geen angsthazen. ![]() | ||
mschol | donderdag 24 november 2016 @ 11:07 | |
je gaat met 104km/h door die bocht heen he? dus je wordt zowat uit je karretje geduwd door de g krachten.. dat ervaart men als eng.. | ||
Luctor.et.Emergo | donderdag 24 november 2016 @ 11:11 | |
oh ja, ok, ik had even niet naar de snelheid gekeken. Dus idee om een remmetje ervoor te zetten. | ||
mschol | donderdag 24 november 2016 @ 11:33 | |
ik compenseer het door daarna lange stukken te hebben waar hij uiteindelijk uitrolt, en zo is het gemiddelde (dat is wat telt) goed probleem met remmen is dat je ook de excitement verlaagt later in de attractie (in het lange stuk zitten wat kuilen voor excitement, bij het begin van de 2de bocht zitten de excitement enzo ook goed, en dat wordt steeds minder) , en dat willen we niet ![]() | ||
#ANONIEM | donderdag 24 november 2016 @ 11:45 | |
Dat wist ik, maar bedankt voor het aanwijzen, bleek dat m'n t-toets inderdaad zo nu en dan bleef hangen ![]() | ||
Basp1 | donderdag 24 november 2016 @ 12:38 | |
Kan de excitement niet omhoog gaan bij veel versieringen rond de baan? | ||
Basp1 | donderdag 24 november 2016 @ 12:40 | |
Ik zou niet met remmen midden op de baan werken, dan nog eerder de bocht een stuk omhoog leggen. | ||
Luctor.et.Emergo | donderdag 24 november 2016 @ 12:46 | |
Dat is sowieso wel verstandig eigenlijk. | ||
EnGCatjuh | donderdag 24 november 2016 @ 13:06 | |
Wat is dat voor vulva? | ||
mschol | donderdag 24 november 2016 @ 13:48 | |
dat helpt bij achtbanen volgens mij maar een beetje | ||
mschol | donderdag 24 november 2016 @ 13:49 | |
![]() ![]() | ||
jogy | donderdag 24 november 2016 @ 13:54 | |
Die triggers voor de rollercoasters zijn overigens wel tof en redelijk intuïtief in elkaar gezet ![]() | ||
mschol | donderdag 24 november 2016 @ 13:59 | |
ik vind het jammer dat je een trigger over je hele baan moet slepen en niet gewoon kan aangeven waar je er 1 wilt hebben, zeker met langere rides is dat rottig, voor de rest ![]() | ||
jogy | donderdag 24 november 2016 @ 14:01 | |
Oh, ja, dat wel ![]() | ||
Luctor.et.Emergo | donderdag 24 november 2016 @ 15:25 | |
Daar kan ik ook eens iets mee uitproberen. | ||
44rdbei | donderdag 24 november 2016 @ 15:34 | |
Ik zit te twijfelen of ik hem zal halen. Mijn pc zou het wel aan moeten kunnen al zal ik niet alles op max kunnen zetten. Ik lees dat het spel veelste simpel is en er dus weinig uitdaging in zit op het gebied van management . Wat is jullie ervaring hiermee? | ||
EnGCatjuh | donderdag 24 november 2016 @ 15:57 | |
Ik doelde eigenlijk op die schaamlippen op de achtergrond. | ||
jogy | donderdag 24 november 2016 @ 16:24 | |
Qua management simulation is het wel (erg) simpel. Maar het is nog wel een redelijke uitdaging om een goede achtbaan in elkaar te flansen, je moet alleen wel erg je best doen om failliet te gaan of te falen bij 'Challenge' en 'Career', misschien dat career op 'hard' nog een uitdaging kan zijn. Dan worden je loonslaven sneller ontevreden, je parkbezoekers sneller verveeld en gaan je attracties sneller kapot. Maar je kan wel merken dat de focus ligt op de creatieve kant van het maken van een pretpark en niet de management kant. | ||
44rdbei | donderdag 24 november 2016 @ 16:57 | |
Op zich wel jammer, maar als het gecompenseerd word met creatieve mogelijkheden dan is het misschien toch het geld wel waard. Wat ik nu voorbij zie komen op youtube kan je echt geweldige parken maken. | ||
jogy | donderdag 24 november 2016 @ 17:04 | |
de challenge is wel grappig hoor verder. Je moet een winstgevend park maken en houden (niet zo lastig) en daarbij krijg je om de zoveel tijd een extra uitdaging om een roller coaster te maken met bepaalde voorwaarden of je park rating omhoog te krikken, dat soort dingen. En de crativiteit die je erin kwijt kan is gewoon belachelijk, gisteren nog ergens een real life Bowser (mario) standbeeld voorbij zien komen die ook gewoon echt er op leek. | ||
44rdbei | donderdag 24 november 2016 @ 17:21 | |
Die bowser heb ik ook langs zien komen. Maar ik dacht dat die via extern programma was gemaakt. via 3Dmax/blender ofzo? Edit: http://imgur.com/a/TU8OI blijkbaar toch ingame gemaakt. | ||
jogy | donderdag 24 november 2016 @ 17:27 | |
Ja die! daarom, je kan het zo gek wel bedenken en het toch kunnen maken, dat is gewoon tof. | ||
44rdbei | donderdag 24 november 2016 @ 18:44 | |
hij is aan het downloaden, ik ken mezelf als ik hem nu niet haal dan haal ik hem straks met kerst alsnog. ![]() kan ik hem net zo goed nu halen ![]() | ||
Morri2 | donderdag 24 november 2016 @ 19:35 | |
In de update notes van de update vandaag: - Added a "harder" challenge mode En nog een hoop meer. | ||
mschol | donderdag 24 november 2016 @ 21:22 | |
das king coaster (die mascotte) uitgehakt in het land ![]() open het laatste scenario maar ![]() | ||
mschol | donderdag 24 november 2016 @ 22:32 | |
jammer trouwens dat een darkride onder de grond met coaster doors nog steeds last heeft van het buitenlicht ![]() | ||
TigerXtrm | donderdag 24 november 2016 @ 23:56 | |
Wat een pleuriswerk, na veel gepiel eindelijk een achtbaan die aan alle eisen voldeed (en er uiteindelijk best goed uitzag) ![]() Moet wel zeggen dat je wel een hoop info krijgt om mee te werken. Live metrics enzo, kan je precies zien welk deel van de baan de boosdoener is. | ||
jogy | vrijdag 25 november 2016 @ 10:22 | |
Jaaa, meteen een zooi ontworpen ingangen erbij ![]() ![]() | ||
hiddit | vrijdag 25 november 2016 @ 12:07 | |
Review van de buren. https://tweakers.net/revi(...)-in-nieuw-jasje.html | ||
Civilian | vrijdag 25 november 2016 @ 12:20 | |
Jij accepteert het tenminste nog. Ik ben ook behoorlijk creatief beperkt, maar ik ben ook eigenwijs en wil dus alles zelf bouwen terwijl ik 't niet kan en er ook nooit tevreden over ben ![]() Sinds ik het spel heb, heb ik nog maar 3 rides gebouwd ofzo. De rest allemaal kutten met gebouwtjes | ||
jogy | vrijdag 25 november 2016 @ 12:28 | |
ik word onderhand wel steeds handiger met achtbanen maar gebouwtjes (winkeltjes etc) maken is gewoon kansloos bij me. Meestal kom ik niet verder dan 4 muren en een torentje of 'prop' en een uithangbord. Nu ben ik wel bezig met het maken van een ingang in een sandbox pretpark, kijken of het iets moois kan worden. | ||
Civilian | vrijdag 25 november 2016 @ 13:02 | |
Ja, daar ben ik ook mee bezig ![]() Al 3x ![]() | ||
jogy | vrijdag 25 november 2016 @ 13:19 | |
We maken er gewoon een wedstrijdje van, over een week laten we beide ons best gelukte ingang zien ![]() | ||
Civilian | vrijdag 25 november 2016 @ 13:28 | |
Oh boy ![]() | ||
Luctor.et.Emergo | vrijdag 25 november 2016 @ 14:33 | |
Maar dan wel helemaal zelf maken en niets downloaden. | ||
jogy | vrijdag 25 november 2016 @ 14:41 | |
Is wel de bedoeling ja ![]() | ||
renwan | vrijdag 25 november 2016 @ 15:32 | |
Misschien ben ik wel scheel maar hoe krijg ik bij het maken van een gebouw de grid weg? Alles maar in vierkanten bouwen vind ik irritant. | ||
jogy | vrijdag 25 november 2016 @ 15:42 | |
Sommige objecten kan je niet vrij neerzetten volgens mij. maar je hebt een grid vinkje bij het bouwen. (vanaf 7:45) [ Bericht 31% gewijzigd door jogy op 25-11-2016 15:48:08 ] | ||
44rdbei | vrijdag 25 november 2016 @ 15:48 | |
Ik had gisteren maar een half uurtje om te spelen, ik heb alleen maar een avatar gemaakt. Dit weekend lekker bouwen ![]() | ||
jogy | vrijdag 25 november 2016 @ 15:59 | |
Een half uur voor je avatar, jij bent volgens mij gewoon reddeloos verloren als je alle onderdeeltjes ziet straks. ![]() | ||
44rdbei | vrijdag 25 november 2016 @ 16:11 | |
![]() Dat hele blueprint principe lijkt me wel handig, gewoon iets ontwerpen met onbeperke resources en dan importeren. ![]() | ||
Komakie | vrijdag 25 november 2016 @ 16:46 | |
Zijn er ook dingen te downloaden ofzo? Je hebt super veel opties, maar niet echt veel standaard dingen die je kunt neerzetten. Ik bedoel dan huisjes enzo. | ||
jogy | vrijdag 25 november 2016 @ 16:56 | |
Je hebt de Steam workshop in ieder geval alvast ![]() Bijvoorbeeld: http://steamcommunity.com(...)uiredtags[]=Building meer dan 18000 gebouwtjes. | ||
Komakie | vrijdag 25 november 2016 @ 22:44 | |
Hey dat is cool. Thnx ![]() |