Vraag het aan Wilma op FBquote:Op donderdag 17 november 2016 14:45 schreef Hathor het volgende:
Maar wat is er dan precies aan de hand? Zijn ze van huis weggelopen? Heeft iemand ze onder dwang meegenomen? Het is allemaal maar een beetje vaag zo.
Herfst vakantie was het toch ?quote:Op donderdag 17 november 2016 14:49 schreef Dagonet het volgende:
Waarom zitten twee meisjes van 16 niet op school, uit welk internaat zijn ze weggelopen?
http://www.telegraaf.nl/b(...)ist_in_Spanje__.htmlquote:Dat bevestigt de politie na berichtgeving van regionale media. Die gaat er voorlopig vanuit dat de meiden ertussenuit zijn geknepen voor een reisje, al worden ook andere scenario’s nagelopen. ,,Het lijkt wel gepland. Om een vliegtuig te pakken moet je toch een ticket kopen en geldige legitimatie hebben’’, aldus woordvoerder Willem-Jan Uytdehage.
De vriendinnen staan niet bekend als weglopers, licht hij toe. Verder hebben ze hun telefoons thuisgelaten en niets laten weten aan hun ouders.
Raar, je telefoon is juist het 1e wat je meeneemt.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:12 schreef MichaelScott het volgende:
Die twee hadden gewoon zin in een korte vakantie, lekker laten gaan.
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ist_in_Spanje__.html
quote:Op donderdag 17 november 2016 15:12 schreef MichaelScott het volgende:
Die twee hadden gewoon zin in een korte vakantie, lekker laten gaan.
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ist_in_Spanje__.html
quote:Bij strandclub La Caleta zijn de meisjes niet gezien. „Nee, die meisjes heb ik nog nooit gezien', zegt een ober. „Wat erg dat ze vermist zijn.”
Hoe de neuk kan dat niet met 100% zekerheid worden vastgesteld? ze zijn toch door de douane gekomenquote:Op donderdag 17 november 2016 14:30 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
MÁLAGA - De Spaanse politie is in Málaga op zoek naar twee Nederlandse meisjes van 16. Femke Lucas en Sam Bruijs vertrokken dinsdag uit Bergen op Zoom en zijn sindsdien spoorloos. Vermoedelijk vlogen ze naar Spanje.
En dit. Check die shitquote:Op donderdag 17 november 2016 15:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hoe de neuk kan dat niet met 100% zekerheid worden vastgesteld? ze zijn toch door de douane gekomenBel ze op en je weet het.
Dit. Loverboys, mensenhandel.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:34 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ligt Marokko niet aan de overkant van Malaga?Vrees het ergste
Dit.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hoe de neuk kan dat niet met 100% zekerheid worden vastgesteld? ze zijn toch door de douane gekomenBel ze op en je weet het.
En dan door naar Libie?quote:Op donderdag 17 november 2016 15:34 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ligt Marokko niet aan de overkant van Malaga?Vrees het ergste
Lijkt mij niet aangezien ze 16 zijnquote:Op donderdag 17 november 2016 15:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit.
Hoe weten ze dan dat het vliegen is? Met de auto kan ook, controle is er nauwelijks aan de Frans-Spaanse grens.
Verkocht aan een of andere slavenhandelaar.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En dan door naar Libie?
Ach misschien zijn ze morgen weer terug, ¤ 2000,- rijker.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:52 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Verkocht aan een of andere slavenhandelaar.
Als ze dat zouden willen...quote:Op donderdag 17 november 2016 15:55 schreef superniger het volgende:
Knappe dames. Hopelijk worden ze snel teruggevonden.
Dat kan ook inderdaad. Maar k wel van de leeftijd: verdwenen in een circuit van gedwongen prostitutie, eventueel verslaafd gemaakt aan de dope...quote:Op donderdag 17 november 2016 15:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ach misschien zijn ze morgen weer terug, ¤ 2000,- rijker.
Drugstripje kan ook een reden geweest zijn voor vertrek met bestemming onbekend.
Telefoon thuislaten en zo maar gaan, richting Spanje. Die zijn imo niet ff weggelopen.
En dat weten ze wantquote:Op donderdag 17 november 2016 15:51 schreef frietenstamp het volgende:
Ze zijn naar Malaga gevlogen volgens de link in de OP (facebook).
Iets meer info uit deze bron:quote:
quote:Spaanse politie start zoektocht naar vermiste vriendinnen Femke en Sam uit Bergen op Zoom
BERGEN OP ZOOM - De Spaanse politie is op verzoek van Nederland begonnen met een zoektocht naar twee meisjes uit Bergen op Zoom. Het gaat om Femke Lucas en Sam Bruijs, beiden zestien jaar oud, die sinds dinsdagochtend vermist zijn. Ze hebben deze week het vliegtuig gepakt vanaf Eindhoven Airport en zitten nu zeer waarschijnlijk in het Zuid-Spaanse Málaga.
De Brabantse politie pakt de vermissing serieus op. “Dit zijn geen meisjes die een verleden met weglopen hebben”, zegt woordvoerder Willem-Jan Uytdehage tegen Omroep Brabant. “We staan in nauw contact met de Marechaussee die goed zal opletten.”
Gesignaleerd
De meisjes staan inmiddels gesignaleerd in zowel Nederland als Spanje. Volgens familieleden van de tieners worden er op het moment flyers verspreid in Málaga. Bovendien circuleren op diverse Spaanse Facebook-pagina’s opsporingsberichten van de meisjes.
Er zijn vooralsnog geen aanwijzingen dat er een derde persoon betrokken is bij de vermissing van het tweetal. “Maar we sluiten geen enkel scenario uit”, benadrukt de politie. Om de meisjes zo snel mogelijk op te sporen, worden hun laptops uitgelezen en bankrekeningen gecontroleerd.
Signalement
De families van Femke en Sam hebben een familierechercheur toegewezen gekregen. Van beide meisjes zijn foto’s vrijgegeven en er is een duidelijk signalement.
Femke draagt een beugel en was vermoedelijk gekleed in een spijkerbroek, zwarte sneakers en mintgroene nepleren jas. Ze had een antracietgrijze cowboytas bij zich. Sam droeg ook een jeans, een blauw/zilverkleurig bomberjack en zwarte allstars Adidas.
Tips?
Als jij Femke en Sam hebt gezien, neem dan contact op met de politie via telefoonnummer 0900-8844.
twitter:courtneyheerenx twitterde op donderdag 17-11-2016 om 10:55:01Mijn lieve vriendin Sam bruijs is samen met haar vriendin Femke lucas vermist. Ze hebben het vliegtuig gepakt naar… https://t.co/QlwQoKjAXf reageer retweet
Gepieptquote:Op donderdag 17 november 2016 14:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Vraag het aan Wilma op FB
Moet je als je 16 bent niet met een volwassen persoon reizen?quote:Op donderdag 17 november 2016 16:00 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]twitter:courtneyheerenx twitterde op donderdag 17-11-2016 om 10:55:01Mijn lieve vriendin Sam bruijs is samen met haar vriendin Femke lucas vermist. Ze hebben het vliegtuig gepakt naar… https://t.co/QlwQoKjAXf reageer retweet
Ik hoop dat ze niet zijn ontvoerd door een Europese pedofielquote:
Volgens mij heb je als minderjarige toestemming nodig, de volwassene hoeft niet per definitie mee.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Moet je als je 16 bent niet met een volwassen persoon reizen?
Ze weten dat ze in Malaga zitten omdat daar gepind is.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:59 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Iets meer info uit deze bron:
[..]
Ik ben er ook bij.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:15 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Ootje en Stacey zijn inmiddels alweer van de partij.
Zijn Nikki van Passel en Frank van der Goot al gebeld?quote:Op donderdag 17 november 2016 16:30 schreef Burdie het volgende:
Zijn er al kaartjes van Malaga? Routes, gidsen, contactpersonen ter plekke?
Jeroen van Passel is daar 20 km verder burgemeester dus zus Niki van P. zal ook snel van de partij zijn.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:30 schreef Burdie het volgende:
Zijn er al kaartjes van Malaga? Routes, gidsen, contactpersonen ter plekke?
Jeroen van Passel is al in de buurt, woont er toevalligquote:Op donderdag 17 november 2016 16:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zijn Nikki van Passel en Frank van der Goot al gebeld?
Nee, ik ga voor het volgende scenario:quote:Op donderdag 17 november 2016 16:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij zelf of de theorie dat de ouders deze arme weerloze dames hebben gedrogeerd en een Pool een vliegticket hebben gegeven met de pinpassen inclusief pincode? Dan de rest de vraag, zijn ze dood of worden ze vastgehouden op zolder?
Ah, leuke stad, Sevilla!!quote:Op donderdag 17 november 2016 16:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, ik ga voor het volgende scenario:
Meiden naar Malaga, halen drugs op en komen met gevulde koffer terug.
Ik denk dat ze straks worden vastgehouden bij de douane, weet niet of dat op zolder is daar in Malaga. Ik vlieg altijd via Sevilla...
Zou kunnen, maar dan zou je ze gewoon even mobiel kunnen bellen of een verblijfadres achterhalen via vliegmaatschappij of reisbureau.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah, leuke stad, Sevilla!!
Ik denk dat de dames even klaar waren met school, hun ouders en het slechte weer. Beetje flauwe non-spectaculaire theorie natuurlijk, waarvoor ik geen excuses aanbied
quote:Op donderdag 17 november 2016 16:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan zou je ze gewoon even mobiel kunnen bellen of een verblijfadres achterhalen via vliegmaatschappij of reisbureau.
Reisbureau is wel heel erg ouderwets.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan zou je ze gewoon even mobiel kunnen bellen of een verblijfadres achterhalen via vliegmaatschappij of reisbureau.
Ook de mensen die niet kunnen lezen melden zich in het topic merk ik.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:03 schreef maxburger het volgende:
Ze zoeken in een kustplaats staat in de OP. Welke fucking kustplaats? Dat staat helemaal niet in het bericht.
Ik denk Fuengirola, Torremolinos of Carihuelaquote:Op donderdag 17 november 2016 17:03 schreef maxburger het volgende:
Ze zoeken in een kustplaats staat in de OP. Welke fucking kustplaats? Dat staat helemaal niet in het bericht.
Dat ligt het meest voor de hand ja. Ik hoop uiteraard dat ze snel weer opduiken.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:47 schreef opgebaarde het volgende:
Ik denk dat de dames even klaar waren met school, hun ouders en het slechte weer. Beetje flauwe non-spectaculaire theorie natuurlijk, waarvoor ik geen excuses aanbied
Haha, jij bent er ook als de kippen bij!quote:Op donderdag 17 november 2016 17:25 schreef Domnivoor het volgende:
Posters met 'Holandesas desaparecidas'. Waar heb ik die eerder gezien?
De usual suspects hebben zich ook al gemeld in dit topic.
[..]
Dat ligt het meest voor de hand ja. Ik hoop uiteraard dat ze snel weer opduiken.
Tja, foute vrienden en enkele reis richting Marokko?quote:BERGEN OP ZOOM/MALAGA - Niemand weet waarom de vermiste meisjes Femke Lucas en Sam Bruijs plots naar Málaga zijn vertrokken. De Nederlandse en Spaanse politie staan voor een raadsel, net als de familie. Die wil niets liever dan dat de 16-jarige vriendinnen terugkomen.
Voorlopig loopt het spoor echter dood in de Spaanse kustplaats. Dinsdagmiddag gingen ze vanuit school naar Eindhoven Airport, stapten op het vliegtuig en werden in Málaga gespot op het vliegveld. „Sinds die avond is het stil. Het is een heel nare situatie. Je wilt je kind terug”, vertelt Angelica van der Heijden, die namens de familie van Femke het woord voert. Er was volgens haar zo op het oog geen enkele aanleiding voor de meiden om halsoverkop naar Spanje te gaan.
„Het zijn twee vriendinnen en klasgenoten van elkaar, ze zitten op dezelfde middelbare school. Het zijn rustige meiden, met veel vrienden. Daarom is het voor ons ook een groot vraagteken wat er is gebeurd, vervolgt ze. De meiden liepen nooit weg en hadden geen enkele link met Málaga. Bovendien lieten ze hun telefoon thuis en vertrokken ze zonder bepakking.
De politie gaat voorlopig niet uit van iets ernstigs. Toch zit de familie in angst, vertelt Van der Heijden. „Ja, het is heel emotioneel. We hopen dat alle media-aandacht, de posts op Facebook en de flyers die worden verspreid in Spanje snel meer aanwijzingen geven.”
In het zonnige en warme Málaga heeft de politie gistermiddag nog geen foto’s gezien van het tweetal. „Oh, zijn dat ze? Dat is de eerste keer dat ik ze op beeld zie. Wat we wél hebben gehoord is dat ze niet veel geld bij zich hebben, dus dat ze waarschijnlijk niet in een hotel slapen. Maar als ze in de stad zijn, dan gaan we ze vroeger of later wel vinden hoor.”
Bij de toeristische hotspots in de stad zijn de meiden echter nog niet gezien. De Franse eigenaresse van Hostal Bellavista Playa, een jeugdherberg waar veel jongeren logeren voor een euro of tien per nacht, hangt direct hun foto’s op. „Geef die maar aan mij. Dan verspreid ik hem over alle jeugdherbergen, ik ga ze allemaal inlichten.” Ze schudt haar hoofd. „Ik heb zelf ook een dochter van die leeftijd, het lijkt me afschuwelijk als je kind vermist is.”
Ook op het centrale pleintje ’Granada’ heeft niemand enig idee waar Femke en Sam uithangen. Terwijl hier toch de meeste kroegen van de stad zitten. „Lo siento”, verzucht een ober: „Het spijt me, ik zou u graag helpen.”
Daarom denk ik aan een snel drugstransport, al zullen ze zelf toch al wel gemerkt hebben dat ze nu gezocht worden...quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:07 schreef frietenstamp het volgende:
Zonder bagage, dan zullen ze niet lang blijven.
Waar blijven de aliens in het verhaal?quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daarom denk ik aan een snel drugstransport, al zullen ze zelf toch al wel gemerkt hebben dat ze nu gezocht worden...
Geen idee waar die aliens in het verhaal passen, heb je die vraag al gesteld in BNW?quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waar blijven de aliens in het verhaal?
Jij was me voor.quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Haha, jij bent er ook als de kippen bij!
Geen idee. Vraag het hem zelfquote:Op vrijdag 18 november 2016 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Hoe is het met grote "vrind" Baru? Is die nog in Boquete geweest?
Ik dacht in eerste instantie aan afreizen naar IS gebied (thuis laten van de telefoons, etc) maar ik heb nergens in de media vernomen dat ze zouden zijn geradicaliseerd tot de radicale islam.quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daarom denk ik aan een snel drugstransport, al zullen ze zelf toch al wel gemerkt hebben dat ze nu gezocht worden...
Málaga ligt wel aan de Spaanse zuidkust, maar het lijkt mij niet gemakkelijk om dan nog omgezien in Marokko te kunnen komen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:25 schreef RapaNui het volgende:
Dan zal ik ook maar komen buurten.
NLse kinderen < 18 jaar moeten altijd schriftelijke toestemming mee zich meedragen om onbegeleid te mogen reizen/vliegen:
http://www.kinderontvoeri(...)nd-reist-alleen.html
Daarnaast bieden vliegmaatschappijen personeel aan om alleenreizende kinderen (<16 of <18) te begeleiden. Leeftijden hiervoor variëren per vliegmaatschappij:
https://www.transavia.com/nl-NL/service/alleenreizende-kinderen/
https://www.klm.com/trave(...)n/umnr_yp_framed.htm
Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat Femke en Sam naar Malaga zijn afgereisd om drugs op te halen, omdat ze gezien hun leeftijd, grotere kans hebben om op te vallen bij de grenscontroles. Hoewel ze zonder problemen hun heenreis naar Malaga hebben kunnen maken! Hun leeftijd van 16 jaar had alarmbelletjes moeten doen afgaan.
En die schriftelijke toestemming zouden ze niet zelf thuis ff hebben ingevuld? Lijkt me nogal makkelijk...quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:25 schreef RapaNui het volgende:
Dan zal ik ook maar komen buurten.
NLse kinderen < 18 jaar moeten altijd schriftelijke toestemming mee zich meedragen om onbegeleid te mogen reizen/vliegen:
http://www.kinderontvoeri(...)nd-reist-alleen.html
Daarnaast bieden vliegmaatschappijen personeel aan om alleenreizende kinderen (<16 of <18) te begeleiden. Leeftijden hiervoor variëren per vliegmaatschappij:
https://www.transavia.com/nl-NL/service/alleenreizende-kinderen/
https://www.klm.com/trave(...)n/umnr_yp_framed.htm
Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat Femke en Sam naar Malaga zijn afgereisd om drugs op te halen, omdat ze gezien hun leeftijd, grotere kans hebben om op te vallen bij de grenscontroles. Hoewel ze zonder problemen hun heenreis naar Malaga hebben kunnen maken! Hun leeftijd van 16 jaar had alarmbelletjes moeten doen afgaan.
Verliefde bakvissen nemen zoveel mogelijk spullen mee om maar zo goed mogelijk voor de dag te komen. Ze hadden geen baggage bij.quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:39 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie aan afreizen naar IS gebied (thuis laten van de telefoons, etc) maar ik heb nergens in de media vernomen dat ze zouden zijn geradicaliseerd tot de radicale islam.
Als verliefde naďeve bakvis ergens in een Spaans appartement?
Ik wens de ouders veel sterkte en kracht toe. Hopelijk loopt het met een sisser af.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:54 schreef ootjekatootje het volgende:
ff een update:
[..]
Tja, foute vrienden en enkele reis richting Marokko?
Politie denkt dat er niks aan de hand is. Zouden ze dat bij een vermoeden van drugshandel ook gezegd hebben?quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kan best. Conflict met ouders? Die als wraak de meiden nog even voor schut zetten met hun foto's op tv? Vraag me af of zoiets ooit nog goed komt dan. Wat een lage streek zou dat zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
16-jarige meisjes die zonder telefoon onaangekondigd op 'vakantie' gaan naar Malaga/Marbella?
Wie gelooft dat.
Ja, die meiden zijn nog niet terug. Die gaan geen risico nemen door dingen te roepen over loverboys, of drugshandel. Straks zitten ze bij een Nederlander ergens binnen daar, en doet die ze wat aan. Kans is groter dat ze "gewoon" weg kunnen als er geen dreiging is voor derden.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:04 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Politie denkt dat er niks aan de hand is. Zouden ze dat bij een vermoeden van drugshandel ook gezegd hebben?
quote:AMSTERDAM/MÁLAGA - Twee meisjes uit Bergen op Zoom zijn nog altijd spoorloos in Spanje. De familie van Femke Lucas en Sam Bruijs vermoedt dat de zestienjarige scholieren in Marbella zijn. Hun vaders zijn daar nu ook heen.
De meisjes zijn dinsdag naar Málaga gevlogen, weet de familie. ,,Daar zijn ze gezien en daar hebben ze ook met zijn tweeën in een hotel geslapen’’, zegt Angelica van der Heijden, die namens de familie het woord voert. Vervolgens loopt ’t spoor dood. ,,De link met Marbella heeft te maken met berichten op Facebook.’’
De vriendinnen hebben sinds hun vertrek niets meer laten horen. Ze lieten hun telefoons thuis, hadden geen koffer mee en hadden niemand verteld over hun reisplannen. Ze hebben Spaans op school en kunnen zich verstaanbaar maken, maar kennen voor zover bekend niemand in het land. ,,Niet dat wij weten in ieder geval’’, aldus Van der Heijden.
De vaders van de meisjes zijn nu hostels aan het afzoeken in Marbella. Er zijn vooralsnog geen aanwijzingen dat hun iets ernstigs is overkomen. De Spaanse politie wil voorlopig niets kwijt over de zaak.
Prioriteit nummer een van de meiden lijkt te zijn om niet door hun ouders lastiggevallen te worden, gezien het achterlaten van traceerbare telefoons en laptops.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Prioriteit nummer een, die meiden terugvinden.
Blijkt wel weer, dat ze via die achtergelaten apparaten nu al weten dat ze in Marbella zitten. Ze hebben wat gevonden in de facebookaccounts...quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:20 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Prioriteit nummer een van de meiden lijkt te zijn om niet door hun ouders lastiggevallen te worden, gezien het achterlaten van traceerbare telefoons en laptops.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:19 schreef ootjekatootje het volgende:
De link met Marbella heeft te maken met berichten op Facebook
Niets verontrustends dan toch?quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:19 schreef ootjekatootje het volgende:
maar kennen voor zover bekend niemand in het land.
Ja daar ben je 16 voor om geen mastermind te zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Blijkt wel weer, dat ze via die achtergelaten apparaten nu al weten dat ze in Marbella zitten. Ze hebben wat gevonden in de facebookaccounts...
Ik denk zelf dat ze ze binnen een paar uur gevonden hebben.
Ze kunnen precies zien waar en of die meiden daar gaan pinnen. Pinnen ze niet, dan is de kans groot dat er iemand bij is. Tenzij ze een flink bedrag aan contanten bij hebben.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:24 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
[..]
Niets verontrustends dan toch?
inderdaad.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:26 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ja daar ben je 16 voor om geen mastermind te zijn.
Ik zou het een onvergeeflijke kutstreek vinden als die meiden er zo maar even tussenuit geknepen zijn en 60 uur niets laten horen. Ze zijn 16 jaar en voelen zich groot. Die moeten toch ook wel kunnen berekenen wat dit aan geld kost?quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:30 schreef frietenstamp het volgende:
Ik zou het wel een onvergeeflijke kutstreek van de ouders vinden als die meiden er gewoon even tussenuit zijn. Voor de rest van hun leven deze achterlijke google zoekresultaten aan je cv geplakt hebben is echt niet grappig.
Blijkbaar niet he.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Als je samen zo nodig weg wilt, kan dat toch in overleg?
Ouders zijn in paniek.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:30 schreef frietenstamp het volgende:
Ik zou het wel een onvergeeflijke kutstreek van de ouders vinden als die meiden er gewoon even tussenuit zijn. Voor de rest van hun leven deze achterlijke google zoekresultaten om niks aan je cv geplakt hebben is echt niet grappig.
Mits er niks aan de hand is natuurlijk, zoals de politie en de ouders zelf doen doorschemeren, vind ik het wel gek om hier zo hysterisch mee om te gaan en foto's te verspreiden. En die hysterie zou dan wel eens de oorzaak van hun 'vlucht' kunnen zijn. Maar nogmaals, als er inderdaad geen andere zaken spelen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ouders zijn in paniek.
Lijkt mij, persoonlijk, niet zo gek
Onvergeeflijke kutstreek van de dames
Dat Engels.....wat slecht!quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:06 schreef ootjekatootje het volgende:
WTF, dat filmpje in de link?![]()
http://www.omroepbrabant.(...)volop+in+Spanje.aspx
Niets aan de hand, lijkt me voorbarig. Ze hadden enkel een flinke handtas bij. Das niet echt normaal voor twee 16 jarige meiden.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:44 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Mits er niks aan de hand is natuurlijk, zoals de politie en de ouders zelf doen doorschemeren, vind ik het wel gek om hier zo hysterisch mee om te gaan en foto's te verspreiden.
en voor de zekerheid nogmaals de opmerking:quote:Gisteravond kwam een tip binnen dat de meisjes in Marbella gezien waren, zo'n zestig kilometer van Malaga. Een van de twee zou daar hebben gepind. In Nederland heeft de politie inmiddels drie tips gekregen. Daarnaast doen zij onderzoek naar de laptops van de twee, en worden hun bankrekeningen gecontroleerd. Hun telefoons hebben de twee thuisgelaten.
http://www.ad.nl/binnenla(...)n-marbella~aa0a3db3/quote:Vooralsnog is er nog geen reden om te vermoeden dat er iets ernstigs met Femke en Sam aan de hand is.
Van het normale afwijken zou dan niet voor een drugslijntje spreken.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Niets aan de hand, lijkt me voorbarig. Ze hadden enkel een flinke handtas bij. Das niet echt normaal voor twee 16 jarige meiden.
Dat zeg je toch niet als er aanwijzingen zijn voor problemen?quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:09 schreef Nober het volgende:
“We hopen van harte dat dit een roep om aandacht is
D'r zijn heel veel nieuwe vormen van misbruik, die toen de ouders en wij jong waren, nog niet eens waren uitgevonden. Een verkeerde foto op snapchat maakt een normale 16 jarige al behoorlijk chantabel. En de sociale groepsdruk is groot.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:54 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet als er aanwijzingen zijn voor problemen?
Wie wil er nu standaard zijn?quote:De twee zijn erg goede vriendinnen en zitten samen op school in Bergen op Zoom. Volgens de politie zijn ze daar twee standaard leerlingen, zonder noemenswaardig verleden. Voor zover bekend hebben ze allebei geen relatie.
http://www.ad.nl/binnenla(...)n-marbella~aa0a3db3/quote:Tips
Tot nu toe zijn er drie tips binnengekomen. Twee tips hebben betrekking op de verblijfplaats van de twee. Een tip komt uit een bron binnen de familie, de ander van mensen die de twee hebben zien lopen. De derde tipgever wist te melden dat de meisjes beiden weer in Nederland zijn. De politie acht dit niet aannemelijk maar trekt de tip wel na.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Een tip komt uit een bron binnen de familie
Als je 16 bent dan neem je niet altijd een weloverwogen beslissing, waarbij je de gevolgen van je daad kan overzien.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ouders zijn in paniek.
Lijkt mij, persoonlijk, niet zo gek
Onvergeeflijke kutstreek van de dames
En dan denk je na zo'n 60 uur niet van, joh dit is toch niet zo slim....quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als je 16 bent dan neem je niet altijd een weloverwogen beslissing, waarbij je de gevolgen van je daad kan overzien.
Ik heb geen idee wat hun motieven zijn, maar de media-aandacht die deze zaak krijgt lijkt me vooralsnog wat overdreven.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En dan denk je na zo'n 60 uur niet van, joh dit is toch niet zo slim....
Mochten ze doodleuk op vakantie zijn, dan zullen ze toch ergens moeten eten/lunchen/overnachten. Sinds gisteren weet elke horecatent daar wel dat die twee meiden gezocht worden.
Marbella is niet zo groot, druk is het daar nu zeker niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |