abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166737834
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 november 2016 12:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
Het is gewoon heel erg vervelend om elke keer weer te horen, hij gaat het niet redden, het is veel te zwaar, het lukt hem geen half jaar, die jongen dit, die jongen dat.

Ik snap best wel dat er mensen zijn die dit denken, maar breng het dan wat genuanceerder, het is voor mij ook echt niet chill om dit te horen, kom ik eindelijk verder in m`n leven, maak ik stappen, word ik nog van af zo`n beetje elke hoek wel van dit soort negatief commentaar voorzien, leuk zo :')

En als het nou een keer gebeurde oke, maar het blijft constant gebeuren, en ook door dezelfde mensen, terwijl ik al meerdere keren heb aangegeven van, gasten.. Dit vind ik niet chill, hou hier mee op.

Als jullie alleen maar kunnen zeiken blijf dan weg, nogmaals.. Dit is gewoon niet fijn om iedere keer weer te moeten aankaarten

Dank.
Jij ziet alles als zeiken zelfs als het constructief is. Je vindt het niet leuk om te horen omdat je zelf ook weet dat het waar is. Je zei toch eerst dat je soms met jaloezie kijkt naar anderen van je leeftijd met een eigen huis, fulltime werk en een vriendin? Heb je dan echt het idee dat je stappen zet als je met een bijbaan? Denk je dat je mentaliteit er beter van wordt door werk aan te nemen waar je vrijblijvend kan appen voor een paar uur werk? Nee toch?

Want het enige wat tussen jou en fulltime werk staat is je eigen mentaliteit. Om deze reden zal jouw job coach er moeite mee hebben om jou te bemiddelen naar 'passend' werk. Dit zal alleen veranderen wanneer je daadwerkelijk de handen uit de mouwen gaat steken en fatsoenlijke uren maken. Als je zou beginnen met 24 á 32 uur per week dan kan je langzaam wennen aan een bepaald ritme en dat je niet langer alles kan doen as you please. Want zeg nou zelf, is het ook niet absurd dat je na een afspraak op een doordeweekse dag direct weer je bedje in duikt? Dat is een luxe die slechts voor heel weinig is weggelegd.

Ik zou zeggen, bewijs een keer het tegendeel. Stay true to your word in plaats van dat je meteen naar Moira rent om haar te laten bezemen. Geloof mij maar, als ik je zo willen afzeiken dan zou ik het heel anders brengen dan dat ik doe. Ik hoop alleen maar dat je er beter van wordt net zoals mijn vader bij mij deed toen ik half mijn best deed op school. Want tough love werkt soms beter dan altijd maar een aai over je bol.
pi_166737862
Als je niet tegen kritiek kan gaat het nog leuk worden met een baan.
pi_166738013
Ik kan best wel een beetje tegen kritiek, maar het voelt gewoon als zeiken om het zeiken.
Heb ik een uitkering, is't niet goed.
Heb ik een bijbaan, is't niet goed.
Nu heb ik misschien een 24-32 urige werk weer, is't ook niet goed.

Ik ga trouwens helemaal niet naar Moira, als ik dat had gedaan had dit topic nu niet zo uit off-topic gepraat bestaan, ik snap best wel dat ik de gemoederen bezig hou met wel/niet/wel/niet werk, maar als ik nou al 10x heb aangegeven van, laat mij lekker m`n ding doen, en laat mij bewijzen dat ik het kan, en stop a.u.b met dat in mijn ogen onnodige gezeur, doe dat dan pls ook..
pi_166738136
edit

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2016 17:14:57 ]
pi_166738153
Anyways, een poosje geleden was er iemand (Kan mij niet meer voor de geest halen welke user dat was) Maar die zei, doe eens een keer iets geks review een deurbel of dergelijk:

Unboxing van een verlengsnoer ook goed? _O-
pi_166738172
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 november 2016 17:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
edit
Braddy! Tijdje niet mee gevolgd hiero ben je nou aan het koerieren of wat?
Ik zwaai naar dieren.
pi_166738187
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 17:15 schreef Geerd het volgende:

[..]

Braddy! Tijdje niet mee gevolgd hiero ben je nou aan het koerieren of wat?
Yo, nog niet man! Over een poosje sollicitatie gesprek, dan als het mee zit twee dagen meedraaien als bijrijder, en dan zelf aan de slag. Maar ik denk dat dit pas in het nieuwe jaar zal zijn though.
pi_166738297
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 november 2016 17:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik kan best wel een beetje tegen kritiek, maar het voelt gewoon als zeiken om het zeiken.

Ik ga trouwens helemaal niet naar Moira, als ik dat had gedaan had dit topic nu niet zo uit off-topic gepraat bestaan, ik snap best wel dat ik de gemoederen bezig hou met wel/niet/wel/niet werk, maar als ik nou al 10x heb aangegeven van, laat mij lekker m`n ding doen, en laat mij bewijzen dat ik het kan, en stop a.u.b met dat in mijn ogen onnodige gezeur, doe dat dan pls ook..
Telkens dit soort posts zijn geen gezeur in jouw ogen? :P Gezeur is niet iets wat maar van één kant kan komen..

Bovendien helpt het toch niks, dus dan is Moira vragen altijd nog beter dan je eigen topic volzeuren. Daar zijn ze voor, dus vind het ook flauw van Azi om dat steekje te geven.
  vrijdag 18 november 2016 @ 17:31:32 #184
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_166738434
quote:
laat mij lekker m`n ding doen,
Dan is het denk ik verstandiger om wat minder informatie te geven over jezelf. Laat je video's puur over andere leuke dingen gaan en niet over je werk.

Nu gaat het regelmatig over je werk in je video's en daar komen reacties op. Positieve en negatieve, ze zijn allemaal welkom.

Als je dit niet ziet zitten zou ik toch echt je content aanpassen als ik jou was :P

Echt gebash en gezuig halen we wel weg, maar gewoon nette kritiek moet kunnen. Ookal is het al vaker gezegd.

En mijn hamburgers branden aan, verdomme :(
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_166738736
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 november 2016 17:31 schreef Fopje het volgende:

[..]

Dan is het denk ik verstandiger om wat minder informatie te geven over jezelf. Laat je video's puur over andere leuke dingen gaan en niet over je werk.

Nu gaat het regelmatig over je werk in je video's en daar komen reacties op. Positieve en negatieve, ze zijn allemaal welkom.

Als je dit niet ziet zitten zou ik toch echt je content aanpassen als ik jou was :P

Echt gebash en gezuig halen we wel weg, maar gewoon nette kritiek moet kunnen. Ookal is het al vaker gezegd.

En mijn hamburgers branden aan, verdomme :(
Ik heb nu sowieso geen content meer over werk en dergelijke, want dat zit nu in de pijpleiding zeg maar.

Ik vind het niet erg om kritiek te krijgen, maar het komt op mij gewoon over alsof het al 400x gezegd is en daar word ik alleen maar moedeloos vna.

Doe wat aan je hamburgers.
  PR en moderator vrijdag 18 november 2016 @ 18:05:30 #186
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166739090
Aight, om ook nog maar even mijn 2 centen te spuien.
Ik vind persoonlijk Braddie's leven totaal niet boeiend genoeg om het zo op de voet te volgen en er zo in mee te gaan dat er hele discussies over andermans leven telkens weer herkauwd worden. Dat andere mensen daar wel graag herhaaldelijk moeite in stoppen blijft me fascineren.
Toch snap ik het wel, want Braddie blijft zelf ook gewoon genoeg informatie geven om te blijven herkauwen. Zoals Fopje al zegt (en zoals meerdere mods én users je in de loop van de afgelopen 10 jaar meermaals hebben verteld); geef wat minder informatie over jezelf, pas je content aan.
Soms wordt er een simpele vraag gesteld en in plaats van daar even kort op te antwoorden, kom je met een half levensverhaal waar je allerlei details bij haalt die eigenlijk helemaal niemand aan gaan.
Even wat willekeurige voorbeeldjes uit dit topic geplukt:
quote:
Al reacties/abonnees via de stickers?
Hier zou een simpele "ja" of "nee" op voldoen natuurlijk, maar jouw antwoord:
quote:
Nee niet eens :P
Maar de stickers zijn er sinds gisteravond af, het begon keihard te regenen hier en toen ik m`n achterruitenwisser aandeed trok ik zo de sticker aan de achterkant er af :')
Die op m`n deur liet ook al los.

Had ze beiden sowieso ook niet goed gemonteerd, kwestie van er het laagje er af halen en toen de stickers op de auto plakken en niet samen met het laagje en ontvetten etc :') Dus compleet mijn onhandigheid die te werk ging.
Allemaal informatie waar niet naar gevraagd werd maar wat mensen achteraf wel kunnen gebruiken om op terug te komen en uit te melken, 'want je bent zo onhandig en toch heb je altijd wat te klagen'. Ik noem maar wat hoor.
Beetje zelfspot is niet verkeerd natuurlijk, maar geef geen stokken om mee te slaan.
Reactie op dat je jezelf een kluns noemt vanwege die stickertjes:
quote:
Ah ja jij zegt het tenminste gewoon, ik heb soms klanten die zich in alle bochten wringen om maar de schuld aan het stickertje te geven. :)
En jouw reactie:
quote:
Zo ben ik sowieso niet weet je.
Ook niet met het gedoe met rij examens, schuld lag gewoon aan mij.
Behalve bij m`n 5e examen, toen had ik gewoon een lul van een examinator _O- Die riep op het eind je hebt "Het" Nog niet, ja koekoek :B
Hoppa, haal je zelf weer je rijexamens erbij, waar mensen jááááren lang van genoten omdat je daar zo mee faalde. Daar raak je zelf zo zat van, en toch haal je het nu zelf aan terwijl het daar helemaal niet over ging.

Lieve Braddie, je blijft zelf constant de onderwerpen aanhalen waar je zo zat van raakt als mensen erover door blijven gaan.
Ja, dat is vermoeiend. En ja, als het overgaat tot gebash/geflame/persoonlijk gezeik dan modden we daarop, uiteraard. Maar lét eens wat meer op jezelf.

Je lijkt wel eens te doen alsof alle mensen hier je grootste vrienden zijn die alle details van je mogen weten, waar je zelf andere onderwerpen erbij haalt als er ergens anders naar wordt gevraagd. Maar je weet best dat veel van de mensen hier níét je vrienden zijn, en sommigen alleen maar komen omdat ze het leuk vinden om dergelijke onderwerpen uit te melken. Omdat ze weten dat je ze daar tóch wel de voedingsbodem voor geeft en er zelf in mee gaat. Alles is inderdaad wel 400x gezegd, omdat je er zelf ook 400x op in bent blijven gaan.

Mensen hier krijgen de indruk dat ze je kennen omdat je in de loop van de jaren zo ontzettend veel over jezelf hebt prijsgegeven, waardoor ze ook denken dat ze daadwerkelijk inhoudelijk wat aan jouw leven hebben toe te voegen. En dus (soms oprecht goedbedoelde) adviezen gaan geven over dingen waarvan zij denken de wijsheid in pacht te hebben, maar die dan net de plank misslaan met betrekking op jouw leven (waar jij tenslotte hier de enige van bent die weet hoe het allemaal écht zit), waardoor jij weer geïrriteerd raakt dat de conversatie telkens weer daarin uitmondt.

En geloof me, ik raak daar ook geïrriteerd door. Maar dan van beide kanten. Ik raak geïrriteerd doordat alles telkens herkauwd moet blijven worden, én ik raak geïrriteerd doordat je zelf voer blijft geven om te herkauwen. Want nogmaals: ik vind je leven (in tegenstelling tot anderen) écht niet boeiend genoeg om dit topic op de voet te blijven volgen, maar heb soms het gevoel dat ik wel móét omdat het niet de bedoeling is dat hier een terugkerende negatieve sfeer komt te hangen en we dat willen voorkomen.
Als je wil dat dat stopt: doe dan álsjeblieft na ál die jaren eventjes wat meer moeite om dingen gewoon kort en oppervlakkig te houden. Niet alles behoeft een levensverhaal of persoonlijke anekdote. Een simpele "Ja, leuk", of "Nee, niks voor mij" volstaat 9 van de 10 keer. En als dat niet volstaat dan moet men het maar doen met een "Neh, geen zin om op door te gaan".

Zo, dat moest me even van het hart. Amen.

P.S.: Braddie rent heus niet altijd naar mij of Fopje toe, ook anderen plaatsen wel eens TR's als een discussie in negatief gezeik of ronduit gebash uitmondt. Daarnaast lezen we allebei ook regelmatig mee om dat te voorkomen zonder dat daar überhaupt TR's aan te pas komen. Wat hier in de topicpointer staat is gewoon policy en daar handelen we naar, dat heeft verder ook niks met 'bescherming' of whatever te maken.
Fuck the EBU.
  vrijdag 18 november 2016 @ 18:08:03 #187
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_166739144
Heilige poep.

_O_

Amen.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_166739258
Ik ben vaak ook gewoon te open in m`n antwoorden waar vaak een Ja/Nee antwoord volstaat.

Zal er op letten.

Fijn bericht O+ Ben het er helemaal mee eens.
  PR en moderator vrijdag 18 november 2016 @ 18:15:51 #189
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166739301
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 november 2016 18:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ben vaak ook gewoon te open in m`n antwoorden waar vaak een Ja/Nee antwoord volstaat.

Zal er op letten.

Aight, mooi. Maar besef je ook dat je ditzelfde antwoord ook al meermaals in DM hebt gegeven, of in dit topic, of aan andere mods/users in de loop van de jaren die je een beetje tegen jezelf in bescherming proberen te nemen.
Ik merk wel dat je er in de loop van de jaren steeds beter in wordt en steeds meer van leert, maar dat proces moet nu even een sneltreinvaart gaan nemen wil je van die 'negatieve oude koeien uit de sloot' af komen.

:*
Fuck the EBU.
pi_166739376
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 16:57 schreef DoubleDip het volgende:
Als je niet tegen kritiek kan gaat het nog leuk worden met een baan.
Dit mag best iets minder kritisch.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  roze vrijdag 18 november 2016 @ 18:20:53 #191
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166739413
Ik snap er even niks meer van Braddie. :o Je had toch een baantje? Met die whatsapp groep?
Your beauty never ever scared me.
pi_166739498
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 november 2016 18:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik snap er even niks meer van Braddie. :o Je had toch een baantje? Met die whatsapp groep?
Ging niet door, jobcoach tekende het contract niet.
  roze vrijdag 18 november 2016 @ 18:28:02 #193
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166739552
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 november 2016 18:24 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ging niet door, jobcoach tekende het contract niet.
Sorry ik had eerst moeten lezen, ik las het net ja. Maar wat stom. Dacht dat alles geregeld was. ;( Hopelijk heb je nu meer succes!
Your beauty never ever scared me.
pi_166739593
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 november 2016 18:28 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Sorry ik had eerst moeten lezen, ik las het net ja. Maar wat stom. Dacht dat alles geregeld was. ;( Hopelijk heb je nu meer succes!
Laten we het hopen.
  vrijdag 18 november 2016 @ 18:37:35 #196
138448 PeZu
Suspended animation
pi_166739717
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 november 2016 18:14 schreef Mister-Bradge het volgende:

Zal er op letten.

bradjo, ben misschien volgende week bij je in de buurt zullen we ff een bakkie en lullen over dit,dat en gewoon ff gezellig?
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_166740545
Ik ben daar altijd wel voor in, maar denk dat a.s week lastig word, ben vrij druk.
  vrijdag 18 november 2016 @ 19:21:13 #198
138448 PeZu
Suspended animation
pi_166740591
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ben daar altijd wel voor in, maar denk dat a.s week lastig word, ben vrij druk.
ik dm je wel als ik weet wanner dan kijken we ff ^O^
pi_166740649
quote:

Nee, je kan helemaal niet tegen kritiek. Tenminste, geen kritiek die komt van mensen buiten jouw cirkeltje. Zelfreflectie lijkt volledig aan jou voorbij te schieten. Jij kan makkelijk fulltime werk vinden als je daar moeite voor zou doen. Daar ben ik 100% van overtuigd. Je hebt een vlotte babbel, niet dom, eigen vervoer en je hebt je leeftijd nog mee. De reden waarom ik zeg dat ik ervan overtuigd ben dat jij niet fulltime kan werken is puur vanwege jouw mentaliteit en hoe jij in het leven staat. Dat je dit altijd af doet als onnodige gezeur is precies waarom je staat waar je staat in het leven. Je zegt ook niet: 'ik bewijs jullie het tegendeel'. Tenminste, je zegt het wel alleen doe je het nooit. Je kiest er dan gewoon voor om het er niet meer over te hebben en iedereen af te snauwen die erover beginnen (dieet).

Weet je waarom ik mij hier soms zo aan kan ergeren? Er zijn zoveel mensen die iedere dag keihard moeten werken voor een hongerloon. Dan zie ik jou trots vertellen over een baantje van 2/3 uur per week omdat je kan genieten van een sociaal vangnet. Iemand opperde het al eens voor mij, maar wat zou je doen als ze je WAjong stopzetten als je niet binnen een maand fatsoenlijk werk zou hebben? Dan zou je je huidige levensstijl niet lang kunnen volhouden kan ik je vertellen. Dat zou wellicht ook de prikkel zijn die je nodig hebt. Waarom dringt dit niet tot je door? Waarom maak je geen gebruik van de absolute voorrecht die je hebt met die uitkering om jezelf te verbeteren? Nee, je gebruikt het om rondjes te rijden in Hilversum, uit te slapen en jezelf te verslonzen. Zo enorm zonde.

Je zou je juist gelukkig moeten prijzen dat er nog enkelingen zijn die je zo nu en dan wijzen op de realiteit anders verlies je alle realiteitszin. Want als je het wilt hebben over trollen, flamen of etteren dan zou dat echt wel anders gaan. Moira had het over stokken waar we mee kunnen slaan, maar inmiddels heb je een heel bos stokken vol geleverd. Iedereen weet hier bijna alles over je tot aan je telefoonnummer en huisadres aan toe, maar dan ga jij janken over berichten zoals die van mij? Als ik jou zou willen raken dan zoek ik het wel in een andere richting.

Als je helemaal geen kritiek wilt dan zou je moeten overwegen het topic te sluiten. Je wordt al heel erg in bescherming genomen aangezien regelmatig berichten verdwijnen hier die helemaal geen beledigende ondertoon hebben. En doe alsjeblieft niet alsof je geen uitvoerig contact hebt met de moderators hier.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2016 19:24:52 ]
pi_166740701
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:21 schreef PeZu het volgende:

[..]

ik dm je wel als ik weet wanner dan kijken we ff ^O^
Is goed man! Lijkt mij wel chill.
  vrijdag 18 november 2016 @ 19:25:33 #201
138448 PeZu
Suspended animation
pi_166740706
Geloof dat je zelf ook wat frustaties in je leven hebt :D
pi_166740720
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:25 schreef PeZu het volgende:
Geloof dat je zelf ook wat frustaties in je leven hebt :D
Zou niet goed zijn als je dat niet zou hebben
pi_166740732
:O
  vrijdag 18 november 2016 @ 19:30:17 #204
138448 PeZu
Suspended animation
pi_166740817
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:26 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Zou niet goed zijn als je dat niet zou hebben
aparte conclusie wel, maar die trek je wel meer lees ik net al wel weer.
pi_166740880
Goddomme wat een geniale unbox! _O_
nee echt niet !
pi_166740891
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:32 schreef HighVolume het volgende:
Goddomme wat een geniale unbox! _O_
Hij's mooi he :') _O-
pi_166740902
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:30 schreef PeZu het volgende:

[..]

aparte conclusie wel, maar die trek je wel meer lees ik net al wel weer.
Ik vind het wel lief dat je het voor hem opneemt. Dat zal hij vast heel erg waarderen O+
pi_166740949
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:33 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Hij's mooi he :') _O-
ja man ! _O- _O- _O-
nee echt niet !
  vrijdag 18 november 2016 @ 19:36:32 #209
138448 PeZu
Suspended animation
pi_166740961
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:33 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ik vind het wel lief dat je het voor hem opneemt. Dat zal hij vast heel erg waarderen O+
als je dan toch zo bijdehand wil zijn lees eens terug en zie dat brad gewoon wel zonder morren wat aanneemt en er wat meedoet als ik was uitleg.

Je kan wel gelijk hebben maar de manier waarop je wat over brengt werkt niet bij iedereen hetzelfde ^O^
pi_166741032
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:36 schreef HighVolume het volgende:

[..]

ja man ! _O- _O- _O-
Daar doe ik het ook voor :') _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties