deze hed ikquote:
net geen 5 meterquote:
Dan bewijs je het tegendeel toch gewoon. Gewoon links laten liggen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
het is nogal vervelend om constant te horen dat ik het werk niet vol zou houden etc
Omdat je ergens bang bent dat ze gelijk heeft?quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
het is nogal vervelend om constant te horen dat ik het werk niet vol zou houden etc
Ik lees alleen dat de stap van niks naar fulltime te groot wordt geacht en dat vind ik niet zo raar. Heeft ook weinig met Braddie persoonlijk te maken imo.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:54 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Dan bewijs je het tegendeel toch gewoon. Gewoon links laten liggen.
Soms moet je gewoon ff in het diepe gegooid worden.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik lees alleen dat de stap van niks naar fulltime te groot wordt geacht en dat vind ik niet zo raar. Heeft ook weinig met Braddie persoonlijk te maken imo.
En daar mogen de meningen niet over verschillen? Bijzonder.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:03 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon ff in het diepe gegooid worden.
Zo lees ik het helemaal niet. Misschien dat anderen het zo bedoelen, maar ik zeker niet.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik lees alleen dat de stap van niks naar fulltime te groot wordt geacht en dat vind ik niet zo raar. Heeft ook weinig met Braddie persoonlijk te maken imo.
Jawel, maar als hij zich eraan stoort moet hij er gewoon geen aandacht aan besteden.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:05 schreef Chai het volgende:
[..]
En daar mogen de meningen niet over verschillen? Bijzonder.
je plaat blijft hangen, het gaat er om dat 1x dat vermelden wel genoeg is, dat weet brad ook zelf welquote:Op vrijdag 18 november 2016 12:05 schreef Barrah het volgende:
[..]
Zo lees ik het helemaal niet. Misschien dat anderen het zo bedoelen, maar ik zeker niet.
Volgens mij wordt de terechte vraag gesteld of deze stap helpt om de volgende stappen te zetten (naar parttime en uiteindelijk fulltime), of dat het niet veel meer dan een hobby zal blijven. Vier je successen maar blijf vooruit kijken. Er zit heus wel iets tussen veren in reten stoppen of afzeiken in hoor.
De enige die dat kan bewijzen waar dit naar toe gaat is de Bradster zelf.
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij stoort hij zich aan alle tegengeluiden in dit topic. Ook goedbedoelde raad en genuanceerde reacties. Dat vind ik niet heel overtuigend.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:06 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Jawel, maar als hij zich eraan stoort moet hij er gewoon geen aandacht aan besteden.
diike kwats en pertinent onwaar, hij pikt dingen ook gewoon op en kan best tegen commentaarquote:Op vrijdag 18 november 2016 12:09 schreef Barrah het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij stoort hij zich aan alle tegengeluiden in dit topic. Ook goedbedoelde raad en genuanceerde reacties. Dat vind ik niet heel overtuigend.
of jij kan denken hee, laat ik me eens met mijn eigen bestaan bemoeienquote:In plaats van te klagen dat mensen lopen te zeiken kun je ook reageren met: "Wacht maar, ik bewijs wel dat jullie ongelijk hebben". Ik had hem graag de ballen gegund om het op die manier van zich af te laten glijden.
Oh dan heb ik wellicht niet alles gelezen, maar ongenuanceerd afzeiken dat hij het toch niet vol houdt ben ik iig niet tegen gekomen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:05 schreef Barrah het volgende:
[..]
Zo lees ik het helemaal niet. Misschien dat anderen het zo bedoelen, maar ik zeker niet.
Volgens mij wordt de terechte vraag gesteld of deze stap helpt om de volgende stappen te zetten (naar parttime en uiteindelijk fulltime), of dat het niet veel meer dan een hobby zal blijven. Vier je successen maar blijf vooruit kijken. Er zit heus wel iets tussen veren in reten stoppen of afzeiken in hoor.
De enige die dat kan bewijzen waar dit naar toe gaat is de Bradster zelf.
Dat is niet mijn ding.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
maar breng het dan wat genuanceerder,
Yes, snel weer een aflevering zeurchauffeurquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
zeurchauffeur komt echt voorlopig niet meer
Gelukkig, vind ik toch geen reet aan.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:52 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Yes, snel weer een aflevering zeurchauffeur
Jij ziet alles als zeiken zelfs als het constructief is. Je vindt het niet leuk om te horen omdat je zelf ook weet dat het waar is. Je zei toch eerst dat je soms met jaloezie kijkt naar anderen van je leeftijd met een eigen huis, fulltime werk en een vriendin? Heb je dan echt het idee dat je stappen zet als je met een bijbaan? Denk je dat je mentaliteit er beter van wordt door werk aan te nemen waar je vrijblijvend kan appen voor een paar uur werk? Nee toch?quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
Het is gewoon heel erg vervelend om elke keer weer te horen, hij gaat het niet redden, het is veel te zwaar, het lukt hem geen half jaar, die jongen dit, die jongen dat.
Ik snap best wel dat er mensen zijn die dit denken, maar breng het dan wat genuanceerder, het is voor mij ook echt niet chill om dit te horen, kom ik eindelijk verder in m`n leven, maak ik stappen, word ik nog van af zo`n beetje elke hoek wel van dit soort negatief commentaar voorzien, leuk zo
En als het nou een keer gebeurde oke, maar het blijft constant gebeuren, en ook door dezelfde mensen, terwijl ik al meerdere keren heb aangegeven van, gasten.. Dit vind ik niet chill, hou hier mee op.
Als jullie alleen maar kunnen zeiken blijf dan weg, nogmaals.. Dit is gewoon niet fijn om iedere keer weer te moeten aankaarten
Dank.
Braddy! Tijdje niet mee gevolgd hiero ben je nou aan het koerieren of wat?quote:
Yo, nog niet man! Over een poosje sollicitatie gesprek, dan als het mee zit twee dagen meedraaien als bijrijder, en dan zelf aan de slag. Maar ik denk dat dit pas in het nieuwe jaar zal zijn though.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Braddy! Tijdje niet mee gevolgd hiero ben je nou aan het koerieren of wat?
Telkens dit soort posts zijn geen gezeur in jouw ogen?quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik kan best wel een beetje tegen kritiek, maar het voelt gewoon als zeiken om het zeiken.
Heb ik een uitkering, is't niet goed.
Heb ik een bijbaan, is't niet goed.
Nu heb ik misschien een 24-32 urige werk weer, is't ook niet goed.
Ik ga trouwens helemaal niet naar Moira, als ik dat had gedaan had dit topic nu niet zo uit off-topic gepraat bestaan, ik snap best wel dat ik de gemoederen bezig hou met wel/niet/wel/niet werk, maar als ik nou al 10x heb aangegeven van, laat mij lekker m`n ding doen, en laat mij bewijzen dat ik het kan, en stop a.u.b met dat in mijn ogen onnodige gezeur, doe dat dan pls ook..
Dan is het denk ik verstandiger om wat minder informatie te geven over jezelf. Laat je video's puur over andere leuke dingen gaan en niet over je werk.quote:
Ik heb nu sowieso geen content meer over werk en dergelijke, want dat zit nu in de pijpleiding zeg maar.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:31 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dan is het denk ik verstandiger om wat minder informatie te geven over jezelf. Laat je video's puur over andere leuke dingen gaan en niet over je werk.
Nu gaat het regelmatig over je werk in je video's en daar komen reacties op. Positieve en negatieve, ze zijn allemaal welkom.
Als je dit niet ziet zitten zou ik toch echt je content aanpassen als ik jou was![]()
Echt gebash en gezuig halen we wel weg, maar gewoon nette kritiek moet kunnen. Ookal is het al vaker gezegd.
En mijn hamburgers branden aan, verdomme
Hier zou een simpele "ja" of "nee" op voldoen natuurlijk, maar jouw antwoord:quote:Al reacties/abonnees via de stickers?
Allemaal informatie waar niet naar gevraagd werd maar wat mensen achteraf wel kunnen gebruiken om op terug te komen en uit te melken, 'want je bent zo onhandig en toch heb je altijd wat te klagen'. Ik noem maar wat hoor.quote:Nee niet eens
Maar de stickers zijn er sinds gisteravond af, het begon keihard te regenen hier en toen ik m`n achterruitenwisser aandeed trok ik zo de sticker aan de achterkant er af
Die op m`n deur liet ook al los.
Had ze beiden sowieso ook niet goed gemonteerd, kwestie van er het laagje er af halen en toen de stickers op de auto plakken en niet samen met het laagje en ontvetten etcDus compleet mijn onhandigheid die te werk ging.
En jouw reactie:quote:Ah ja jij zegt het tenminste gewoon, ik heb soms klanten die zich in alle bochten wringen om maar de schuld aan het stickertje te geven.![]()
Hoppa, haal je zelf weer je rijexamens erbij, waar mensen jááááren lang van genoten omdat je daar zo mee faalde. Daar raak je zelf zo zat van, en toch haal je het nu zelf aan terwijl het daar helemaal niet over ging.quote:Zo ben ik sowieso niet weet je.
Ook niet met het gedoe met rij examens, schuld lag gewoon aan mij.
Behalve bij m`n 5e examen, toen had ik gewoon een lul van een examinatorDie riep op het eind je hebt "Het" Nog niet, ja koekoek
![]()
Aight, mooi. Maar besef je ook dat je ditzelfde antwoord ook al meermaals in DM hebt gegeven, of in dit topic, of aan andere mods/users in de loop van de jaren die je een beetje tegen jezelf in bescherming proberen te nemen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ben vaak ook gewoon te open in m`n antwoorden waar vaak een Ja/Nee antwoord volstaat.
Zal er op letten.
Fijn berichtBen het er helemaal mee eens.
Dit mag best iets minder kritisch.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:57 schreef DoubleDip het volgende:
Als je niet tegen kritiek kan gaat het nog leuk worden met een baan.
Ging niet door, jobcoach tekende het contract niet.quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik snap er even niks meer van Braddie.Je had toch een baantje? Met die whatsapp groep?
Sorry ik had eerst moeten lezen, ik las het net ja. Maar wat stom. Dacht dat alles geregeld was.quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ging niet door, jobcoach tekende het contract niet.
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sorry ik had eerst moeten lezen, ik las het net ja. Maar wat stom. Dacht dat alles geregeld was.Hopelijk heb je nu meer succes!
bradjo, ben misschien volgende week bij je in de buurt zullen we ff een bakkie en lullen over dit,dat en gewoon ff gezellig?quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ben vaak ook gewoon te open in m`n antwoorden waar vaak een Ja/Nee antwoord volstaat.
Zal er op letten.
Fijn berichtBen het er helemaal mee eens.
ik dm je wel als ik weet wanner dan kijken we ffquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ben daar altijd wel voor in, maar denk dat a.s week lastig word, ben vrij druk.
Nee, je kan helemaal niet tegen kritiek. Tenminste, geen kritiek die komt van mensen buiten jouw cirkeltje. Zelfreflectie lijkt volledig aan jou voorbij te schieten. Jij kan makkelijk fulltime werk vinden als je daar moeite voor zou doen. Daar ben ik 100% van overtuigd. Je hebt een vlotte babbel, niet dom, eigen vervoer en je hebt je leeftijd nog mee. De reden waarom ik zeg dat ik ervan overtuigd ben dat jij niet fulltime kan werken is puur vanwege jouw mentaliteit en hoe jij in het leven staat. Dat je dit altijd af doet als onnodige gezeur is precies waarom je staat waar je staat in het leven. Je zegt ook niet: 'ik bewijs jullie het tegendeel'. Tenminste, je zegt het wel alleen doe je het nooit. Je kiest er dan gewoon voor om het er niet meer over te hebben en iedereen af te snauwen die erover beginnen (dieet).quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik kan best wel een beetje tegen kritiek, maar het voelt gewoon als zeiken om het zeiken.
Heb ik een uitkering, is't niet goed.
Heb ik een bijbaan, is't niet goed.
Nu heb ik misschien een 24-32 urige werk weer, is't ook niet goed.
Ik ga trouwens helemaal niet naar Moira, als ik dat had gedaan had dit topic nu niet zo uit off-topic gepraat bestaan, ik snap best wel dat ik de gemoederen bezig hou met wel/niet/wel/niet werk, maar als ik nou al 10x heb aangegeven van, laat mij lekker m`n ding doen, en laat mij bewijzen dat ik het kan, en stop a.u.b met dat in mijn ogen onnodige gezeur, doe dat dan pls ook..
Is goed man! Lijkt mij wel chill.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dm je wel als ik weet wanner dan kijken we ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |