deze hed ikquote:
net geen 5 meterquote:
Dan bewijs je het tegendeel toch gewoon. Gewoon links laten liggen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
het is nogal vervelend om constant te horen dat ik het werk niet vol zou houden etc
Omdat je ergens bang bent dat ze gelijk heeft?quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
het is nogal vervelend om constant te horen dat ik het werk niet vol zou houden etc
Ik lees alleen dat de stap van niks naar fulltime te groot wordt geacht en dat vind ik niet zo raar. Heeft ook weinig met Braddie persoonlijk te maken imo.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:54 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Dan bewijs je het tegendeel toch gewoon. Gewoon links laten liggen.
Soms moet je gewoon ff in het diepe gegooid worden.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik lees alleen dat de stap van niks naar fulltime te groot wordt geacht en dat vind ik niet zo raar. Heeft ook weinig met Braddie persoonlijk te maken imo.
En daar mogen de meningen niet over verschillen? Bijzonder.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:03 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon ff in het diepe gegooid worden.
Zo lees ik het helemaal niet. Misschien dat anderen het zo bedoelen, maar ik zeker niet.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik lees alleen dat de stap van niks naar fulltime te groot wordt geacht en dat vind ik niet zo raar. Heeft ook weinig met Braddie persoonlijk te maken imo.
Jawel, maar als hij zich eraan stoort moet hij er gewoon geen aandacht aan besteden.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:05 schreef Chai het volgende:
[..]
En daar mogen de meningen niet over verschillen? Bijzonder.
je plaat blijft hangen, het gaat er om dat 1x dat vermelden wel genoeg is, dat weet brad ook zelf welquote:Op vrijdag 18 november 2016 12:05 schreef Barrah het volgende:
[..]
Zo lees ik het helemaal niet. Misschien dat anderen het zo bedoelen, maar ik zeker niet.
Volgens mij wordt de terechte vraag gesteld of deze stap helpt om de volgende stappen te zetten (naar parttime en uiteindelijk fulltime), of dat het niet veel meer dan een hobby zal blijven. Vier je successen maar blijf vooruit kijken. Er zit heus wel iets tussen veren in reten stoppen of afzeiken in hoor.
De enige die dat kan bewijzen waar dit naar toe gaat is de Bradster zelf.
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij stoort hij zich aan alle tegengeluiden in dit topic. Ook goedbedoelde raad en genuanceerde reacties. Dat vind ik niet heel overtuigend.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:06 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Jawel, maar als hij zich eraan stoort moet hij er gewoon geen aandacht aan besteden.
diike kwats en pertinent onwaar, hij pikt dingen ook gewoon op en kan best tegen commentaarquote:Op vrijdag 18 november 2016 12:09 schreef Barrah het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij stoort hij zich aan alle tegengeluiden in dit topic. Ook goedbedoelde raad en genuanceerde reacties. Dat vind ik niet heel overtuigend.
of jij kan denken hee, laat ik me eens met mijn eigen bestaan bemoeienquote:In plaats van te klagen dat mensen lopen te zeiken kun je ook reageren met: "Wacht maar, ik bewijs wel dat jullie ongelijk hebben". Ik had hem graag de ballen gegund om het op die manier van zich af te laten glijden.
Oh dan heb ik wellicht niet alles gelezen, maar ongenuanceerd afzeiken dat hij het toch niet vol houdt ben ik iig niet tegen gekomen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:05 schreef Barrah het volgende:
[..]
Zo lees ik het helemaal niet. Misschien dat anderen het zo bedoelen, maar ik zeker niet.
Volgens mij wordt de terechte vraag gesteld of deze stap helpt om de volgende stappen te zetten (naar parttime en uiteindelijk fulltime), of dat het niet veel meer dan een hobby zal blijven. Vier je successen maar blijf vooruit kijken. Er zit heus wel iets tussen veren in reten stoppen of afzeiken in hoor.
De enige die dat kan bewijzen waar dit naar toe gaat is de Bradster zelf.
Dat is niet mijn ding.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
maar breng het dan wat genuanceerder,
Yes, snel weer een aflevering zeurchauffeurquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
zeurchauffeur komt echt voorlopig niet meer
Gelukkig, vind ik toch geen reet aan.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:52 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Yes, snel weer een aflevering zeurchauffeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |