Ik vind dit eerlijk gezegd moeilijk te geloven.quote:Op woensdag 16 november 2016 16:30 schreef Nia het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)er-rivals/index.html
Ik voorspel LPF-achtige toestanden in Washington.
Trump zou verrast zijn geweest over het uitgebreide takenpakket van de president en zijn medewerkers zouden niet goed zijn voorbereid. Zo zouden zij niet hebben beseft, dat ze de hele presidentiële staf die in het westelijke deel van het complex van het Witte Huis werkt, op 20 januari vervangen moeten hebben. http://www.nu.nl/verkiezi(...)eft-dan-gedacht.html
Ik niet. Het is al tijden duidelijk dat de man geen benul heeft van de baan.quote:Op woensdag 16 november 2016 17:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind dit eerlijk gezegd moeilijk te geloven.
En wij maar lachen om Mr. Garrison die dienst deed als persiflage van Trump in South Park.quote:Op woensdag 16 november 2016 18:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik niet. Het is al tijden duidelijk dat de man geen benul heeft van de baan.
Ha, een fanboy.quote:Op woensdag 16 november 2016 18:41 schreef 24Fan het volgende:
Check al die linkse haters hier achter elke scheet van Trump iets zoeken.Hoezo geobsedeerd.
Trump, held.quote:
Ik weet niet of ie geen benul van de baan heeft. Het is niet de groenteboer van de hoek.quote:Op woensdag 16 november 2016 18:30 schreef Ulx het volgende:
Ik niet. Het is al tijden duidelijk dat de man geen benul heeft van de baan.
Ach, het is wel spannend. Ik ben zeer benieuwd welke kant het opgaat. Popcorn!quote:Op woensdag 16 november 2016 18:47 schreef 24Fan het volgende:
Trump, held.![]()
Eindelijk wordt de westerse wereld eens goed opgeschud na al die jaren aan softe linkse weg-met-ons politiek.
Ik vind zijn scheten niet zo boeiend. Maar dat de diarree langs zijn benen lijkt te stromen is wel zorgelijk. Wordt dan zindelijk, denk ik dan.quote:Op woensdag 16 november 2016 18:41 schreef 24Fan het volgende:
Check al die linkse haters hier achter elke scheet van Trump iets zoeken.Hoezo geobsedeerd.
Pas nou maar op. Tot nu toe valt het allemaal wel mee. Hij is onvoorspelbaar, kinderachtig en een totale flapuit die we lang niet hebben gezien in de (Amerikaanse) politiek. Maar zijn blunders zijn nog niet van dien aard dat je er een standup mee kan vullen, laat staan een boek over schrijven. Hij moet zich in alles nog bewijzen: in het goede en in alles wat er mis kan gaan.quote:Op woensdag 16 november 2016 18:50 schreef Ulx het volgende:
Ik vind zijn scheten niet zo boeiend. Maar dat de diarree langs zijn benen lijkt te stromen is wel zorgelijk. Wordt dan zindelijk, denk ik dan.
Hij heeft inderdaad die houding. Terwijl je toch echt niet moet denken dat "het establishment" alleen bestaat uit mensen die niets willen doen. Maar ja, democratie: Je kunt niet even je zin doordrammen. Samen met onbelangrijke staatsbezoeken uit kleine landjes, gedoe over de vaste melkprijs en fuckjoe's vanaf de Hill gaat hij het denk ik snel minder leuk vinden om POTUS te zijn.quote:Op woensdag 16 november 2016 18:49 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie geen benul van de baan heeft. Het is niet de groenteboer van de hoek.
Maar het zit in zijn aard om het politieke vak te onderschatten. Dat zie je wel vaker bij commerciële jongens die in dienst van de overheid treden, die snappen het bestuurlijke tempo niet, ontwikkelen een weerzin voor alle ambtelijke details, willen ijzer met handen breken, vergalopperen zich, maken de verkeerde beslissingen, laten zich niet of verkeerd of halfslachtig adviseren; kortom, rauzen als een olifant door de porseleinkast en zijn vervolgens verbaasd dat ze zelf verantwoordelijk zijn voor het opruimen van de rotzooi.
Vastgeroeste ambtenaar gespot.quote:Op woensdag 16 november 2016 18:49 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie geen benul van de baan heeft. Het is niet de groenteboer van de hoek.
Maar het zit in zijn aard om het politieke vak te onderschatten. Dat zie je wel vaker bij commerciële jongens die in dienst van de overheid treden, die snappen het bestuurlijke tempo niet, ontwikkelen een weerzin voor alle ambtelijke details, willen ijzer met handen breken, vergalopperen zich, maken de verkeerde beslissingen, laten zich niet of verkeerd of halfslachtig adviseren; kortom, rauzen als een olifant door de porseleinkast en zijn vervolgens verbaasd dat ze zelf verantwoordelijk zijn voor het opruimen van de rotzooi.
Zijn er namen bekend?quote:Op woensdag 16 november 2016 19:33 schreef Nintex het volgende:
Pence heeft de lobbyisten in het transition team na opdracht van zijn baas naar verluid naar huis gestuurd. Iets dat Obama nooit durfde.
TRUMP
Dus nu zit alleen zijn familie er nog?quote:Op woensdag 16 november 2016 19:33 schreef Nintex het volgende:
Pence heeft de lobbyisten in het transition team na opdracht van zijn baas naar verluid naar huis gestuurd. Iets dat Obama nooit durfde.
TRUMP
quote:Op woensdag 16 november 2016 19:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dus nu zit alleen zijn familie er nog?
Gaat wel hilarisch worden. Iedere morgen de duiding van de dag van de Amerikaanse president via Twitter.twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 16-11-2016 om 12:28:57I am not trying to get "top level security clearance" for my children. This was a typically false news story. reageer retweet
Alsnog zitten ze in het transition team, hoor.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:40 schreef Nintex het volgende:
[..]twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 16-11-2016 om 12:28:57I am not trying to get "top level security clearance" for my children. This was a typically false news story. reageer retweet
Naar de galg met hemquote:Op woensdag 16 november 2016 19:44 schreef Nia het volgende:
Zijn rommelige werkkamer vol met sport meuk en magazine covers van hemzelf aan de muur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |