SPOILER: Resultaten poulefaseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wednesday November 16 (7pm)
4x Second Round: Order of play TBC
Micheal van Gerwen v Thornton/Van den Bergh
Gerwyn Price v Brendan Dolan
Peter Wright v Darryl Fitton
Phil Taylor v Whitlock/Smith
Thursday November 17 (7pm)
4x Second Round: Order of play TBC
Gary Anderson v Danny Noppert
Raymond van Barneveld v Glen Durrant
Jamie Hughes v Chris Dobey
Benito van de Pas v James Wade
Friday November 18 (7pm)
2x Quarter-Finals
Saturday November 19 (8pm)
2x Quarter-Finals
Sunday November 20
Afternoon Session (1pm)
Semi-Finals
Evening Session (7pm)
Final
Format
Group Stage - Best of nine legs
Second Round - Best of 19 legs
Quarter-Finals - Best of 31 legs
Semi-Finals - Best of 31 legs
Final - Best of 31 legs
Brekket
Micheal van Gerwen v Thornton/Van den Bergh
[ Bericht 1% gewijzigd door Tagliano op 15-11-2016 23:33:10 ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij valt in elk geval wel op tussen al die dikke oude mannetjes.
INB4 Kuijt.gifquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat werd tijd
[ afbeelding ]
Crystal MADquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:34 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Flikker eens op met al die plaatjes en gifjes spam, wat moet die troep hier...
Rustig.gifquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:34 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Flikker eens op met al die plaatjes en gifjes spam, wat moet die troep hier...
Toch zou het fijn zijn als het hier nu weer even bij blijftquote:
Dit gifje duurt iets te kort.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Ff de spanning verlichten dan
[ afbeelding ]
Wat mij betreft mag je hele post daarboven verwijderen zodat het beter te doen is hoorquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch zou het fijn zijn als het hier nu weer even bij blijft
Die chick uit Black Mirrorquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kenners weten wie dit is
[ afbeelding ]
Ik walg van Avenger en superhelden aids.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Agent Carter of Captain America niet gezien?
Pricequote:Op dinsdag 15 november 2016 22:38 schreef Szura het volgende:
Iedereen vindt die Price een opgefokte tokkie, Roland vindt het heerlijk om naar te kijken
The Dazzler gisteravond?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kenners weten wie dit is
[ afbeelding ]
Vd Bergh en Thornton meen ik tochquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
Even voor de goede orde, schakel net in; wie moet nu gaan shoot-outen vanavond? Price ook ? Of alleen vd Bergh en Thornton ?
Als Wilson beter gooit dan Hughes geef ik Wilson ook wel een goede kans.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Hughes zijn niveau van eergisteren kan benaderen gaat dit een veegpartij worden
Ja zou het meest logisch zijn gezien verschil in legs. Vind het maar een vreemde regel, vd Bergh heeft een leg meer gemaakt.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vd Bergh en Thornton meen ik toch
Er wordt alleen naar het saldo gekekenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja zou het meest logisch zijn gezien verschil in legs. Vind het maar een vreemde regel, vd Bergh heeft een leg meer gemaakt.
Welke fokker?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:49 schreef Tagliano het volgende:
Wilson zou met gemak een fokker kunnen zijn denk ik
Dat had ik eerder met die Evetts.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:49 schreef Tagliano het volgende:
Wilson zou met gemak een fokker kunnen zijn denk ik
Hmm ja zou ook wel kunnenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat had ik eerder met die Evetts.
Ik heb altijd het idee dat op Tong en Karina na er alleen jongeren op dit forum zitten.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm ja zou ook wel kunnen
Met als beroep een niet zo geslaagde automonteur ofzo
Laten we onze vrinden de Aziaten de volgende keer ook uitnodigenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:53 schreef Szura het volgende:
Echte bazen mikken in de shoot-out op bull's eye
Haaibaaike hebben we ook nogquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat op Tong en Karina na er alleen jongeren op dit forum zitten.
Evertjan.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou ik zo bij voorbaat even niet durven zeggen
Ah jaquote:
Best een aardige vrouw hoor, ik zie haar vooral in tvquote:
Dan zeker niet in de topics waar ik post daar.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Best een aardige vrouw hoor, ik zie haar vooral in tv
Dat zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zeker niet in de topics waar ik post daar.
Daarmee impliceer je dat ik ook kutprogramma's kijkquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zal wel kutprogramma's kijken.
Dat behoort nog steeds tot de mogelijkheden. Hij heeft wel gewonnenquote:
Ik zie dat je Een tegen 100 kijkt.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarmee impliceer je dat ik ook kutprogramma's kijk
lekker antwoord hansquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat behoort nog steeds tot de mogelijkheden. Hij heeft wel gewonnen
Familiedinergenot, Rijdende Rechtergodquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie dat je Een tegen 100 kijkt.
Ja dan zou je dat wel kunnen zeggen.
Beter dan dat kan ik het niet maken. Afhankelijk van het volgende potjequote:
Dat kijk ik allemaal niet joh.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Familiedinergenot, Rijdende Rechtergod
ik kan jou niet enige tijd missen hoorquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:57 schreef Tagliano het volgende:
Sowieso kunnen we wel even rellen in OUD
Vorige keer was al erg genoeg jaquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:59 schreef luckass het volgende:
[..]
ik kan jou niet enige tijd missen hoor
Op het nieuwe subforum kan Sjak nog beter uit de voeten.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:59 schreef Tagliano het volgende:
Overigens las Sjak net lekker de OP voor
Genotssubforum gaat dat worden.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
DRT Gifjestopic
Wat zou dat genot zijn
Net als het VI-gifjestopicquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
DRT Gifjestopic
Wat zou dat genot zijn
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vorige keer was al erg genoeg ja
Dat was echt beregezelligquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:02 schreef Coco98 het volgende:
Tijdens de OS hadden we even een leuk gifjes topic.
Zeer zekerquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:02 schreef Coco98 het volgende:
Tijdens de OS hadden we even een leuk gifjes topic.
"Beter laat klaar, dan vroegtijdig falen."quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:08 schreef Tagliano het volgende:
Ik dacht ik schrijf het vast op in de OP @ 4-1
Deze antwoord ga ik niet bevragenquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
"Beter laat klaar, dan vroegtijdig falen."
Hoeveel heb je al gezien?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
As we speak ben ik half aan het kijken naar White Christmas aflevering van Black Mirror
Laatstequote:Op dinsdag 15 november 2016 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wanneer shoot-outs? Na laatste potje of
Hoe vond je White Bearquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu laatste aflevering van seizoen 2, seizoen 3 moet nog.
Waldo is echt een kutaflevering, de enige die ik echt een onvoldoende geef van de serie.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bizar, zag het niet aankomen. Wel episch. Waldo vond ik matig
Waldo begon wel leuk maar later sloeg het helemaal nergens op en kuteinde ookquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waldo is echt een kutaflevering, de enige die ik echt een onvoldoende geef van de serie.
Ja erg kut.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waldo begon wel leuk maar later sloeg het helemaal nergens op en kuteinde ook
Zijn het op zichzelf staande afleveringen?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja erg kut.
In seizoen 3 zitten ook wat pareltjes
Jazeker, elk eigen verhaal met andere cast.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zijn het op zichzelf staande afleveringen?
Oh dat is wel aantrekkelijk voor mij op dit momentquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jazeker, elk eigen verhaal met andere cast.
Ja niks mis mee, geen groter verhaal om in de gaten te houden.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh dat is wel aantrekkelijk voor mij op dit moment
Is toch Wade-Van de Pas of heb ik iets over het hoofd gezien bij de OP?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
virtuele brekket
Michael van Gerwen v Van den Bergh/Thornton
Gary Anderson v Runner-Up Group F
Winner Group F v Glen Durrant
Jamie Hughes v Benito van de Pas
Chris Dobey v James Wade
Er ging iets misquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is toch Wade-Van de Pas of heb ik iets over het hoofd gezien bij de OP?
Jillzquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij drinkt toch alleen maar Radler?
0.0 hequote:Op dinsdag 15 november 2016 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag voor het laatst gedronken en dat was geen Radler, vieze lul die je bent.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fitton gaat hard geveegd wordenquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Michael van Gerwen v Van den Bergh/Thornton
Gary Anderson v Runner-Up Group F
Winner Group F v Glen Durrant
Nog meisjes gefixt?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag voor het laatst gedronken en dat was geen Radler, vieze lul die je bent.
Inderdaad, modden in VBL >>>>>>>> meisjesquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:21 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hij heeft geen tijd voor die onzin.
Ik zat zaterdag op een verjaardag, lamzak.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inderdaad, modden in VBL >>>>>>>> meisjes
Willen ze zeker afspreken in het weekend als er voetbal gekeken moet wordenquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:21 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hij heeft geen tijd voor die onzin.
Rustig aan zeg. Ik hoop dat je hebt genoten daarquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zat zaterdag op een verjaardag, lamzak.
Daar kan je toch prima hosselen?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zat zaterdag op een verjaardag, lamzak.
Het was gezellig inderdaad.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rustig aan zeg. Ik hoop dat je hebt genoten daar
Ome Henk was afgelopen weekend niet jarig hoorquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kan je toch prima hosselen?
Of was het de verjaardag van ome Henk?
Ja ik zal mijn nichtje hosselen. Incest, incest, incest.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opa Henk is calling.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien niet die van ons.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ome Henk was afgelopen weekend niet jarig hoor
Een paar eeuwen terug was daar niks mis mee.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja ik zal mijn nichtje hosselen. Incest, incest, incest.
Mag ie weleens op gaan schieten met legs pakkenquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij 5-3 voor Suljovic hebben we weer een shoot-out.
Iets teveel uit de muur getrokken bij de FEBO zeker.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:25 schreef Coco98 het volgende:
Barney in vorm, maar zo kijkt hij niet.
Lees ik hier nu een voorzichtige sympathie jegens Suljovic?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Mag ie weleens op gaan schieten met legs pakken
Neuquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lees ik hier nu een voorzichtige sympathie jegens Suljovic?
Ik vulde Wilson ook al inquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga al feest vieren voor Noppie.
Al wordt hij dan wel geveegd door Anderson maar dat mag de pret niet drukken.
Spannendquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen was ik even aan het douchen.
Gaat hij dan pijltje breed darten?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:34 schreef luckass het volgende:
[..]
laat de voorzitter en penningmeester van de Suljovic-fanclub het maar niet horen
Eerste vier wedstrijden morgen, andere vier donderdag.quote:Michael van Gerwen v Van den Bergh/Thornton
Wat is dat voor kutschema, dat de poulegenoten elkaar zo snel weer kunnen tegenkomen?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste vier wedstrijden morgen, andere vier donderdag.
Ook in die volgorde?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste vier wedstrijden morgen, andere vier donderdag.
Deze aids is altijd zo.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat is dat voor kutschema, dat de poulegenoten elkaar zo snel weer kunnen tegenkomen?
neequote:Op dinsdag 15 november 2016 23:37 schreef luckass het volgende:
Mag DirkGod meedoen met het WK eigenlijk (zag net zijn WalkOn-genot)
Heeft nog kansje bij Central Europe Qualifier geloof ikquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:37 schreef luckass het volgende:
Mag DirkGod meedoen met het WK eigenlijk (zag net zijn WalkOn-genot)
Ik volg het allemaal wel een beetje met een half oog.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:43 schreef Tagliano het volgende:
Nog een potje om een plek in de volgende ronde en shootout
Niks mis mee
doe ik eens gek en maak ik het laat vandaagquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:43 schreef Tagliano het volgende:
Nog een potje om een plek in de volgende ronde en shootout
Niks mis mee
Dat is uiteraard ook zeer gezelligquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik volg het allemaal wel een beetje met een half oog.
Wowquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:44 schreef luckass het volgende:
[..]
doe ik eens gek en maak ik het laat vandaag
Verder in het toernooi zal ik het wel meer volgen, maar nu is er nog weinig SPANNING.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is uiteraard ook zeer gezellig
Terwijl het toch twee potjes zijn WAARBIJ HET EROM GAATquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verder in het toernooi zal ik het wel meer volgen, maar nu is er nog weinig SPANNING.
ALLES OF NIETSquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Terwijl het toch twee potjes zijn WAARBIJ HET EROM GAAT
EROP OF ERONDER
Da's White alquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze man ziet eruit als een kantoorklerk.
Heerlijk seizoen was dat hequote:
mooi showtje maar ik ben niet zo van het opnieuw kijkenquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Heerlijk seizoen was dat he
Ben met een rewatch bezig, nu bij seizoen 7, manmanman.
Dit is ongekendquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:54 schreef Tagliano het volgende:
Wat een heerlijk begin qua niveau jongens
We hebben back van heywoodu!quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:55 schreef Zipportal het volgende:
Gaan we ons nog hard maken voor dat subforum? En niet tijdelijk?
Die begon gelijk over tijdelijk met WK. Nee, wij willen de volle buit.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We hebben back van heywoodu!
Na seizoen 4 hadden ze moeten stoppen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Heerlijk seizoen was dat he
Ben met een rewatch bezig, nu bij seizoen 7, manmanman.
Stijn kan dit ook wel regelen voor ons.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:55 schreef Zipportal het volgende:
Gaan we ons nog hard maken voor dat subforum? En niet tijdelijk?
De jongen die is opgegroeid met de dartpijlquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn kan dit ook wel regelen voor ons.
En dan max 90 gem gooien op Lakesidequote:Op dinsdag 15 november 2016 23:59 schreef Tagliano het volgende:
Zou wel grappig zijn als een BDO'er straks het hoogste gemiddelde ooit bij de PDC heeft
Daar zijn de triples dan ook veel kleinerquote:Op woensdag 16 november 2016 00:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan max 90 gem gooien op Lakeside
Door de draden jaquote:Op woensdag 16 november 2016 00:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar zijn de triples dan ook veel kleiner
quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn kan dit ook wel regelen voor ons.
Whitlock is niet voor niks een wizard.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:01 schreef Tagliano het volgende:
Inmiddels zijn beide heren rond de 107
De 0-7 tegen Dave Chisnall bij PL 1e rondequote:Op woensdag 16 november 2016 00:04 schreef Szura het volgende:
Hopelijk wint Thornton en knalt MvG hem helemaal van het bord
Was het niet ook Thornton die een voorsprong van 7 legs ofzo vergooide tegen Chizzy ooit?quote:Op woensdag 16 november 2016 00:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De 0-7 tegen Dave Chisnall bij PL 1e rondeZelden zo hard gelachen
8 legs zelfsquote:Op woensdag 16 november 2016 00:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Was het niet ook Thornton die een voorsprong van 7 legs ofzo vergooide tegen Chizzy ooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |