Spannendquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen was ik even aan het douchen.
Gaat hij dan pijltje breed darten?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:34 schreef luckass het volgende:
[..]
laat de voorzitter en penningmeester van de Suljovic-fanclub het maar niet horen
Eerste vier wedstrijden morgen, andere vier donderdag.quote:Michael van Gerwen v Van den Bergh/Thornton
Gerwyn Price v Brendan Dolan
Peter Wright v Darryl Fitton
Phil Taylor v Whitlock/Smith
Gary Anderson v Danny Noppert
Raymond van Barneveld v Glen Durrant
Jamie Hughes v Chris Dobey
Benito van de Pas v James Wade
Wat is dat voor kutschema, dat de poulegenoten elkaar zo snel weer kunnen tegenkomen?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste vier wedstrijden morgen, andere vier donderdag.
Ook in die volgorde?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste vier wedstrijden morgen, andere vier donderdag.
Deze aids is altijd zo.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat is dat voor kutschema, dat de poulegenoten elkaar zo snel weer kunnen tegenkomen?
neequote:Op dinsdag 15 november 2016 23:37 schreef luckass het volgende:
Mag DirkGod meedoen met het WK eigenlijk (zag net zijn WalkOn-genot)
Heeft nog kansje bij Central Europe Qualifier geloof ikquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:37 schreef luckass het volgende:
Mag DirkGod meedoen met het WK eigenlijk (zag net zijn WalkOn-genot)
Ik volg het allemaal wel een beetje met een half oog.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:43 schreef Tagliano het volgende:
Nog een potje om een plek in de volgende ronde en shootout
Niks mis mee
doe ik eens gek en maak ik het laat vandaagquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:43 schreef Tagliano het volgende:
Nog een potje om een plek in de volgende ronde en shootout
Niks mis mee
Dat is uiteraard ook zeer gezelligquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik volg het allemaal wel een beetje met een half oog.
Wowquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:44 schreef luckass het volgende:
[..]
doe ik eens gek en maak ik het laat vandaag
Verder in het toernooi zal ik het wel meer volgen, maar nu is er nog weinig SPANNING.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is uiteraard ook zeer gezellig
Terwijl het toch twee potjes zijn WAARBIJ HET EROM GAATquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verder in het toernooi zal ik het wel meer volgen, maar nu is er nog weinig SPANNING.
ALLES OF NIETSquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Terwijl het toch twee potjes zijn WAARBIJ HET EROM GAAT
EROP OF ERONDER
Da's White alquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze man ziet eruit als een kantoorklerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |