Vd Bergh en Thornton meen ik tochquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
Even voor de goede orde, schakel net in; wie moet nu gaan shoot-outen vanavond? Price ook ? Of alleen vd Bergh en Thornton ?
Als Wilson beter gooit dan Hughes geef ik Wilson ook wel een goede kans.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Hughes zijn niveau van eergisteren kan benaderen gaat dit een veegpartij worden
Ja zou het meest logisch zijn gezien verschil in legs. Vind het maar een vreemde regel, vd Bergh heeft een leg meer gemaakt.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vd Bergh en Thornton meen ik toch
Er wordt alleen naar het saldo gekekenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja zou het meest logisch zijn gezien verschil in legs. Vind het maar een vreemde regel, vd Bergh heeft een leg meer gemaakt.
Welke fokker?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:49 schreef Tagliano het volgende:
Wilson zou met gemak een fokker kunnen zijn denk ik
Dat had ik eerder met die Evetts.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:49 schreef Tagliano het volgende:
Wilson zou met gemak een fokker kunnen zijn denk ik
Hmm ja zou ook wel kunnenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat had ik eerder met die Evetts.
Ik heb altijd het idee dat op Tong en Karina na er alleen jongeren op dit forum zitten.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm ja zou ook wel kunnen
Met als beroep een niet zo geslaagde automonteur ofzo
Laten we onze vrinden de Aziaten de volgende keer ook uitnodigenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:53 schreef Szura het volgende:
Echte bazen mikken in de shoot-out op bull's eye
Haaibaaike hebben we ook nogquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat op Tong en Karina na er alleen jongeren op dit forum zitten.
Evertjan.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou ik zo bij voorbaat even niet durven zeggen
Ah jaquote:
Best een aardige vrouw hoor, ik zie haar vooral in tvquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |