Is toch Wade-Van de Pas of heb ik iets over het hoofd gezien bij de OP?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
virtuele brekket
Michael van Gerwen v Van den Bergh/Thornton
Gerwyn Price v Brendan Dolan
Peter Wright v Darryl Fitton
Phil Taylor v Whitlock/Smith
Gary Anderson v Runner-Up Group F
Winner Group F v Glen Durrant
Jamie Hughes v Benito van de Pas
Chris Dobey v James Wade
Er ging iets misquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is toch Wade-Van de Pas of heb ik iets over het hoofd gezien bij de OP?
Jillzquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij drinkt toch alleen maar Radler?
0.0 hequote:Op dinsdag 15 november 2016 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag voor het laatst gedronken en dat was geen Radler, vieze lul die je bent.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fitton gaat hard geveegd wordenquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Michael van Gerwen v Van den Bergh/Thornton
Gerwyn Price v Brendan Dolan
Peter Wright v Darryl Fitton
Phil Taylor v Whitlock/Smith
Gary Anderson v Runner-Up Group F
Winner Group F v Glen Durrant
Jamie Hughes v Chris Dobey
Benito van de Pas v James Wade
Nog meisjes gefixt?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag voor het laatst gedronken en dat was geen Radler, vieze lul die je bent.
Inderdaad, modden in VBL >>>>>>>> meisjesquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:21 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hij heeft geen tijd voor die onzin.
Ik zat zaterdag op een verjaardag, lamzak.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inderdaad, modden in VBL >>>>>>>> meisjes
Willen ze zeker afspreken in het weekend als er voetbal gekeken moet wordenquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:21 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hij heeft geen tijd voor die onzin.
Rustig aan zeg. Ik hoop dat je hebt genoten daarquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zat zaterdag op een verjaardag, lamzak.
Daar kan je toch prima hosselen?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zat zaterdag op een verjaardag, lamzak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |