quote:Op woensdag 16 november 2016 19:43 schreef sacha het volgende:
beste soury, ik heb een kind, mijn kind is een autist, daar maak ik geen geheim van, helemaal niet in deze SC, je zou onderhand beter moeten weten, wat jij raar vindt is juist hetgeen waar mijn kind elke dag strijd voor levert
Je had het tegen Fanquote:Op woensdag 16 november 2016 19:20 schreef sacha het volgende:
[..]
zet je de douchekop op de zachte stand, anders doet het je pijn, ja mam

Ja. Afgelopen weken hebben er ff ingehakt.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
En je was gissteren ook al zo vroeg gaan slapen..

Wat heb je uitgespookt danquote:Op woensdag 16 november 2016 20:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja. Afgelopen weken hebben er ff ingehakt.
Ben ook geen 18 meer.

Trusten dan maar weer... Niet te vroeg opstaanquote:Op woensdag 16 november 2016 20:38 schreef tong80 het volgende:
Trusten jongens en meisjes. Heb een goede dag achter de rug. Vroeg naar bed. Voordat ik het verpest.

Mogen mannen kussen ?quote:Op woensdag 16 november 2016 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Trusten dan maar weer... Niet te vroeg opstaan

Ik weet het zekerquote:Op woensdag 16 november 2016 21:01 schreef sacha het volgende:
onverbeterlijk, wat ik je brom, onverbeterlijk

eh............quote:Op woensdag 16 november 2016 20:47 schreef tong80 het volgende:
In 2011 is de museumcollectie verrijkt met een menselijke penis. De piemel werd geschonken door een IJslandse vrouw, terwijl de donor nog leefde.

Moest dat nou?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:14 schreef FANN het volgende:
zijn wel héle vreemde exemplaren trouwens

Vind dat sterke water nooit zo smakelijkquote:Op woensdag 16 november 2016 21:24 schreef FANN het volgende:
[..]
je herkent er niet eens en penis in dus dan mag het

slap lullen kan je in elk geval welquote:Op woensdag 16 november 2016 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Vind dat sterke water nooit zo smakelijk

Het stinkt.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Vind dat sterke water nooit zo smakelijk

Alles zal reg komquote:Op woensdag 16 november 2016 21:47 schreef FANN het volgende:
[..]
slap lullen kan je in elk geval wel

Ja op school, heb biologie ook snel laten vallen.quote:

Daar hadden wij bij biologie geen last van ... Mijn pa had wel een potje waar ie versleten gouden kronen in bewaarde, maar wat voor vloeistof daar in zat weet ik nietquote:Op woensdag 16 november 2016 21:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja op school, heb biologie ook snel laten vallen.
De lucht in dat lokaal was niet te harden.

Wanneer vertrek je?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:02 schreef chufi het volgende:
Maar zo op NPO3 penis vergroten in Dubai..

Ik ook. Blote voeten. Joggingbroek en blote bast. Vind ik lekker. Overbuurman zei laatst op straat: 'Herman, ik had je bijna niet herkend met kleren aan.'quote:Op woensdag 16 november 2016 19:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kleed me altijd om (joggingbroek en sweater/fleeceding) als ik thuiskom en niet meer direct weg hoef.

Goeiemorgenquote:Op woensdag 16 november 2016 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Trusten dan maar weer... Niet te vroeg opstaan

Tuurlijk zegt ze datquote:Op donderdag 17 november 2016 01:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het gaat niet om de lengte zegt mijn muts altijd.

Ik was weer gaan liggenquote:Op donderdag 17 november 2016 05:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben ook al achterlijk vroeg wakker

Ik hoop niet dat je naast je schoenen gaat lopen maar ik heb je net genomineerdquote:

Ha ha haquote:Op donderdag 17 november 2016 06:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je naast je schoenen gaat lopen maar ik heb je net genomineerd![]()
W.F. Hermans Award - User met de mooiste schrijfwijze: Tong
er staat wel iets bij

Je moet soms overdrijven.quote:Op donderdag 17 november 2016 06:22 schreef FANN het volgende:
maar ik meen het wel... ik vind die stukjes die jij schrijft soms gewoon leuk om te lezen al
kloppen ze soms niet helemaal en ben ik het ook niet overal mee eens, maar dat maakt
niet uit

snap ik... anders worden het maar saaie stukjes, misschien dat ik ze daarom juist soms zo grappig vindquote:

Barry Hulshof ?quote:Op donderdag 17 november 2016 06:25 schreef FANN het volgende:
[..]
snap ik... anders worden het maar saaie stukjes, misschien dat ik ze daarom juist soms zo grappig vinddus vooral zo doorgaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.....
wie zei dat ook alweer in elk programma?

Ik twijfelde nog of het Barry Hughes niet was.quote:Op donderdag 17 november 2016 06:28 schreef FANN het volgende:
[..]
nee Barry Stevens... zie boven je....

Nee die was van het kamerbreed tapijtquote:Op donderdag 17 november 2016 06:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog of het Barry Hughes niet was.

Elles berger. NOS-presentatrice en in het begin de aankondigster van Barend en Van Dorp.quote:Op donderdag 17 november 2016 06:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee die was van het kamerbreed tapijt![]()
en getrouwd met een omroepster geloof ik maar ik weet niet meer welke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |