Lekkage kan ook van boven komen via het dak.. Gebeurde mn dochter 2 maand terug, na een hevige stortbui met heel veel waterquote:Op woensdag 16 november 2016 18:41 schreef FANN het volgende:
Maar ik geloof dat dat alleen kan als je helemaal beneden woont hoor Chuf, want dan mogen
wij elke keer even geen water gebruiken anders komt het dáár naar boven, alléén daar, niet
bij de andere benedenbuurman.

quote:Op woensdag 16 november 2016 18:44 schreef sacha het volgende:
nou oké dan, dan gaan we het over jullie hebben

Maar waar ga je morgen de hele dag naartoe dan?quote:Op woensdag 16 november 2016 18:44 schreef sacha het volgende:

sorryquote:Op woensdag 16 november 2016 18:44 schreef sacha het volgende:

ik ben blij met het vooruitzicht van een 'nette basic' badkamer na elf jaar lekkage, schimmel en andere ongenoegensquote:Op woensdag 16 november 2016 18:50 schreef chufi het volgende:
Maar waarover is Sas dan blij? Ze kan nu toch helemaal niks

Ja maar straks is haar huis toch weer als nieuw, snap dat danquote:Op woensdag 16 november 2016 18:50 schreef chufi het volgende:
Maar waarover is Sas dan blij? Ze kan nu toch helemaal niks

dat bedoel ik.........quote:Op woensdag 16 november 2016 18:56 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben blij met het vooruitzicht van een 'nette basic' badkamer na elf jaar lekkage, schimmel en andere ongenoegens

Dat is ook lekker en een stuk gezonderquote:Op woensdag 16 november 2016 18:56 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben blij met het vooruitzicht van een 'nette basic' badkamer na elf jaar lekkage, schimmel en andere ongenoegens

dat soort dingen is wel lastig ja.quote:Op woensdag 16 november 2016 18:58 schreef sacha het volgende:
nadeel is dat ik niet weet wanneer hoe en wat dus ik kan Aap minder goed voorbereiden, woensdag is douchedag dus straks gaan we ergens anders douchen

och ja, dat strakke schema komt nu wel in de knel...quote:Op woensdag 16 november 2016 18:58 schreef sacha het volgende:
nadeel is dat ik niet weet wanneer hoe en wat dus ik kan Aap minder goed voorbereiden, woensdag is douchedag dus straks gaan we ergens anders douchen

Alleen woensdag is douchedag?quote:Op woensdag 16 november 2016 18:58 schreef sacha het volgende:

Ik kwam gisteren jouw schoenen tegen, weet je wel, die je niet genomen hebt omdat ze te zwaar waren.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:01 schreef FANN het volgende:
[..]
dacht ik niet eens bij na, maar dat is wel weinig ja

waar kwam je die tegen? Op straat? Had iemand ze aan of gewoon in een winkel?quote:Op woensdag 16 november 2016 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren jouw schoenen tegen, weet je wel, die je niet genomen hebt omdat ze te zwaar waren.

Ok dan mag je blij zijnquote:Op woensdag 16 november 2016 18:56 schreef sacha het volgende:
[..]

In de winkel, maar ik herkende ze meteen, Riekers toch?quote:Op woensdag 16 november 2016 19:03 schreef FANN het volgende:
[..]
waar kwam je die tegen? Op straat? Had iemand ze aan of gewoon in een winkel?
Heb je ze gepast?zware schoenen... niks voor mij ..

Riekerquote:Op woensdag 16 november 2016 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de winkel, maar ik herkende ze meteen, Riekers toch?
En nee, ik heb ze niet gepast, want ze waren mijn smaak niet
Maar wel andere schoenen gekocht, die kwam de Post.nl-man op mijn werk brengen, dus straks nog even passen.

Deze!quote:Op woensdag 16 november 2016 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Riekerwel een fijn merk, voor mij dan...
welke heb jij gekocht? Linkje?

daar zou ik zéker niet op spugenquote:Op woensdag 16 november 2016 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze!
[ afbeelding ]
Maar ik weet nog niet of het iets is, ze zitten nog ingepakt

Ik spuug nooit op schoenenquote:Op woensdag 16 november 2016 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]
daar zou ik zéker niet op spugenvind ik wel mooi

ik hoop dat ze passen, succes!quote:Op woensdag 16 november 2016 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik spuug nooit op schoenen
Ze leken mij ook wel mooi, meestal heb ik wel iets van een hakje onder laarsje, maar ik wilde iets stoers.
Ik ga ze gewoon even uitpakken nu

misschien staat die douche wel te hard?quote:

stoer!quote:Op woensdag 16 november 2016 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze!
[ afbeelding ]
Maar ik weet nog niet of het iets is, ze zitten nog ingepakt

Douchekop ff ontkalken...quote:Op woensdag 16 november 2016 19:17 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien staat die douche wel te hard?
ik heb zo'n douchekop waar je dat mee kan regelen, van die keiharde stralen vind ik ook niet fijn

Ik hou ze!quote:

Wat erg dit. Maar zal wel aan mij liggenquote:Op woensdag 16 november 2016 19:20 schreef sacha het volgende:
[..]
zet je de douchekop op de zachte stand, anders doet het je pijn, ja mam

wat vind je erg soury? mijn leven?quote:Op woensdag 16 november 2016 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat erg dit. Maar zal wel aan mij liggen

zelfde categorie als naadjes van je sokken en labeltjes in je kledingquote:Op woensdag 16 november 2016 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat erg dit. Maar zal wel aan mij liggen

Ken je het verhaal van de alcoholist die alleen nog water dronk ?quote:

Je mam ??? Echtquote:Op woensdag 16 november 2016 19:22 schreef sacha het volgende:
[..]
wat vind je erg soury? mijn leven?

Labeltjes in kleding? Tegenwoordig stoppen ze er hele boekwerken in.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zelfde categorie als naadjes van je sokken en labeltjes in je kleding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |