jij begrijpquote:Op woensdag 16 november 2016 19:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zelfde categorie als naadjes van je sokken en labeltjes in je kleding

Naadjes van de kous en de klerenhanger van Anthonie in de kast.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zelfde categorie als naadjes van je sokken en labeltjes in je kleding

Prima Mamquote:

Alles kom op zegquote:

Leuke schoenen.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is raar, want sacha is jouw moeder niet

Wim t. Schippers: 'Mooie lamp overigens.'quote:

Voorkomt natte voeten, alles prima, zoals altijd.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je Mo, zwart hč
Hoe gaat ie?

Ik presenteer u nu het heelalquote:Op woensdag 16 november 2016 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wim t. Schippers: 'Mooie lamp overigens.'

Mooi!quote:Op woensdag 16 november 2016 19:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voorkomt natte voeten, alles prima, zoals altijd.

Goeie tip Mamquote:Op woensdag 16 november 2016 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi!
Op sokken met het weer van de afgelopen dagen is inderdaad nogal nat.

In your dreams, ik had je dochter kunnen zijnquote:

Ik blief geen kinderenquote:Op woensdag 16 november 2016 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In your dreams, ik had je dochter kunnen zijn

Hahaha je bent echt op dreefquote:

Verstandig, zeiknat op je werk komen is kut.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:34 schreef chufi het volgende:
Ik word de hele week al zeiknat van buiten, maar daarvoor heb ik een waterdichte jas en een regenbroek

'Niet kapot lezen.'quote:

Je wilde het ooit wel proberenquote:

Ik ook, en die van mezelf ook.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was anders een heel leuk kindje hoor
[ afbeelding ]

Andersom vind ik inderdaad minder erg.. Maar ik wen al aan die regenbroek aan dus doe er niet al te moeilijk over om ook op de terugweg die broek aan te doen.. Vanmiddag was het voor de verandereing weer eens niet nodigquote:Op woensdag 16 november 2016 19:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Verstandig, zeiknat op je werk komen is kut.

Uiteraardquote:Op woensdag 16 november 2016 19:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook, en die van mezelf ook.

Op de terugweg is minder erg, dan kan je je huispak aan.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Andersom vind ik inderdaad minder erg.. Maar ik wen al aan die regenbroek aan dus doe er niet al te moeilijk over om ook op de terugweg die broek aan te doen.. Vanmiddag was het voor de verandereing weer eens niet nodig

Juistquote:Op woensdag 16 november 2016 19:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op de terugweg is minder erg, dan kan je je huispak aan.

Deze was niet van ons, hij was aan komen wandelen bij het vakantiehuisje waar we toen zatenquote:Op woensdag 16 november 2016 19:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook, en die van mezelf ook.
Jij had toen al een poes, ik wilde graag eentje maar pas op mijn 16e.![]()

Niet zo specifiek natuurlijk, maar gewoon een wijde joggingbroek en een shirtje ... Niet dat ik in strak pak op mn werk zitquote:

Ik kleed me altijd om (joggingbroek en sweater/fleeceding) als ik thuiskom en niet meer direct weg hoef.quote:

Geen onesie?quote:Op woensdag 16 november 2016 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet zo specifiek natuurlijk, maar gewoon een wijde joggingbroek en een shirtje ... Niet dat ik in strak pak op mn werk zit

schoenen uit .. sokken uitquote:Op woensdag 16 november 2016 19:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kleed me altijd om (joggingbroek en sweater/fleeceding) als ik thuiskom en niet meer direct weg hoef.

Ja dat weet ik waar heb je het over?quote:Op woensdag 16 november 2016 19:43 schreef sacha het volgende:
beste soury, ik heb een kind, mijn kind is een autist, daar maak ik geen geheim van, helemaal niet in deze SC, je zou onderhand beter moeten weten, wat jij raar vindt is juist hetgeen waar mijn kind elke dag strijd voor levert

quote:Op woensdag 16 november 2016 19:43 schreef sacha het volgende:
beste soury, ik heb een kind, mijn kind is een autist, daar maak ik geen geheim van, helemaal niet in deze SC, je zou onderhand beter moeten weten, wat jij raar vindt is juist hetgeen waar mijn kind elke dag strijd voor levert

Ik weet nog wel dat ik dacht dat jij een gewaad aan trok als je thuis wasquote:Op woensdag 16 november 2016 19:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kleed me altijd om (joggingbroek en sweater/fleeceding) als ik thuiskom en niet meer direct weg hoef.

hard water dacht ik .. maar shoot me...quote:Op woensdag 16 november 2016 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat weet ik waar heb je het over?

Valt er mee hoorquote:Op woensdag 16 november 2016 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sokken uit?
Maar dan krijg je koude voeten.

Ben nooit zo into gewaden geweest, ik zal overigens ook niet in joggingbroek de deur uitgaan, dan kleed ik me eerst om, al is het even naar de brievenbus.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik dacht dat jij een gewaad aan trok als je thuis was![]()

Dag Mamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |